Het is ook netjes, maar ik ben dan denk ik toch iets meer rancuneus. Hoewel het in dat huis misschien wel zou meevallen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:29 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik vind dat helemaal niet zo raar. Wat moet ze dan? Ik vind dat juist weer erg volwassen van Lieske (en ook van Lieske ben ik geen fan).
Zooo'n belachelijke en respectloze reactiequote:Op dinsdag 6 september 2005 22:27 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Kom op Lieske... geef die Tanja een schop in de maag... zijn we daar ook weer van af...
"Hierrrrrrrrr KUT Kanker Tanja.... "kick"...
klopt, hoor, je kan dat ook voelen als je zo ver zwanger bent, je rechte buikspierhelften gaat dan wijken naar links en rechts, soms scheurt het zelfs in.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:25 schreef Blue Thunder het volgende:
Lieske: Je buikspieren zijn toch naar de zijkant geklapt??![]()
euh jah....
Net als haar oudersquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:32 schreef jalla het volgende:
wordt serieus nu, gesprek lieske/ chantal, (niet tanja?)
lieske: zou je kind houden als je weet dat gehandicapt wordt
chantal: twijfelt, vind het lastig
lieske weet het ook niet, heeft iig wel respect voor mensen die het kind wel nemen
quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:35 schreef milagro het volgende:
[..]
klopt, hoor, je kan dat ook voelen als je zo ver zwanger bent, je rechte buikspierhelften gaat dan wijken naar links en rechts, soms scheurt het zelfs in.
Maar zoooooooooo romantischquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:32 schreef TRiXeS het volgende:
Is het bij jullie al opgevallen dat die sokken + eieren er best wel dom uit zien?![]()
Je wilt dus dat Lieske Tanja in haar maag schopt, zodat haar kindje dood geboren wordt.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:27 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Kom op Lieske... geef die Tanja een schop in de maag... zijn we daar ook weer van af...
"Hierrrrrrrrr KUT Kanker Tanja.... "kick"...
Zeker?quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:30 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Ingrid tegen Menno, dreigende met een flesje waarvan ze net heeft gelezen dat het absoluut niet met ogen in aanraking mag komen :
"He doe je ogen 's open, je wordt toch al blind"
Menno heeft een oogziekte waardoor hij zeker blind word.
ja, dit verhaal kwam bij mij ook wat vreemd /ingestudeerd over, maar zal wel langzaam paranoide aan het worden zijnquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:36 schreef pc-reactive het volgende:
Tanja en haar dromen, volgens mij loopt ze dit keihard uit haar zwangere duim te zuigen!
Rob heeft gisteren bij de sirene (van 12 uur eerste maandag van de maand) op het klokje in de jacuzi gekeken en ze kunnen nu de tijd daaraan afleiden.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:35 schreef jalla het volgende:
ze weten exact de tijd
menno half elf
zal wel ergens een klok zijn
Als het aan hem ligt gaat hij 9 uur lag iemand sjouwen. Net als bij dat fietsen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:37 schreef BBscanner het volgende:
Waarom moet Ralph eigenlijk altijd sjouwen???? Is hij oppersjouwer?
Ralph is stoer!!!quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:37 schreef BBscanner het volgende:
Ik had begrepen dat hij echt blind zou worden.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:38 schreef schatje het volgende:
[..]
Zeker?
Volgens mij heeft hij gezegd dat hij er op latere leeftijd blind van kan worden.
je moet er omheen draaienquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:39 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Overigens vind ik het grappig hoe Ingrid verteld dat ze moet plassen. Gewoon recht door zee.
Met Ralph ken je lekker....... uuh, nah gewaun, met Ralph ken je lekkerquote:
ze wast alleen haar duimquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:41 schreef KRIBBET het volgende:
Moet ze niet haar handjes wassen na het plassen![]()
![]()
In de weekopdracht staat toch dat ze het met ze allen moeten doen. Is er een kans dat BB de opdracht als mislukt ziet omdat slechts enkele zorg hebben gedragen voor de Ei-Bewoners!quote:
quote:
ja want als je moet kiezen tussen geld uitgeven aan sigaretten of aan de pil, dan kies je natuurlijk voor de sigaretten en dan ga je liggen rampetampeloerussen met een negertquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:41 schreef srblackbird het volgende:
Door de Minister is zitten wij nu met Tanja opgescheept
Hahaha, die zinnen maakt Ralph ook. Althans zinnen. Dat structureel woorden achter elkaar zetten.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:42 schreef milagro het volgende:
[..]
Met Ralph ken je lekker....... uuh, nah gewaun, met Ralph ken je lekker
quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:43 schreef milagro het volgende:
[..]
ja want als je moet kiezen tussen geld uitgeven aan sigaretten of aan de pil, dan kies je natuurlijk voor de sigaretten en dan ga je liggen rampetampeloerussen met een negert
Zong Joost direct na het omroepen.quote:
Ralph is een brandweahgosert, die moetuh mensuh uit brandenduh gebauwuh redduh, dus hij ken sjouwuh als gein andertquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:37 schreef BBscanner het volgende:
quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:46 schreef milagro het volgende:
[..]
Ralph is een brandweahgosert, die moetuh mensuh uit brandenduh gebauwuh redduh, dus hij ken sjouwuh als gein andert
dit maal in briefjes van 5, dat zijn er dan wel een stuk of duizend denk ik.......quote:
Dit was toch wel grappig maar weet niet Of lieske daar ook zo over denktquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:46 schreef Jojogirl het volgende:
Af en toe is Joost geniaal, maar meestal...
Hij heeft die 'grap' al ongeveer 5x gedaan, ook met Lieske erbij.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:47 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dit was toch wel grappig maar weet niet Of lieske daar ook zo over denkt![]()
Psies, ik zap af en toe naar de stream met Tanja; na 10 seconden heb ik het wel bekeken, ik lach liever om die idioten in de woonkamer.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:47 schreef scanman01 het volgende:
Jongens.... er is meer dan Tanja!! Misschien wil Tanja weliets over jullie leven weten
Ach, toch maar niet
Volgens Lieske zijn er dat "bijna duizend" dan denk ikquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:47 schreef J-net het volgende:
[..]
dit maal in briefjes van 5, dat zijn er dan wel een stuk of duizend denk ik.......![]()
dat is heeeeeeeeel veel voor een student hoor![]()
Ja hij moet het echt alleen van zijn spierkracht hebben......quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:46 schreef milagro het volgende:
[..]
Ralph is een brandweahgosert, die moetuh mensuh uit brandenduh gebauwuh redduh, dus hij ken sjouwuh als gein andert
29equote:Op dinsdag 6 september 2005 22:50 schreef scanman01 het volgende:
Is dit nou de 30e keer dat Tanja het vertelt?
Hou daar nou eens mee op!quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:46 schreef milagro het volgende:
[..]
Oh dan valt mijn kijk gedrag hier nog heel erg meequote:Op dinsdag 6 september 2005 22:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij heeft die 'grap' al ongeveer 5x gedaan, ook met Lieske erbij.
Mijn Wodkaplus ook!quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:50 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Hou daar nou eens mee op!![]()
Er zit telkens ijsthee tegen m'n beeldscherm jah!
ja idd ik wist de quote van haar niet meer precies, maar ik wist ongeveer waar de klepel hing....quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:49 schreef Pinball het volgende:
[..]
Volgens Lieske zijn er dat "bijna duizend" dan denk ik
Ik heb bewondering voor Chantal dat ze het maar aan blijft horen, wat een geduld heeft die met haar, na haar verhaal vind ik het nog meer een domme doosquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:50 schreef scanman01 het volgende:
Is dit nou de 30e keer dat Tanja het vertelt?
Had je naar de uitzending moeten kijken....was echt weer spannend...hoop echt voor Joost dat ie het red!quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:50 schreef jalla het volgende:
wat is dat met die 5k en joost, is het al uitgekomen?, heb dat dan gemist?!
Ik vraag me wel af wat Rob vond van dat stukje curcus met dat benen afzagen en dan zijn kunstbenen op het eind. Volgens mij kon hij het niet echt waarderen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:51 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Oh dan valt mijn kijk gedrag hier nog heel erg meeHad het nog niet eerder gehoord
![]()
Denk dat van de bewoners alleen Joost dat kan zeggen zonder dat Lieske er iets achter zoekt![]()
Ik had hem ook nog niet gehoord... terwijl ik redelijk verslaafd bentquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:51 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Oh dan valt mijn kijk gedrag hier nog heel erg meeHad het nog niet eerder gehoord
![]()
ok thx, het zal ook allemaal wel met die opdrachttenquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:52 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Had jet naar de uitzending moeten kijken....was echt weer spannend...hoop echt voor Joost dat ie het red!![]()
Denk dat ze bang zijn dat ze nog half slaap dronken een voet op de vloer zettenquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:51 schreef Jane het volgende:
Wat zitten ze toch moeilijk te doen over dat slapen met die eieren? Die sokken mochten toch uit?
Ach iedereen legt toch een paar van zijn problemen op tafel. Zij heeft er alleen zo veel dat ze in 100 dagen nog geen 10% kwijt kan.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:51 schreef BorTheWolf het volgende:
Beste Tanja heb je ook een ander onderwerp dan je eigen persoontje ?
ik heb de uitzending niet kunnen zien! Snel breng me op de hoogte!quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:52 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Had jet naar de uitzending moeten kijken....was echt weer spannend...hoop echt voor Joost dat ie het red!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |