Ralph is stoer!!!quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:37 schreef BBscanner het volgende:
Waarom moet Ralph eigenlijk altijd sjouwen???? Is hij oppersjouwer?
Ik had begrepen dat hij echt blind zou worden.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:38 schreef schatje het volgende:
[..]
Zeker?
Volgens mij heeft hij gezegd dat hij er op latere leeftijd blind van kan worden.
je moet er omheen draaienquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:39 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Overigens vind ik het grappig hoe Ingrid verteld dat ze moet plassen. Gewoon recht door zee.
Met Ralph ken je lekker....... uuh, nah gewaun, met Ralph ken je lekkerquote:
ze wast alleen haar duimquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:41 schreef KRIBBET het volgende:
Moet ze niet haar handjes wassen na het plassen![]()
![]()
In de weekopdracht staat toch dat ze het met ze allen moeten doen. Is er een kans dat BB de opdracht als mislukt ziet omdat slechts enkele zorg hebben gedragen voor de Ei-Bewoners!quote:
quote:
ja want als je moet kiezen tussen geld uitgeven aan sigaretten of aan de pil, dan kies je natuurlijk voor de sigaretten en dan ga je liggen rampetampeloerussen met een negertquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:41 schreef srblackbird het volgende:
Door de Minister is zitten wij nu met Tanja opgescheept
Hahaha, die zinnen maakt Ralph ook. Althans zinnen. Dat structureel woorden achter elkaar zetten.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:42 schreef milagro het volgende:
[..]
Met Ralph ken je lekker....... uuh, nah gewaun, met Ralph ken je lekker
quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:43 schreef milagro het volgende:
[..]
ja want als je moet kiezen tussen geld uitgeven aan sigaretten of aan de pil, dan kies je natuurlijk voor de sigaretten en dan ga je liggen rampetampeloerussen met een negert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |