ja dat zag ik ook net ineens.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:44 schreef Maerycke het volgende:
Of Sandstone... aan de bovenkant van de zeep te zien is het eerder Sandstone dan Bohemian..
Leuk, volgend jaar koop ik heel de winkel leegquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:50 schreef BeingCreative het volgende:
ik werk bij Lush![]()
--> kalverstraat.
Ik denk dat jij straks opeens heel veel nieuwe vriendinnen hebt. Is best handig voor je sociale leven, lush.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:50 schreef BeingCreative het volgende:
ik werk bij Lush![]()
--> kalverstraat.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:54 schreef imago het volgende:
Ik proestte het net wel even uit door die opmerking over Debby's besnuffelde doos
Optie 1: Being Creative rent gillend weg, omdat ze zelfs na werktijd gaat vertellen over Lushquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:55 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik denk dat jij straks opeens heel veel nieuwe vriendinnen hebt. Is best handig voor je sociale leven, lush.![]()
Stond jij zaterdag in de winkel, dan kan ik je gezien hebbenquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:01 schreef BeingCreative het volgende:
ik ga 't morgen meteen checken...
we ruiken niet aan elk potje, aangezien elke batch in de fabriek wordt getest,
maar opmerkingen/vragen enz. zijn altijd welkom !
ben ik ook wel benieuwd naar idd..quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:57 schreef imago het volgende:
En, hebben jullie bij de Kalverstraat al gehoord over de mislukte batch crèmes en hebben jullie al gesnuffeld welke naar bacon ruiken? Of heeft nog steeds niemand jullie dat verteld?
Ik wil wellicht even een loep werpen op de buttercreams en heavenly dingies. Je hoort nog van mequote:Op maandag 15 augustus 2005 22:02 schreef Maerycke het volgende:
Anitra en ik gaan overigens eind augustus bij de Engelse Lush bestellen. Wie wil aanhaken bij deze bestelling moet maar even een gil per email (staat in profiel) geven.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:01 schreef BeingCreative het volgende:
quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:05 schreef noekje het volgende:
Ik weet dat het met kerst te verkrijgen is maar aangezien het grote sinterklaasboek met sinterklaasaanbiedingen ook eind augustus komt dacht ik,'ik vraag het even'.
Is goed, mop!quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:05 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik wil wellicht even een loep werpen op de buttercreams en heavenly dingies. Je hoort nog van me
hmm, ik zal eens gaan kijken wat voor leuke dingen ze daar dan allemaal hebben...quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:02 schreef Maerycke het volgende:
Anitra en ik gaan overigens eind augustus bij de Engelse Lush bestellen. Wie wil aanhaken bij deze bestelling moet maar even een gil per email (staat in profiel) geven.
Kane-fan Lush medewerker, je bent super welkomquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:08 schreef BeingCreative het volgende:
nee, afgelopen weekend stond ik op Almere Strand... bij het concert van KANE (<-- gaaaaaaf)
niet bij Lush dus![]()
ik vind het erg leuk om over jullie ervaringen te lezen en ga hier zeker iets mee doen!
Dát vind ik echt een goed punt ja! Die 100 gram potjes zijn veel te groot om op te maken binnen de tijd die daar voor staatquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:10 schreef imago het volgende:
Oh oh oh en ik heb nog een vraag waar ik ECHT mee zitWaarom kunnen we geen halve potjes verse maskers kopen?? Dáár zou ik nou echt gelukkig van worden
Ik wil een jelly en een ice cream!quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:09 schreef Anitra het volgende:
Besnuffelde doos
Being Creative welkom!
Oja engeland-bestelling-snel-veel-meer-voor-minder
quote:
tip: ruik vooral aan de potjes Celestial die gemaakt zijn door Caroline op 23/06/05quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:01 schreef BeingCreative het volgende:
ik ga 't morgen meteen checken...
we ruiken niet aan elk potje, aangezien elke batch in de fabriek wordt getest,
Maeghan... Ik heb van haar de spreadsheet gekregen trouwens, dus als je belangstelling hebt, geef even je mailadres door, dan mail ik 'm aan je door!quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:21 schreef imago het volgende:
Wie was het ookalweer met de spreadsheet die de Engelse en NL's prijzen vergeleek?
oe! wil je mij dan even in-cc'en? (ET@fok.nl)quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:23 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Maeghan... Ik heb van haar de spreadsheet gekregen trouwens, dus als je belangstelling hebt, geef even je mailadres door, dan mail ik 'm aan je door!
dan is het goedquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:22 schreef BeingCreative het volgende:
ik geloof dat wij deze al onderschept hebben...
Sorry, ik vind het een mooi verkoop-praatje, maar ik geloof er geen bal vanquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:21 schreef BeingCreative het volgende:
fyi
100 gram of meer (zoals bij de zepen. fresh, cleansers enz.) is voor Lush rendabel
(arbeidskosten, shippingcosts, verpakking... en ga zo maar door, deze variabele kosten zijn pas interessant bij een bepaalde hoeveelheid van een product)
Dus... halve potjes zouden duurder worden
*ik wilde een inkoppertje plaatsen*quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:26 schreef debby1973 het volgende:
Hallo, besnuffelde doos is weer terug. Vriendje moest even achter de computer.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:26 schreef debby1973 het volgende:
Hallo, besnuffelde doos is weer terug. Vriendje moest even achter de computer.
Gooi het toch in de groep!quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:35 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Hij is te erg voor woorden, ik zou me schamenik ben nog maar pas nieuw hier, en dan komt mijn zogenaamd (niet grappige) persoonlijkheid erg snel aan het licht
het zijn allemaal schatten, die italianenquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:43 schreef Kyara het volgende:
Ik kreeg bij de Italiaanse Lush echt megaveel proefjes! Niet alleen toen ik voor 150 euro kwam kopen maar ook toen ik 2 zeepjes kwam afrekenen (toch maar wat extra Picasso gehaald toen, gelukkig).
maar zo bedoelen we het toch allemaal niet?quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:43 schreef Maerycke het volgende:
Ik vind het wel een beetje zielig voor BeingCreative dat ze hier enthousiast komt vertellen dat ze bij Lush werkt (welkom trouwens!) en daarna wordt overladen met een storm aan kritiek...
Ja, ik ook. Ik hoop dat we haar niet afgeschrikt hebben.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:43 schreef Maerycke het volgende:
Ik vind het wel een beetje zielig voor BeingCreative dat ze hier enthousiast komt vertellen dat ze bij Lush werkt (welkom trouwens!) en daarna wordt overladen met een storm aan kritiek...
Ja dat is wel zo hèquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:43 schreef Maerycke het volgende:
Ze kunnen best stiekem 50 grams potjes gaan verkopen, en dan beloven we het niet aan Engeland te zullen verklappen!quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:50 schreef Kyara het volgende:
Maar in Engeland kunnen ze natuurlijk veel meer doen met die info dan hier. Volgens mij kunnen ze het in Nederland alleen maar doorgeven aan Engeland of niet?
Ja, graag verdelen in potjes van 50 gram alsjeblieftquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:52 schreef Maerycke het volgende:
Maar het is net even anders als een nieuweling gelijk wordt bestookt met 10 verschillende kritische opmerkingen van überenthousiaste Lushies waar ze zich tegen moet verdelen
grrr.. net te laat..quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:52 schreef imago het volgende:
[..]
Ja, graag verdelen in potjes van 50 gram alsjeblieft![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:52 schreef imago het volgende:
[..]
Ja, graag verdelen in potjes van 50 gram alsjeblieft![]()
Ik ben er heel blij mee!! En nee het is echt niet te weinig!quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:57 schreef La_Guiri het volgende:
Anitra, fijn dat je het ontvangen hebt! Maar vind je het niet te weinig? Want die Banana Moon lijkt heel klein maar is toch 88 gram.
Ik wil er ook niet over doorzeuren maar wil niet dat je denkt dat het geen eerlijke ruil is geweest ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |