Heb je alvalst geld gereserveerd voor onderhoud dan.quote:Op maandag 4 juli 2005 16:00 schreef SicSicSics het volgende:
Of mag je niet meerijden met een 125cc want meer kan ik niet betalen waarschijnlijk?
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:00 schreef SicSicSics het volgende:
Of mag je niet meerijden met een 125cc want meer kan ik niet betalen waarschijnlijk?
Is dat echt zo erg dan? En ligt dat aan het feit dat het een tweetakt is? Want dan heeft een 250cc tweetakt ook niet echt veel zin natuurlijk! Een Aprillia replica 125cc leek me wel erg leuk om mee te beginnen, maar het wordt me idd van meer kanten afgeraden! Dan wordt het waarschijnlijk toch volgend jaar pas!quote:Op maandag 4 juli 2005 16:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Heb je alvalst geld gereserveerd voor onderhoud dan.![]()
![]()
Beter geef je 500 euro meer uit, en bespaar je 750 euro de rest van het jaar.![]()
Voel me gelijk "thuis"!quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:04 schreef SicSicSics het volgende:
Is dat echt zo erg dan?
quote:En ligt dat aan het feit dat het een tweetakt is?
quote:Want dan heeft een 250cc tweetakt ook niet echt veel zin natuurlijk!
quote:Een Aprillia replica 125cc leek me wel erg leuk om mee te beginnen,
quote:maar het wordt me idd van meer kanten afgeraden!
quote:Dan wordt het waarschijnlijk toch volgend jaar pas!![]()
Soms wel een beetje, maar niet met rijden of zo. Volgens heb ik de motor aardig onder controle. Ik kan alleen het wegdek niet altijd inschatten. Ik weet dat de motor op zich niet zo heel erg snel valt, hoewel dat dus ook al 1x is gebeurd, omdat het asfalt lager lag en ik dus te schuin stond! Ik kan de motor gewoon niet meer houden dan. Heb je de schade gezien? Op zich viel het nog mee, maar het is op 1 plek dwars door het plastic heen. Beetje zonde.quote:Volgens mij ben je trouwens wel erg bang voor een vallende motor. Minder denken, meer doen ipv Mercy het jiffy en keerwerk laten doen Als je je motor een klein beetje jouw kant op laat hellen kan er niet veel meer gebeuren, want hij valt dan jouw kant op mocht er wat gebeuren
Maar ik heb geen recht van spreken want hebbem al 2 keer om laten pleuren
Ik heb mijn SZR660 aan een vrouw verkocht die zelfs een Bandit niet kon handelen.quote:Op maandag 4 juli 2005 16:10 schreef Rausdouwer het volgende:
Soms wel een beetje, maar niet met rijden of zo. Volgens heb ik de motor aardig onder controle. Ik kan alleen het wegdek niet altijd inschatten. Ik weet dat de motor op zich niet zo heel erg snel valt, hoewel dat dus ook al 1x is gebeurd, omdat het asfalt lager lag en ik dus te schuin stond! Ik kan de motor gewoon niet meer houden dan. Heb je de schade gezien? Op zich viel het nog mee, maar het is op 1 plek dwars door het plastic heen. Beetje zonde.Als de motor te schuin staat, krijg ik 'm gewoon niet recht geduwd. Dat was dus daar bij dat grind ook het geval. Ik kon het niet inschatten, dus vroeg Mercy om hulp. En toen had hij hem zo schuin gezet dat ik de motor gewoon niet van de plek af kreeg.
![]()
Past toch wel achteropquote:Op maandag 4 juli 2005 16:05 schreef Worldbeater het volgende:
Ik was ook bijna in een film terecht gekomen gisteren.
Stond met iemand te praten bij de SuperMotard meeting, komt er een regisseur naar mij toe of ik even een scene mee wilde spelen.![]()
Er waren 2 meiden die aan het eind van een verhaal achterop de motor moesten wegrijden.![]()
Ik: er kan bij mij niemand achterop.![]()
![]()
Toen moesten ze iemand anders zoeken, want bij mijn gesprekspartner kon ook niemand achterop.
Waren wel leuke meiden actrices overigens.![]()
Als dat zo is, dan ben je hier op de juiste plekquote:
Schade heb ik wel gezien volgens mij, zondequote:Op maandag 4 juli 2005 16:10 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Soms wel een beetje, maar niet met rijden of zo. Volgens heb ik de motor aardig onder controle. Ik kan alleen het wegdek niet altijd inschatten. Ik weet dat de motor op zich niet zo heel erg snel valt, hoewel dat dus ook al 1x is gebeurd, omdat het asfalt lager lag en ik dus te schuin stond! Ik kan de motor gewoon niet meer houden dan. Heb je de schade gezien? Op zich viel het nog mee, maar het is op 1 plek dwars door het plastic heen. Beetje zonde.Als de motor te schuin staat, krijg ik 'm gewoon niet recht geduwd. Dat was dus daar bij dat grind ook het geval. Ik kon het niet inschatten, dus vroeg Mercy om hulp. En toen had hij hem zo schuin gezet dat ik de motor gewoon niet van de plek af kreeg.
![]()
Zat even voor je te kijken maar genoeg te koop hoor ook voor een kleine beurs.quote:Op maandag 4 juli 2005 16:00 schreef SicSicSics het volgende:
Dammit did you burst my bubble or what! Zag mezelf al gaan op me jankerdjequote:Op maandag 4 juli 2005 16:09 schreef Worldbeater het volgende:
Smiley's!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:15 schreef Worldbeater het volgende:
Maar volgens mij is het meer techniek dan kracht, al zit een ongelukje in een klein hoekje.
Zeker in het begin.![]()
7000 euro is bij mij geen kleine beurs!quote:Op maandag 4 juli 2005 16:20 schreef hollander172 het volgende:
Zat even voor je te kijken maar genoeg te koop hoor ook voor een kleine beurs.
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef hicham het volgende:
Schade heb ik wel gezien volgens mij, zondeMaar je had de motor maar 1 mm naar rechts hoeven duwen, jiffy weghalen en de motor leunt dan tegen jou aan
Maar ik begrijp die angst wel, heb ook een keer gehad dat ik mijn motor op de middenbok zette, maar dat de stoep schuin stond. Maar dan niet de goede kant op zeg maar, ik trek hem meestal van de middenbok af via de linkerkant. Als de motor dan naar de rechterkant overhelt dan wordt het gevaarlijk
![]()
Toch gedaan, en het is goed afgelopen
Ik heb ook wel eens pech dat het toch goed afloopt, of doordat je door handigheid gewoon kunt voorkomen dat er iets gebeurd. Maar een motor tegen mijn slechte been aanleunen, dat weet ik zeker dat ik dat niet aandurf. Ik weet bijna zeker dat ik dan met motor en al omval.quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef hicham het volgende:
Schade heb ik wel gezien volgens mij, zondeMaar je had de motor maar 1 mm naar rechts hoeven duwen, jiffy weghalen en de motor leunt dan tegen jou aan
Maar ik begrijp die angst wel, heb ook een keer gehad dat ik mijn motor op de middenbok zette, maar dat de stoep schuin stond. Maar dan niet de goede kant op zeg maar, ik trek hem meestal van de middenbok af via de linkerkant. Als de motor dan naar de rechterkant overhelt dan wordt het gevaarlijk
![]()
Toch gedaan, en het is goed afgelopen
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:20 schreef hollander172 het volgende:
Zat even voor je te kijken maar genoeg te koop hoor ook voor een kleine beurs.
Ja, maar dan moet ik dus met mijn rechterhand het stuur vasthouden en met de linkerhand de motor van de middenbok aftrekken. Dat ben ik niet gewend en dat geeft zo een raar gevoelquote:Op maandag 4 juli 2005 16:29 schreef Phatzak het volgende:
[..]Misschien handiger als je rechts gaat staan
Dan heb je gelijk de voorrem bij de hand en kan je aan de andere kant de jiffy uitsteken
![]()
Moet je ook altijd alles leren he
Okay, die been neem ik steeds niet mee in mijn calculatiesquote:Op maandag 4 juli 2005 16:29 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens pech dat het toch goed afloopt, of doordat je door handigheid gewoon kunt voorkomen dat er iets gebeurd. Maar een motor tegen mijn slechte been aanleunen, dat weet ik zeker dat ik dat niet aandurf. Ik weet bijna zeker dat ik dan met motor en al omval.
Als de motor schuin staat, moet je 'm toch wel rechtduwen? Voor mij stond ie zodanig schuin dat ik er bijna zeker van ben dat ik gewoon zou vallen.
Ik ben bezig voor me zware rijbewijs!quote:Op maandag 4 juli 2005 16:32 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Alleen 25 kw officieel is een lastige klus.
De politie kent de hele regeling niet eensquote:Op maandag 4 juli 2005 16:32 schreef Worldbeater het volgende:
Een jongen die bij Dynojet Rotterdam werkt kon zijn motor gewoon verzekeren met uitdraai.
Alleen de politie vind het niet leuk bij controle.![]()
Oooooooooooooooooowwww.quote:Op maandag 4 juli 2005 16:36 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik ben bezig voor me zware rijbewijs!![]()
Ben toch alweer 22 jaartjes jong!![]()
deze Chappo heeft ong. 1500 euri voor motor en 1000 euri voor kleding! Want dat is ook best duur! En ja, het mag een zware motor zijn! Maar het moet er wel een beetje leuk uitzien allemaal natuurlijk!quote:Op maandag 4 juli 2005 16:37 schreef Phatzak het volgende:
Wat heeft die chappo hierboven van die 125 CC eigenlijk te besteden? Er zijn volgens mij mogelijkheden genoeg voor bepaalde budgetten
Don't hotlink large images!quote:Op maandag 4 juli 2005 16:38 schreef greedkillingz het volgende:
Als we dan toch gaan spammen met foto's
Hier een piccie van mijn : Moto Guzzi California special 1100I
[afbeelding]
En dat ziet er dan toch wel weer lekker uit! Maar... laat ik mezelf niet al te gek maken en niet te hard op de zaken voorruit rijden, eerst maar eens slagen!quote:Op maandag 4 juli 2005 16:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Oooooooooooooooooowwww.
1.400 euro en 125 pk.
[afbeelding]
Net een beurtje gehad.![]()
post aangepast JA een okselfris die ook makkelijk de 200 haaltquote:Op maandag 4 juli 2005 16:41 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Don't hotlink large images!
[afbeelding]
Choppergeval???![]()
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:43 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
En dat ziet er dan toch wel weer lekker uit! Maar... laat ik mezelf niet al te gek maken en niet te hard op de zaken voorruit rijden, eerst maar eens slagen!
als je echt plezier wilt beleven aan motorrijden en je heb niet teveel geld dan zou ik dus nooit een 2takt nemen als ik jou wasquote:Op maandag 4 juli 2005 16:04 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Is dat echt zo erg dan? En ligt dat aan het feit dat het een tweetakt is? Want dan heeft een 250cc tweetakt ook niet echt veel zin natuurlijk! Een Aprillia replica 125cc leek me wel erg leuk om mee te beginnen, maar het wordt me idd van meer kanten afgeraden! Dan wordt het waarschijnlijk toch volgend jaar pas!![]()
Ik ben gewoon veel verantwoordelijker!quote:Op maandag 4 juli 2005 16:38 schreef Phatzak het volgende:
Waarom mag iemand van 22 jaar nou wel meteen zwaar beginnen, ik kan toch veel beter rijden![]()
!
Is wat ouder natuurlijk, maar ik heb zo'n ding gehad en dat reed letterlijk als de brandweer.quote:Op maandag 4 juli 2005 16:43 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
En dat ziet er dan toch wel weer lekker uit! Maar... laat ik mezelf niet al te gek maken en niet te hard op de zaken voorruit rijden, eerst maar eens slagen!
Aha, een BMW zonder hangtietenquote:Op maandag 4 juli 2005 16:38 schreef greedkillingz het volgende:
Als we dan toch gaan spammen met foto's
Hier een piccie van mijn : Moto Guzzi California special 1100I
[[url=http://img127.imageshack.us/img127/9756/22050518452wi.th.jpg]afbeelding][/URL]
Die is nieuw voor mijquote:Op maandag 4 juli 2005 16:44 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
post aangepast JA een okselfris die ook makkelijk de 200 haalt![]()
We gaan snel een klaverblad meeting doen.quote:Op maandag 4 juli 2005 16:44 schreef greedkillingz het volgende:
post aangepast JA een okselfris die ook makkelijk de 200 haalt![]()
dat probeer ik haar ook al duidelijk te makenquote:Op maandag 4 juli 2005 16:15 schreef Worldbeater het volgende:
Maar volgens mij is het meer techniek dan kracht, al zit een ongelukje in een klein hoekje.
Zeker in het begin.![]()
quote:Aangeboden: Kawasaki gpz 500 sl
Prijs: ¤ 1.450,00
Beschrijving: kawasaki gpz 500 sl in zeer goede staat.
Kilometerstand 39.000.
Bouwjaar 1993
Recent vervangen de accu, ketting en tandwielen, voorremmen, voorvorkkeringen. De motor heeft korte tijd geleden een grote beurt gehad en de kleppen zijn gesteld (bon aanwezig).
Wat boeit dat nouquote:Op maandag 4 juli 2005 16:49 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat probeer ik haar ook al duidelijk te makendat ze de motor zo vast moet houden zodat je helemaal geen kracht iod hoeft te hebben
![]()
maar aannemen dat het te oefenen is![]()
![]()
![]()
Een motorfiets met karakter (mechanisch geluid enzo)quote:Op maandag 4 juli 2005 16:47 schreef hicham het volgende:
[..]
Aha, een BMW zonder hangtieten
Als ik Mercy's sig mag geloven
Maar jij bent ook nog maar een beginner.quote:Op maandag 4 juli 2005 16:51 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Wat boeit dat nou
Ik doe vaak ook heel moeilijk met manouvreren e.d. Omdat ik geen zin heb om af te stappen of gewoon ga zitten glijden e.d.
hey relturk hou je jezelf eens een beetje in tegen onze nieuwelingquote:Op maandag 4 juli 2005 16:37 schreef Phatzak het volgende:
[..]
De politie kent de hele regeling niet eensOf de meesten weten iig niet echt het geheel normaal te kunnen controleren. De laatste keer dat ik werd aangehouden droop de agent maar een beetje af...
"oh"... staat dat daar.![]()
Net zoiets als dat demperverhaal op MF oid![]()
Vraag me eigenlijk ook af waarom ik de begrenzing er niet gewoon uithaal
Wat heeft die chappo hierboven van die 125 CC eigenlijk te besteden? Er zijn volgens mij mogelijkheden genoeg voor bepaalde budgetten
Duitse perfectie vergelijken met Italiaans karakter.quote:Op maandag 4 juli 2005 16:47 schreef hicham het volgende:
Aha, een BMW zonder hangtieten
Als ik Mercy's sig mag geloven
Op dat filmpje dat je Raus en Mercy ziet vertrekken zie je Raus ook keren en rakelings langs de muur gaan. Zou toch zweren dat op z'n minst de spiegel tegen de muur kwamquote:Op maandag 4 juli 2005 16:51 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Wat boeit dat nou
Ik doe vaak ook heel moeilijk met manouvreren e.d. Omdat ik geen zin heb om af te stappen of gewoon ga zitten glijden e.d.
'Wij' vertrekken de 23ste. Maar je moet maar kijken wat OPM wil.quote:Op maandag 4 juli 2005 16:55 schreef hollander172 het volgende:
Dat plannen lukt zo ook niet best he?
Reed net langs Motoport en die hebben de 24ste een taxfree dagje.Misschien maar vastzetten op de 24ste dan?
Wie kunnen er die dag?
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:53 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Maar jij bent ook nog maar een beginner.![]()
voor dat geld moet je toch echt wel een leuk motortjuh op de kop kunnen tikken hoorquote:Op maandag 4 juli 2005 16:40 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
deze Chappo heeft ong. 1500 euri voor motor en 1000 euri voor kleding! Want dat is ook best duur! En ja, het mag een zware motor zijn! Maar het moet er wel een beetje leuk uitzien allemaal natuurlijk!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Duitse perfectie vergelijken met Italiaans karakter.
Komt ie nu mee, jullie gingen toch niet op vakantie dit jaar?quote:Op maandag 4 juli 2005 16:56 schreef Phatzak het volgende:
[..]
'Wij' vertrekken de 23ste. Maar je moet maar kijken wat OPM wil.
[..]![]()
23ste tot 31ste zijn we op vakantiequote:Op maandag 4 juli 2005 16:55 schreef hollander172 het volgende:
Dat plannen lukt zo ook niet best he?
Reed net langs Motoport en die hebben de 24ste een taxfree dagje.Misschien maar vastzetten op de 24ste dan?
Wie kunnen er die dag?
Heb jij eigenlijk al een motor in je collectie zitten waarvan je spijt hebt dat je hem ooit heb weggedaanquote:Op maandag 4 juli 2005 16:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En zijn echt compleet verschillende merken, en typen motoren.![]()
Maar die MG-01S of hoe die ook heet van Guzzi is echt wel mijn droommachine.![]()
[afbeelding]
Cardan heH.![]()
Heb het slechts 239 keer gezegdquote:Op maandag 4 juli 2005 16:57 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Komt ie nu mee, jullie gingen toch niet op vakantie dit jaar?
ben ik het mee eens zien er best leuk uit ook nogquote:Op maandag 4 juli 2005 16:51 schreef Worldbeater het volgende:
Ik vind die GPZ500'jes helemaal geen verkeerde bike's om mee te beginnen hoor.![]()
En daar is het onderhoud nog wel van te overzien.![]()
[..]
Ik mis nog weleens wat.quote:Op maandag 4 juli 2005 16:58 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Heb het slechts 239 keer gezegdWe gaan met Martie en Raus op stap
Waarom denk je dat ze gister hier waren![]()
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:55 schreef hicham het volgende:
[..]
Op dat filmpje dat je Raus en Mercy ziet vertrekken zie je Raus ook keren en rakelings langs de muur gaan. Zou toch zweren dat op z'n minst de spiegel tegen de muur kwamGezien trouwens dat filmpje, Mercy en Raus
Volgens mij moet ie dan wel het onderkuipje weghalen wil ik hem ook mooi vindenquote:Op maandag 4 juli 2005 16:58 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ben ik het mee eens zien er best leuk uit ook nog![]()
![]()
De MGS01quote:Op maandag 4 juli 2005 16:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En zijn echt compleet verschillende merken, en typen motoren.![]()
Maar die MG-01S of hoe die ook heet van Guzzi is echt wel mijn droommachine.![]()
[afbeelding]
Cardan heH.![]()
Tis zomervakantie dus in principe kan ik altijd na de 31stequote:Op maandag 4 juli 2005 17:00 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik mis nog weleens wat.
Okee jullie zijn er dan niet, die stinkvis een week eerder niet. Nog maar iets uitstellen dan?
Als iedereen die wil komen nou even aangeeft wanneer ze wel en niet kunnen dan hoef ik geen data meer te gaan roepen.![]()
Te snel zitten bijlezen dus, er zat ergens een blauw woordje in mijn reacties van gisteren. Dat was een link naar het filmpjequote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:57 schreef hollander172 het volgende:
Dude, mail die Herr Flick eens zou ik zeggen.
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:57 schreef hicham het volgende:
Heb jij eigenlijk al een motor in je collectie zitten waarvan je spijt hebt dat je hem ooit heb weggedaan
Ook vet zo'n musclebikequote:Op maandag 4 juli 2005 17:02 schreef greedkillingz het volgende:
De MGS01![]()
Maar de Griso vind ik mooiër
[afbeelding]
Dan is dit meschien wel wat voor jequote:Op maandag 4 juli 2005 17:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ook vet zo'n musclebikemaar ik ben toch iets sportiever ingesteld gezien je chopperkeuze.
![]()
Ik doe mijn best.quote:Op maandag 4 juli 2005 17:03 schreef hicham het volgende:
[..]
Tis zomervakantie dus in principe kan ik altijd na de 31ste
Maar ik kom meer voor een meet hoor, niet voor het sleutelen
Wel leuk dat je zoiets probeert te organiseren
quote:Op maandag 4 juli 2005 17:09 schreef greedkillingz het volgende:
Dan is dit meschien wel wat voor je![]()
[afbeelding]
Maar lukt voor de 23ste niet dan? Zoals ik al zei.. 15de heb ik met Horeon Motoren gedate om alles te laten doen, ik wil namelijk alles hebben gedaan voor ik op pad ga. En anders komen we sowieso wel na de vakantiequote:Op maandag 4 juli 2005 17:10 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik doe mijn best.Hoeft ook niet zoveel gesleuteld te worden tenzij vissie die walvis mee zeult.
![]()
BBQ kwam vanmorgen in me op, vlees is namelijk geen enkel probleem.![]()
Ook voor jullie niet want halal geslacht.![]()
Gaat goed lees ikquote:Sleutelmeet plannuh
Een Guz is idd niet goedkoop maar het is dan ook geen massaproductie zoals de japanners enzo.quote:Op maandag 4 juli 2005 17:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
2-3 jaar geleden bijna eens gekocht.
Maar ik vond het geld toch niet helemaal in verhouding met wat ik aan kwaliteit verwacht.
Heb er meerdere beurzen en motordagen bij staan.
De V-11 vind ik in bepaalde semi sportieve uitvoeringen overigens ook gewoon heel mooi.![]()
Van welke gebande ben je eigenlijk een kloonquote:Op maandag 4 juli 2005 17:13 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Een Guz is idd niet goedkoop maar het is dan ook geen massaproductie zoals de japanners enzo.
Maar je krijgt het ook Haast niet stuk![]()
Ik ben geen Kloonquote:Op maandag 4 juli 2005 17:15 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Van welke gebande ben je eigenlijk een kloon![]()
"Interessante" posthistorie heb je namelijk
Dan wachten we even af wat daar het resultaat van wordt lijkt mequote:Op maandag 4 juli 2005 17:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Gaat goed lees ik![]()
Zijn er al beschikbare data bekendTrouwens, deze week komen 2 mensen kijken naar mijn motor en mocht ie verkocht worden dan komt mijn klus te vervallen lijkt mij
![]()
Je zal vast wel iets slopen dat weer gefixt moet worden.quote:Op maandag 4 juli 2005 17:12 schreef Phatzak het volgende:
Maar lukt voor de 23ste niet dan? Zoals ik al zei.. 15de heb ik met Horeon Motoren gedate om alles te laten doen, ik wil namelijk alles hebben gedaan voor ik op pad ga. En anders komen we sowieso wel na de vakantie, gesleuteld worden gaat er toch
Vandaar dat ik het een beetje strak wil organiseren.quote:Ook al denkt Martie van niet als er teveel mensen komen
quote:Op maandag 4 juli 2005 17:18 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Ik ben geen Kloon![]()
Ik ben alleen een tijdje weggeweest![]()
Ik ben alleen een kloon van mezelf![]()
V11 Sportquote:Op maandag 4 juli 2005 17:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
2-3 jaar geleden bijna eens gekocht.
Maar ik vond het geld toch niet helemaal in verhouding met wat ik aan kwaliteit verwacht.
Heb er meerdere beurzen en motordagen bij staan.
De V-11 vind ik in bepaalde semi sportieve uitvoeringen overigens ook gewoon heel mooi.![]()
Edit: V11 sportwas vorig jaar nog een serieuze kandidaat maar na mijn ervaring met een Bimota toch maar een Beemer genomen.
![]()
Zat meer aan electrische dingetjes te denken als ik eens te laat ben voor mijn werk, en het ding niet op gang komt.quote:Op maandag 4 juli 2005 17:13 schreef greedkillingz het volgende:
Een Guz is idd niet goedkoop maar het is dan ook geen massaproductie zoals de japanners enzo.
Maar je krijgt het ook Haast niet stuk![]()
Hicham schijnt wat met voorvorken te kunnen, volgens mijn boekje moet je na 30.000 km de voorvorkolie toch eens verversen. Zal ik dat zelf doen of gewoon afwachten?quote:Op maandag 4 juli 2005 17:19 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Je zal vast wel iets slopen dat weer gefixt moet worden.
Of Hicham laat zijn motor nog een keer kletteren.![]()
![]()
Het is een beetje lastig omdat al die luilakken denken dat ze recht op vakantie hebben.quote:Op maandag 4 juli 2005 17:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Gaat goed lees ik![]()
Zijn er al beschikbare data bekendTrouwens, deze week komen 2 mensen kijken naar mijn motor en mocht ie verkocht worden dan komt mijn klus te vervallen lijkt mij
![]()
Een 7 heeft idd 2 grote mankementen naast de koplampen, daar kunnen we toch wel wat mee?quote:Op maandag 4 juli 2005 17:21 schreef hollander172 het volgende:
Koop gewoon een 7 met mankementjesprobleem sleutelen opgelost.
Wacht je daar toch mee?quote:Op maandag 4 juli 2005 17:21 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Hicham schijnt wat met voorvorken te kunnen, volgens mijn boekje moet je na 30.000 km de voorvorkolie toch eens verversen. Zal ik dat zelf doen of gewoon afwachten?Weet eigenlijk niet hoe de vering moet aanvoelen e.d. Dus weet ook niet of ie nu verrot veert.
En het is altijd verstandig om die dingen een beurt te geven.quote:Op maandag 4 juli 2005 17:21 schreef hollander172 het volgende:
Koop gewoon een 7 met mankementjesprobleem sleutelen opgelost.
Helemaal mee eensquote:Op maandag 4 juli 2005 17:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zat meer aan electrische dingetjes te denken als ik eens te laat ben voor mijn werk, en het ding niet op gang komt.
Roest van het buitenstaan, of in de schuur.
En de inruilwaarde van een vrij bijzondere motor deden mij vorig jaar dus besluiten tot een R1100S, inplaats van een V-11 sport.
Die 1100i sport vond ik net wat te lomp voor het ultieme, en om hier de tuin uit te steken.
Al blijf ik die zeker mooi vinden.
Magni doet ook leuke dingen met Guzzi's.![]()
Je hebt nog niets uit de doeken gedaan over je uitlaat. Of wou je dat in de doofpot stoppenquote:Op maandag 4 juli 2005 17:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik zal de eerste maar zijnhoe was je weekendje weg?
![]()
![]()
Inderdaad.quote:Op maandag 4 juli 2005 17:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En het is altijd verstandig om die dingen een beurt te geven.
Vaak het moment van verkopen.
En een olie verversing is nooooit weggegooit geld.![]()
Dat lijkt me het leukste eigenlijk, en dan verschijn ik ookquote:Op maandag 4 juli 2005 17:29 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Maken we er gewoon een officiele meet van waar ook gesleuteld wordt.
En anders niet?quote:Op maandag 4 juli 2005 17:31 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat lijkt me het leukste eigenlijk, en dan verschijn ik ook
Zal ik je vader even de leveranciers mailen van het vlees?quote:Op maandag 4 juli 2005 17:37 schreef Phatzak het volgende:Als ik kan, kom ik natuurlijk ook duh
Die hard MC'ers![]()
Mail mij anders maar als je ook wil dat we per se etenquote:Op maandag 4 juli 2005 17:39 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Zal ik je vader even de leveranciers mailen van het vlees?
Kan je thuis met gerust hart vertellen dat je ergens blijft eten en geen fout voedsel binnen krijgt.![]()
![]()
Anders moeten we even kijken naar wie wat gaat sleutelenquote:
Moet niet perse maar is wel leuk toch?quote:Op maandag 4 juli 2005 17:41 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Mail mij anders maar als je ook wil dat we per se eten. Mails lezen lukt mijn vader volgens mij nog niet
quote:Op maandag 4 juli 2005 17:43 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Moet niet perse maar is wel leuk toch?
Ik beschouw dit maar een beetje als denktank.quote:Op maandag 4 juli 2005 17:45 schreef Phatzak het volgende:
[..]Maar plan gewoon eerst een meet dan en ga dan eventueel plannen of er mensen zijn die willen sleutelen?
Maak van dat BBQ de hoofdzaak en sleutelen de bijzaak
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 19:40 schreef Worldbeater het volgende:
[...]Na 4 maanden rijontzegging gelijk naar het klaverblad.
Je moet een timersetje kopen, 199 euro, iets groter dan een fietscomputer en je hoeft niet meer op je teller te kijken.
Is vooral ook een stuk veiliger op een klaverblad.
En je kan bij sommigen data downloaden en hier als bewijs tonen.
Heb ik toch verteld verder.quote:Op maandag 4 juli 2005 17:29 schreef hicham het volgende:
Je hebt nog niets uit de doeken gedaan over je uitlaat. Of wou je dat in de doofpot stoppen
:^ I'm with stupid.quote:Op maandag 4 juli 2005 17:37 schreef Phatzak het volgende:Als ik kan, kom ik natuurlijk ook duh
Die hard MC'ers![]()
Hmmmm.. die post zei me weinig, en die sub vond ik al helemaal niet verrassend humoristisch uit de hoek komen.quote:Op maandag 4 juli 2005 17:51 schreef Phatzak het volgende:
Vandaar dat er in de krant en in het nieuws gezeken werd over het meten van tijden en racen op klaverbladen.![]()
Sneller leren lezen dan.quote:Op maandag 4 juli 2005 17:55 schreef bwt het volgende:
Tering zeg, ff een halve middag niet bij lezen en ik mis een half topic en moet 2 uur bijlezen.
Spitsuurquote:Op maandag 4 juli 2005 17:55 schreef bwt het volgende:
Tering zeg, ff een halve middag niet bij lezen en ik mis een half topic en moet 2 uur bijlezen.
Niet waarom dat ding er uberhaupt af is gevallenquote:
de file is corruptquote:Op maandag 4 juli 2005 17:03 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Fok Motorclub [SC deel 262] Minibikes en balhoofdlagers
Beter bijlezen
Hier nietquote:
quote:
Duurde bij mij een kwartier voordat ik doorhad dat het dingetjes was.quote:Op maandag 4 juli 2005 18:12 schreef bwt het volgende:
O ja, wat is er aan de hand dat in eens phatzak hier weer rond loopt?
quote:Op maandag 4 juli 2005 18:14 schreef Worldbeater het volgende:
En wel lachen dat hij de CR met open uitlaat wilde horen.![]()
Ik weet het ook nietquote:Op maandag 4 juli 2005 18:12 schreef bwt het volgende:
Ben je al een beetje bijgelezen inmiddels?quote:Op maandag 4 juli 2005 18:12 schreef bwt het volgende:
Die is er gewoon bruut afgescheurd door de trillingen.quote:Op maandag 4 juli 2005 18:05 schreef hicham het volgende:
Niet waarom dat ding er uberhaupt af is gevallen
Of gewoon slechte bevestiging?
Of ik heb er overheen gelezen
quote:Op maandag 4 juli 2005 18:18 schreef Gebakken_vissie het volgende:
Banmeldtopic. Hoe doen onze schatjes het vandaag?
dat krijg je he, met die fundamentalisten hier
mwah, nooit wat van gemerktquote:Op maandag 4 juli 2005 18:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
![]()
Kennelijk niet.
Klonen tijdens een ban is niet zo slim.
Maand erbij.
dan weet ik er nog wel een paar die dan mogen komenquote:Op maandag 4 juli 2005 17:19 schreef hollander172 het volgende:
Die nieuwelingen mogen w.m.b. ook komen, als ze lastig worden stuur ik de hond wel op ze af.![]()
Anders maak je het ff duidelijk aan iedereen...quote:Op maandag 4 juli 2005 18:18 schreef Gebakken_vissie het volgende:
dat krijg je he, met die fundamentalisten hier
quote:Op maandag 4 juli 2005 17:31 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat lijkt me het leukste eigenlijk, en dan verschijn ik ook
goed voorbeeld doet volgenquote:Op maandag 4 juli 2005 18:25 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Anders maak je het ff duidelijk aan iedereen...
Maar dat zijn geen nieuwelingen meerquote:Op maandag 4 juli 2005 18:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dan weet ik er nog wel een paar die dan mogen komen![]()
![]()
Wheeeeequote:Op maandag 4 juli 2005 19:15 schreef hicham het volgende:
Kijk nou wat je doet bwt, je hebt iedereen weggejaagd
We gaan nog pakwerk doen.quote:Op maandag 4 juli 2005 18:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dan weet ik er nog wel een paar die dan mogen komen![]()
![]()
is BWT al weg ?quote:Op maandag 4 juli 2005 19:15 schreef hicham het volgende:
Kijk nou wat je doet bwt, je hebt iedereen weggejaagd
Als iedereen nou eens met iets meer dan een smiley duidelijk maakt wat hij of zij wil?quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 19:50 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Als iedereen nou eens met iets meer dan een smiley duidelijk maakt wat hij of zij wil?
Waar ,Waneer & hoelaatquote:Op maandag 4 juli 2005 19:50 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Als iedereen nou eens met iets meer dan een smiley duidelijk maakt wat hij of zij wil?
quote:Op maandag 4 juli 2005 19:46 schreef bwt het volgende:
[..]
Wheeeee![]()
Maar, Maar, Maar,,,,,,,![]()
Ik ben onschuldigggggg![]()
![]()
Wheeeeeeeeeeeeee![]()
![]()
![]()
quote:
HIj had ook mijn tekst over kunnen typen voor jouw bestwilquote:Op maandag 4 juli 2005 19:50 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Kan alleen de eerste vraag beantwoorden, Vianen.quote:
Is een eitje.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:59 schreef Fulcrum_X het volgende:
Tijd voor koffieeeee![]()
Ook zo leuk, heb nog geen rijles gehad op de weg in de regen.. guess what.. gaat het morgen plenzen tijdens mijn examen![]()
Nog kutter is de komende dagen het weer bar slecht zal zijn.. en ik heb nog geen regenoveral, dus dan zit rijden er ook niet in (ga vrijdag ook al op vakantie).
Nouja, als ik zak hoef ik daar niet meer over in te zitten![]()
Ik Leef hier in Amsterdam met vrouw ,hond,katten,slangen & de leguaanquote:Op maandag 4 juli 2005 20:00 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Kan alleen de eerste vraag beantwoorden, Vianen.(en niet die in brabant) Rest volgt nog als die lamzakken hier een beetje meewerken.
Waar kom jij eigenlijk vandaan?![]()
Opzet tot zover: BBQ bij mij thuis, beetje sleutelen cq achterstallig onderhoud doenen stukje rijden.
Weet alleen nog niet waar ik de hond moet laten, als beveiliging erbij houden
of even een dagje dumpen bij schoonpaps?
Ik kan mezelf ook wel gaan lopen herhalen maar dat schiet ook niet op.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:56 schreef hicham het volgende:
HIj had ook mijn tekst over kunnen typen voor jouw bestwilHij heeft dus niets te sleutelen maar wil wel meeten voor een 'algemene meet' met eventueel wat sleutelwerk tussendoor
Dan kan je mooi met de lims meerijden.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:03 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Ik Leef hier in Amsterdam met vrouw ,hond,katten,slangen & de leguaan![]()
niet persé in die volgorde
Je spelling klopt goed met je ondertitel.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:06 schreef bwt het volgende:
BWT is er nog ja, tenminste,,,, ff kijken
ehhh, ja, hi iz er nog
quote:Op maandag 4 juli 2005 20:06 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dan kan je mooi met de lims meerijden.Pas op, eentje heeft de neiging overal net te hard te rijden en krijgt nog weleens zo'n schijtboete voor 3km te hard.
Doe ook maar geen moeite ze uit elkaar te houden, lukt ons ook nog steeds niet.
quote:Op maandag 4 juli 2005 20:06 schreef bwt het volgende:
BWT is er nog ja, tenminste,,,, ff kijken
ehhh, ja, hi iz er nog
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 19:50 schreef hollander172 het volgende:
[..]
quote:
Hwahhhh, valt mee, ze hebben alle2 de zelfde baard, maar er zijn 2 verschillen heb ik tot nu toe gemerkt.quote:
hey therequote:
Mercy lukt het alquote:Op maandag 4 juli 2005 20:06 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dan kan je mooi met de lims meerijden.Pas op, eentje heeft de neiging overal net te hard te rijden en krijgt nog weleens zo'n schijtboete voor 3km te hard.
Doe ook maar geen moeite ze uit elkaar te houden, lukt ons ook nog steeds niet.
BBQ en beetje sleutelen. Rijden indien mogelijkquote:Op maandag 4 juli 2005 20:04 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik kan mezelf ook wel gaan lopen herhalen maar dat schiet ook niet op.
Wanneer kan wie, wat kan hij of zij en wat vindt je leuk om te doen? (rijden, alleen BBQ, ook sleutelen, andere suggestie)
Je bent welkom, vers bloed is altijd goed.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:19 schreef greedkillingz het volgende:
Als ik kom hoef ik iig niks te sleutelen maar een BBQ is altijd goed![]()
Erg leuk !!!quote:Op maandag 4 juli 2005 17:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik zal de eerste maar zijnhoe was je weekendje weg?
![]()
![]()
Ik ben wel wat gewend hoorquote:Op maandag 4 juli 2005 20:23 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Je bent welkom, vers bloed is altijd goed.
Nu maar kijken of je het overleefd tussen het tuig tot die tijd.![]()
quote:Op maandag 4 juli 2005 20:21 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
BBQ en beetje sleutelen. Rijden indien mogelijk
Dan moet het lukken.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:26 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Ik ben wel wat gewend hoor
IRL ben ik Horeca portier![]()
quote:Op maandag 4 juli 2005 20:27 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dan moet het lukken.
Onderschat ze niet hoor, ze hebben al twee leden weggejaagd.![]()
Goede instelling.quote:
ik heb al meerdere keren aangegeven dat ik graag mijn balhoofdlagers en clip on wil vervangenquote:Op maandag 4 juli 2005 19:50 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Valt wel meequote:
hoeft niet meer file is nu ineens 3,5MB en wel afspeelbaarquote:Op maandag 4 juli 2005 18:15 schreef hicham het volgende:
[..]
Op de pimp-PC van Raus ook al geprobeerd
Anders DivX' ik hem wel ff![]()
Van jou wist ik het al.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik heb al meerdere keren aangegeven dat ik graag mijn balhoofdlagers en clip on wil vervangenen dat ik me volledig aanpas aan jullie agenda
voor zover dat kan...
maar er kan elk moment iemand komen die komt kijken naar mijn motor en mocht hij of degene die vrijdag komt hem zo willen kopen dan gaat het voor mij over...ik denk ook niet dat ik zo snel weer een andere heb en zowel dan ben ik er gewoon
en terechtquote:Op maandag 4 juli 2005 20:35 schreef hollander172 het volgende:
Van jou wist ik het al.
Wil gewoon voorkomen dat ik allerlei dingen ga plannen en een groot gedeelte op het laatst afhaakt.![]()
quote:Op maandag 4 juli 2005 20:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
en terecht![]()
![]()
kom op emceërs, wanneer gaan we sleutel-meeten
??
Iiiiininteeeeerplooooolis. Glashelder. Zo helder dat het anderhalf jaar duurde voor ze doorhadden hoe het met mijn levensverzekering zatquote:Op maandag 4 juli 2005 20:35 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Van jou wist ik het al.
Wil gewoon voorkomen dat ik allerlei dingen ga plannen en een groot gedeelte op het laatst afhaakt.![]()
Moet in 1 keer weer denken aan dat stemmetje van die "glashelder" reclame, don't ask why.![]()
Weet ook nog steeds niet van welk bedrijf die reclame is, hoe bedoel je tv kijken stompt af?![]()
jouw huis, schreeuw maar een datum, dan schreeuw ik wel of ik kanquote:Op maandag 4 juli 2005 20:41 schreef hollander172 het volgende:
[..]
![]()
Zeker met een BBQ buiten moet ik vrij veel regelen dus een beetje duidelijkheid is wel handig.Laat ik maar zwijgen over het regelen van goed weer.
behalve volgende week zondag en dezelfde weekend als de Lims kan ik ook van de partij zijnquote:Op maandag 4 juli 2005 20:14 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Nog een keer proberen.....
Wanneer kunnen jullie? (ga er niet vanuit dat je na de 31ste alle tijd hebt) Wat wil je eventueel doen met sleutelen en wat wil je? Sleutelen, rijden en vreten of iets anders?
nee ik gok niet, zie nu de veschillen iets duidelijkerquote:Op maandag 4 juli 2005 20:20 schreef hicham het volgende:
[..]
Mercy lukt het al
Weet alleen niet of ie het op de gok doet
quote:Op maandag 4 juli 2005 20:42 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
Iiiiininteeeeerplooooolis. Glashelder. Zo helder dat het anderhalf jaar duurde voor ze doorhadden hoe het met mijn levensverzekering zat
Euhm eerste wat in me opkomt: 6 augustus?quote:Op maandag 4 juli 2005 20:42 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
jouw huis, schreeuw maar een datum, dan schreeuw ik wel of ik kan
quote:Op maandag 4 juli 2005 20:44 schreef Mercy_symbol het volgende:
alleen wij hebben tot nu toe niets te sleutelenrijden Honda heH
![]()
das een zaterdag he. Moet lukken hoorquote:Op maandag 4 juli 2005 20:47 schreef hollander172 het volgende:
[..]Dat wist ik dus echt niet, soms hoor ik dat stemmetje wel maar verder..........
[..]
Euhm eerste wat in me opkomt: 6 augustus?Voor zover ik het bijgehouden heb kan iedereen dan.
Aan de guzzi ook geen sleutelwerk hierquote:Op maandag 4 juli 2005 20:44 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
behalve volgende week zondag en dezelfde weekend als de Lims kan ik ook van de partij zijn![]()
![]()
Mooi he?quote:Op maandag 4 juli 2005 20:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
@Lars
wordt het niet eens tijd voor een nieuwe avatar ? als ik op mijn werk FOK dan valt jou irritante avatar heel erg op![]()
Aanstaande zondag is sowieso te snel neem ik aan, volgende week zondag heb jij al een andere afspraak begrijp ik uit je post. En die week daarna moeten we denk ik nog een proefrit met bagage houden dus dan kunnen we ook niet tochquote:Op maandag 4 juli 2005 20:44 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
behalve volgende week zondag en dezelfde weekend als de Lims kan ik ook van de partij zijn![]()
![]()
quote:Op maandag 4 juli 2005 20:24 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Erg leuk !!!
Alleen ben ik een beetje geschonden uit de strijd gekomen. Een nare wond in mijn poezelig voetje veroorzaakt door glas. Nu loop ik mank.
Gelukkig gebeurde het gisteren pas en heb ik het grootste deel nog veel plezier kunnen maken.
Dan kan ik wel maar ik moet wel sávonds werken vanaf 21.00uquote:Op maandag 4 juli 2005 20:47 schreef hollander172 het volgende:
[..]Dat wist ik dus echt niet, soms hoor ik dat stemmetje wel maar verder..........
[..]
Euhm eerste wat in me opkomt: 6 augustus?Voor zover ik het bijgehouden heb kan iedereen dan.
dat is een klusje van 15 minutenquote:Op maandag 4 juli 2005 20:48 schreef hollander172 het volgende:
[..]
en daar moet nooit nieuwe olie in?
Moet lukken, gewoon niet teveel zuipen en sneller alles naar binnen werken.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:52 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Dan kan ik wel maar ik moet wel sávonds werken vanaf 21.00u
ja die proefrit moeten we ook nog doen,quote:Op maandag 4 juli 2005 20:52 schreef hicham het volgende:
[..]
Aanstaande zondag is sowieso te snel neem ik aan, volgende week zondag heb jij al een andere afspraak begrijp ik uit je post. En die week daarna moeten we denk ik nog een proefrit met bagage houden dus dan kunnen we ook niet tochOf gaan we dat niet gezamelijk doen
En nog een week daarna zijn we dus op vakantie. Dus ik denk idd dat we het best in augustus kunnen doen
dan zit er niets anders jouw posts maar te negerenquote:Op maandag 4 juli 2005 20:50 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Mooi he?
Je moet ook gewoon je werk doen lapzwans.![]()
Edit: weet je dat ik nog steeds mailtjes daarover krijg omdat ik mijn geslacht heb veranderd in mijn profiel?
Dat = toch een mooië testrit met bagagequote:Op maandag 4 juli 2005 20:52 schreef hicham het volgende:
[..]
Aanstaande zondag is sowieso te snel neem ik aan, volgende week zondag heb jij al een andere afspraak begrijp ik uit je post. En die week daarna moeten we denk ik nog een proefrit met bagage houden dus dan kunnen we ook niet tochOf gaan we dat niet gezamelijk doen
En nog een week daarna zijn we dus op vakantie. Dus ik denk idd dat we het best in augustus kunnen doen
Best, moest alleen even bevestiging krijgen of je wel of niet kon.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:58 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dan zit er niets anders op jouw posts maar te negeren![]()
Wanneer is die meet is dan de vraag hehquote:Op maandag 4 juli 2005 20:55 schreef hicham het volgende:
[..]
Je hebt die remklauw adapter whatever voor de sleutelmeet heH?
quote:Op maandag 4 juli 2005 21:01 schreef Makster het volgende:
[..]
Wanneer is die meet is dan de vraag heh
MAaruh, eerst mijn frame terug en conische boutjes M8 scoren voor de remschijf en dan kan ik op gaan meten. Vergeet bijna te melden dat ik ook nog stalenremleidingen moet halen![]()
![]()
Hoop dat de KLX weer snel rijdt in ieder geval, maar ben nog wel ff bezig, dat zo ie zo![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 4 juli 2005 21:04 schreef hollander172 het volgende:
[..]
anders lees je even een paar posts terug.
6 augustus.
In Peppies tempo heb je dan alweer een andere motor.![]()
Ik drink hoe dan ook geen alcoholquote:Op maandag 4 juli 2005 20:56 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Moet lukken, gewoon niet teveel zuipen en sneller alles naar binnen werken.
Okee valt niet tegen:
Martie en Anita
Lims
walvisvloot uit gouda
Jesse
Onze eigen portier
Nog te bevestigen:
Peppie
Uitzendslet
Wat nieuw spul?
Noorderlingen?
Vergeet ik nog iemand?
lelijke pisvinger is hetquote:
Meet the Lims, maar denk niet dat er veel zullen drinken als ze nog op de motor naar huis moetenquote:Op maandag 4 juli 2005 21:09 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Ik drink hoe dan ook geen alcoholsta al bijna 9 jaar droog
Als het komende zondag is weet ik het nog niet zeker, andere weekenden heb ik niks zover ik weetquote:Op maandag 4 juli 2005 20:56 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Okee valt niet tegen:
Martie en Anita
Lims
walvisvloot uit gouda
Jesse
Onze eigen portier
Nog te bevestigen:
Peppie
Uitzendslet
Wat nieuw spul?
Noorderlingen?
Vergeet ik nog iemand?
Dan neem ik jouw deel wel.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:09 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Ik drink hoe dan ook geen alcoholsta al bijna 9 jaar droog
Als ik rij dan ben ik er ook, 6 augustus was op een zondag tochquote:Op maandag 4 juli 2005 20:56 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Okee valt niet tegen:
Martie en Anita
Lims
walvisvloot uit gouda
Jesse
Onze eigen portier
Nog te bevestigen:
Peppie
Uitzendslet
Wat nieuw spul?
Noorderlingen?
Vergeet ik nog iemand?
Gaan wij ook nog naar die PTA meet eigenlijk?quote:
Erg verstandig idd.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:12 schreef Makster het volgende:
[..]
Meet the Lims, maar denk niet dat er veel zullen drinken als ze nog op de motor naar huis moeten
Behalve Lars dan, die ligt binnen 4 uur kachellam in zijn tuin the dweilen![]()
![]()
Hmm, begin aug, is geen probleem voor mijn. Is dus dat je mij bent vergetenquote:Op maandag 4 juli 2005 20:56 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Okee valt niet tegen:
Martie en Anita
Lims
walvisvloot uit gouda
Jesse
Onze eigen portier
Nog te bevestigen:
Peppie
Uitzendslet
Wat nieuw spul?
Noorderlingen?
Vergeet ik nog iemand?
6e = zaterdagquote:Op maandag 4 juli 2005 21:13 schreef Makster het volgende:
[..]
Als ik rij dan ben ik er ook, 6 augustus was op een zondag toch
Damn, ik haat terug lezen![]()
Derde keerquote:Op maandag 4 juli 2005 21:12 schreef RB het volgende:
[..]
Als het komende zondag is weet ik het nog niet zeker, andere weekenden heb ik niks zover ik weet![]()
Owkee, ook goed johquote:
Als we gaan dan gaan ze toch lekker zeuren over een motor post op hun meeting?quote:Op maandag 4 juli 2005 21:13 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Gaan wij ook nog naar die PTA meet eigenlijk?Vind het een raar idee om met die petjes op parkeerplaats te gaan staan.
![]()
Oh ja aangenaam, ik ben Lars.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:14 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Erg verstandig idd.
& Lars is toch al thuis dan![]()
![]()
quote:Op maandag 4 juli 2005 21:15 schreef bwt het volgende:
[..]
Hmm, begin aug, is geen probleem voor mijn. Is dus dat je mij bent vergeten
Maar voor een lekker stukkie vlees van de BBQ wil ik wel langs komen.
Ik heb verder nix te klussen of er moet iemand handig zijn om een deuk uit mijn tank te kunnen halen.....
zouden ze willen racenquote:Op maandag 4 juli 2005 21:18 schreef bwt het volgende:
[..]
Als we gaan dan gaan ze toch lekker zeuren over een motor post op hun meeting?
gewoon ff langs wippen en dag zeggen en weg zijn misschien?
Heb je die gozer zijn avatar gezien?quote:Op maandag 4 juli 2005 21:18 schreef bwt het volgende:
[..]
Als we gaan dan gaan ze toch lekker zeuren over een motor post op hun meeting?
gewoon ff langs wippen en dag zeggen en weg zijn misschien?
Met ketchup zeker.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:15 schreef bwt het volgende:
En laatste keerquote:Op maandag 4 juli 2005 21:15 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Derde keer6 augustus is het plan.
Dan mogen we zeker niet opschakelen.quote:
waarschijnlijk die halfords meukquote:Op maandag 4 juli 2005 21:21 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Heb je die gozer zijn avatar gezien?
.......en dat rijdt dan een uno 1.0.
Zou hij spinners op dat ding hebben?![]()
kun je hem niet onder druk eruit persenquote:Op maandag 4 juli 2005 21:15 schreef bwt het volgende:
[..]
Hmm, begin aug, is geen probleem voor mijn. Is dus dat je mij bent vergeten
Ik heb verder nix te klussen of er moet iemand handig zijn om een deuk uit mijn tank te kunnen halen.....
En een turbostickertje achterop.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:23 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
waarschijnlijk die halfords meuk
quote:
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 21:00 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Best, moest alleen even bevestiging krijgen of je wel of niet kon.
Jij bent zeker heel blij dat die Black banner weg is van Fok!![]()
Die deuk zit er al een paar jaar, nog nooit iets mee gedaan op er uit te laten halen.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:19 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Oh ja aangenaam, ik ben Lars.![]()
Ik zuip af en toe wel maar lam wordt ik nooit, gewenning?![]()
![]()
![]()
Hoe kom je ineens aan een deuk in je tank? Heb ik iets gemist?![]()
quote:
Shim bedoel je? Een shim is een rond stukje hardmetaal wat tussen klepstoter en klep in zit.quote:
neuhquote:Op maandag 4 juli 2005 21:33 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Shim bedoel je? Een shim is een rond stukje hardmetaal wat tussen klepstoter en klep in zit.
Als ie teveel ingeslagen is (lees teveel klepspeling) moet je een groter maatje ertussen proppen.
Dan ben ik ook benieuwd.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
neuhhij had een testrijder van Yamaha mee en hij voelde een shimmy
![]()
Wil mijn plastic benzinetank gaan spuiten maar moet voorbehandeld worden met een speciale epoxy en ben bang dat dat niet in een spuitbusje komtquote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 21:14 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Erg verstandig idd.
& Lars is toch al thuis dan![]()
![]()
ze kwamen uit amsterdamquote:Op maandag 4 juli 2005 21:36 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dan ben ik ook benieuwd.Daar heb ik nog nooit van gehoord, is dat niet deel van dat dialect bij jullie?
Of bedoel je dat shimmy als zijnde een trillend stuur? waarvoor ze de stuurdemper hebben uitgevondenquote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 21:37 schreef Makster het volgende:
[..]
Wil mijn plastic benzinetank gaan spuiten maar moet voorbehandeld worden met een speciale epoxy en ben bang dat dat niet in een spuitbusje komt
In principe kan je je tank niet spuiten (plastic dan) maar met deze epoxy wel, dus zou IDEAAL zijn omdat nieuw plastic fucking 1100 euro kost
Echt ziek die jappen aan de andere kant van de wereld![]()
Een shimmyquote:Op maandag 4 juli 2005 21:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ze kwamen uit amsterdamhij voelde dat het stuur iets bewegingen maakte als je het losliet...dat was een shimmy
hij zal het wel weten als testrijder![]()
quote:Op maandag 4 juli 2005 21:38 schreef bwt het volgende:
[..]
Of bedoel je dat shimmy als zijnde een trillend stuur? waarvoor ze de stuurdemper hebben uitgevonden
quote:Op maandag 4 juli 2005 21:13 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Gaan wij ook nog naar die PTA meet eigenlijk?Vind het een raar idee om met die petjes op parkeerplaats te gaan staan.
![]()
*tip Spuit de tank wel met 2 componentenlak,quote:Op maandag 4 juli 2005 21:37 schreef Makster het volgende:
[..]
Wil mijn plastic benzinetank gaan spuiten maar moet voorbehandeld worden met een speciale epoxy en ben bang dat dat niet in een spuitbusje komt
In principe kan je je tank niet spuiten (plastic dan) maar met deze epoxy wel, dus zou IDEAAL zijn omdat nieuw plastic fucking 1100 euro kost
Echt ziek die jappen aan de andere kant van de wereld![]()
Nee kunstofprimer is niet genoeg. Die tank ademend en de bezinedampen trekken op den duur door de tank en dan krijg je blazen en bellen. Alleen die epoxy werkt verder niksquote:Op maandag 4 juli 2005 21:39 schreef hollander172 het volgende:
[..]
vorige week nog stootstrips voor een jetski in mijn handen gehad, nog geen 10 cm lang, normaal ABS, kosten: 279,-
Per stuk en je hebt er twee nodig.![]()
Je hebt gewoon kunstofprimer die je daarvoor kan gebruiken, ga even naar een automaterialenzaak.Busje koste mij nog geen 10,-
quote:Op maandag 4 juli 2005 21:40 schreef Makster het volgende:
[..]
Een shimmy
Flinke mzzl met die testrijder, iets te vaak op zijn helm gestuiterd ofzo![]()
Shimmy is wat Lars zegt, andere shimmy's kent opa niet![]()
Ik ben voor de grap eens gaan kijken en het leek me wel lollig ,quote:Op maandag 4 juli 2005 21:37 schreef hicham het volgende:
[..]Hoe kom jij hier zo in de Fok!MC ineens eigenlijk?
Je past je wel erg snel aan, gelijk meeten en Hollander bij z'n echte naam aanspreken
Je bent welkom hoor
En? Bevalt het?quote:Op maandag 4 juli 2005 21:45 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Ik ben voor de grap eens gaan kijken en het leek me wel lollig ,
Dus ik had zoiets van :Fuck it ,Ill try it![]()
Nee die epoxy kan ik echt nergens vinden, bedrijf in Belgie maakt het wel maar denk niet in een spuitbusquote:Op maandag 4 juli 2005 21:43 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
*tip Spuit de tank wel met 2 componentenlak,
Die kun je laten maken in iedere kleur na levering is deze alleen wel maar 2 dagen houdbaar
Die epoxy is volgens mij ook wel te krijgen in spuitbus hoor
wat ie bedoelt is: lopen we op schema met wegjagenquote:
Ik had er ook nog nooit van gehoord, misschien een keertje velg uit laten balanceren?quote:Op maandag 4 juli 2005 21:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]zoiets had ik ook al
nisk gemerkt van balhoofdlager
of scheve clip on
merk ik nog als rookie
Prima hoorquote:
Ken het gevoelquote:Op maandag 4 juli 2005 21:41 schreef bwt het volgende:
ja dus
shimmy is het fenomeen dat als je stevig optrekt dat het stuur in eens heel hard begint te trillen en heen en weer te slaan. Komt door een onbalans in het wiel of door een oneffenheid op de weg. (heel licht contact tussen weg en wiel is er dus het begin van)
Kan zo erg worden dat je stevig onderuit gaat.
Ik heb het 1x meegemaakt en het is geen prettig gevoel.
Daarom ben ik niet zo happy met wheelies en vind ik stoppies leuker.
Als je een schema heb merk ik er iig nog niks vanquote:Op maandag 4 juli 2005 21:48 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
wat ie bedoelt is: lopen we op schema met wegjagen
yep, die jongen (niet testrijder) deed wel stoer maar volgens mij vond ie hem welquote:Op maandag 4 juli 2005 21:48 schreef hollander172 het volgende:
Was een potentiele koper neem ik aan?
quote:
shimmy'en is volgens mij het wiebelen van je wiel tijdens het rijdenquote:Op maandag 4 juli 2005 21:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
neuhhij had een testrijder van Yamaha mee en hij voelde een shimmy
![]()
Maar dan alsnog, wat about the shimmy thing?quote:Op maandag 4 juli 2005 21:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
yep, die jongen (niet testrijder) deed wel stoer maar volgens mij vond ie hem welna een keer te hebben gereden: 'mag ik nog een rondje
'
deze week belt ie om een bod te doen, gaan we akkoord komt ie hem halen
dat noemen ze volgens mij een speedwobblequote:Op maandag 4 juli 2005 21:41 schreef bwt het volgende:
ja dus
shimmy is het fenomeen dat als je stevig optrekt dat het stuur in eens heel hard begint te trillen en heen en weer te slaan. Komt door een onbalans in het wiel of door een oneffenheid op de weg. (heel licht contact tussen weg en wiel is er dus het begin van)
klopt niet met zijn uitleg:quote:Op maandag 4 juli 2005 21:41 schreef bwt het volgende:
ja dus
Dan was het die speedwobble van Martie.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
klopt niet met zijn uitleg:
Een shimmy wordt veroorzaakt door gewicht op de achterkant van de motor of doordat de voorkant te laag is afgesteld. Als je dan 70/80 km/h rijdt dan gaat het stuur wiebelen waardoor je zelfs onderuit kunt gaan.
Ja hier vandaan dusquote:Op maandag 4 juli 2005 21:52 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Anders geef je even aan wat voor epoxy je precies nodig hebt, kunnen we je heel misschien helpen.
quote:Op maandag 4 juli 2005 21:48 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
wat ie bedoelt is: lopen we op schema met wegjagen
Duidelijk verhaal?quote:Op maandag 4 juli 2005 22:00 schreef Makster het volgende:
[..]
Ja hier vandaan dus
http://www.vibol.be/nederlands.html
en dan zo dus...
VIBOL EPOXY PRIMER ZNF COMP.A
VIBOL EPOXY ZNF VERHARDER COMP.B(verharder)
en dan zo van uhhh
Als deze gespoten is wrijven met waterschuurpapier p800
Dan een 2de laag geven en wrijven met waterschuurpapier p1200
tot de tank zo glat is als mijne kaalkop![]()
Dan spuit je deze eindlaag:
VIBOL AUTOCRYL COMP. A
VIBOL AUTOCRYL COMP. B(verharder)
en wrijf dan nog eens met waterschuurpapier p1200
Dan een nieuwe eindlaag en den tank is gelijk nieuw
Let wel altijd de gespoten verf goed laten uitharden
De verf is te krijgen in alle Ral kleuren buiten fluorverf
Snappie![]()
Alleen ja hoe krijg ik die shit hier
HMpf, misschien moeten we beter ons best doen, want ...quote:Op maandag 4 juli 2005 21:51 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Als je een schema heb merk ik er iig nog niks van![]()
quote:Op maandag 4 juli 2005 22:04 schreef bwt het volgende:
't komt allemaal op het zelfde neer
speedwobble of shimmy
't kan een linke biznezzz zijn
Leuk ritje tochquote:Op maandag 4 juli 2005 22:00 schreef Makster het volgende:
[..]
Ja hier vandaan dus
http://www.vibol.be/nederlands.html
en dan zo dus...
VIBOL EPOXY PRIMER ZNF COMP.A
VIBOL EPOXY ZNF VERHARDER COMP.B(verharder)
en dan zo van uhhh
Als deze gespoten is wrijven met waterschuurpapier p800
Dan een 2de laag geven en wrijven met waterschuurpapier p1200
tot de tank zo glat is als mijne kaalkop![]()
Dan spuit je deze eindlaag:
VIBOL AUTOCRYL COMP. A
VIBOL AUTOCRYL COMP. B(verharder)
en wrijf dan nog eens met waterschuurpapier p1200
Dan een nieuwe eindlaag en den tank is gelijk nieuw
Let wel altijd de gespoten verf goed laten uitharden
De verf is te krijgen in alle Ral kleuren buiten fluorverf
Snappie![]()
Alleen ja hoe krijg ik die shit hier
Naja duidelijk of niet. Eerst die epoxy spuiten en dan die verharder. Opschuren weer die epoxy en verharder. Opschuren, laag met lak en verharder en dan nog een keer. Lijkt me niet te moeilijk tochquote:Op maandag 4 juli 2005 22:02 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Duidelijk verhaal?
Hoe je het hier krijgt? zo dus
Mail die gasten gewoon even.Wij gaan overigens over 2 weken naar Belgie en als het niet tever uit de richting is.........
quote:Op maandag 4 juli 2005 22:05 schreef hicham het volgende:
[..]
HMpf, misschien moeten we beter ons best doen, want ...
[afbeelding]
willen we zoiets op de sleutelmeet?![]()
![]()
als ik het formaat van de gemiddelde portier voor mijn geest haal dan hoef jij je helemaal geen zorgen te maken hierquote:
Wil je zeggen dat je denkt dat hij langer is danquote:Op maandag 4 juli 2005 22:12 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
als ik het formaat van de gemiddelde portier voor mijn geest haal dan hoef jij je helemaal geen zorgen te maken hier![]()
![]()
Of is Hicham bang dat mijn lak mooiër is dan die van zijn motorquote:Op maandag 4 juli 2005 22:12 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
als ik het formaat van de gemiddelde portier voor mijn geest haal dan hoef jij je helemaal geen zorgen te maken hier![]()
![]()
echt GEEN idee waarom ik dit nou weer zegquote:Op maandag 4 juli 2005 22:14 schreef Makster het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat je denkt dat hij langer is dan![]()
Die koekblikkneuzen hebben dus geen gevoel voor humorquote:Op maandag 4 juli 2005 22:15 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[pta feedback] De rechtbank voor bekeurden!
quote:Op maandag 4 juli 2005 22:15 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[pta feedback] De rechtbank voor bekeurden!
Tijd meegelezen of wat.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:45 schreef greedkillingz het volgende:
Ik ben voor de grap eens gaan kijken en het leek me wel lollig ,
Dus ik had zoiets van :Fuck it ,Ill try it![]()
Tankslapper bedoel jij, maar is het niet.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:57 schreef Mercy_symbol het volgende:
dat noemen ze volgens mij een speedwobble![]()
Ookwel Sjonnie 2005 genoemdquote:Op maandag 4 juli 2005 22:21 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
GTI sjappies met scheve pet en chrome halfords knalpijp opzetstuk![]()
quote:Op maandag 4 juli 2005 22:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tijd meegelezen of wat.![]()
![]()
Damn, ze hebben ook al Stinkie's in Groningen zitten met een ratbike.![]()
![]()
[..]
Ik ben dan niet meer te redden, woon alleen en heb 19 wielen tot mijn beschikking.quote:Op maandag 4 juli 2005 22:23 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Ookwel Sjonnie 2005 genoemd![]()
Naarmate het aantal wielen stijgt word het denkvermogen minder dus![]()
Ja ik lurk al een tijdje mee iddquote:
wat lief, een newbie met potentiequote:Op maandag 4 juli 2005 22:23 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 juli 2005 22:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik ben dan niet meer te reden, woon alleen en heb 19 wielen tot mijn beschikking.![]()
Zou er ook nog kettingwielen bij kunnen tellen.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 22:29 schreef greedkillingz het volgende:
Gecondoleerd als het aantal wielen per rit maar niet op of boven de 8 uitkomt ex tantwielen
dan is er nog hoop![]()
Sjonnie is ook al zo jaren 90, beter verzinnen we een meer passende naam. De echte sjonnie zat namelijk niet zo vaak op internet. En een schte sjonnie had ook een Sita en een Anita achterop. En zo een relaxed eiland kapsel met cavello, air maxies (niks mis mee overigensquote:Op maandag 4 juli 2005 22:23 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Maar ik zag er vorige week nog 1 in zijn Manta.quote:Op maandag 4 juli 2005 22:31 schreef Makster het volgende:
Sjonnie is ook al zo jaren 90, beter verzinnen we een meer passende naam. De echte sjonnie zat namelijk niet zo vaak op internet. En een schte sjonnie had ook een Sita en een Anita achterop. En zo een relaxed eiland kapsel met cavello, air maxies (niks mis mee overigens) en scheve pet....
brommerrijders die zich zoquote:Op maandag 4 juli 2005 22:21 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
GTI sjappies met scheve pet en chrome halfords knalpijp opzetstuk![]()
Ow god hebben we dat FS weerquote:Op maandag 4 juli 2005 22:30 schreef Worldbeater het volgende:
FS vroeg aan mij over de mail of het wat voor haar was om illegaal op te oefenen.![]()
![]()
Maar nu hebben ze een baan en geld voor een computer .quote:Op maandag 4 juli 2005 22:31 schreef Makster het volgende:
[..]
Sjonnie is ook al zo jaren 90, beter verzinnen we een meer passende naam. De echte sjonnie zat namelijk niet zo vaak op internet. En een schte sjonnie had ook een Sita en een Anita achterop. En zo een relaxed eiland kapsel met cavello, air maxies (niks mis mee overigens) en scheve pet....
Hahahahaquote:Op maandag 4 juli 2005 22:32 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
brommerrijders die zich zovoelen omdat ze sneller zijn
![]()
quote:Op maandag 4 juli 2005 22:35 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Maar nu hebben ze een baan en geld voor een computer .
Anita is al bij ze weggelopen toen er echt niks in bleek te zitten en ze ouder werden.
En de sita is ingeruild voor een afgeragde golf met een halfords gti sticker![]()
Het bewijs hadden we net op bezoek alhierquote:Op maandag 4 juli 2005 22:36 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mooi aan dit verhaal is dat het berust op waarheid
Echt dit schepsel is triest dat wil je niet weten, lees FB maar.quote:Op maandag 4 juli 2005 22:32 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
brommerrijders die zich zovoelen omdat ze sneller zijn
![]()
Mercy is schuldig, alleen had die geen Sita met Anita achterop, maar een VFR met Anita achteropquote:Op maandag 4 juli 2005 22:31 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik vind het kwalijk dat TF zo'n houding aanneemt. Ik praat voor niemand anders dan voor mezelf, lees het nog maar eens na. Ik vraag alleen in het begin van de conversatie of wij welkom zijn op die kermis.quote:Op maandag 4 juli 2005 22:50 schreef BoJo het volgende:
wat is je probleem hollander? het is een pta-meet dus daar hore jullie ook bij. Ik vind het kwalijk dat jij voor derest van de motorgasten praat.![]()
Misschien zat zijn pet scheeft voor zijn ogen en hingen zijn "dices" voor zijn beeldscherm ofzo en kon hij daaromn niet goed lezen wat ie postequote:Op maandag 4 juli 2005 22:48 schreef hollander172 het volgende:
als mod heb je ook nog een beetje een voorbeeldfunctie remember, ga dan niet iets uit lopen lokken enzo.![]()
Ik vind het alleen erg jammer dat er meteen met ga op je bek gereageerd word daarquote:Op maandag 4 juli 2005 22:50 schreef BoJo het volgende:
wat is je probleem hollander? het is een pta-meet dus daar horen jullie ook bij. Ik vind het kwalijk dat jij voor derest van de motorgasten praat.![]()
Ik heb het idee dat we anders nog wel behoorlijk tolerant zijn.quote:Op maandag 4 juli 2005 22:48 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Echt dit schepsel is triest dat wil je niet weten, lees FB maar.
Flikker op kneus, jij hebt jouw stukje wij dat van ons.![]()
als mod heb je ook nog een beetje een voorbeeldfunctie remember, ga dan niet iets uit lopen lokken enzo.![]()
jajaquote:Op maandag 4 juli 2005 22:55 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Ik vind het alleen erg jammer dat er meteen met ga op je bek gereageerd word daar![]()
Ik heb er on die rede al genoeg uit de vriendenkring verloren![]()
Ook mag een bepaalde mod wel wat meer open minded zijn en respect tonen vind ik.
Ik zal geen namen noemen TF![]()
Beetje lochisch nadenken is dus te veel gevraagdquote:Op maandag 4 juli 2005 22:57 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
jaja
op je bek gaan, is een algemeen nederlands spreekwoord dat word gebruikt bij mensen die 'de val' ervaren uit het spreekwoord 'hoogmoed komt voor de val'.
"We" dit "wij" dat...maar goed ik hoor niemand klagen van je vriendjes.quote:Op maandag 4 juli 2005 22:53 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik vind het kwalijk dat TF zo'n houding aanneemt. Ik praat voor niemand anders dan voor mezelf, lees het nog maar eens na. Ik vraag alleen in het begin van de conversatie of wij welkom zijn op die kermis.
het woord kneus sloeg op dat concours omdat wij daar gewoon niks te zoeken hebben of iemand moet daar geinteresseerd in zijn van ons?![]()
Wij horen daar blijkbaar niet bij gezien de reactie van TF, prima hoor dan meeten we zelf wel.
Actie en reactie. je kent het. humorvol bedoeld of niet.quote:Op maandag 4 juli 2005 22:53 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik vind het kwalijk dat TF zo'n houding aanneemt. Ik praat voor niemand anders dan voor mezelf, lees het nog maar eens na. Ik vraag alleen in het begin van de conversatie of wij welkom zijn op die kermis.
waarom betrek je dat 'wij' op iedereen in de motorchat terwijl jij de enige bent die in eerste instantie over de vingers getikt word? ik had het idee dat TF het specifiek tegen jou had.quote:Wij horen daar blijkbaar niet bij gezien de reactie van TF, prima hoor dan meeten we zelf wel.
Amsterdam noord woon ikquote:Op maandag 4 juli 2005 22:59 schreef Phatzak het volgende:
Dan, ben lekker moe terug en ga nu heerlijk eten met een Najib Amhali DVD'tje erbijHmm, hoe kwam ik daar ook alweer aan
?
Waar woon je in Amsterdam eigenlijk nieuweling?![]()
![]()
Heb nog niet echt bijgelezen, even vaag alles doorgenomen.
PTA Meet kan optyfen trouwens na wat ik heb gelezenMaar misschien moet ik straks nog even teruglezen want heb even snel gekeken
Volgens mij kunnen we hem vinden bij het Harley clubhuis, of ergens anders waar je brede gasten op choppergevallen ziet en volbedrukt met tatoeagesquote:Op maandag 4 juli 2005 22:59 schreef Phatzak het volgende:
Waar woon je in Amsterdam eigenlijk nieuweling?![]()
![]()
Heb nog niet echt bijgelezen, even vaag alles doorgenomen.
Met harly heb ik niksquote:Op maandag 4 juli 2005 23:02 schreef hicham het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen we hem vinden bij het Harley clubhuis, of ergens anders waar je brede gasten op choppergevallen ziet en volbedrukt met tatoeagesShit man, dat wordt dus minder rellen hier in de Fok!MC of wegblijven van meets waar die new guy komt
Anders mag ik kreupel terug naar huis
Komt omdat "we" hem kennen en "wij" niemand van "jullie" kennen. Dus ook al heeft hij het gigantisch mis en fout en doet hij lomp en niet aardig. Hij heeft gelijk en jullie nietquote:Op maandag 4 juli 2005 23:01 schreef BoJo het volgende:
[..]
"We" dit "wij" dat...maar goed ik hoor niemand klagen van je vriendjes.![]()
Ik vind het ook allemaal wat overtrokken allemaal, PTA koekblikkers en Fok! MC lieden die overtrokken reageren.quote:Op maandag 4 juli 2005 22:57 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
jaja
op je bek gaan, is een algemeen nederlands spreekwoord dat word gebruikt bij mensen die 'de val' ervaren uit het spreekwoord 'hoogmoed komt voor de val'.
oftewel in simpel nederlands: 'je vet krijgen'.
en dat is heel wat anders dan dood gaan.
Ik heb trouwens niet het idee dat je direct doodgaat aan een keer vallen.
Pfieuw, er is nog hoopquote:Op maandag 4 juli 2005 23:04 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Met harly heb ik niks![]()
En als ik goed gevoederd ben bijt ik ook niet volgens mijn vrouw![]()
quote:Op maandag 4 juli 2005 23:05 schreef Makster het volgende:
[..]
Komt omdat "we" hem kennen en "wij" niemand van "jullie" kennen. Dus ook al heeft hij het gigantisch mis en fout en doet hij lomp en niet aardig. Hij heeft gelijk en jullie niet![]()
quote:Op maandag 4 juli 2005 22:53 schreef hollander172 het volgende:
[..]
het woord kneus sloeg op dat concours omdat wij daar gewoon niks te zoeken hebben of iemand moet daar geinteresseerd in zijn van ons?![]()
Wij horen daar blijkbaar niet bij gezien de reactie van TF, prima hoor dan meeten we zelf wel.
Fluistert je vrouw je dat nu net in of watquote:Op maandag 4 juli 2005 23:05 schreef Makster het volgende:
[..]
Komt omdat "we" hem kennen en "wij" niemand van "jullie" kennen. Dus ook al heeft hij het gigantisch mis en fout en doet hij lomp en niet aardig. Hij heeft gelijk en jullie niet![]()
Ik draai nergens om heen. nooit.quote:Op maandag 4 juli 2005 23:05 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Alleen deze verklaring eromheen gedraai vind ik dan ook wel een beetje jammer.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |