Heb je die gozer zijn avatar gezien?quote:Op maandag 4 juli 2005 21:18 schreef bwt het volgende:
[..]
Als we gaan dan gaan ze toch lekker zeuren over een motor post op hun meeting?
gewoon ff langs wippen en dag zeggen en weg zijn misschien?
Met ketchup zeker.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:15 schreef bwt het volgende:
Maar voor een lekker stukkie vlees van de BBQ wil ik wel langs komen.
En laatste keerquote:Op maandag 4 juli 2005 21:15 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Derde keer6 augustus is het plan.
Dan mogen we zeker niet opschakelen.quote:
waarschijnlijk die halfords meukquote:Op maandag 4 juli 2005 21:21 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Heb je die gozer zijn avatar gezien?
.......en dat rijdt dan een uno 1.0.
Zou hij spinners op dat ding hebben?![]()
kun je hem niet onder druk eruit persenquote:Op maandag 4 juli 2005 21:15 schreef bwt het volgende:
[..]
Hmm, begin aug, is geen probleem voor mijn. Is dus dat je mij bent vergeten
Maar voor een lekker stukkie vlees van de BBQ wil ik wel langs komen.
Ik heb verder nix te klussen of er moet iemand handig zijn om een deuk uit mijn tank te kunnen halen.....
En een turbostickertje achterop.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:23 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
waarschijnlijk die halfords meuk
quote:
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 21:00 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Best, moest alleen even bevestiging krijgen of je wel of niet kon.
Jij bent zeker heel blij dat die Black banner weg is van Fok!![]()
Die deuk zit er al een paar jaar, nog nooit iets mee gedaan op er uit te laten halen.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:19 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Oh ja aangenaam, ik ben Lars.![]()
Ik zuip af en toe wel maar lam wordt ik nooit, gewenning?![]()
![]()
![]()
Hoe kom je ineens aan een deuk in je tank? Heb ik iets gemist?![]()
quote:
Shim bedoel je? Een shim is een rond stukje hardmetaal wat tussen klepstoter en klep in zit.quote:
neuhquote:Op maandag 4 juli 2005 21:33 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Shim bedoel je? Een shim is een rond stukje hardmetaal wat tussen klepstoter en klep in zit.
Als ie teveel ingeslagen is (lees teveel klepspeling) moet je een groter maatje ertussen proppen.
Dan ben ik ook benieuwd.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
neuhhij had een testrijder van Yamaha mee en hij voelde een shimmy
![]()
Wil mijn plastic benzinetank gaan spuiten maar moet voorbehandeld worden met een speciale epoxy en ben bang dat dat niet in een spuitbusje komtquote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 21:14 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Erg verstandig idd.
& Lars is toch al thuis dan![]()
![]()
ze kwamen uit amsterdamquote:Op maandag 4 juli 2005 21:36 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dan ben ik ook benieuwd.Daar heb ik nog nooit van gehoord, is dat niet deel van dat dialect bij jullie?
Of bedoel je dat shimmy als zijnde een trillend stuur? waarvoor ze de stuurdemper hebben uitgevondenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |