Heb je die gozer zijn avatar gezien?quote:Op maandag 4 juli 2005 21:18 schreef bwt het volgende:
[..]
Als we gaan dan gaan ze toch lekker zeuren over een motor post op hun meeting?
gewoon ff langs wippen en dag zeggen en weg zijn misschien?
Met ketchup zeker.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:15 schreef bwt het volgende:
Maar voor een lekker stukkie vlees van de BBQ wil ik wel langs komen.
En laatste keerquote:Op maandag 4 juli 2005 21:15 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Derde keer6 augustus is het plan.
Dan mogen we zeker niet opschakelen.quote:
waarschijnlijk die halfords meukquote:Op maandag 4 juli 2005 21:21 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Heb je die gozer zijn avatar gezien?
.......en dat rijdt dan een uno 1.0.
Zou hij spinners op dat ding hebben?![]()
kun je hem niet onder druk eruit persenquote:Op maandag 4 juli 2005 21:15 schreef bwt het volgende:
[..]
Hmm, begin aug, is geen probleem voor mijn. Is dus dat je mij bent vergeten
Maar voor een lekker stukkie vlees van de BBQ wil ik wel langs komen.
Ik heb verder nix te klussen of er moet iemand handig zijn om een deuk uit mijn tank te kunnen halen.....
En een turbostickertje achterop.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:23 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
waarschijnlijk die halfords meuk
quote:
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 21:00 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Best, moest alleen even bevestiging krijgen of je wel of niet kon.
Jij bent zeker heel blij dat die Black banner weg is van Fok!![]()
Die deuk zit er al een paar jaar, nog nooit iets mee gedaan op er uit te laten halen.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:19 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Oh ja aangenaam, ik ben Lars.![]()
Ik zuip af en toe wel maar lam wordt ik nooit, gewenning?![]()
![]()
![]()
Hoe kom je ineens aan een deuk in je tank? Heb ik iets gemist?![]()
quote:
Shim bedoel je? Een shim is een rond stukje hardmetaal wat tussen klepstoter en klep in zit.quote:
neuhquote:Op maandag 4 juli 2005 21:33 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Shim bedoel je? Een shim is een rond stukje hardmetaal wat tussen klepstoter en klep in zit.
Als ie teveel ingeslagen is (lees teveel klepspeling) moet je een groter maatje ertussen proppen.
Dan ben ik ook benieuwd.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
neuhhij had een testrijder van Yamaha mee en hij voelde een shimmy
![]()
Wil mijn plastic benzinetank gaan spuiten maar moet voorbehandeld worden met een speciale epoxy en ben bang dat dat niet in een spuitbusje komtquote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 21:14 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Erg verstandig idd.
& Lars is toch al thuis dan![]()
![]()
ze kwamen uit amsterdamquote:Op maandag 4 juli 2005 21:36 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dan ben ik ook benieuwd.Daar heb ik nog nooit van gehoord, is dat niet deel van dat dialect bij jullie?
Of bedoel je dat shimmy als zijnde een trillend stuur? waarvoor ze de stuurdemper hebben uitgevondenquote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 21:37 schreef Makster het volgende:
[..]
Wil mijn plastic benzinetank gaan spuiten maar moet voorbehandeld worden met een speciale epoxy en ben bang dat dat niet in een spuitbusje komt
In principe kan je je tank niet spuiten (plastic dan) maar met deze epoxy wel, dus zou IDEAAL zijn omdat nieuw plastic fucking 1100 euro kost
Echt ziek die jappen aan de andere kant van de wereld![]()
Een shimmyquote:Op maandag 4 juli 2005 21:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ze kwamen uit amsterdamhij voelde dat het stuur iets bewegingen maakte als je het losliet...dat was een shimmy
hij zal het wel weten als testrijder![]()
quote:Op maandag 4 juli 2005 21:38 schreef bwt het volgende:
[..]
Of bedoel je dat shimmy als zijnde een trillend stuur? waarvoor ze de stuurdemper hebben uitgevonden
quote:Op maandag 4 juli 2005 21:13 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Gaan wij ook nog naar die PTA meet eigenlijk?Vind het een raar idee om met die petjes op parkeerplaats te gaan staan.
![]()
*tip Spuit de tank wel met 2 componentenlak,quote:Op maandag 4 juli 2005 21:37 schreef Makster het volgende:
[..]
Wil mijn plastic benzinetank gaan spuiten maar moet voorbehandeld worden met een speciale epoxy en ben bang dat dat niet in een spuitbusje komt
In principe kan je je tank niet spuiten (plastic dan) maar met deze epoxy wel, dus zou IDEAAL zijn omdat nieuw plastic fucking 1100 euro kost
Echt ziek die jappen aan de andere kant van de wereld![]()
Nee kunstofprimer is niet genoeg. Die tank ademend en de bezinedampen trekken op den duur door de tank en dan krijg je blazen en bellen. Alleen die epoxy werkt verder niksquote:Op maandag 4 juli 2005 21:39 schreef hollander172 het volgende:
[..]
vorige week nog stootstrips voor een jetski in mijn handen gehad, nog geen 10 cm lang, normaal ABS, kosten: 279,-
Per stuk en je hebt er twee nodig.![]()
Je hebt gewoon kunstofprimer die je daarvoor kan gebruiken, ga even naar een automaterialenzaak.Busje koste mij nog geen 10,-
quote:Op maandag 4 juli 2005 21:40 schreef Makster het volgende:
[..]
Een shimmy
Flinke mzzl met die testrijder, iets te vaak op zijn helm gestuiterd ofzo![]()
Shimmy is wat Lars zegt, andere shimmy's kent opa niet![]()
Ik ben voor de grap eens gaan kijken en het leek me wel lollig ,quote:Op maandag 4 juli 2005 21:37 schreef hicham het volgende:
[..]Hoe kom jij hier zo in de Fok!MC ineens eigenlijk?
Je past je wel erg snel aan, gelijk meeten en Hollander bij z'n echte naam aanspreken
Je bent welkom hoor
En? Bevalt het?quote:Op maandag 4 juli 2005 21:45 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Ik ben voor de grap eens gaan kijken en het leek me wel lollig ,
Dus ik had zoiets van :Fuck it ,Ill try it![]()
Nee die epoxy kan ik echt nergens vinden, bedrijf in Belgie maakt het wel maar denk niet in een spuitbusquote:Op maandag 4 juli 2005 21:43 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
*tip Spuit de tank wel met 2 componentenlak,
Die kun je laten maken in iedere kleur na levering is deze alleen wel maar 2 dagen houdbaar
Die epoxy is volgens mij ook wel te krijgen in spuitbus hoor
wat ie bedoelt is: lopen we op schema met wegjagenquote:
Ik had er ook nog nooit van gehoord, misschien een keertje velg uit laten balanceren?quote:Op maandag 4 juli 2005 21:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]zoiets had ik ook al
nisk gemerkt van balhoofdlager
of scheve clip on
merk ik nog als rookie
Prima hoorquote:
Ken het gevoelquote:Op maandag 4 juli 2005 21:41 schreef bwt het volgende:
ja dus
shimmy is het fenomeen dat als je stevig optrekt dat het stuur in eens heel hard begint te trillen en heen en weer te slaan. Komt door een onbalans in het wiel of door een oneffenheid op de weg. (heel licht contact tussen weg en wiel is er dus het begin van)
Kan zo erg worden dat je stevig onderuit gaat.
Ik heb het 1x meegemaakt en het is geen prettig gevoel.
Daarom ben ik niet zo happy met wheelies en vind ik stoppies leuker.
Als je een schema heb merk ik er iig nog niks vanquote:Op maandag 4 juli 2005 21:48 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
wat ie bedoelt is: lopen we op schema met wegjagen
yep, die jongen (niet testrijder) deed wel stoer maar volgens mij vond ie hem welquote:Op maandag 4 juli 2005 21:48 schreef hollander172 het volgende:
Was een potentiele koper neem ik aan?
quote:
shimmy'en is volgens mij het wiebelen van je wiel tijdens het rijdenquote:Op maandag 4 juli 2005 21:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
neuhhij had een testrijder van Yamaha mee en hij voelde een shimmy
![]()
Maar dan alsnog, wat about the shimmy thing?quote:Op maandag 4 juli 2005 21:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
yep, die jongen (niet testrijder) deed wel stoer maar volgens mij vond ie hem welna een keer te hebben gereden: 'mag ik nog een rondje
'
deze week belt ie om een bod te doen, gaan we akkoord komt ie hem halen
dat noemen ze volgens mij een speedwobblequote:Op maandag 4 juli 2005 21:41 schreef bwt het volgende:
ja dus
shimmy is het fenomeen dat als je stevig optrekt dat het stuur in eens heel hard begint te trillen en heen en weer te slaan. Komt door een onbalans in het wiel of door een oneffenheid op de weg. (heel licht contact tussen weg en wiel is er dus het begin van)
klopt niet met zijn uitleg:quote:Op maandag 4 juli 2005 21:41 schreef bwt het volgende:
ja dus
Dan was het die speedwobble van Martie.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
klopt niet met zijn uitleg:
Een shimmy wordt veroorzaakt door gewicht op de achterkant van de motor of doordat de voorkant te laag is afgesteld. Als je dan 70/80 km/h rijdt dan gaat het stuur wiebelen waardoor je zelfs onderuit kunt gaan.
Ja hier vandaan dusquote:Op maandag 4 juli 2005 21:52 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Anders geef je even aan wat voor epoxy je precies nodig hebt, kunnen we je heel misschien helpen.
quote:Op maandag 4 juli 2005 21:48 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
wat ie bedoelt is: lopen we op schema met wegjagen
Duidelijk verhaal?quote:Op maandag 4 juli 2005 22:00 schreef Makster het volgende:
[..]
Ja hier vandaan dus
http://www.vibol.be/nederlands.html
en dan zo dus...
VIBOL EPOXY PRIMER ZNF COMP.A
VIBOL EPOXY ZNF VERHARDER COMP.B(verharder)
en dan zo van uhhh
Als deze gespoten is wrijven met waterschuurpapier p800
Dan een 2de laag geven en wrijven met waterschuurpapier p1200
tot de tank zo glat is als mijne kaalkop![]()
Dan spuit je deze eindlaag:
VIBOL AUTOCRYL COMP. A
VIBOL AUTOCRYL COMP. B(verharder)
en wrijf dan nog eens met waterschuurpapier p1200
Dan een nieuwe eindlaag en den tank is gelijk nieuw
Let wel altijd de gespoten verf goed laten uitharden
De verf is te krijgen in alle Ral kleuren buiten fluorverf
Snappie![]()
Alleen ja hoe krijg ik die shit hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |