Maar dan alsnog, wat about the shimmy thing?quote:Op maandag 4 juli 2005 21:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
yep, die jongen (niet testrijder) deed wel stoer maar volgens mij vond ie hem welna een keer te hebben gereden: 'mag ik nog een rondje
'
deze week belt ie om een bod te doen, gaan we akkoord komt ie hem halen
dat noemen ze volgens mij een speedwobblequote:Op maandag 4 juli 2005 21:41 schreef bwt het volgende:
ja dus
shimmy is het fenomeen dat als je stevig optrekt dat het stuur in eens heel hard begint te trillen en heen en weer te slaan. Komt door een onbalans in het wiel of door een oneffenheid op de weg. (heel licht contact tussen weg en wiel is er dus het begin van)
Kan zo erg worden dat je stevig onderuit gaat.
Ik heb het 1x meegemaakt en het is geen prettig gevoel.
Daarom ben ik niet zo happy met wheelies en vind ik stoppies leuker.
klopt niet met zijn uitleg:quote:Op maandag 4 juli 2005 21:41 schreef bwt het volgende:
ja dus
shimmy is het fenomeen dat als je stevig optrekt dat het stuur in eens heel hard begint te trillen en heen en weer te slaan. Komt door een onbalans in het wiel of door een oneffenheid op de weg. (heel licht contact tussen weg en wiel is er dus het begin van)
Kan zo erg worden dat je stevig onderuit gaat.
Ik heb het 1x meegemaakt en het is geen prettig gevoel.
Daarom ben ik niet zo happy met wheelies en vind ik stoppies leuker.
Dan was het die speedwobble van Martie.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
klopt niet met zijn uitleg:
Een shimmy wordt veroorzaakt door gewicht op de achterkant van de motor of doordat de voorkant te laag is afgesteld. Als je dan 70/80 km/h rijdt dan gaat het stuur wiebelen waardoor je zelfs onderuit kunt gaan.
Ja hier vandaan dusquote:Op maandag 4 juli 2005 21:52 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Anders geef je even aan wat voor epoxy je precies nodig hebt, kunnen we je heel misschien helpen.
quote:Op maandag 4 juli 2005 21:48 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
wat ie bedoelt is: lopen we op schema met wegjagen
Duidelijk verhaal?quote:Op maandag 4 juli 2005 22:00 schreef Makster het volgende:
[..]
Ja hier vandaan dus
http://www.vibol.be/nederlands.html
en dan zo dus...
VIBOL EPOXY PRIMER ZNF COMP.A
VIBOL EPOXY ZNF VERHARDER COMP.B(verharder)
en dan zo van uhhh
Als deze gespoten is wrijven met waterschuurpapier p800
Dan een 2de laag geven en wrijven met waterschuurpapier p1200
tot de tank zo glat is als mijne kaalkop![]()
Dan spuit je deze eindlaag:
VIBOL AUTOCRYL COMP. A
VIBOL AUTOCRYL COMP. B(verharder)
en wrijf dan nog eens met waterschuurpapier p1200
Dan een nieuwe eindlaag en den tank is gelijk nieuw
Let wel altijd de gespoten verf goed laten uitharden
De verf is te krijgen in alle Ral kleuren buiten fluorverf
Snappie![]()
Alleen ja hoe krijg ik die shit hier
HMpf, misschien moeten we beter ons best doen, want ...quote:Op maandag 4 juli 2005 21:51 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Als je een schema heb merk ik er iig nog niks van![]()
quote:Op maandag 4 juli 2005 22:04 schreef bwt het volgende:
't komt allemaal op het zelfde neer
speedwobble of shimmy
't kan een linke biznezzz zijn
Leuk ritje tochquote:Op maandag 4 juli 2005 22:00 schreef Makster het volgende:
[..]
Ja hier vandaan dus
http://www.vibol.be/nederlands.html
en dan zo dus...
VIBOL EPOXY PRIMER ZNF COMP.A
VIBOL EPOXY ZNF VERHARDER COMP.B(verharder)
en dan zo van uhhh
Als deze gespoten is wrijven met waterschuurpapier p800
Dan een 2de laag geven en wrijven met waterschuurpapier p1200
tot de tank zo glat is als mijne kaalkop![]()
Dan spuit je deze eindlaag:
VIBOL AUTOCRYL COMP. A
VIBOL AUTOCRYL COMP. B(verharder)
en wrijf dan nog eens met waterschuurpapier p1200
Dan een nieuwe eindlaag en den tank is gelijk nieuw
Let wel altijd de gespoten verf goed laten uitharden
De verf is te krijgen in alle Ral kleuren buiten fluorverf
Snappie![]()
Alleen ja hoe krijg ik die shit hier
Naja duidelijk of niet. Eerst die epoxy spuiten en dan die verharder. Opschuren weer die epoxy en verharder. Opschuren, laag met lak en verharder en dan nog een keer. Lijkt me niet te moeilijk tochquote:Op maandag 4 juli 2005 22:02 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Duidelijk verhaal?
Hoe je het hier krijgt? zo dus
Mail die gasten gewoon even.Wij gaan overigens over 2 weken naar Belgie en als het niet tever uit de richting is.........
quote:Op maandag 4 juli 2005 22:05 schreef hicham het volgende:
[..]
HMpf, misschien moeten we beter ons best doen, want ...
[afbeelding]
willen we zoiets op de sleutelmeet?![]()
![]()
als ik het formaat van de gemiddelde portier voor mijn geest haal dan hoef jij je helemaal geen zorgen te maken hierquote:
Wil je zeggen dat je denkt dat hij langer is danquote:Op maandag 4 juli 2005 22:12 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
als ik het formaat van de gemiddelde portier voor mijn geest haal dan hoef jij je helemaal geen zorgen te maken hier![]()
![]()
Of is Hicham bang dat mijn lak mooiër is dan die van zijn motorquote:Op maandag 4 juli 2005 22:12 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
als ik het formaat van de gemiddelde portier voor mijn geest haal dan hoef jij je helemaal geen zorgen te maken hier![]()
![]()
echt GEEN idee waarom ik dit nou weer zegquote:Op maandag 4 juli 2005 22:14 schreef Makster het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat je denkt dat hij langer is dan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |