Heb je die gozer zijn avatar gezien?quote:Op maandag 4 juli 2005 21:18 schreef bwt het volgende:
[..]
Als we gaan dan gaan ze toch lekker zeuren over een motor post op hun meeting?
gewoon ff langs wippen en dag zeggen en weg zijn misschien?

Met ketchup zeker.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:15 schreef bwt het volgende:
Maar voor een lekker stukkie vlees van de BBQ wil ik wel langs komen.

En laatste keerquote:Op maandag 4 juli 2005 21:15 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Derde keer6 augustus is het plan.

Dan mogen we zeker niet opschakelen.quote:

waarschijnlijk die halfords meukquote:Op maandag 4 juli 2005 21:21 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Heb je die gozer zijn avatar gezien?
.......en dat rijdt dan een uno 1.0.
Zou hij spinners op dat ding hebben?![]()

kun je hem niet onder druk eruit persenquote:Op maandag 4 juli 2005 21:15 schreef bwt het volgende:
[..]
Hmm, begin aug, is geen probleem voor mijn. Is dus dat je mij bent vergeten
Maar voor een lekker stukkie vlees van de BBQ wil ik wel langs komen.
Ik heb verder nix te klussen of er moet iemand handig zijn om een deuk uit mijn tank te kunnen halen.....

En een turbostickertje achterop.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:23 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
waarschijnlijk die halfords meuk

quote:

quote:

quote:Op maandag 4 juli 2005 21:00 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Best, moest alleen even bevestiging krijgen of je wel of niet kon.
Jij bent zeker heel blij dat die Black banner weg is van Fok!![]()

Die deuk zit er al een paar jaar, nog nooit iets mee gedaan op er uit te laten halen.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:19 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Oh ja aangenaam, ik ben Lars.![]()
Ik zuip af en toe wel maar lam wordt ik nooit, gewenning?![]()
![]()
![]()
Hoe kom je ineens aan een deuk in je tank? Heb ik iets gemist?![]()
quote:

Shim bedoel je? Een shim is een rond stukje hardmetaal wat tussen klepstoter en klep in zit.quote:

neuhquote:Op maandag 4 juli 2005 21:33 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Shim bedoel je? Een shim is een rond stukje hardmetaal wat tussen klepstoter en klep in zit.
Als ie teveel ingeslagen is (lees teveel klepspeling) moet je een groter maatje ertussen proppen.

Dan ben ik ook benieuwd.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
neuhhij had een testrijder van Yamaha mee en hij voelde een shimmy
![]()

Wil mijn plastic benzinetank gaan spuiten maar moet voorbehandeld worden met een speciale epoxy en ben bang dat dat niet in een spuitbusje komtquote:

quote:Op maandag 4 juli 2005 21:14 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Erg verstandig idd.
& Lars is toch al thuis dan![]()
![]()

ze kwamen uit amsterdamquote:Op maandag 4 juli 2005 21:36 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dan ben ik ook benieuwd.Daar heb ik nog nooit van gehoord, is dat niet deel van dat dialect bij jullie?

Of bedoel je dat shimmy als zijnde een trillend stuur? waarvoor ze de stuurdemper hebben uitgevondenquote:

quote:Op maandag 4 juli 2005 21:37 schreef Makster het volgende:
[..]
Wil mijn plastic benzinetank gaan spuiten maar moet voorbehandeld worden met een speciale epoxy en ben bang dat dat niet in een spuitbusje komt
In principe kan je je tank niet spuiten (plastic dan) maar met deze epoxy wel, dus zou IDEAAL zijn omdat nieuw plastic fucking 1100 euro kost
Echt ziek die jappen aan de andere kant van de wereld![]()

Een shimmyquote:Op maandag 4 juli 2005 21:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ze kwamen uit amsterdamhij voelde dat het stuur iets bewegingen maakte als je het losliet...dat was een shimmy
hij zal het wel weten als testrijder![]()

quote:Op maandag 4 juli 2005 21:38 schreef bwt het volgende:
[..]
Of bedoel je dat shimmy als zijnde een trillend stuur? waarvoor ze de stuurdemper hebben uitgevonden

quote:Op maandag 4 juli 2005 21:13 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Gaan wij ook nog naar die PTA meet eigenlijk?Vind het een raar idee om met die petjes op parkeerplaats te gaan staan.
![]()

*tip Spuit de tank wel met 2 componentenlak,quote:Op maandag 4 juli 2005 21:37 schreef Makster het volgende:
[..]
Wil mijn plastic benzinetank gaan spuiten maar moet voorbehandeld worden met een speciale epoxy en ben bang dat dat niet in een spuitbusje komt
In principe kan je je tank niet spuiten (plastic dan) maar met deze epoxy wel, dus zou IDEAAL zijn omdat nieuw plastic fucking 1100 euro kost
Echt ziek die jappen aan de andere kant van de wereld![]()

Nee kunstofprimer is niet genoeg. Die tank ademend en de bezinedampen trekken op den duur door de tank en dan krijg je blazen en bellen. Alleen die epoxy werkt verder niksquote:Op maandag 4 juli 2005 21:39 schreef hollander172 het volgende:
[..]
vorige week nog stootstrips voor een jetski in mijn handen gehad, nog geen 10 cm lang, normaal ABS, kosten: 279,-
Per stuk en je hebt er twee nodig.![]()
Je hebt gewoon kunstofprimer die je daarvoor kan gebruiken, ga even naar een automaterialenzaak.Busje koste mij nog geen 10,-

quote:Op maandag 4 juli 2005 21:40 schreef Makster het volgende:
[..]
Een shimmy
Flinke mzzl met die testrijder, iets te vaak op zijn helm gestuiterd ofzo![]()
Shimmy is wat Lars zegt, andere shimmy's kent opa niet![]()

Ik ben voor de grap eens gaan kijken en het leek me wel lollig ,quote:Op maandag 4 juli 2005 21:37 schreef hicham het volgende:
[..]Hoe kom jij hier zo in de Fok!MC ineens eigenlijk?
Je past je wel erg snel aan, gelijk meeten en Hollander bij z'n echte naam aanspreken
Je bent welkom hoor

En? Bevalt het?quote:Op maandag 4 juli 2005 21:45 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Ik ben voor de grap eens gaan kijken en het leek me wel lollig ,
Dus ik had zoiets van :Fuck it ,Ill try it![]()

Nee die epoxy kan ik echt nergens vinden, bedrijf in Belgie maakt het wel maar denk niet in een spuitbusquote:Op maandag 4 juli 2005 21:43 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
*tip Spuit de tank wel met 2 componentenlak,
Die kun je laten maken in iedere kleur na levering is deze alleen wel maar 2 dagen houdbaar
Die epoxy is volgens mij ook wel te krijgen in spuitbus hoor

wat ie bedoelt is: lopen we op schema met wegjagenquote:

Ik had er ook nog nooit van gehoord, misschien een keertje velg uit laten balanceren?quote:Op maandag 4 juli 2005 21:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]zoiets had ik ook al
nisk gemerkt van balhoofdlager
of scheve clip on
merk ik nog als rookie

Prima hoorquote:

Ken het gevoelquote:Op maandag 4 juli 2005 21:41 schreef bwt het volgende:
ja dus
shimmy is het fenomeen dat als je stevig optrekt dat het stuur in eens heel hard begint te trillen en heen en weer te slaan. Komt door een onbalans in het wiel of door een oneffenheid op de weg. (heel licht contact tussen weg en wiel is er dus het begin van)
Kan zo erg worden dat je stevig onderuit gaat.
Ik heb het 1x meegemaakt en het is geen prettig gevoel.
Daarom ben ik niet zo happy met wheelies en vind ik stoppies leuker.

Als je een schema heb merk ik er iig nog niks vanquote:Op maandag 4 juli 2005 21:48 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
wat ie bedoelt is: lopen we op schema met wegjagen

yep, die jongen (niet testrijder) deed wel stoer maar volgens mij vond ie hem welquote:Op maandag 4 juli 2005 21:48 schreef hollander172 het volgende:
Was een potentiele koper neem ik aan?

quote:

shimmy'en is volgens mij het wiebelen van je wiel tijdens het rijdenquote:Op maandag 4 juli 2005 21:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
neuhhij had een testrijder van Yamaha mee en hij voelde een shimmy
![]()

Maar dan alsnog, wat about the shimmy thing?quote:Op maandag 4 juli 2005 21:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
yep, die jongen (niet testrijder) deed wel stoer maar volgens mij vond ie hem welna een keer te hebben gereden: 'mag ik nog een rondje
'
deze week belt ie om een bod te doen, gaan we akkoord komt ie hem halen

dat noemen ze volgens mij een speedwobblequote:Op maandag 4 juli 2005 21:41 schreef bwt het volgende:
ja dus
shimmy is het fenomeen dat als je stevig optrekt dat het stuur in eens heel hard begint te trillen en heen en weer te slaan. Komt door een onbalans in het wiel of door een oneffenheid op de weg. (heel licht contact tussen weg en wiel is er dus het begin van)

klopt niet met zijn uitleg:quote:Op maandag 4 juli 2005 21:41 schreef bwt het volgende:
ja dus

Dan was het die speedwobble van Martie.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
klopt niet met zijn uitleg:
Een shimmy wordt veroorzaakt door gewicht op de achterkant van de motor of doordat de voorkant te laag is afgesteld. Als je dan 70/80 km/h rijdt dan gaat het stuur wiebelen waardoor je zelfs onderuit kunt gaan.

Ja hier vandaan dusquote:Op maandag 4 juli 2005 21:52 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Anders geef je even aan wat voor epoxy je precies nodig hebt, kunnen we je heel misschien helpen.

quote:Op maandag 4 juli 2005 21:48 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
wat ie bedoelt is: lopen we op schema met wegjagen

Duidelijk verhaal?quote:Op maandag 4 juli 2005 22:00 schreef Makster het volgende:
[..]
Ja hier vandaan dus
http://www.vibol.be/nederlands.html
en dan zo dus...
VIBOL EPOXY PRIMER ZNF COMP.A
VIBOL EPOXY ZNF VERHARDER COMP.B(verharder)
en dan zo van uhhh
Als deze gespoten is wrijven met waterschuurpapier p800
Dan een 2de laag geven en wrijven met waterschuurpapier p1200
tot de tank zo glat is als mijne kaalkop![]()
Dan spuit je deze eindlaag:
VIBOL AUTOCRYL COMP. A
VIBOL AUTOCRYL COMP. B(verharder)
en wrijf dan nog eens met waterschuurpapier p1200
Dan een nieuwe eindlaag en den tank is gelijk nieuw
Let wel altijd de gespoten verf goed laten uitharden
De verf is te krijgen in alle Ral kleuren buiten fluorverf
Snappie![]()
Alleen ja hoe krijg ik die shit hier

HMpf, misschien moeten we beter ons best doen, want ...quote:Op maandag 4 juli 2005 21:51 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Als je een schema heb merk ik er iig nog niks van![]()

quote:Op maandag 4 juli 2005 22:04 schreef bwt het volgende:
't komt allemaal op het zelfde neer
speedwobble of shimmy
't kan een linke biznezzz zijn

Leuk ritje tochquote:Op maandag 4 juli 2005 22:00 schreef Makster het volgende:
[..]
Ja hier vandaan dus
http://www.vibol.be/nederlands.html
en dan zo dus...
VIBOL EPOXY PRIMER ZNF COMP.A
VIBOL EPOXY ZNF VERHARDER COMP.B(verharder)
en dan zo van uhhh
Als deze gespoten is wrijven met waterschuurpapier p800
Dan een 2de laag geven en wrijven met waterschuurpapier p1200
tot de tank zo glat is als mijne kaalkop![]()
Dan spuit je deze eindlaag:
VIBOL AUTOCRYL COMP. A
VIBOL AUTOCRYL COMP. B(verharder)
en wrijf dan nog eens met waterschuurpapier p1200
Dan een nieuwe eindlaag en den tank is gelijk nieuw
Let wel altijd de gespoten verf goed laten uitharden
De verf is te krijgen in alle Ral kleuren buiten fluorverf
Snappie![]()
Alleen ja hoe krijg ik die shit hier

Naja duidelijk of niet. Eerst die epoxy spuiten en dan die verharder. Opschuren weer die epoxy en verharder. Opschuren, laag met lak en verharder en dan nog een keer. Lijkt me niet te moeilijk tochquote:Op maandag 4 juli 2005 22:02 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Duidelijk verhaal?
Hoe je het hier krijgt? zo dus
Mail die gasten gewoon even.Wij gaan overigens over 2 weken naar Belgie en als het niet tever uit de richting is.........

quote:Op maandag 4 juli 2005 22:05 schreef hicham het volgende:
[..]
HMpf, misschien moeten we beter ons best doen, want ...
[afbeelding]
willen we zoiets op de sleutelmeet?![]()
![]()

als ik het formaat van de gemiddelde portier voor mijn geest haal dan hoef jij je helemaal geen zorgen te maken hierquote:

Wil je zeggen dat je denkt dat hij langer is danquote:Op maandag 4 juli 2005 22:12 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
als ik het formaat van de gemiddelde portier voor mijn geest haal dan hoef jij je helemaal geen zorgen te maken hier![]()
![]()

Of is Hicham bang dat mijn lak mooiër is dan die van zijn motorquote:Op maandag 4 juli 2005 22:12 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
als ik het formaat van de gemiddelde portier voor mijn geest haal dan hoef jij je helemaal geen zorgen te maken hier![]()
![]()

echt GEEN idee waarom ik dit nou weer zegquote:Op maandag 4 juli 2005 22:14 schreef Makster het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat je denkt dat hij langer is dan![]()

Die koekblikkneuzen hebben dus geen gevoel voor humorquote:Op maandag 4 juli 2005 22:15 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[pta feedback] De rechtbank voor bekeurden!

quote:Op maandag 4 juli 2005 22:15 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[pta feedback] De rechtbank voor bekeurden!

Tijd meegelezen of wat.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:45 schreef greedkillingz het volgende:
Ik ben voor de grap eens gaan kijken en het leek me wel lollig ,
Dus ik had zoiets van :Fuck it ,Ill try it![]()
Tankslapper bedoel jij, maar is het niet.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:57 schreef Mercy_symbol het volgende:
dat noemen ze volgens mij een speedwobble![]()

Ookwel Sjonnie 2005 genoemdquote:Op maandag 4 juli 2005 22:21 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
GTI sjappies met scheve pet en chrome halfords knalpijp opzetstuk![]()

quote:Op maandag 4 juli 2005 22:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tijd meegelezen of wat.![]()
![]()
Damn, ze hebben ook al Stinkie's in Groningen zitten met een ratbike.![]()
![]()
[..]

Ik ben dan niet meer te redden, woon alleen en heb 19 wielen tot mijn beschikking.quote:Op maandag 4 juli 2005 22:23 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Ookwel Sjonnie 2005 genoemd![]()
Naarmate het aantal wielen stijgt word het denkvermogen minder dus![]()

Ja ik lurk al een tijdje mee iddquote:

wat lief, een newbie met potentiequote:Op maandag 4 juli 2005 22:23 schreef greedkillingz het volgende:
[..]

quote:Op maandag 4 juli 2005 22:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik ben dan niet meer te reden, woon alleen en heb 19 wielen tot mijn beschikking.![]()
Zou er ook nog kettingwielen bij kunnen tellen.

quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 22:29 schreef greedkillingz het volgende:
Gecondoleerd als het aantal wielen per rit maar niet op of boven de 8 uitkomt ex tantwielen
dan is er nog hoop![]()

Sjonnie is ook al zo jaren 90, beter verzinnen we een meer passende naam. De echte sjonnie zat namelijk niet zo vaak op internet. En een schte sjonnie had ook een Sita en een Anita achterop. En zo een relaxed eiland kapsel met cavello, air maxies (niks mis mee overigensquote:Op maandag 4 juli 2005 22:23 schreef greedkillingz het volgende:
[..]

Maar ik zag er vorige week nog 1 in zijn Manta.quote:Op maandag 4 juli 2005 22:31 schreef Makster het volgende:
Sjonnie is ook al zo jaren 90, beter verzinnen we een meer passende naam. De echte sjonnie zat namelijk niet zo vaak op internet. En een schte sjonnie had ook een Sita en een Anita achterop. En zo een relaxed eiland kapsel met cavello, air maxies (niks mis mee overigens) en scheve pet....

brommerrijders die zich zoquote:Op maandag 4 juli 2005 22:21 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
GTI sjappies met scheve pet en chrome halfords knalpijp opzetstuk![]()

Ow god hebben we dat FS weerquote:Op maandag 4 juli 2005 22:30 schreef Worldbeater het volgende:
FS vroeg aan mij over de mail of het wat voor haar was om illegaal op te oefenen.![]()
![]()

Maar nu hebben ze een baan en geld voor een computer .quote:Op maandag 4 juli 2005 22:31 schreef Makster het volgende:
[..]
Sjonnie is ook al zo jaren 90, beter verzinnen we een meer passende naam. De echte sjonnie zat namelijk niet zo vaak op internet. En een schte sjonnie had ook een Sita en een Anita achterop. En zo een relaxed eiland kapsel met cavello, air maxies (niks mis mee overigens) en scheve pet....

Hahahahaquote:Op maandag 4 juli 2005 22:32 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
brommerrijders die zich zovoelen omdat ze sneller zijn
![]()

quote:Op maandag 4 juli 2005 22:35 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Maar nu hebben ze een baan en geld voor een computer .
Anita is al bij ze weggelopen toen er echt niks in bleek te zitten en ze ouder werden.
En de sita is ingeruild voor een afgeragde golf met een halfords gti sticker![]()

Het bewijs hadden we net op bezoek alhierquote:Op maandag 4 juli 2005 22:36 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mooi aan dit verhaal is dat het berust op waarheid

Echt dit schepsel is triest dat wil je niet weten, lees FB maar.quote:Op maandag 4 juli 2005 22:32 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
brommerrijders die zich zovoelen omdat ze sneller zijn
![]()

Mercy is schuldig, alleen had die geen Sita met Anita achterop, maar een VFR met Anita achteropquote:Op maandag 4 juli 2005 22:31 schreef Makster het volgende:
[..]

Ik vind het kwalijk dat TF zo'n houding aanneemt. Ik praat voor niemand anders dan voor mezelf, lees het nog maar eens na. Ik vraag alleen in het begin van de conversatie of wij welkom zijn op die kermis.quote:Op maandag 4 juli 2005 22:50 schreef BoJo het volgende:
wat is je probleem hollander? het is een pta-meet dus daar hore jullie ook bij. Ik vind het kwalijk dat jij voor derest van de motorgasten praat.![]()

Misschien zat zijn pet scheeft voor zijn ogen en hingen zijn "dices" voor zijn beeldscherm ofzo en kon hij daaromn niet goed lezen wat ie postequote:Op maandag 4 juli 2005 22:48 schreef hollander172 het volgende:
als mod heb je ook nog een beetje een voorbeeldfunctie remember, ga dan niet iets uit lopen lokken enzo.![]()

Ik vind het alleen erg jammer dat er meteen met ga op je bek gereageerd word daarquote:Op maandag 4 juli 2005 22:50 schreef BoJo het volgende:
wat is je probleem hollander? het is een pta-meet dus daar horen jullie ook bij. Ik vind het kwalijk dat jij voor derest van de motorgasten praat.![]()

Ik heb het idee dat we anders nog wel behoorlijk tolerant zijn.quote:Op maandag 4 juli 2005 22:48 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Echt dit schepsel is triest dat wil je niet weten, lees FB maar.
Flikker op kneus, jij hebt jouw stukje wij dat van ons.![]()
als mod heb je ook nog een beetje een voorbeeldfunctie remember, ga dan niet iets uit lopen lokken enzo.![]()

jajaquote:Op maandag 4 juli 2005 22:55 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Ik vind het alleen erg jammer dat er meteen met ga op je bek gereageerd word daar![]()
Ik heb er on die rede al genoeg uit de vriendenkring verloren![]()
Ook mag een bepaalde mod wel wat meer open minded zijn en respect tonen vind ik.
Ik zal geen namen noemen TF![]()

Beetje lochisch nadenken is dus te veel gevraagdquote:Op maandag 4 juli 2005 22:57 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
jaja
op je bek gaan, is een algemeen nederlands spreekwoord dat word gebruikt bij mensen die 'de val' ervaren uit het spreekwoord 'hoogmoed komt voor de val'.

"We" dit "wij" dat...maar goed ik hoor niemand klagen van je vriendjes.quote:Op maandag 4 juli 2005 22:53 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik vind het kwalijk dat TF zo'n houding aanneemt. Ik praat voor niemand anders dan voor mezelf, lees het nog maar eens na. Ik vraag alleen in het begin van de conversatie of wij welkom zijn op die kermis.
het woord kneus sloeg op dat concours omdat wij daar gewoon niks te zoeken hebben of iemand moet daar geinteresseerd in zijn van ons?![]()
Wij horen daar blijkbaar niet bij gezien de reactie van TF, prima hoor dan meeten we zelf wel.

Actie en reactie. je kent het. humorvol bedoeld of niet.quote:Op maandag 4 juli 2005 22:53 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik vind het kwalijk dat TF zo'n houding aanneemt. Ik praat voor niemand anders dan voor mezelf, lees het nog maar eens na. Ik vraag alleen in het begin van de conversatie of wij welkom zijn op die kermis.
waarom betrek je dat 'wij' op iedereen in de motorchat terwijl jij de enige bent die in eerste instantie over de vingers getikt word? ik had het idee dat TF het specifiek tegen jou had.quote:Wij horen daar blijkbaar niet bij gezien de reactie van TF, prima hoor dan meeten we zelf wel.

Amsterdam noord woon ikquote:Op maandag 4 juli 2005 22:59 schreef Phatzak het volgende:
Dan, ben lekker moe terug en ga nu heerlijk eten met een Najib Amhali DVD'tje erbijHmm, hoe kwam ik daar ook alweer aan
?
Waar woon je in Amsterdam eigenlijk nieuweling?![]()
![]()
Heb nog niet echt bijgelezen, even vaag alles doorgenomen.
PTA Meet kan optyfen trouwens na wat ik heb gelezenMaar misschien moet ik straks nog even teruglezen want heb even snel gekeken

Volgens mij kunnen we hem vinden bij het Harley clubhuis, of ergens anders waar je brede gasten op choppergevallen ziet en volbedrukt met tatoeagesquote:Op maandag 4 juli 2005 22:59 schreef Phatzak het volgende:
Waar woon je in Amsterdam eigenlijk nieuweling?![]()
![]()
Heb nog niet echt bijgelezen, even vaag alles doorgenomen.

Met harly heb ik niksquote:Op maandag 4 juli 2005 23:02 schreef hicham het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen we hem vinden bij het Harley clubhuis, of ergens anders waar je brede gasten op choppergevallen ziet en volbedrukt met tatoeagesShit man, dat wordt dus minder rellen hier in de Fok!MC of wegblijven van meets waar die new guy komt
Anders mag ik kreupel terug naar huis

Komt omdat "we" hem kennen en "wij" niemand van "jullie" kennen. Dus ook al heeft hij het gigantisch mis en fout en doet hij lomp en niet aardig. Hij heeft gelijk en jullie nietquote:Op maandag 4 juli 2005 23:01 schreef BoJo het volgende:
[..]
"We" dit "wij" dat...maar goed ik hoor niemand klagen van je vriendjes.![]()

Ik vind het ook allemaal wat overtrokken allemaal, PTA koekblikkers en Fok! MC lieden die overtrokken reageren.quote:Op maandag 4 juli 2005 22:57 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
jaja
op je bek gaan, is een algemeen nederlands spreekwoord dat word gebruikt bij mensen die 'de val' ervaren uit het spreekwoord 'hoogmoed komt voor de val'.
oftewel in simpel nederlands: 'je vet krijgen'.
en dat is heel wat anders dan dood gaan.
Ik heb trouwens niet het idee dat je direct doodgaat aan een keer vallen.

Pfieuw, er is nog hoopquote:Op maandag 4 juli 2005 23:04 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Met harly heb ik niks![]()
En als ik goed gevoederd ben bijt ik ook niet volgens mijn vrouw![]()
quote:Op maandag 4 juli 2005 23:05 schreef Makster het volgende:
[..]
Komt omdat "we" hem kennen en "wij" niemand van "jullie" kennen. Dus ook al heeft hij het gigantisch mis en fout en doet hij lomp en niet aardig. Hij heeft gelijk en jullie niet![]()

quote:Op maandag 4 juli 2005 22:53 schreef hollander172 het volgende:
[..]
het woord kneus sloeg op dat concours omdat wij daar gewoon niks te zoeken hebben of iemand moet daar geinteresseerd in zijn van ons?![]()
Wij horen daar blijkbaar niet bij gezien de reactie van TF, prima hoor dan meeten we zelf wel.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |