Sneller leren lezen dan.quote:Op maandag 4 juli 2005 17:55 schreef bwt het volgende:
Tering zeg, ff een halve middag niet bij lezen en ik mis een half topic en moet 2 uur bijlezen.
Spitsuurquote:Op maandag 4 juli 2005 17:55 schreef bwt het volgende:
Tering zeg, ff een halve middag niet bij lezen en ik mis een half topic en moet 2 uur bijlezen.
Niet waarom dat ding er uberhaupt af is gevallenquote:
de file is corruptquote:Op maandag 4 juli 2005 17:03 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Fok Motorclub [SC deel 262] Minibikes en balhoofdlagers
Beter bijlezen
Hier nietquote:
quote:
Duurde bij mij een kwartier voordat ik doorhad dat het dingetjes was.quote:Op maandag 4 juli 2005 18:12 schreef bwt het volgende:
O ja, wat is er aan de hand dat in eens phatzak hier weer rond loopt?
quote:Op maandag 4 juli 2005 18:14 schreef Worldbeater het volgende:
En wel lachen dat hij de CR met open uitlaat wilde horen.![]()
Ik weet het ook nietquote:Op maandag 4 juli 2005 18:12 schreef bwt het volgende:
Ben je al een beetje bijgelezen inmiddels?quote:Op maandag 4 juli 2005 18:12 schreef bwt het volgende:
Die is er gewoon bruut afgescheurd door de trillingen.quote:Op maandag 4 juli 2005 18:05 schreef hicham het volgende:
Niet waarom dat ding er uberhaupt af is gevallen
Of gewoon slechte bevestiging?
Of ik heb er overheen gelezen
quote:Op maandag 4 juli 2005 18:18 schreef Gebakken_vissie het volgende:
Banmeldtopic. Hoe doen onze schatjes het vandaag?
dat krijg je he, met die fundamentalisten hier
mwah, nooit wat van gemerktquote:Op maandag 4 juli 2005 18:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
![]()
Kennelijk niet.
Klonen tijdens een ban is niet zo slim.
Maand erbij.
dan weet ik er nog wel een paar die dan mogen komenquote:Op maandag 4 juli 2005 17:19 schreef hollander172 het volgende:
Die nieuwelingen mogen w.m.b. ook komen, als ze lastig worden stuur ik de hond wel op ze af.![]()
Anders maak je het ff duidelijk aan iedereen...quote:Op maandag 4 juli 2005 18:18 schreef Gebakken_vissie het volgende:
dat krijg je he, met die fundamentalisten hier
quote:Op maandag 4 juli 2005 17:31 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat lijkt me het leukste eigenlijk, en dan verschijn ik ook
goed voorbeeld doet volgenquote:Op maandag 4 juli 2005 18:25 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Anders maak je het ff duidelijk aan iedereen...
Maar dat zijn geen nieuwelingen meerquote:Op maandag 4 juli 2005 18:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dan weet ik er nog wel een paar die dan mogen komen![]()
![]()
Wheeeeequote:Op maandag 4 juli 2005 19:15 schreef hicham het volgende:
Kijk nou wat je doet bwt, je hebt iedereen weggejaagd
We gaan nog pakwerk doen.quote:Op maandag 4 juli 2005 18:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dan weet ik er nog wel een paar die dan mogen komen![]()
![]()
is BWT al weg ?quote:Op maandag 4 juli 2005 19:15 schreef hicham het volgende:
Kijk nou wat je doet bwt, je hebt iedereen weggejaagd
Als iedereen nou eens met iets meer dan een smiley duidelijk maakt wat hij of zij wil?quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 19:50 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Als iedereen nou eens met iets meer dan een smiley duidelijk maakt wat hij of zij wil?
Waar ,Waneer & hoelaatquote:Op maandag 4 juli 2005 19:50 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Als iedereen nou eens met iets meer dan een smiley duidelijk maakt wat hij of zij wil?
quote:Op maandag 4 juli 2005 19:46 schreef bwt het volgende:
[..]
Wheeeee![]()
Maar, Maar, Maar,,,,,,,![]()
Ik ben onschuldigggggg![]()
![]()
Wheeeeeeeeeeeeee![]()
![]()
![]()
quote:
HIj had ook mijn tekst over kunnen typen voor jouw bestwilquote:Op maandag 4 juli 2005 19:50 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Kan alleen de eerste vraag beantwoorden, Vianen.quote:
Is een eitje.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:59 schreef Fulcrum_X het volgende:
Tijd voor koffieeeee![]()
Ook zo leuk, heb nog geen rijles gehad op de weg in de regen.. guess what.. gaat het morgen plenzen tijdens mijn examen![]()
Nog kutter is de komende dagen het weer bar slecht zal zijn.. en ik heb nog geen regenoveral, dus dan zit rijden er ook niet in (ga vrijdag ook al op vakantie).
Nouja, als ik zak hoef ik daar niet meer over in te zitten![]()
Ik Leef hier in Amsterdam met vrouw ,hond,katten,slangen & de leguaanquote:Op maandag 4 juli 2005 20:00 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Kan alleen de eerste vraag beantwoorden, Vianen.(en niet die in brabant) Rest volgt nog als die lamzakken hier een beetje meewerken.
Waar kom jij eigenlijk vandaan?![]()
Opzet tot zover: BBQ bij mij thuis, beetje sleutelen cq achterstallig onderhoud doenen stukje rijden.
Weet alleen nog niet waar ik de hond moet laten, als beveiliging erbij houden
of even een dagje dumpen bij schoonpaps?
Ik kan mezelf ook wel gaan lopen herhalen maar dat schiet ook niet op.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:56 schreef hicham het volgende:
HIj had ook mijn tekst over kunnen typen voor jouw bestwilHij heeft dus niets te sleutelen maar wil wel meeten voor een 'algemene meet' met eventueel wat sleutelwerk tussendoor
Dan kan je mooi met de lims meerijden.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:03 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Ik Leef hier in Amsterdam met vrouw ,hond,katten,slangen & de leguaan![]()
niet persé in die volgorde
Je spelling klopt goed met je ondertitel.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:06 schreef bwt het volgende:
BWT is er nog ja, tenminste,,,, ff kijken
ehhh, ja, hi iz er nog
quote:Op maandag 4 juli 2005 20:06 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dan kan je mooi met de lims meerijden.Pas op, eentje heeft de neiging overal net te hard te rijden en krijgt nog weleens zo'n schijtboete voor 3km te hard.
Doe ook maar geen moeite ze uit elkaar te houden, lukt ons ook nog steeds niet.
quote:Op maandag 4 juli 2005 20:06 schreef bwt het volgende:
BWT is er nog ja, tenminste,,,, ff kijken
ehhh, ja, hi iz er nog
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 19:50 schreef hollander172 het volgende:
[..]
quote:
Hwahhhh, valt mee, ze hebben alle2 de zelfde baard, maar er zijn 2 verschillen heb ik tot nu toe gemerkt.quote:
hey therequote:
Mercy lukt het alquote:Op maandag 4 juli 2005 20:06 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dan kan je mooi met de lims meerijden.Pas op, eentje heeft de neiging overal net te hard te rijden en krijgt nog weleens zo'n schijtboete voor 3km te hard.
Doe ook maar geen moeite ze uit elkaar te houden, lukt ons ook nog steeds niet.
BBQ en beetje sleutelen. Rijden indien mogelijkquote:Op maandag 4 juli 2005 20:04 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik kan mezelf ook wel gaan lopen herhalen maar dat schiet ook niet op.
Wanneer kan wie, wat kan hij of zij en wat vindt je leuk om te doen? (rijden, alleen BBQ, ook sleutelen, andere suggestie)
Je bent welkom, vers bloed is altijd goed.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:19 schreef greedkillingz het volgende:
Als ik kom hoef ik iig niks te sleutelen maar een BBQ is altijd goed![]()
Erg leuk !!!quote:Op maandag 4 juli 2005 17:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik zal de eerste maar zijnhoe was je weekendje weg?
![]()
![]()
Ik ben wel wat gewend hoorquote:Op maandag 4 juli 2005 20:23 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Je bent welkom, vers bloed is altijd goed.
Nu maar kijken of je het overleefd tussen het tuig tot die tijd.![]()
quote:Op maandag 4 juli 2005 20:21 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
BBQ en beetje sleutelen. Rijden indien mogelijk
Dan moet het lukken.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:26 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Ik ben wel wat gewend hoor
IRL ben ik Horeca portier![]()
quote:Op maandag 4 juli 2005 20:27 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dan moet het lukken.
Onderschat ze niet hoor, ze hebben al twee leden weggejaagd.![]()
Goede instelling.quote:
ik heb al meerdere keren aangegeven dat ik graag mijn balhoofdlagers en clip on wil vervangenquote:Op maandag 4 juli 2005 19:50 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Valt wel meequote:
hoeft niet meer file is nu ineens 3,5MB en wel afspeelbaarquote:Op maandag 4 juli 2005 18:15 schreef hicham het volgende:
[..]
Op de pimp-PC van Raus ook al geprobeerd
Anders DivX' ik hem wel ff![]()
Van jou wist ik het al.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik heb al meerdere keren aangegeven dat ik graag mijn balhoofdlagers en clip on wil vervangenen dat ik me volledig aanpas aan jullie agenda
voor zover dat kan...
maar er kan elk moment iemand komen die komt kijken naar mijn motor en mocht hij of degene die vrijdag komt hem zo willen kopen dan gaat het voor mij over...ik denk ook niet dat ik zo snel weer een andere heb en zowel dan ben ik er gewoon
en terechtquote:Op maandag 4 juli 2005 20:35 schreef hollander172 het volgende:
Van jou wist ik het al.
Wil gewoon voorkomen dat ik allerlei dingen ga plannen en een groot gedeelte op het laatst afhaakt.![]()
quote:Op maandag 4 juli 2005 20:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
en terecht![]()
![]()
kom op emceërs, wanneer gaan we sleutel-meeten
??
Iiiiininteeeeerplooooolis. Glashelder. Zo helder dat het anderhalf jaar duurde voor ze doorhadden hoe het met mijn levensverzekering zatquote:Op maandag 4 juli 2005 20:35 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Van jou wist ik het al.
Wil gewoon voorkomen dat ik allerlei dingen ga plannen en een groot gedeelte op het laatst afhaakt.![]()
Moet in 1 keer weer denken aan dat stemmetje van die "glashelder" reclame, don't ask why.![]()
Weet ook nog steeds niet van welk bedrijf die reclame is, hoe bedoel je tv kijken stompt af?![]()
jouw huis, schreeuw maar een datum, dan schreeuw ik wel of ik kanquote:Op maandag 4 juli 2005 20:41 schreef hollander172 het volgende:
[..]
![]()
Zeker met een BBQ buiten moet ik vrij veel regelen dus een beetje duidelijkheid is wel handig.Laat ik maar zwijgen over het regelen van goed weer.
behalve volgende week zondag en dezelfde weekend als de Lims kan ik ook van de partij zijnquote:Op maandag 4 juli 2005 20:14 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Nog een keer proberen.....
Wanneer kunnen jullie? (ga er niet vanuit dat je na de 31ste alle tijd hebt) Wat wil je eventueel doen met sleutelen en wat wil je? Sleutelen, rijden en vreten of iets anders?
nee ik gok niet, zie nu de veschillen iets duidelijkerquote:Op maandag 4 juli 2005 20:20 schreef hicham het volgende:
[..]
Mercy lukt het al
Weet alleen niet of ie het op de gok doet
quote:Op maandag 4 juli 2005 20:42 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
Iiiiininteeeeerplooooolis. Glashelder. Zo helder dat het anderhalf jaar duurde voor ze doorhadden hoe het met mijn levensverzekering zat
Euhm eerste wat in me opkomt: 6 augustus?quote:Op maandag 4 juli 2005 20:42 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
jouw huis, schreeuw maar een datum, dan schreeuw ik wel of ik kan
quote:Op maandag 4 juli 2005 20:44 schreef Mercy_symbol het volgende:
alleen wij hebben tot nu toe niets te sleutelenrijden Honda heH
![]()
das een zaterdag he. Moet lukken hoorquote:Op maandag 4 juli 2005 20:47 schreef hollander172 het volgende:
[..]Dat wist ik dus echt niet, soms hoor ik dat stemmetje wel maar verder..........
[..]
Euhm eerste wat in me opkomt: 6 augustus?Voor zover ik het bijgehouden heb kan iedereen dan.
Aan de guzzi ook geen sleutelwerk hierquote:Op maandag 4 juli 2005 20:44 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
behalve volgende week zondag en dezelfde weekend als de Lims kan ik ook van de partij zijn![]()
![]()
Mooi he?quote:Op maandag 4 juli 2005 20:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
@Lars
wordt het niet eens tijd voor een nieuwe avatar ? als ik op mijn werk FOK dan valt jou irritante avatar heel erg op![]()
Aanstaande zondag is sowieso te snel neem ik aan, volgende week zondag heb jij al een andere afspraak begrijp ik uit je post. En die week daarna moeten we denk ik nog een proefrit met bagage houden dus dan kunnen we ook niet tochquote:Op maandag 4 juli 2005 20:44 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
behalve volgende week zondag en dezelfde weekend als de Lims kan ik ook van de partij zijn![]()
![]()
quote:Op maandag 4 juli 2005 20:24 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Erg leuk !!!
Alleen ben ik een beetje geschonden uit de strijd gekomen. Een nare wond in mijn poezelig voetje veroorzaakt door glas. Nu loop ik mank.
Gelukkig gebeurde het gisteren pas en heb ik het grootste deel nog veel plezier kunnen maken.
Dan kan ik wel maar ik moet wel sávonds werken vanaf 21.00uquote:Op maandag 4 juli 2005 20:47 schreef hollander172 het volgende:
[..]Dat wist ik dus echt niet, soms hoor ik dat stemmetje wel maar verder..........
[..]
Euhm eerste wat in me opkomt: 6 augustus?Voor zover ik het bijgehouden heb kan iedereen dan.
dat is een klusje van 15 minutenquote:Op maandag 4 juli 2005 20:48 schreef hollander172 het volgende:
[..]
en daar moet nooit nieuwe olie in?
Moet lukken, gewoon niet teveel zuipen en sneller alles naar binnen werken.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:52 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Dan kan ik wel maar ik moet wel sávonds werken vanaf 21.00u
ja die proefrit moeten we ook nog doen,quote:Op maandag 4 juli 2005 20:52 schreef hicham het volgende:
[..]
Aanstaande zondag is sowieso te snel neem ik aan, volgende week zondag heb jij al een andere afspraak begrijp ik uit je post. En die week daarna moeten we denk ik nog een proefrit met bagage houden dus dan kunnen we ook niet tochOf gaan we dat niet gezamelijk doen
En nog een week daarna zijn we dus op vakantie. Dus ik denk idd dat we het best in augustus kunnen doen
dan zit er niets anders jouw posts maar te negerenquote:Op maandag 4 juli 2005 20:50 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Mooi he?
Je moet ook gewoon je werk doen lapzwans.![]()
Edit: weet je dat ik nog steeds mailtjes daarover krijg omdat ik mijn geslacht heb veranderd in mijn profiel?
Dat = toch een mooië testrit met bagagequote:Op maandag 4 juli 2005 20:52 schreef hicham het volgende:
[..]
Aanstaande zondag is sowieso te snel neem ik aan, volgende week zondag heb jij al een andere afspraak begrijp ik uit je post. En die week daarna moeten we denk ik nog een proefrit met bagage houden dus dan kunnen we ook niet tochOf gaan we dat niet gezamelijk doen
En nog een week daarna zijn we dus op vakantie. Dus ik denk idd dat we het best in augustus kunnen doen
Best, moest alleen even bevestiging krijgen of je wel of niet kon.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:58 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dan zit er niets anders op jouw posts maar te negeren![]()
Wanneer is die meet is dan de vraag hehquote:Op maandag 4 juli 2005 20:55 schreef hicham het volgende:
[..]
Je hebt die remklauw adapter whatever voor de sleutelmeet heH?
quote:Op maandag 4 juli 2005 21:01 schreef Makster het volgende:
[..]
Wanneer is die meet is dan de vraag heh
MAaruh, eerst mijn frame terug en conische boutjes M8 scoren voor de remschijf en dan kan ik op gaan meten. Vergeet bijna te melden dat ik ook nog stalenremleidingen moet halen![]()
![]()
Hoop dat de KLX weer snel rijdt in ieder geval, maar ben nog wel ff bezig, dat zo ie zo![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 4 juli 2005 21:04 schreef hollander172 het volgende:
[..]
anders lees je even een paar posts terug.
6 augustus.
In Peppies tempo heb je dan alweer een andere motor.![]()
Ik drink hoe dan ook geen alcoholquote:Op maandag 4 juli 2005 20:56 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Moet lukken, gewoon niet teveel zuipen en sneller alles naar binnen werken.
Okee valt niet tegen:
Martie en Anita
Lims
walvisvloot uit gouda
Jesse
Onze eigen portier
Nog te bevestigen:
Peppie
Uitzendslet
Wat nieuw spul?
Noorderlingen?
Vergeet ik nog iemand?
lelijke pisvinger is hetquote:
Meet the Lims, maar denk niet dat er veel zullen drinken als ze nog op de motor naar huis moetenquote:Op maandag 4 juli 2005 21:09 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Ik drink hoe dan ook geen alcoholsta al bijna 9 jaar droog
Als het komende zondag is weet ik het nog niet zeker, andere weekenden heb ik niks zover ik weetquote:Op maandag 4 juli 2005 20:56 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Okee valt niet tegen:
Martie en Anita
Lims
walvisvloot uit gouda
Jesse
Onze eigen portier
Nog te bevestigen:
Peppie
Uitzendslet
Wat nieuw spul?
Noorderlingen?
Vergeet ik nog iemand?
Dan neem ik jouw deel wel.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:09 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Ik drink hoe dan ook geen alcoholsta al bijna 9 jaar droog
Als ik rij dan ben ik er ook, 6 augustus was op een zondag tochquote:Op maandag 4 juli 2005 20:56 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Okee valt niet tegen:
Martie en Anita
Lims
walvisvloot uit gouda
Jesse
Onze eigen portier
Nog te bevestigen:
Peppie
Uitzendslet
Wat nieuw spul?
Noorderlingen?
Vergeet ik nog iemand?
Gaan wij ook nog naar die PTA meet eigenlijk?quote:
Erg verstandig idd.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:12 schreef Makster het volgende:
[..]
Meet the Lims, maar denk niet dat er veel zullen drinken als ze nog op de motor naar huis moeten
Behalve Lars dan, die ligt binnen 4 uur kachellam in zijn tuin the dweilen![]()
![]()
Hmm, begin aug, is geen probleem voor mijn. Is dus dat je mij bent vergetenquote:Op maandag 4 juli 2005 20:56 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Okee valt niet tegen:
Martie en Anita
Lims
walvisvloot uit gouda
Jesse
Onze eigen portier
Nog te bevestigen:
Peppie
Uitzendslet
Wat nieuw spul?
Noorderlingen?
Vergeet ik nog iemand?
6e = zaterdagquote:Op maandag 4 juli 2005 21:13 schreef Makster het volgende:
[..]
Als ik rij dan ben ik er ook, 6 augustus was op een zondag toch
Damn, ik haat terug lezen![]()
Derde keerquote:Op maandag 4 juli 2005 21:12 schreef RB het volgende:
[..]
Als het komende zondag is weet ik het nog niet zeker, andere weekenden heb ik niks zover ik weet![]()
Owkee, ook goed johquote:
Als we gaan dan gaan ze toch lekker zeuren over een motor post op hun meeting?quote:Op maandag 4 juli 2005 21:13 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Gaan wij ook nog naar die PTA meet eigenlijk?Vind het een raar idee om met die petjes op parkeerplaats te gaan staan.
![]()
Oh ja aangenaam, ik ben Lars.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:14 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Erg verstandig idd.
& Lars is toch al thuis dan![]()
![]()
quote:Op maandag 4 juli 2005 21:15 schreef bwt het volgende:
[..]
Hmm, begin aug, is geen probleem voor mijn. Is dus dat je mij bent vergeten
Maar voor een lekker stukkie vlees van de BBQ wil ik wel langs komen.
Ik heb verder nix te klussen of er moet iemand handig zijn om een deuk uit mijn tank te kunnen halen.....
zouden ze willen racenquote:Op maandag 4 juli 2005 21:18 schreef bwt het volgende:
[..]
Als we gaan dan gaan ze toch lekker zeuren over een motor post op hun meeting?
gewoon ff langs wippen en dag zeggen en weg zijn misschien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |