quote:Op maandag 4 juli 2005 19:50 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Als iedereen nou eens met iets meer dan een smiley duidelijk maakt wat hij of zij wil?
quote:
Hwahhhh, valt mee, ze hebben alle2 de zelfde baard, maar er zijn 2 verschillen heb ik tot nu toe gemerkt.quote:
hey therequote:
Mercy lukt het alquote:Op maandag 4 juli 2005 20:06 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dan kan je mooi met de lims meerijden.Pas op, eentje heeft de neiging overal net te hard te rijden en krijgt nog weleens zo'n schijtboete voor 3km te hard.
Doe ook maar geen moeite ze uit elkaar te houden, lukt ons ook nog steeds niet.
BBQ en beetje sleutelen. Rijden indien mogelijkquote:Op maandag 4 juli 2005 20:04 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik kan mezelf ook wel gaan lopen herhalen maar dat schiet ook niet op.
Wanneer kan wie, wat kan hij of zij en wat vindt je leuk om te doen? (rijden, alleen BBQ, ook sleutelen, andere suggestie)
Je bent welkom, vers bloed is altijd goed.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:19 schreef greedkillingz het volgende:
Als ik kom hoef ik iig niks te sleutelen maar een BBQ is altijd goed![]()
Erg leuk !!!quote:Op maandag 4 juli 2005 17:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik zal de eerste maar zijnhoe was je weekendje weg?
![]()
![]()
Ik ben wel wat gewend hoorquote:Op maandag 4 juli 2005 20:23 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Je bent welkom, vers bloed is altijd goed.
Nu maar kijken of je het overleefd tussen het tuig tot die tijd.![]()
quote:Op maandag 4 juli 2005 20:21 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
BBQ en beetje sleutelen. Rijden indien mogelijk
Dan moet het lukken.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:26 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Ik ben wel wat gewend hoor
IRL ben ik Horeca portier![]()
quote:Op maandag 4 juli 2005 20:27 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dan moet het lukken.
Onderschat ze niet hoor, ze hebben al twee leden weggejaagd.![]()
Goede instelling.quote:
ik heb al meerdere keren aangegeven dat ik graag mijn balhoofdlagers en clip on wil vervangenquote:Op maandag 4 juli 2005 19:50 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Als iedereen nou eens met iets meer dan een smiley duidelijk maakt wat hij of zij wil?
Valt wel meequote:
hoeft niet meer file is nu ineens 3,5MB en wel afspeelbaarquote:Op maandag 4 juli 2005 18:15 schreef hicham het volgende:
[..]
Op de pimp-PC van Raus ook al geprobeerd
Anders DivX' ik hem wel ff![]()
Van jou wist ik het al.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik heb al meerdere keren aangegeven dat ik graag mijn balhoofdlagers en clip on wil vervangenen dat ik me volledig aanpas aan jullie agenda
voor zover dat kan...
maar er kan elk moment iemand komen die komt kijken naar mijn motor en mocht hij of degene die vrijdag komt hem zo willen kopen dan gaat het voor mij over...ik denk ook niet dat ik zo snel weer een andere heb en zowel dan ben ik er gewoon
en terechtquote:Op maandag 4 juli 2005 20:35 schreef hollander172 het volgende:
Van jou wist ik het al.
Wil gewoon voorkomen dat ik allerlei dingen ga plannen en een groot gedeelte op het laatst afhaakt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |