Heb je alvalst geld gereserveerd voor onderhoud dan.quote:Op maandag 4 juli 2005 16:00 schreef SicSicSics het volgende:
Of mag je niet meerijden met een 125cc want meer kan ik niet betalen waarschijnlijk?
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:00 schreef SicSicSics het volgende:
Of mag je niet meerijden met een 125cc want meer kan ik niet betalen waarschijnlijk?
Is dat echt zo erg dan? En ligt dat aan het feit dat het een tweetakt is? Want dan heeft een 250cc tweetakt ook niet echt veel zin natuurlijk! Een Aprillia replica 125cc leek me wel erg leuk om mee te beginnen, maar het wordt me idd van meer kanten afgeraden! Dan wordt het waarschijnlijk toch volgend jaar pas!quote:Op maandag 4 juli 2005 16:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Heb je alvalst geld gereserveerd voor onderhoud dan.![]()
![]()
Beter geef je 500 euro meer uit, en bespaar je 750 euro de rest van het jaar.![]()
Voel me gelijk "thuis"!quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:04 schreef SicSicSics het volgende:
Is dat echt zo erg dan?
quote:En ligt dat aan het feit dat het een tweetakt is?
quote:Want dan heeft een 250cc tweetakt ook niet echt veel zin natuurlijk!
quote:Een Aprillia replica 125cc leek me wel erg leuk om mee te beginnen,
quote:maar het wordt me idd van meer kanten afgeraden!
quote:Dan wordt het waarschijnlijk toch volgend jaar pas!![]()
Soms wel een beetje, maar niet met rijden of zo. Volgens heb ik de motor aardig onder controle. Ik kan alleen het wegdek niet altijd inschatten. Ik weet dat de motor op zich niet zo heel erg snel valt, hoewel dat dus ook al 1x is gebeurd, omdat het asfalt lager lag en ik dus te schuin stond! Ik kan de motor gewoon niet meer houden dan. Heb je de schade gezien? Op zich viel het nog mee, maar het is op 1 plek dwars door het plastic heen. Beetje zonde.quote:Volgens mij ben je trouwens wel erg bang voor een vallende motor. Minder denken, meer doen ipv Mercy het jiffy en keerwerk laten doen Als je je motor een klein beetje jouw kant op laat hellen kan er niet veel meer gebeuren, want hij valt dan jouw kant op mocht er wat gebeuren
Maar ik heb geen recht van spreken want hebbem al 2 keer om laten pleuren
Ik heb mijn SZR660 aan een vrouw verkocht die zelfs een Bandit niet kon handelen.quote:Op maandag 4 juli 2005 16:10 schreef Rausdouwer het volgende:
Soms wel een beetje, maar niet met rijden of zo. Volgens heb ik de motor aardig onder controle. Ik kan alleen het wegdek niet altijd inschatten. Ik weet dat de motor op zich niet zo heel erg snel valt, hoewel dat dus ook al 1x is gebeurd, omdat het asfalt lager lag en ik dus te schuin stond! Ik kan de motor gewoon niet meer houden dan. Heb je de schade gezien? Op zich viel het nog mee, maar het is op 1 plek dwars door het plastic heen. Beetje zonde.Als de motor te schuin staat, krijg ik 'm gewoon niet recht geduwd. Dat was dus daar bij dat grind ook het geval. Ik kon het niet inschatten, dus vroeg Mercy om hulp. En toen had hij hem zo schuin gezet dat ik de motor gewoon niet van de plek af kreeg.
![]()
Past toch wel achteropquote:Op maandag 4 juli 2005 16:05 schreef Worldbeater het volgende:
Ik was ook bijna in een film terecht gekomen gisteren.
Stond met iemand te praten bij de SuperMotard meeting, komt er een regisseur naar mij toe of ik even een scene mee wilde spelen.![]()
Er waren 2 meiden die aan het eind van een verhaal achterop de motor moesten wegrijden.![]()
Ik: er kan bij mij niemand achterop.![]()
![]()
Toen moesten ze iemand anders zoeken, want bij mijn gesprekspartner kon ook niemand achterop.
Waren wel leuke meiden actrices overigens.![]()
Als dat zo is, dan ben je hier op de juiste plekquote:
Schade heb ik wel gezien volgens mij, zondequote:Op maandag 4 juli 2005 16:10 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Soms wel een beetje, maar niet met rijden of zo. Volgens heb ik de motor aardig onder controle. Ik kan alleen het wegdek niet altijd inschatten. Ik weet dat de motor op zich niet zo heel erg snel valt, hoewel dat dus ook al 1x is gebeurd, omdat het asfalt lager lag en ik dus te schuin stond! Ik kan de motor gewoon niet meer houden dan. Heb je de schade gezien? Op zich viel het nog mee, maar het is op 1 plek dwars door het plastic heen. Beetje zonde.Als de motor te schuin staat, krijg ik 'm gewoon niet recht geduwd. Dat was dus daar bij dat grind ook het geval. Ik kon het niet inschatten, dus vroeg Mercy om hulp. En toen had hij hem zo schuin gezet dat ik de motor gewoon niet van de plek af kreeg.
![]()
Zat even voor je te kijken maar genoeg te koop hoor ook voor een kleine beurs.quote:Op maandag 4 juli 2005 16:00 schreef SicSicSics het volgende:
Dammit did you burst my bubble or what! Zag mezelf al gaan op me jankerdjequote:Op maandag 4 juli 2005 16:09 schreef Worldbeater het volgende:
Smiley's!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:15 schreef Worldbeater het volgende:
Maar volgens mij is het meer techniek dan kracht, al zit een ongelukje in een klein hoekje.
Zeker in het begin.![]()
7000 euro is bij mij geen kleine beurs!quote:Op maandag 4 juli 2005 16:20 schreef hollander172 het volgende:
Zat even voor je te kijken maar genoeg te koop hoor ook voor een kleine beurs.
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef hicham het volgende:
Schade heb ik wel gezien volgens mij, zondeMaar je had de motor maar 1 mm naar rechts hoeven duwen, jiffy weghalen en de motor leunt dan tegen jou aan
Maar ik begrijp die angst wel, heb ook een keer gehad dat ik mijn motor op de middenbok zette, maar dat de stoep schuin stond. Maar dan niet de goede kant op zeg maar, ik trek hem meestal van de middenbok af via de linkerkant. Als de motor dan naar de rechterkant overhelt dan wordt het gevaarlijk
![]()
Toch gedaan, en het is goed afgelopen
Ik heb ook wel eens pech dat het toch goed afloopt, of doordat je door handigheid gewoon kunt voorkomen dat er iets gebeurd. Maar een motor tegen mijn slechte been aanleunen, dat weet ik zeker dat ik dat niet aandurf. Ik weet bijna zeker dat ik dan met motor en al omval.quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef hicham het volgende:
Schade heb ik wel gezien volgens mij, zondeMaar je had de motor maar 1 mm naar rechts hoeven duwen, jiffy weghalen en de motor leunt dan tegen jou aan
Maar ik begrijp die angst wel, heb ook een keer gehad dat ik mijn motor op de middenbok zette, maar dat de stoep schuin stond. Maar dan niet de goede kant op zeg maar, ik trek hem meestal van de middenbok af via de linkerkant. Als de motor dan naar de rechterkant overhelt dan wordt het gevaarlijk
![]()
Toch gedaan, en het is goed afgelopen
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:20 schreef hollander172 het volgende:
Zat even voor je te kijken maar genoeg te koop hoor ook voor een kleine beurs.
Ja, maar dan moet ik dus met mijn rechterhand het stuur vasthouden en met de linkerhand de motor van de middenbok aftrekken. Dat ben ik niet gewend en dat geeft zo een raar gevoelquote:Op maandag 4 juli 2005 16:29 schreef Phatzak het volgende:
[..]Misschien handiger als je rechts gaat staan
Dan heb je gelijk de voorrem bij de hand en kan je aan de andere kant de jiffy uitsteken
![]()
Moet je ook altijd alles leren he
Okay, die been neem ik steeds niet mee in mijn calculatiesquote:Op maandag 4 juli 2005 16:29 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens pech dat het toch goed afloopt, of doordat je door handigheid gewoon kunt voorkomen dat er iets gebeurd. Maar een motor tegen mijn slechte been aanleunen, dat weet ik zeker dat ik dat niet aandurf. Ik weet bijna zeker dat ik dan met motor en al omval.
Als de motor schuin staat, moet je 'm toch wel rechtduwen? Voor mij stond ie zodanig schuin dat ik er bijna zeker van ben dat ik gewoon zou vallen.
Ik ben bezig voor me zware rijbewijs!quote:Op maandag 4 juli 2005 16:32 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Alleen 25 kw officieel is een lastige klus.
De politie kent de hele regeling niet eensquote:Op maandag 4 juli 2005 16:32 schreef Worldbeater het volgende:
Een jongen die bij Dynojet Rotterdam werkt kon zijn motor gewoon verzekeren met uitdraai.
Alleen de politie vind het niet leuk bij controle.![]()
Oooooooooooooooooowwww.quote:Op maandag 4 juli 2005 16:36 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik ben bezig voor me zware rijbewijs!![]()
Ben toch alweer 22 jaartjes jong!![]()
deze Chappo heeft ong. 1500 euri voor motor en 1000 euri voor kleding! Want dat is ook best duur! En ja, het mag een zware motor zijn! Maar het moet er wel een beetje leuk uitzien allemaal natuurlijk!quote:Op maandag 4 juli 2005 16:37 schreef Phatzak het volgende:
Wat heeft die chappo hierboven van die 125 CC eigenlijk te besteden? Er zijn volgens mij mogelijkheden genoeg voor bepaalde budgetten
Don't hotlink large images!quote:Op maandag 4 juli 2005 16:38 schreef greedkillingz het volgende:
Als we dan toch gaan spammen met foto's
Hier een piccie van mijn : Moto Guzzi California special 1100I
[afbeelding]
En dat ziet er dan toch wel weer lekker uit! Maar... laat ik mezelf niet al te gek maken en niet te hard op de zaken voorruit rijden, eerst maar eens slagen!quote:Op maandag 4 juli 2005 16:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Oooooooooooooooooowwww.
1.400 euro en 125 pk.
[afbeelding]
Net een beurtje gehad.![]()
post aangepast JA een okselfris die ook makkelijk de 200 haaltquote:Op maandag 4 juli 2005 16:41 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Don't hotlink large images!
[afbeelding]
Choppergeval???![]()
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:43 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
En dat ziet er dan toch wel weer lekker uit! Maar... laat ik mezelf niet al te gek maken en niet te hard op de zaken voorruit rijden, eerst maar eens slagen!
als je echt plezier wilt beleven aan motorrijden en je heb niet teveel geld dan zou ik dus nooit een 2takt nemen als ik jou wasquote:Op maandag 4 juli 2005 16:04 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Is dat echt zo erg dan? En ligt dat aan het feit dat het een tweetakt is? Want dan heeft een 250cc tweetakt ook niet echt veel zin natuurlijk! Een Aprillia replica 125cc leek me wel erg leuk om mee te beginnen, maar het wordt me idd van meer kanten afgeraden! Dan wordt het waarschijnlijk toch volgend jaar pas!![]()
Ik ben gewoon veel verantwoordelijker!quote:Op maandag 4 juli 2005 16:38 schreef Phatzak het volgende:
Waarom mag iemand van 22 jaar nou wel meteen zwaar beginnen, ik kan toch veel beter rijden![]()
!
Is wat ouder natuurlijk, maar ik heb zo'n ding gehad en dat reed letterlijk als de brandweer.quote:Op maandag 4 juli 2005 16:43 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
En dat ziet er dan toch wel weer lekker uit! Maar... laat ik mezelf niet al te gek maken en niet te hard op de zaken voorruit rijden, eerst maar eens slagen!
Aha, een BMW zonder hangtietenquote:Op maandag 4 juli 2005 16:38 schreef greedkillingz het volgende:
Als we dan toch gaan spammen met foto's
Hier een piccie van mijn : Moto Guzzi California special 1100I
[[url=http://img127.imageshack.us/img127/9756/22050518452wi.th.jpg]afbeelding][/URL]
Die is nieuw voor mijquote:Op maandag 4 juli 2005 16:44 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
post aangepast JA een okselfris die ook makkelijk de 200 haalt![]()
We gaan snel een klaverblad meeting doen.quote:Op maandag 4 juli 2005 16:44 schreef greedkillingz het volgende:
post aangepast JA een okselfris die ook makkelijk de 200 haalt![]()
dat probeer ik haar ook al duidelijk te makenquote:Op maandag 4 juli 2005 16:15 schreef Worldbeater het volgende:
Maar volgens mij is het meer techniek dan kracht, al zit een ongelukje in een klein hoekje.
Zeker in het begin.![]()
quote:Aangeboden: Kawasaki gpz 500 sl
Prijs: ¤ 1.450,00
Beschrijving: kawasaki gpz 500 sl in zeer goede staat.
Kilometerstand 39.000.
Bouwjaar 1993
Recent vervangen de accu, ketting en tandwielen, voorremmen, voorvorkkeringen. De motor heeft korte tijd geleden een grote beurt gehad en de kleppen zijn gesteld (bon aanwezig).
Wat boeit dat nouquote:Op maandag 4 juli 2005 16:49 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat probeer ik haar ook al duidelijk te makendat ze de motor zo vast moet houden zodat je helemaal geen kracht iod hoeft te hebben
![]()
maar aannemen dat het te oefenen is![]()
![]()
![]()
Een motorfiets met karakter (mechanisch geluid enzo)quote:Op maandag 4 juli 2005 16:47 schreef hicham het volgende:
[..]
Aha, een BMW zonder hangtieten
Als ik Mercy's sig mag geloven
Maar jij bent ook nog maar een beginner.quote:Op maandag 4 juli 2005 16:51 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Wat boeit dat nou
Ik doe vaak ook heel moeilijk met manouvreren e.d. Omdat ik geen zin heb om af te stappen of gewoon ga zitten glijden e.d.
hey relturk hou je jezelf eens een beetje in tegen onze nieuwelingquote:Op maandag 4 juli 2005 16:37 schreef Phatzak het volgende:
[..]
De politie kent de hele regeling niet eensOf de meesten weten iig niet echt het geheel normaal te kunnen controleren. De laatste keer dat ik werd aangehouden droop de agent maar een beetje af...
"oh"... staat dat daar.![]()
Net zoiets als dat demperverhaal op MF oid![]()
Vraag me eigenlijk ook af waarom ik de begrenzing er niet gewoon uithaal
Wat heeft die chappo hierboven van die 125 CC eigenlijk te besteden? Er zijn volgens mij mogelijkheden genoeg voor bepaalde budgetten
Duitse perfectie vergelijken met Italiaans karakter.quote:Op maandag 4 juli 2005 16:47 schreef hicham het volgende:
Aha, een BMW zonder hangtieten
Als ik Mercy's sig mag geloven
Op dat filmpje dat je Raus en Mercy ziet vertrekken zie je Raus ook keren en rakelings langs de muur gaan. Zou toch zweren dat op z'n minst de spiegel tegen de muur kwamquote:Op maandag 4 juli 2005 16:51 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Wat boeit dat nou
Ik doe vaak ook heel moeilijk met manouvreren e.d. Omdat ik geen zin heb om af te stappen of gewoon ga zitten glijden e.d.
'Wij' vertrekken de 23ste. Maar je moet maar kijken wat OPM wil.quote:Op maandag 4 juli 2005 16:55 schreef hollander172 het volgende:
Dat plannen lukt zo ook niet best he?
Reed net langs Motoport en die hebben de 24ste een taxfree dagje.Misschien maar vastzetten op de 24ste dan?
Wie kunnen er die dag?
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:53 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Maar jij bent ook nog maar een beginner.![]()
voor dat geld moet je toch echt wel een leuk motortjuh op de kop kunnen tikken hoorquote:Op maandag 4 juli 2005 16:40 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
deze Chappo heeft ong. 1500 euri voor motor en 1000 euri voor kleding! Want dat is ook best duur! En ja, het mag een zware motor zijn! Maar het moet er wel een beetje leuk uitzien allemaal natuurlijk!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Duitse perfectie vergelijken met Italiaans karakter.
Komt ie nu mee, jullie gingen toch niet op vakantie dit jaar?quote:Op maandag 4 juli 2005 16:56 schreef Phatzak het volgende:
[..]
'Wij' vertrekken de 23ste. Maar je moet maar kijken wat OPM wil.
[..]![]()
23ste tot 31ste zijn we op vakantiequote:Op maandag 4 juli 2005 16:55 schreef hollander172 het volgende:
Dat plannen lukt zo ook niet best he?
Reed net langs Motoport en die hebben de 24ste een taxfree dagje.Misschien maar vastzetten op de 24ste dan?
Wie kunnen er die dag?
Heb jij eigenlijk al een motor in je collectie zitten waarvan je spijt hebt dat je hem ooit heb weggedaanquote:Op maandag 4 juli 2005 16:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En zijn echt compleet verschillende merken, en typen motoren.![]()
Maar die MG-01S of hoe die ook heet van Guzzi is echt wel mijn droommachine.![]()
[afbeelding]
Cardan heH.![]()
Heb het slechts 239 keer gezegdquote:Op maandag 4 juli 2005 16:57 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Komt ie nu mee, jullie gingen toch niet op vakantie dit jaar?
ben ik het mee eens zien er best leuk uit ook nogquote:Op maandag 4 juli 2005 16:51 schreef Worldbeater het volgende:
Ik vind die GPZ500'jes helemaal geen verkeerde bike's om mee te beginnen hoor.![]()
En daar is het onderhoud nog wel van te overzien.![]()
[..]
Ik mis nog weleens wat.quote:Op maandag 4 juli 2005 16:58 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Heb het slechts 239 keer gezegdWe gaan met Martie en Raus op stap
Waarom denk je dat ze gister hier waren![]()
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:55 schreef hicham het volgende:
[..]
Op dat filmpje dat je Raus en Mercy ziet vertrekken zie je Raus ook keren en rakelings langs de muur gaan. Zou toch zweren dat op z'n minst de spiegel tegen de muur kwamGezien trouwens dat filmpje, Mercy en Raus
Volgens mij moet ie dan wel het onderkuipje weghalen wil ik hem ook mooi vindenquote:Op maandag 4 juli 2005 16:58 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ben ik het mee eens zien er best leuk uit ook nog![]()
![]()
De MGS01quote:Op maandag 4 juli 2005 16:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En zijn echt compleet verschillende merken, en typen motoren.![]()
Maar die MG-01S of hoe die ook heet van Guzzi is echt wel mijn droommachine.![]()
[afbeelding]
Cardan heH.![]()
Tis zomervakantie dus in principe kan ik altijd na de 31stequote:Op maandag 4 juli 2005 17:00 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik mis nog weleens wat.
Okee jullie zijn er dan niet, die stinkvis een week eerder niet. Nog maar iets uitstellen dan?
Als iedereen die wil komen nou even aangeeft wanneer ze wel en niet kunnen dan hoef ik geen data meer te gaan roepen.![]()
Te snel zitten bijlezen dus, er zat ergens een blauw woordje in mijn reacties van gisteren. Dat was een link naar het filmpjequote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:57 schreef hollander172 het volgende:
Dude, mail die Herr Flick eens zou ik zeggen.
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:57 schreef hicham het volgende:
Heb jij eigenlijk al een motor in je collectie zitten waarvan je spijt hebt dat je hem ooit heb weggedaan
Ook vet zo'n musclebikequote:Op maandag 4 juli 2005 17:02 schreef greedkillingz het volgende:
De MGS01![]()
Maar de Griso vind ik mooiër
[afbeelding]
Dan is dit meschien wel wat voor jequote:Op maandag 4 juli 2005 17:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ook vet zo'n musclebikemaar ik ben toch iets sportiever ingesteld gezien je chopperkeuze.
![]()
Ik doe mijn best.quote:Op maandag 4 juli 2005 17:03 schreef hicham het volgende:
[..]
Tis zomervakantie dus in principe kan ik altijd na de 31ste
Maar ik kom meer voor een meet hoor, niet voor het sleutelen
Wel leuk dat je zoiets probeert te organiseren
quote:Op maandag 4 juli 2005 17:09 schreef greedkillingz het volgende:
Dan is dit meschien wel wat voor je![]()
[afbeelding]
Maar lukt voor de 23ste niet dan? Zoals ik al zei.. 15de heb ik met Horeon Motoren gedate om alles te laten doen, ik wil namelijk alles hebben gedaan voor ik op pad ga. En anders komen we sowieso wel na de vakantiequote:Op maandag 4 juli 2005 17:10 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik doe mijn best.Hoeft ook niet zoveel gesleuteld te worden tenzij vissie die walvis mee zeult.
![]()
BBQ kwam vanmorgen in me op, vlees is namelijk geen enkel probleem.![]()
Ook voor jullie niet want halal geslacht.![]()
Gaat goed lees ikquote:Sleutelmeet plannuh
Een Guz is idd niet goedkoop maar het is dan ook geen massaproductie zoals de japanners enzo.quote:Op maandag 4 juli 2005 17:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
2-3 jaar geleden bijna eens gekocht.
Maar ik vond het geld toch niet helemaal in verhouding met wat ik aan kwaliteit verwacht.
Heb er meerdere beurzen en motordagen bij staan.
De V-11 vind ik in bepaalde semi sportieve uitvoeringen overigens ook gewoon heel mooi.![]()
Van welke gebande ben je eigenlijk een kloonquote:Op maandag 4 juli 2005 17:13 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Een Guz is idd niet goedkoop maar het is dan ook geen massaproductie zoals de japanners enzo.
Maar je krijgt het ook Haast niet stuk![]()
Ik ben geen Kloonquote:Op maandag 4 juli 2005 17:15 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Van welke gebande ben je eigenlijk een kloon![]()
"Interessante" posthistorie heb je namelijk
Dan wachten we even af wat daar het resultaat van wordt lijkt mequote:Op maandag 4 juli 2005 17:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Gaat goed lees ik![]()
Zijn er al beschikbare data bekendTrouwens, deze week komen 2 mensen kijken naar mijn motor en mocht ie verkocht worden dan komt mijn klus te vervallen lijkt mij
![]()
Je zal vast wel iets slopen dat weer gefixt moet worden.quote:Op maandag 4 juli 2005 17:12 schreef Phatzak het volgende:
Maar lukt voor de 23ste niet dan? Zoals ik al zei.. 15de heb ik met Horeon Motoren gedate om alles te laten doen, ik wil namelijk alles hebben gedaan voor ik op pad ga. En anders komen we sowieso wel na de vakantie, gesleuteld worden gaat er toch
Vandaar dat ik het een beetje strak wil organiseren.quote:Ook al denkt Martie van niet als er teveel mensen komen
quote:Op maandag 4 juli 2005 17:18 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Ik ben geen Kloon![]()
Ik ben alleen een tijdje weggeweest![]()
Ik ben alleen een kloon van mezelf![]()
V11 Sportquote:Op maandag 4 juli 2005 17:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
2-3 jaar geleden bijna eens gekocht.
Maar ik vond het geld toch niet helemaal in verhouding met wat ik aan kwaliteit verwacht.
Heb er meerdere beurzen en motordagen bij staan.
De V-11 vind ik in bepaalde semi sportieve uitvoeringen overigens ook gewoon heel mooi.![]()
Edit: V11 sportwas vorig jaar nog een serieuze kandidaat maar na mijn ervaring met een Bimota toch maar een Beemer genomen.
![]()
Zat meer aan electrische dingetjes te denken als ik eens te laat ben voor mijn werk, en het ding niet op gang komt.quote:Op maandag 4 juli 2005 17:13 schreef greedkillingz het volgende:
Een Guz is idd niet goedkoop maar het is dan ook geen massaproductie zoals de japanners enzo.
Maar je krijgt het ook Haast niet stuk![]()
Hicham schijnt wat met voorvorken te kunnen, volgens mijn boekje moet je na 30.000 km de voorvorkolie toch eens verversen. Zal ik dat zelf doen of gewoon afwachten?quote:Op maandag 4 juli 2005 17:19 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Je zal vast wel iets slopen dat weer gefixt moet worden.
Of Hicham laat zijn motor nog een keer kletteren.![]()
![]()
Het is een beetje lastig omdat al die luilakken denken dat ze recht op vakantie hebben.quote:Op maandag 4 juli 2005 17:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Gaat goed lees ik![]()
Zijn er al beschikbare data bekendTrouwens, deze week komen 2 mensen kijken naar mijn motor en mocht ie verkocht worden dan komt mijn klus te vervallen lijkt mij
![]()
Een 7 heeft idd 2 grote mankementen naast de koplampen, daar kunnen we toch wel wat mee?quote:Op maandag 4 juli 2005 17:21 schreef hollander172 het volgende:
Koop gewoon een 7 met mankementjesprobleem sleutelen opgelost.
Wacht je daar toch mee?quote:Op maandag 4 juli 2005 17:21 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Hicham schijnt wat met voorvorken te kunnen, volgens mijn boekje moet je na 30.000 km de voorvorkolie toch eens verversen. Zal ik dat zelf doen of gewoon afwachten?Weet eigenlijk niet hoe de vering moet aanvoelen e.d. Dus weet ook niet of ie nu verrot veert.
En het is altijd verstandig om die dingen een beurt te geven.quote:Op maandag 4 juli 2005 17:21 schreef hollander172 het volgende:
Koop gewoon een 7 met mankementjesprobleem sleutelen opgelost.
Helemaal mee eensquote:Op maandag 4 juli 2005 17:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zat meer aan electrische dingetjes te denken als ik eens te laat ben voor mijn werk, en het ding niet op gang komt.
Roest van het buitenstaan, of in de schuur.
En de inruilwaarde van een vrij bijzondere motor deden mij vorig jaar dus besluiten tot een R1100S, inplaats van een V-11 sport.
Die 1100i sport vond ik net wat te lomp voor het ultieme, en om hier de tuin uit te steken.
Al blijf ik die zeker mooi vinden.
Magni doet ook leuke dingen met Guzzi's.![]()
Je hebt nog niets uit de doeken gedaan over je uitlaat. Of wou je dat in de doofpot stoppenquote:Op maandag 4 juli 2005 17:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik zal de eerste maar zijnhoe was je weekendje weg?
![]()
![]()
Inderdaad.quote:Op maandag 4 juli 2005 17:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En het is altijd verstandig om die dingen een beurt te geven.
Vaak het moment van verkopen.
En een olie verversing is nooooit weggegooit geld.![]()
Dat lijkt me het leukste eigenlijk, en dan verschijn ik ookquote:Op maandag 4 juli 2005 17:29 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Maken we er gewoon een officiele meet van waar ook gesleuteld wordt.
En anders niet?quote:Op maandag 4 juli 2005 17:31 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat lijkt me het leukste eigenlijk, en dan verschijn ik ook
Zal ik je vader even de leveranciers mailen van het vlees?quote:Op maandag 4 juli 2005 17:37 schreef Phatzak het volgende:Als ik kan, kom ik natuurlijk ook duh
Die hard MC'ers![]()
Mail mij anders maar als je ook wil dat we per se etenquote:Op maandag 4 juli 2005 17:39 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Zal ik je vader even de leveranciers mailen van het vlees?
Kan je thuis met gerust hart vertellen dat je ergens blijft eten en geen fout voedsel binnen krijgt.![]()
![]()
Anders moeten we even kijken naar wie wat gaat sleutelenquote:
Moet niet perse maar is wel leuk toch?quote:Op maandag 4 juli 2005 17:41 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Mail mij anders maar als je ook wil dat we per se eten. Mails lezen lukt mijn vader volgens mij nog niet
quote:Op maandag 4 juli 2005 17:43 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Moet niet perse maar is wel leuk toch?
Ik beschouw dit maar een beetje als denktank.quote:Op maandag 4 juli 2005 17:45 schreef Phatzak het volgende:
[..]Maar plan gewoon eerst een meet dan en ga dan eventueel plannen of er mensen zijn die willen sleutelen?
Maak van dat BBQ de hoofdzaak en sleutelen de bijzaak
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 19:40 schreef Worldbeater het volgende:
[...]Na 4 maanden rijontzegging gelijk naar het klaverblad.
Je moet een timersetje kopen, 199 euro, iets groter dan een fietscomputer en je hoeft niet meer op je teller te kijken.
Is vooral ook een stuk veiliger op een klaverblad.
En je kan bij sommigen data downloaden en hier als bewijs tonen.
Heb ik toch verteld verder.quote:Op maandag 4 juli 2005 17:29 schreef hicham het volgende:
Je hebt nog niets uit de doeken gedaan over je uitlaat. Of wou je dat in de doofpot stoppen
:^ I'm with stupid.quote:Op maandag 4 juli 2005 17:37 schreef Phatzak het volgende:Als ik kan, kom ik natuurlijk ook duh
Die hard MC'ers![]()
Hmmmm.. die post zei me weinig, en die sub vond ik al helemaal niet verrassend humoristisch uit de hoek komen.quote:Op maandag 4 juli 2005 17:51 schreef Phatzak het volgende:
Vandaar dat er in de krant en in het nieuws gezeken werd over het meten van tijden en racen op klaverbladen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |