quote:Op maandag 27 juni 2005 15:16 schreef Youssef het volgende:
Hej motorbikes.be is een nepsite, dit kan ik zeer simpel aantonen:
Kawasaki ZX-6R, Uiterlijk: 9
Suzuki Bandit, Uiterlijk: 9,5![]()
![]()
quote:Op maandag 27 juni 2005 15:16 schreef Patrick281 het volgende:
Geachte OP bouwer en onderhoudsman. .
Gaarne zou ik van uw goede en gewaardeerde diensten gebruik willen maken om wat nieuwe foto's in de OP te zetten.
Wegens het niet meer juist werken van Imageshack, voor mijn CR gaarne de volgende link gebruiken: http://img.photobucket.com/albums/v623/patrick281/P1010275web.jpg
En dientgevolge voor mijn KLX gaarne vooralsnog de volgende link gebruiken:
http://img.photobucket.com/albums/v623/patrick281/P1010201web.jpg
Mijn dank is groot.![]()
![]()
Ik heb een combinatie van 1 en 3.quote:
ik heb een duidelijke type 1 bandquote:
Ik zou het ook niet meer weten aan de hand van het plaatje.quote:Op maandag 27 juni 2005 15:21 schreef Youssef het volgende:
Ik heb een combinatie van 1 en 3.
In de voorband heb ik een soort van zigzag structuur van nummer 3 zitten?
best wel intressante informatiequote:
PLAT!quote:Op maandag 27 juni 2005 15:27 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
ik heb een duidelijke type 1 band
Ik ga ze er voor de vakantie opzetten (gaat dat wel door eigenlijk gezien gisteren, is nu al een tijdje bezigquote:Op maandag 27 juni 2005 15:31 schreef Mercy_symbol het volgende:
maar ga hem pas na de vakantie vervangendan is ie echt wel op
Eyquote:
dat scheelt iet veel, denk als je er hard op duwt met een vinger dat je er doorheen prikt. Nou ja, ruim 25000 km mee getuft, dus mag wel vervangen wordne nuquote:
Back in businessquote:Op maandag 27 juni 2005 15:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Ey
Als het goed is zaterdag motor verkochtvrijdag naar een ZX6R kijken en zaterdagmiddag missch naar een 7
het gaat gewoon door als we onderweg regelmatig even stoppen om even op adem te komen is er geen probleemquote:Op maandag 27 juni 2005 15:36 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik ga ze er voor de vakantie opzetten (gaat dat wel door eigenlijk gezien gisteren, is nu al een tijdje bezig![]()
) Zorg je er wel voor dat ze mooi rond blijven die banden van mij
Zal toch wel lukken he?
![]()
![]()
Ik zie als ik em quote dat ie er hoort te staan ja, dan zal het wel weer aan me werk liggen.quote:Op maandag 27 juni 2005 15:54 schreef hicham het volgende:
Welke OP-foto
Compilatiefoto staat er gewoon hier
Heb de pics van jou net bekeken, niet slecht voor een telefoon
dat heb je snel gefixtquote:Op maandag 27 juni 2005 15:35 schreef hicham het volgende:
Voorband zal ik ook na de vakantie moeten vervangen
OPM![]()
Pep, vooral de voorkant ziet er stoer uit
Alternatieve multiple quote stijl
Maar ik heb ook een verhoogd risico op vierkante banden. Maak best veel snelwegkilomters eigenlijk, en dat zal volgend schooljaar wel meer worden omdat ik stage in Leiden ga lopen. Had ik al verteld dat ik een stage plek heb??![]()
Ga een keer een binnendoor route richting Leiden uitstippelen voor de mooie dagen denk ik, en in de winter carpoolen ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |