abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28137834

Welkom bij de Fok!MC!

Dit is een gezellig motorclubje met toffe, jonge mensen! We hebben al verschillende meets gehouden waarbij de eerste meet in november 2003 was, met als route de Havenroute op de Maasvlakte nabij Rotterdam. Intussen zijn er al zo'n 20 'officiële' meets gehouden. Ook wordt er regelmatig afgesproken met leden onder elkaar.

Voor foto's van meets kun je hier kijken Deze pagina bevat niet alle foto's, maar er zijn hier en daar nog wat foto's in oude Fok!MC topics terug te vinden.

Heb je zin om eens mee te rijden, dan zien we je graag!
Ook voor een gezellig praatje over motoren kun je hier terecht.

Overzichtje van de Fok! motoren:

• Kawasaki KLX650R '93 - (Patrick281)
  • Kawasaki KLX650R SM '96 - (Makster)
  • Kawasaki Z750 '80 - (Zonder_ZX9R)
  • Kawasaki ZXR400 '95 - (One_Punch_Mickey)
  • Kawasaki ZXR400 '96 - (hollander172)
  • Kawasaki ZX6R '01 - (Ploderus)
  • Kawasaki ZX6R '98 - (Youssef)

FAQ (Frequently Asked Questions):

Ik wil best eens een keer mee rijden met jullie, hoe geef ik me op?
    Gewoon melden in het topic en dan kom je op de lijst

Ik wil best mee, maar ik rijd nog niet zo lang. Is het tempo niet te hoog?
    Er word, afhankelijk van het seizoen en de weersomstandigheden, vrij vlot gereden, maar zéker niet achterlijk hard. Als je het te snel vindt gaan meld je dit even aan degene die voorop rijdt. En anders wachten we wel op je. Ga zeker niet proberen de rest bij te houden, dit kan leiden tot ongelukken.

Klinkt goed, maar waar wordt er meestal afgesproken?
    Door het hele land, de ene keer word er in Zeeland gereden en dan weer in Friesland.

Hoe ver van te voren hoor je of er word gemeet?
    Meestal 2 ل 3 weken van tevoren wordt er een vaste datum geprikt. De dagen daarvoor worden de weersvoorspellingen gepeild.

Ik hou niet van mensen met teveel testosteron, moet ik nu thuis blijven?
    Nou, de meeste leden houden er wel van om een beetje mooi op de foto te komen, maar er worden zeker geen wedstrijdjes gehouden en aan opnaaierij doen we ook niet. Ons motto is: Op de openbare weg valt niets te winnen, alleen te verliezen.

Wie maakt er eventueel foto's?
    Hier is geen vaste persoon voor aangewezen, eigenlijk iedereen die een digitale camera bij zich heeft maakt foto's.

Word er zomaar wat gereden of word er een route gereden?
    Meestal wordt er van tevoren een route gemaakt en gereden door een Fok!MC'er.

Waar komen jullie vandaan?
    Dat staat meestal in het profiel van het Fok!MC lid en zo niet, dan wil deze persoon dit graag anoniem houden.

Wie maakt de topics?
    Degene die als laatst reageert in een vol topic is 'verplicht' de nieuwe te openen. Dit is in de vorm van "Fok Motorclub [SC deel xxx] + topictitel naar keuze" De OP kun je hierrrrrr vinden.

Laatste topics :

Fok Motorclub [SC Deel 250] Spreken is zilver, zwijgen goud
    Fok Motorclub [SC Deel 251] zwaaien we naar sjopperts ?
    Fok Motorclub [SC Deel 252] Sleutel meet Topic
    Fok Motorclub [SC Deel 253] C@rbon wielen m@ken je de bom!
    Fok Motorclub [SC Deel 254] de nachtmeetridders..

Raus aan het aquajoggen
  • pi_28137885
    2nd post !
    pi_28137907

Het ziet er goed uit bij de klussers . Ze hebben foto's gemaakt en ik heb er voor de zekerheid ook een paar gemaakt.
    Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
    pi_28137958
    beeeeeeetje overdreven dat kwaka only
    Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
    pi_28138069
    quote:
    Please, confirm me the payment method that you prefer. Thanks you. For the
    order, I need the address where you want to receive the tires and a phone
    number for DHL.
    Grrrr Even snel een dealer vinden die dat voor me wil doen Als martie nou ook een band wil betaal ik de verzendkosten en laat ik het bij jullie afleveren. Kan ik makkelijk langs de sabra gaan
      woensdag 22 juni 2005 @ 17:15:13 #7
    17709 hollander172
    Sea por favor apacible con mí.
    pi_28138114
    quote:
    Op woensdag 22 juni 2005 17:13 schreef Youssef het volgende:

[..]

Grrrr Even snel een dealer vinden die dat voor me wil doen Als martie nou ook een band wil betaal ik de verzendkosten en laat ik het bij jullie afleveren. Kan ik makkelijk langs de sabra gaan
    Kan je ze niet thuis laten bezorgen?
    Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
    pi_28138163
    quote:
    Op woensdag 22 juni 2005 17:15 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Kan je ze niet thuis laten bezorgen?
    Jawel, maar als ik geen dealer in de buurt zit, zit ik met twee banden die ik eerst verderop moet brengen wat me waarschijnlijk meer benzine zal kosten (denk niet dat het op de motor mee te nemen is )

Maar jij zoekt toch ook nog bandjes? Laat jij het soms bij de dealer doen En bestellen kan nu nog
      woensdag 22 juni 2005 @ 17:31:45 #9
    17709 hollander172
    pi_28138564
    quote:
    Op woensdag 22 juni 2005 17:16 schreef Youssef het volgende:

[..]

Jawel, maar als ik geen dealer in de buurt zit, zit ik met twee banden die ik eerst verderop moet brengen wat me waarschijnlijk meer benzine zal kosten (denk niet dat het op de motor mee te nemen is )
    Zit er geen dealer of motorzaak in de buurt?
    quote:
    Maar jij zoekt toch ook nog bandjes? Laat jij het soms bij de dealer doen En bestellen kan nu nog
    Ik moet ook nog bandje hebben.

Ik laat het hier gewoon bij een bandenservice doen, waarschijnlijk kost het me niks en anders iets van 10,- voor de moeite oid.
    pi_28138611
    quote:
    Op woensdag 22 juni 2005 17:31 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Zit er geen dealer of motorzaak in de buurt?
    Een dealer of motorzaak doet het niet al te graag. Hierboven al (maar jij leest niet meer bij ) had ik al gezegd dat 1 iemand niet wilde, en de ander wilde dat ik later even terugbelde. Maar anders bij jou laten bezorgen? Ik sta nu op het moment van bevestigen van de 'deal' Dus dan hebben we ze binnen een week in Nederland

Ik bel nu wel even...
      woensdag 22 juni 2005 @ 18:14:51 #11
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_28139718
    het is nog niet duidelijk of Hicham Vanavond thuis komt

Hmm hoe moet het nu allemaal weer in elkaar ?

ride like a devil...... feel like a god !
    Let's race
    Buienradar
    pi_28139789
    quote:
    Op woensdag 22 juni 2005 18:14 schreef Mercy_symbol het volgende:

[afbeelding]
    Lekker plekje om te ewrken Hej 1 van de drie daarzo in Den Bosch Gaat dat vakantiegebeuren nou door???? Ik belde Hicham net maar die nam op maar verder nix
    pi_28139791
    quote:

[afbeelding]
    that looks familair
    Dat wat gij niet wilt dat u geschied, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
    pi_28139801
    quote:
    Op woensdag 22 juni 2005 18:17 schreef Youssef het volgende:

[..]

Lekker plekje om te ewrken Hej 1 van de drie daarzo in Den Bosch Gaat dat vakantiegebeuren nou door???? Ik belde Hicham net maar die nam op maar verder nix
    >>> deze vraag omdat ik wil weten of ik nou die tassen kan kopen
      woensdag 22 juni 2005 @ 18:20:26 #15
    15559 bwt
    VvvrOOoeeeMmmmm
    pi_28139855
    Hmmm, Suzuki Savage minste gestolen en minste ongelukken?????
    geloof er nix van, heb er zelf 3 gehad (ja ja, ik heb choppert gereden ja)
    2 pogingen tot diefstal waarvan 1x opgetilt en achter een bouwkeet neergezet met een poging het slot door te knippen.
    en voor wat betreft ongelukken - ik ben met alle 3 stevig onderuitgegaan waarvan 1x een mooie salto omdat ik naast de weg kwam en met het voorwiel in een greppel met motor en al over het voorwiel ging. De andere gevallen waren schuivers - iets harder of iets zachter.

toen was ik het zat en heb de SV gekocht en daar rijd ik inmiddels 4 jaar schadevrij mee.
    <a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
    <a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
    pi_28139859
    quote:

[afbeelding]
    Dat ronde ding (ze noemen het ook wel een 'wiel' stop je tussen die twee stangen die naar beneden lopen. Dat 'wiel' zet je vast door die buis die op de grond ligt door het gat in het midden van het wiel en die twee stangetjes te schuiven. Klaar. Voor het mooie zet je ook je rem nog vast (daarmee kun je de motor tot stoppen brengen) maar dat kun je ook later doen, dat geeft allemaalniet
    Dat wat gij niet wilt dat u geschied, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
      woensdag 22 juni 2005 @ 18:26:21 #17
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_28140017
    quote:
    Op woensdag 22 juni 2005 18:17 schreef Youssef het volgende:

[..]

bestel moar bestel moar bestel moar ge wit dat ik ut nie ken loate
    Let's race
    Buienradar
      woensdag 22 juni 2005 @ 18:27:32 #18
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_28140053
    quote:
    Op woensdag 22 juni 2005 18:20 schreef Gebakken_vissie het volgende:

[..]

Dat ronde ding (ze noemen het ook wel een 'wiel' stop je tussen die twee stangen die naar beneden lopen. Dat 'wiel' zet je vast door die buis die op de grond ligt door het gat in het midden van het wiel en die twee stangetjes te schuiven. Klaar. Voor het mooie zet je ook je rem nog vast (daarmee kun je de motor tot stoppen brengen) maar dat kun je ook later doen, dat geeft allemaalniet
    kijk daar hebben we tenminste iets aan tnx m8
    Let's race
    Buienradar
    pi_28140180
    Al klaar met knutsele of pauze
      woensdag 22 juni 2005 @ 18:33:58 #20
    17709 hollander172
    pi_28140185
    quote:
    Op woensdag 22 juni 2005 17:34 schreef Youssef het volgende:

[..]

Een dealer of motorzaak doet het niet al te graag. Hierboven al (maar jij leest niet meer bij ) had ik al gezegd dat 1 iemand niet wilde, en de ander wilde dat ik later even terugbelde. Maar anders bij jou laten bezorgen? Ik sta nu op het moment van bevestigen van de 'deal' Dus dan hebben we ze binnen een week in Nederland

Ik bel nu wel even...
    nee bijlezen heb ik wel helemaal gehad.

Je krijgt sowieso nog niet de helft mee omdat je zo snel leest.

Bij mij laten bezorgen is ook best, mij maakt het niet uit maar ik kan nog geen bandje bestellen helaas. Vakantiecentjes van vriendinnetje zijn nog niet uitgekeerd en dan zou ik weer zo moeten gaan shuffelen met overschrijvingen en daar heb ik geen zin in.

Hoe dan ook, bij mogen ze ook bezorgd worden alleen zit die van mij er dan nog niet tussen.
      woensdag 22 juni 2005 @ 18:36:01 #21
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_28140245
    quote:
    Op woensdag 22 juni 2005 18:20 schreef bwt het volgende:
    2 pogingen tot diefstal waarvan 1x opgetilt en achter een bouwkeet neergezet met een poging het slot door te knippen.
    en voor wat betreft ongelukken - ik ben met alle 3 stevig onderuitgegaan waarvan 1x een mooie salto omdat ik naast de weg kwam en met het voorwiel in een greppel met motor en al over het voorwiel ging. De andere gevallen waren schuivers - iets harder of iets zachter.

toen was ik het zat en heb de SV gekocht en daar rijd ik inmiddels 4 jaar schadevrij mee.
    Nou ja je hebt je leven gebeterd zullen we maar zeggen.

3 keer een Savage..

En over die PTA meet in het oude topic was een beetje uitlokken, maar niemand reageerde.
    Over jongens van 18-19 jaar.

PTA slowchatters waren er niet, en Youssef had geen aandacht.

En ik kan mij niet heugen dat een post van mij geedit is door een mod.
    Nu wel in het afspreektopic haal de rest off topic er dan ook uit zou ik zeggen.
    pi_28140329
    Ik had nix gezien van je offtopic reacties

Wel zonde dat je weer een ander topic dan FokMC in je history heb staan
    pi_28140451
    quote:
    Op woensdag 22 juni 2005 18:20 schreef bwt het volgende:

Zoiets????

woensdag 22 juni 2005 @ 18:44:20 #24
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_28140465
    quote:
    Op woensdag 22 juni 2005 18:33 schreef Youssef het volgende:
    Al klaar met knutsele of pauze
    we zijn het boek aan het ontcijferen
    Let's race
    Buienradar
    pi_28140498
    quote:
    Op woensdag 22 juni 2005 18:44 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

we zijn het boek aan het ontcijferen
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')