Grrrrquote:Please, confirm me the payment method that you prefer. Thanks you. For the
order, I need the address where you want to receive the tires and a phone
number for DHL.
Kan je ze niet thuis laten bezorgen?quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:13 schreef Youssef het volgende:![]()
[..]
GrrrrEven snel een dealer vinden die dat voor me wil doen
Als martie nou ook een band wil betaal ik de verzendkosten en laat ik het bij jullie afleveren.
Kan ik makkelijk langs de sabra gaan
Jawel, maar als ik geen dealer in de buurt zit, zit ik met twee banden die ik eerst verderop moet brengen wat me waarschijnlijk meer benzine zal kostenquote:Op woensdag 22 juni 2005 17:15 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Kan je ze niet thuis laten bezorgen?
Zit er geen dealer of motorzaak in de buurt?quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:16 schreef Youssef het volgende:
[..]
Jawel, maar als ik geen dealer in de buurt zit, zit ik met twee banden die ik eerst verderop moet brengen wat me waarschijnlijk meer benzine zal kosten(denk niet dat het op de motor mee te nemen is
)
Ik moet ook nog bandje hebben.quote:Maar jij zoekt toch ook nog bandjes? Laat jij het soms bij de dealer doenEn bestellen kan nu nog
![]()
Een dealer of motorzaak doet het niet al te graag. Hierboven al (maar jij leest niet meer bijquote:Op woensdag 22 juni 2005 17:31 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Zit er geen dealer of motorzaak in de buurt?
quote:Op woensdag 22 juni 2005 18:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
het is nog niet duidelijk of Hicham Vanavond thuis komt![]()
Hmm hoe moet het nu allemaal weer in elkaar ?
[afbeelding]
that looks familairquote:Op woensdag 22 juni 2005 18:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
[afbeelding]
>>> deze vraag omdat ik wil weten of ik nou die tassen kan kopenquote:Op woensdag 22 juni 2005 18:17 schreef Youssef het volgende:
[..]![]()
Lekker plekje om te ewrken
Hej 1 van de drie daarzo in Den Bosch
Gaat dat vakantiegebeuren nou door???? Ik belde Hicham net maar die nam op maar verder nix
Dat ronde ding (ze noemen het ook wel een 'wiel' stop je tussen die twee stangen die naar beneden lopen. Dat 'wiel' zet je vast door die buis die op de grond ligt door het gat in het midden van het wiel en die twee stangetjes te schuiven. Klaar. Voor het mooie zet je ook je rem nog vast (daarmee kun je de motor tot stoppen brengen) maar dat kun je ook later doen, dat geeft allemaalnietquote:Op woensdag 22 juni 2005 18:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 22 juni 2005 18:17 schreef Youssef het volgende:
[..]![]()
Lekker plekje om te ewrken
Hej 1 van de drie daarzo in Den Bosch
Gaat dat vakantiegebeuren nou door???? Ik belde Hicham net maar die nam op maar verder nix
kijk daar hebben we tenminste iets aanquote:Op woensdag 22 juni 2005 18:20 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
Dat ronde ding (ze noemen het ook wel een 'wiel' stop je tussen die twee stangen die naar beneden lopen. Dat 'wiel' zet je vast door die buis die op de grond ligt door het gat in het midden van het wiel en die twee stangetjes te schuiven. Klaar. Voor het mooie zet je ook je rem nog vast (daarmee kun je de motor tot stoppen brengen) maar dat kun je ook later doen, dat geeft allemaalniet
nee bijlezen heb ik wel helemaal gehad.quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:34 schreef Youssef het volgende:
[..]
Een dealer of motorzaak doet het niet al te graag. Hierboven al (maar jij leest niet meer bij) had ik al gezegd dat 1 iemand niet wilde, en de ander wilde dat ik later even terugbelde. Maar anders bij jou laten bezorgen?
![]()
Ik sta nu op het moment van bevestigen van de 'deal'
Dus dan hebben we ze binnen een week in Nederland
![]()
Ik bel nu wel even...
Nou ja je hebt je leven gebeterd zullen we maar zeggen.quote:Op woensdag 22 juni 2005 18:20 schreef bwt het volgende:
Hmmm, Suzuki Savage minste gestolen en minste ongelukken?????
geloof er nix van, heb er zelf 3 gehad (ja ja, ik heb choppert gereden ja)
2 pogingen tot diefstal waarvan 1x opgetilt en achter een bouwkeet neergezet met een poging het slot door te knippen.
en voor wat betreft ongelukken - ik ben met alle 3 stevig onderuitgegaan waarvan 1x een mooie salto omdat ik naast de weg kwam en met het voorwiel in een greppel met motor en al over het voorwiel ging. De andere gevallen waren schuivers - iets harder of iets zachter.
toen was ik het zat en heb de SV gekocht en daar rijd ik inmiddels 4 jaar schadevrij mee.
quote:Op woensdag 22 juni 2005 18:20 schreef bwt het volgende:
Hmmm, Suzuki Savage minste gestolen en minste ongelukken?????
geloof er nix van, heb er zelf 3 gehad (ja ja, ik heb choppert gereden ja)
2 pogingen tot diefstal waarvan 1x opgetilt en achter een bouwkeet neergezet met een poging het slot door te knippen.
en voor wat betreft ongelukken - ik ben met alle 3 stevig onderuitgegaan waarvan 1x een mooie salto omdat ik naast de weg kwam en met het voorwiel in een greppel met motor en al over het voorwiel ging. De andere gevallen waren schuivers - iets harder of iets zachter.
toen was ik het zat en heb de SV gekocht en daar rijd ik inmiddels 4 jaar schadevrij mee.
quote:Op woensdag 22 juni 2005 18:44 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
we zijn het boek aan het ontcijferen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |