Grrrrquote:Please, confirm me the payment method that you prefer. Thanks you. For the
order, I need the address where you want to receive the tires and a phone
number for DHL.
Kan je ze niet thuis laten bezorgen?quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:13 schreef Youssef het volgende:![]()
[..]
GrrrrEven snel een dealer vinden die dat voor me wil doen
Als martie nou ook een band wil betaal ik de verzendkosten en laat ik het bij jullie afleveren.
Kan ik makkelijk langs de sabra gaan
Jawel, maar als ik geen dealer in de buurt zit, zit ik met twee banden die ik eerst verderop moet brengen wat me waarschijnlijk meer benzine zal kostenquote:Op woensdag 22 juni 2005 17:15 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Kan je ze niet thuis laten bezorgen?
Zit er geen dealer of motorzaak in de buurt?quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:16 schreef Youssef het volgende:
[..]
Jawel, maar als ik geen dealer in de buurt zit, zit ik met twee banden die ik eerst verderop moet brengen wat me waarschijnlijk meer benzine zal kosten(denk niet dat het op de motor mee te nemen is
)
Ik moet ook nog bandje hebben.quote:Maar jij zoekt toch ook nog bandjes? Laat jij het soms bij de dealer doenEn bestellen kan nu nog
![]()
Een dealer of motorzaak doet het niet al te graag. Hierboven al (maar jij leest niet meer bijquote:Op woensdag 22 juni 2005 17:31 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Zit er geen dealer of motorzaak in de buurt?
quote:Op woensdag 22 juni 2005 18:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
het is nog niet duidelijk of Hicham Vanavond thuis komt![]()
Hmm hoe moet het nu allemaal weer in elkaar ?
[afbeelding]
that looks familairquote:Op woensdag 22 juni 2005 18:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
[afbeelding]
>>> deze vraag omdat ik wil weten of ik nou die tassen kan kopenquote:Op woensdag 22 juni 2005 18:17 schreef Youssef het volgende:
[..]![]()
Lekker plekje om te ewrken
Hej 1 van de drie daarzo in Den Bosch
Gaat dat vakantiegebeuren nou door???? Ik belde Hicham net maar die nam op maar verder nix
Dat ronde ding (ze noemen het ook wel een 'wiel' stop je tussen die twee stangen die naar beneden lopen. Dat 'wiel' zet je vast door die buis die op de grond ligt door het gat in het midden van het wiel en die twee stangetjes te schuiven. Klaar. Voor het mooie zet je ook je rem nog vast (daarmee kun je de motor tot stoppen brengen) maar dat kun je ook later doen, dat geeft allemaalnietquote:Op woensdag 22 juni 2005 18:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 22 juni 2005 18:17 schreef Youssef het volgende:
[..]![]()
Lekker plekje om te ewrken
Hej 1 van de drie daarzo in Den Bosch
Gaat dat vakantiegebeuren nou door???? Ik belde Hicham net maar die nam op maar verder nix
kijk daar hebben we tenminste iets aanquote:Op woensdag 22 juni 2005 18:20 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
Dat ronde ding (ze noemen het ook wel een 'wiel' stop je tussen die twee stangen die naar beneden lopen. Dat 'wiel' zet je vast door die buis die op de grond ligt door het gat in het midden van het wiel en die twee stangetjes te schuiven. Klaar. Voor het mooie zet je ook je rem nog vast (daarmee kun je de motor tot stoppen brengen) maar dat kun je ook later doen, dat geeft allemaalniet
nee bijlezen heb ik wel helemaal gehad.quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:34 schreef Youssef het volgende:
[..]
Een dealer of motorzaak doet het niet al te graag. Hierboven al (maar jij leest niet meer bij) had ik al gezegd dat 1 iemand niet wilde, en de ander wilde dat ik later even terugbelde. Maar anders bij jou laten bezorgen?
![]()
Ik sta nu op het moment van bevestigen van de 'deal'
Dus dan hebben we ze binnen een week in Nederland
![]()
Ik bel nu wel even...
Nou ja je hebt je leven gebeterd zullen we maar zeggen.quote:Op woensdag 22 juni 2005 18:20 schreef bwt het volgende:
Hmmm, Suzuki Savage minste gestolen en minste ongelukken?????
geloof er nix van, heb er zelf 3 gehad (ja ja, ik heb choppert gereden ja)
2 pogingen tot diefstal waarvan 1x opgetilt en achter een bouwkeet neergezet met een poging het slot door te knippen.
en voor wat betreft ongelukken - ik ben met alle 3 stevig onderuitgegaan waarvan 1x een mooie salto omdat ik naast de weg kwam en met het voorwiel in een greppel met motor en al over het voorwiel ging. De andere gevallen waren schuivers - iets harder of iets zachter.
toen was ik het zat en heb de SV gekocht en daar rijd ik inmiddels 4 jaar schadevrij mee.
quote:Op woensdag 22 juni 2005 18:20 schreef bwt het volgende:
Hmmm, Suzuki Savage minste gestolen en minste ongelukken?????
geloof er nix van, heb er zelf 3 gehad (ja ja, ik heb choppert gereden ja)
2 pogingen tot diefstal waarvan 1x opgetilt en achter een bouwkeet neergezet met een poging het slot door te knippen.
en voor wat betreft ongelukken - ik ben met alle 3 stevig onderuitgegaan waarvan 1x een mooie salto omdat ik naast de weg kwam en met het voorwiel in een greppel met motor en al over het voorwiel ging. De andere gevallen waren schuivers - iets harder of iets zachter.
toen was ik het zat en heb de SV gekocht en daar rijd ik inmiddels 4 jaar schadevrij mee.
quote:Op woensdag 22 juni 2005 18:44 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
we zijn het boek aan het ontcijferen![]()
quote:
Ook_Gek zei dat hij Ondeugend wel even zou neuken.quote:Op woensdag 22 juni 2005 18:39 schreef Youssef het volgende:![]()
Ik had nix gezien van je offtopic reacties
Wel zonde dat je weer een ander topic dan FokMC in je history heb staan
Damnquote:
Precies, zo iets ja 650cc in 1 enkele cylinder. lekkere klappen en bottom power.quote:
Zag hem al die jaren alleen maar als een (budget) vrouwenmotor voor types tot 1 meter 50.quote:Op woensdag 22 juni 2005 18:53 schreef bwt het volgende:
Precies, zo iets ja 650cc in 1 enkele cylinder. lekkere klappen en bottom power.
alleen jammer van de grondspeling met de voetsteuntjes (zou ik daardoor dan onderuit zijn gegaan????) en een ielig klein voorremmetje wat geen zoden aan de dijk zet. En je kan er ALLEEN maar relaxed mee rijden, niet vlot of zo.
vroeg of laat komt iedereen erachter dat als je echt wilt motorrijden je een kawasakiquote:Op woensdag 22 juni 2005 18:53 schreef bwt het volgende:
[..]
Precies, zo iets ja 650cc in 1 enkele cylinder. lekkere klappen en bottom power.
alleen jammer van de grondspeling met de voetsteuntjes (zou ik daardoor dan onderuit zijn gegaan????) en een ielig klein voorremmetje wat geen zoden aan de dijk zet. En je kan er ALLEEN maar relaxed mee rijden, niet vlot of zo.
Ooiij....quote:Op woensdag 22 juni 2005 18:52 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ook_Gek zei dat hij Ondeugend wel even zou neuken.
Dus ik had ongeveer gepost of hij dan al uitgespeeld was met zijn plastic schepje in de zandbak.![]()
Hmm, wat ze je daar altijd eerder over in FokMC? heH?quote:**Ik ben wel ff een uurtje pitten want ik trek het niet meer.
Ach... op een oude fiets moet je het leren, verstand komt met de jaren etc. etc.quote:Op woensdag 22 juni 2005 18:53 schreef bwt het volgende:
[..]
Klopt, alleen dat ik dan een man ben en op dat moment een erg beperkt budged had.quote:Op woensdag 22 juni 2005 18:54 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zag hem al die jaren alleen maar als een (budget) vrouwenmotor voor types tot 1 meter 50.![]()
Maar ja als je er maar plezier mee gehad hebt.![]()
gelukkig wel jaquote:Op woensdag 22 juni 2005 18:59 schreef Youssef het volgende:
Ach... op een oude fiets moet je het leren, verstand komt met de jaren etc. etc.![]()
Inderdaadquote:Op woensdag 22 juni 2005 18:59 schreef Youssef het volgende:
Ooiij....Had je niet hoeven te herhalen
![]()
![]()
tie-rap !!!!quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:06 schreef Mercy_symbol het volgende:
we hebben nu alles vast gezet naar ons idee dat het goed moet zijn maar helemaal vertrouwen heb ik er niet in eigenlijk![]()
![]()
[afbeelding]
de vertraging van de remmen vind ik maar minimaal![]()
Ah kijk dat is beterquote:Op woensdag 22 juni 2005 19:19 schreef ondeugend het volgende:
RB takes me for a ride
zometeen... hoop ik.
quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:22 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ah kijk dat is beter![]()
Ik ben echt te moe om nog op de motor te stappen en die twee 'knuppels' buiten die komen helemaal niet meer aan rijden toe vandaag.![]()
Ik eigenlijk ook wel.... maar dat gaat over zodra we rijden.. weet ik uit ervaring.quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:22 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ah kijk dat is beter![]()
Ik ben echt te moe om nog op de motor te stappen en die twee 'knuppels' buiten die komen helemaal niet meer aan rijden toe vandaag.![]()
quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:27 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook wel.... maar dat gaat over zodra we rijden.. weet ik uit ervaring.
Daarbij is het prachtig weer en hebben we hier al een leuk sfeertje hangen.
Maakt in feite ook niet uit. Iedere rit heeft iets leuks.quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:38 schreef ondeugend het volgende:
Ik heb geen idee of RB een route in gedachten heeft.... ik zie het wel weer.
De ene keer is het wat in de buurt en de andere keer zit je zomaar in Friesland.
Had jij het niet al druk met je hondenbrigade???quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:57 schreef hollander172 het volgende:
Ben nu GC games aan het branden, in Duitsland echt de goedkoopste 8cm dvd's besteld die ik kon vinden en ze werken prima.
Ben nu ook aan het onderhandelen met iemand in Hong Kong (hij wil naar bed zegt ie net) voor een zendingkje 7 of 8 inch TFT televisies.
Iemand interesse?
quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:59 schreef Youssef het volgende:
[..]
Had jij het niet al druk met je hondenbrigade???
()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |