Okee dan klopt mijn leesvaardigheid spaans portugees nog.quote:
Inkopperquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:27 schreef hollander172 het volgende:
Hmmm, nu we er een hispanic bij hebben moeten we alleen nog een neger en een nicht hebben, dan is het clubje compleet.
Neger heb ik wel voor jullie, eentje op mijn werk die aan het lessen is en wil beginnen op een R1 met verlengde achterbrug.Waar halen we de nicht vandaan?
Kansloze allochtoon............quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:28 schreef hicham het volgende:@ Lars
Wees maar niet bang nieuweling met de kawa, we wouden je alleen even inrellen
Nee we zijn Corky en een bolle kwijt, of ze nicht zijn is me niet bekend maar het heeft er alle schijn van.quote:
die lurken meequote:Op donderdag 23 juni 2005 21:27 schreef hollander172 het volgende:
Hmmm, nu we er een hispanic bij hebben moeten we alleen nog een neger en een nicht hebben, dan is het clubje compleet.
Neger heb ik wel voor jullie, eentje op mijn werk die aan het lessen is en wil beginnen op een R1 met verlengde achterbrug.Waar halen we de nicht vandaan?
Belediging voor da real corkeehquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:30 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Nee we zijn Corky en een bolle kwijt, of ze nicht zijn is me niet bekend maar het heeft er alle schijn van.![]()
![]()
Aangezien mijn leesvaardigheid dusdanig roestig is geworden doe ik wel een lesje technisch Italiaans.quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:29 schreef el_nuno het volgende:
ik ben hier geboren me ouders zijn portugees
quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:29 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Kansloze allochtoon............![]()
Wouden bestaat niet.Wilden is het.
..........en jij weet wie dat is?quote:
Hij is er weer hoorquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:30 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Nee we zijn Corky en een bolle kwijt, of ze nicht zijn is me niet bekend maar het heeft er alle schijn van.![]()
![]()
Gebruik die hamer maar op die bandiet, wordt ie alleen maar mooier van.quote:
Die kent iedereen tochquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:32 schreef hollander172 het volgende:
[..]
..........en jij weet wie dat is?![]()
Ben je veel te jong voor of je moet die eindeloze herhalingen hebben gekeken op RTL.![]()
Hej neukfout, heb jij eigenlijk een 1 of 2 delig pak?quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:33 schreef Makster het volgende:
[..]
Beter komen we nooit met zijn alle tegelijk in het openbaar![]()
Die sukkel proberen we al maanden weg te jagen maar hij begrijpt 't maar nietquote:
Je mamma laanquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:34 schreef Youssef het volgende:
[..]
Hej neukfout, heb jij eigenlijk een 1 of 2 delig pak?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |