Okee dan klopt mijn leesvaardigheid spaans portugees nog.quote:
Inkopperquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:27 schreef hollander172 het volgende:
Hmmm, nu we er een hispanic bij hebben moeten we alleen nog een neger en een nicht hebben, dan is het clubje compleet.
Neger heb ik wel voor jullie, eentje op mijn werk die aan het lessen is en wil beginnen op een R1 met verlengde achterbrug.Waar halen we de nicht vandaan?
Kansloze allochtoon............quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:28 schreef hicham het volgende:@ Lars
Wees maar niet bang nieuweling met de kawa, we wouden je alleen even inrellen
Nee we zijn Corky en een bolle kwijt, of ze nicht zijn is me niet bekend maar het heeft er alle schijn van.quote:
die lurken meequote:Op donderdag 23 juni 2005 21:27 schreef hollander172 het volgende:
Hmmm, nu we er een hispanic bij hebben moeten we alleen nog een neger en een nicht hebben, dan is het clubje compleet.
Neger heb ik wel voor jullie, eentje op mijn werk die aan het lessen is en wil beginnen op een R1 met verlengde achterbrug.Waar halen we de nicht vandaan?
Belediging voor da real corkeehquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:30 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Nee we zijn Corky en een bolle kwijt, of ze nicht zijn is me niet bekend maar het heeft er alle schijn van.![]()
![]()
Aangezien mijn leesvaardigheid dusdanig roestig is geworden doe ik wel een lesje technisch Italiaans.quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:29 schreef el_nuno het volgende:
ik ben hier geboren me ouders zijn portugees
quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:29 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Kansloze allochtoon............![]()
Wouden bestaat niet.Wilden is het.
..........en jij weet wie dat is?quote:
Hij is er weer hoorquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:30 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Nee we zijn Corky en een bolle kwijt, of ze nicht zijn is me niet bekend maar het heeft er alle schijn van.![]()
![]()
Gebruik die hamer maar op die bandiet, wordt ie alleen maar mooier van.quote:
Die kent iedereen tochquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:32 schreef hollander172 het volgende:
[..]
..........en jij weet wie dat is?![]()
Ben je veel te jong voor of je moet die eindeloze herhalingen hebben gekeken op RTL.![]()
Hej neukfout, heb jij eigenlijk een 1 of 2 delig pak?quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:33 schreef Makster het volgende:
[..]
Beter komen we nooit met zijn alle tegelijk in het openbaar![]()
Die sukkel proberen we al maanden weg te jagen maar hij begrijpt 't maar nietquote:
Je mamma laanquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:34 schreef Youssef het volgende:
[..]
Hej neukfout, heb jij eigenlijk een 1 of 2 delig pak?
Giro! Trabalhei em Lisboa durante alguns meses.quote:ey aqui sou de Rotterdao e em Portugal sou perto de Lisboa
quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:34 schreef Youssef het volgende:
[..]
Hej neukfout, heb jij eigenlijk een 1 of 2 delig pak?
Geen idee, geef hen eens een kusje in het openbaarquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:35 schreef hicham het volgende:
[..]
Die sukkel proberen we al maanden weg te jagen maar hij begrijpt 't maar niet
Jij nog goede ideeën hoe we hem weg kunnen werken?
Teller staat op 2, maar kan niet garanderen dat ik er niet meer krijg.quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:35 schreef Shagya het volgende:
Hoe staat 't met jullie aantal bekeuringen?
Ik heb inmiddels een dusdanige verzameling dat ik mijn motor maar te koop heb gezet.![]()
quote:
Dê-me o dinheiroquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:37 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Giro! Trabalhei em Lisboa durante alguns meses.![]()
..........en ik heb maar een half uurtje de tijd.quote:
quote:Ff concreet, we hebben nu:
REserve duitsers Duitsers in de ontkenningsfase
Rooie sjappie Rossige Ronnie
Allochtonen Terroristen in opleiding
The New Guy Kloon of geen kloon![]()
Een pipo Mr. eiwitshake
Stel Brabo's Reservebelgen
Een halve gare milieu noordeling Lucky Luc![]()
Een stink visling Walvistrainer/berijder![]()
etc etc
Afrekenen bij de pomp wordt inderdaad lastig.quote:Beter komen we nooit met zijn alle tegelijk in het openbaar![]()
Laatste keer dat ik Arabisch ging spreken werd het weggeëditquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:37 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Giro! Trabalhei em Lisboa durante alguns meses.![]()
quote:
Já não tenho o dinheiro vagabundo!quote:
Ik wordt gek van dat constant op de teller kijken.quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:38 schreef Youssef het volgende:
[..]
Teller staat op 2, maar kan niet garanderen dat ik er niet meer krijg.Kan ze niet echt gebruiken
Mietje..........quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:35 schreef Shagya het volgende:
Hoe staat 't met jullie aantal bekeuringen?
Ik heb inmiddels een dusdanige verzameling dat ik mijn motor maar te koop heb gezet.![]()
quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:39 schreef Makster het volgende:
[..]
Randstad taal, dat riepen we al toen we nog in pampers liepen![]()
Brabo's![]()
![]()
![]()
Dat ben jij chefquote:
Hij had het wel bij het juiste eind hoorquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:39 schreef Makster het volgende:
[..]
Randstad taal, dat riepen we al toen we nog in pampers liepen![]()
Brabo's![]()
![]()
![]()
Estoy muy bien!quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:42 schreef Fulcrum_X het volgende:
¡Hola amigos! ¿Comó estás? [afbeelding]
quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:42 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
In het zuiden des lands zijn ze allemaal veel te liev voor elkaar. Wel leuk om te klussen met Martie hoor, die vraagt alles heel aardigZo van "Wil je even sleutel x geven alstublief'. En als je het geeft dankjewel zegge
![]()
![]()
Ben bang dat als we weer een oorlog tegen de Duitsers hebben dat we dan wederom verliezen door die zuiderlingen. Zijn veel te soft![]()
quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:44 schreef el_nuno het volgende:
houden jullie wel vaak meets enzo met dit weer?
2 weken n00b, lees eens wat beterquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:37 schreef Makster het volgende:
[..]
Geen idee, geef hen eens een kusje in het openbaar
MaandenJe hebt je rijbewijs pas 3 weken toch
![]()
![]()
Zelfs babelfish heeft daar moeite meequote:Op donderdag 23 juni 2005 21:40 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Já não tenho o dinheiro vagabundo!Vá trabalhar, bichinho preguisoço
![]()
quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:42 schreef Fulcrum_X het volgende:
¡Hola amigos! ¿Comó estás? [afbeelding]
Wel iedereen oordoppen meenemen dan.quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:44 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Doe eens gekje leeft maar 1 keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |