Okee dan klopt mijn leesvaardigheid spaans portugees nog.quote:
Inkopperquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:27 schreef hollander172 het volgende:
Hmmm, nu we er een hispanic bij hebben moeten we alleen nog een neger en een nicht hebben, dan is het clubje compleet.
Neger heb ik wel voor jullie, eentje op mijn werk die aan het lessen is en wil beginnen op een R1 met verlengde achterbrug.Waar halen we de nicht vandaan?
Kansloze allochtoon............quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:28 schreef hicham het volgende:@ Lars
Wees maar niet bang nieuweling met de kawa, we wouden je alleen even inrellen
Nee we zijn Corky en een bolle kwijt, of ze nicht zijn is me niet bekend maar het heeft er alle schijn van.quote:
die lurken meequote:Op donderdag 23 juni 2005 21:27 schreef hollander172 het volgende:
Hmmm, nu we er een hispanic bij hebben moeten we alleen nog een neger en een nicht hebben, dan is het clubje compleet.
Neger heb ik wel voor jullie, eentje op mijn werk die aan het lessen is en wil beginnen op een R1 met verlengde achterbrug.Waar halen we de nicht vandaan?
Belediging voor da real corkeehquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:30 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Nee we zijn Corky en een bolle kwijt, of ze nicht zijn is me niet bekend maar het heeft er alle schijn van.![]()
![]()
Aangezien mijn leesvaardigheid dusdanig roestig is geworden doe ik wel een lesje technisch Italiaans.quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:29 schreef el_nuno het volgende:
ik ben hier geboren me ouders zijn portugees
quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:29 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Kansloze allochtoon............![]()
Wouden bestaat niet.Wilden is het.
..........en jij weet wie dat is?quote:
Hij is er weer hoorquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:30 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Nee we zijn Corky en een bolle kwijt, of ze nicht zijn is me niet bekend maar het heeft er alle schijn van.![]()
![]()
Gebruik die hamer maar op die bandiet, wordt ie alleen maar mooier van.quote:
Die kent iedereen tochquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:32 schreef hollander172 het volgende:
[..]
..........en jij weet wie dat is?![]()
Ben je veel te jong voor of je moet die eindeloze herhalingen hebben gekeken op RTL.![]()
Hej neukfout, heb jij eigenlijk een 1 of 2 delig pak?quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:33 schreef Makster het volgende:
[..]
Beter komen we nooit met zijn alle tegelijk in het openbaar![]()
Die sukkel proberen we al maanden weg te jagen maar hij begrijpt 't maar nietquote:
Je mamma laanquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:34 schreef Youssef het volgende:
[..]
Hej neukfout, heb jij eigenlijk een 1 of 2 delig pak?
Giro! Trabalhei em Lisboa durante alguns meses.quote:ey aqui sou de Rotterdao e em Portugal sou perto de Lisboa
quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:34 schreef Youssef het volgende:
[..]
Hej neukfout, heb jij eigenlijk een 1 of 2 delig pak?
Geen idee, geef hen eens een kusje in het openbaarquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:35 schreef hicham het volgende:
[..]
Die sukkel proberen we al maanden weg te jagen maar hij begrijpt 't maar niet
Jij nog goede ideeën hoe we hem weg kunnen werken?
Teller staat op 2, maar kan niet garanderen dat ik er niet meer krijg.quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:35 schreef Shagya het volgende:
Hoe staat 't met jullie aantal bekeuringen?
Ik heb inmiddels een dusdanige verzameling dat ik mijn motor maar te koop heb gezet.![]()
quote:
Dê-me o dinheiroquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:37 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Giro! Trabalhei em Lisboa durante alguns meses.![]()
..........en ik heb maar een half uurtje de tijd.quote:
quote:Ff concreet, we hebben nu:
REserve duitsers Duitsers in de ontkenningsfase
Rooie sjappie Rossige Ronnie
Allochtonen Terroristen in opleiding
The New Guy Kloon of geen kloon![]()
Een pipo Mr. eiwitshake
Stel Brabo's Reservebelgen
Een halve gare milieu noordeling Lucky Luc![]()
Een stink visling Walvistrainer/berijder![]()
etc etc
Afrekenen bij de pomp wordt inderdaad lastig.quote:Beter komen we nooit met zijn alle tegelijk in het openbaar![]()
Laatste keer dat ik Arabisch ging spreken werd het weggeëditquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:37 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Giro! Trabalhei em Lisboa durante alguns meses.![]()
quote:
Já não tenho o dinheiro vagabundo!quote:
Ik wordt gek van dat constant op de teller kijken.quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:38 schreef Youssef het volgende:
[..]
Teller staat op 2, maar kan niet garanderen dat ik er niet meer krijg.Kan ze niet echt gebruiken
Mietje..........quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:35 schreef Shagya het volgende:
Hoe staat 't met jullie aantal bekeuringen?
Ik heb inmiddels een dusdanige verzameling dat ik mijn motor maar te koop heb gezet.![]()
quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:39 schreef Makster het volgende:
[..]
Randstad taal, dat riepen we al toen we nog in pampers liepen![]()
Brabo's![]()
![]()
![]()
Dat ben jij chefquote:
Hij had het wel bij het juiste eind hoorquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:39 schreef Makster het volgende:
[..]
Randstad taal, dat riepen we al toen we nog in pampers liepen![]()
Brabo's![]()
![]()
![]()
Estoy muy bien!quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:42 schreef Fulcrum_X het volgende:
¡Hola amigos! ¿Comó estás? [afbeelding]
quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:42 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
In het zuiden des lands zijn ze allemaal veel te liev voor elkaar. Wel leuk om te klussen met Martie hoor, die vraagt alles heel aardigZo van "Wil je even sleutel x geven alstublief'. En als je het geeft dankjewel zegge
![]()
![]()
Ben bang dat als we weer een oorlog tegen de Duitsers hebben dat we dan wederom verliezen door die zuiderlingen. Zijn veel te soft![]()
quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:44 schreef el_nuno het volgende:
houden jullie wel vaak meets enzo met dit weer?
2 weken n00b, lees eens wat beterquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:37 schreef Makster het volgende:
[..]
Geen idee, geef hen eens een kusje in het openbaar
MaandenJe hebt je rijbewijs pas 3 weken toch
![]()
![]()
Zelfs babelfish heeft daar moeite meequote:Op donderdag 23 juni 2005 21:40 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Já não tenho o dinheiro vagabundo!Vá trabalhar, bichinho preguisoço
![]()
quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:42 schreef Fulcrum_X het volgende:
¡Hola amigos! ¿Comó estás? [afbeelding]
Wel iedereen oordoppen meenemen dan.quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:44 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Doe eens gekje leeft maar 1 keer.
quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:42 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
In het zuiden des lands zijn ze allemaal veel te liev voor elkaar. Wel leuk om te klussen met Martie hoor, die vraagt alles heel aardigZo van "Wil je even sleutel x geven alstublief'. En als je het geeft dankjewel zegge
![]()
![]()
Ben bang dat als we weer een oorlog tegen de Duitsers hebben dat we dan wederom verliezen door die zuiderlingen. Zijn veel te soft![]()
quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:44 schreef el_nuno het volgende:
Waarvoor?quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:45 schreef Shagya het volgende:
[..]
Wel iedereen oordoppen meenemen dan.![]()
Jejejejeje muy bien señorita!quote:
Ik neem aan van niet.quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:47 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Waarvoor?![]()
Denk je dat wij rijden met legale dempers?![]()
Rij je langer dan een jaar?quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:49 schreef hollander172 het volgende:
Overigens vandaag 180 gereden waar je maar 50 mag, krijg ik nu de toorn van Corky en die bolle over me heen?
Zal ik maar verklappen dat ik een kerel ben en dat je mee hebt gedaan aan een nepwedstrijd?quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:49 schreef Fulcrum_X het volgende:
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii wat heb ik gewonnen?![]()
Bier is voor overspelige onzedelijke Westerlingenquote:
zo vaak maar mogelijk isquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:44 schreef el_nuno het volgende:
Goed punt, zonder DB zit ik al ver boven legaal. Mijn laatste meeters kunnen dat beamenquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:47 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Waarvoor?![]()
Denk je dat wij rijden met legale dempers?![]()
but but but.. natura kan ook voedsel zijn, of een taart, of of of...quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:50 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Zal ik maar verklappen dat ik een kerel ben en dat je mee hebt gedaan aan een nepwedstrijd?![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:49 schreef Youssef het volgende:
BHeeeeujDeze zondag dan maar weer een meet
?
De hele Fok!MC heeft dat al tig keer gedaan, maar prijzen uitreiken doet ie nooitquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:49 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Jejejejeje muy bien señorita!![]()
[afbeelding]
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii wat heb ik gewonnen?![]()
Ik heb alleen een eiwitshake in de aanbieding.quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:51 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
but but but.. natura kan ook voedsel zijn, of een taart, of of of...![]()
quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:52 schreef hicham het volgende:
[..]
De hele Fok!MC heeft dat al tig keer gedaan, maar prijzen uitreiken doet ie nooit
Vandaag burnuotje gedaan bij mijn werk op verzoek.quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:50 schreef Makster het volgende:
[..]
Goed punt, zonder DB zit ik al ver boven legaal. Mijn laatste meeters kunnen dat beamen![]()
Echt NIET normaal zonder DB, in de stad rij ik niet meer zonder(ten minste als ik ooit weer rij
)
Schapen Lars..... schapenquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:53 schreef hollander172 het volgende:
[..]
homofilie was toch uitgesloten binnen de moslimgemeenschap?
Dat doen ze alleen stiekum.![]()
![]()
Maar, maar die zijn toch ook weleens ongesteld?quote:
Zijn er ook roodharige schapen?quote:
dat is het begin van het einde heHquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:55 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Vandaag burnuotje gedaan bij mijn werk op verzoek.
"Zo dat maakt veel lawaai..........."![]()
![]()
Oh eh, overal eigenlijk maar vooral dichtbij waar mijn huis woont.quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:53 schreef el_nuno het volgende:
ja ligt eraan waar?
Ach het doet er ook niet toe. Nu voel ik me tenminste als een winnaarquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:52 schreef hicham het volgende:
[..]
De hele Fok!MC heeft dat al tig keer gedaan, maar prijzen uitreiken doet ie nooit
Wel schapen met rode billenquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:57 schreef hicham het volgende:
[..]
Zijn er ook roodharige schapen?
Lijkt me lekker, het genot van Makster en een schaap combineren
Komt goed, ik kan wel een schaappak aantrekkenquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:57 schreef hicham het volgende:
[..]
Zijn er ook roodharige schapen?
Lijkt me lekker, het genot van Makster en een schaap combineren
Loosers worden niet geaccepteerd in ons clubje he?quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:57 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ach het doet er ook niet toe. Nu voel ik me tenminste als een winnaar
Voor aanvang hebben ze inderdaad rode billetjes.quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:58 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Wel schapen met rode billen
Of blauwe.![]()
Uh zei ik 'voel' ? Ik bedoel, ik ben een winnaarquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:58 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Loosers worden niet geaccepteerd in ons clubje he?
quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:58 schreef Patrick281 het volgende:
Nou tussen het slowchatten door.![]()
De CR maar eens gepakt, want de carb van de KLX is een hopeloos lastig geval om te bereiken.![]()
(2 takt rules dus heH)
En ik moest het ook al weer 2 weken doen, dus een mooie gelegenheid.
Links en rechts de slangklemmen losdraaien, en een kwartslag draaien dat ding.![]()
[[url=http://img152.echo.cx/img152/7294/p1010416web6db.th.jpg]afbeelding][/URL]
Hier al 3 schroefjes los, benzine stroom er alweer lekker uit.![]()
![]()
Snif..snif..
Maar de vierde en laatste schroef blijkt erg lastig, kan de carb niet ver genoeg draaien, en de schroevendraaier is niet lang genoeg.![]()
Na wat heen en weer geloop, andere schroevendraaiers proberend, toch maar weer met de oude set en veel geweld en een gaskabel tegen zijn einde aan doordrukkenmet de hakken over de sloot en het ding open gekregen.
![]()
En ja.. dit is echt maar 1 stapje verder..
Looks like a giant leap voor mankind.![]()
[[url=http://img152.echo.cx/img152/8273/p1010419web7dq.th.jpg]afbeelding][/URL]
Als je goed kijkt zie je in het midden de sproeier zitten die met soldeer kleiner is gemaakt.![]()
[[url=http://img152.echo.cx/img152/9999/p1010421web6bs.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ik was al bang dat het 75 kilometer naar huis rijden het e.a. los zou laten trillen, maar dit valt dus mee.![]()
En hier zit de nieuweoude originelesproeier er alweer in, easy job
en de oudenieuwe ligt eronder.
[[url=http://img152.echo.cx/img152/5455/p1010423web1cj.th.jpg]afbeelding][/URL]
Wel triest dat Aad hier zo ophef over maakte 2 maanden geledenecht een k-u-t klusje van een kwartier of zelfs minder dan 10 minuten voor een beetje sleutelaar. Ik deed het voor het eerst op mijn gemak met alles schoonmaken en 5 keer kijken, tussendoor 10 keer handen wassen, zwetende gezicht tig keer afdoende, nog wat benzinereddende en terug in de tank gooiende in 45 minuten.
![]()
Edit: Ow.. toen had ik ook de voortrein even aangedraaid (voortandwiel kreeg nog wel een volle slag) en de ketting gesteld.
![]()
Vraag Martie maar:quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:56 schreef hollander172 het volgende:
Details lims, hoe werkt dat eigenlijk bij schapen?![]()
![]()
![]()
Mij werd altijd verteld dat dat is om ze te markeren als zijnde lid van een bepaalde clan (boerderij). Maar dat was dus altijd een leugenquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:00 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Voor aanvang hebben ze inderdaad rode billetjes.![]()
Nadat die lims met ze klaar zijn blauwe.
Wat doen ze eigenlijk met die lieve beestjes?![]()
Rijervaring is bovengemiddeldquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:00 schreef Shagya het volgende:
Wat is zo de gemiddelde rijervaring hier?
*btw mijn plofijzer.![]()
[afbeelding]
WTF?!quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:58 schreef Patrick281 het volgende:
Nou tussen het slowchatten door.![]()
De CR maar eens gepakt, want de carb van de KLX is een hopeloos lastig geval om te bereiken.![]()
(2 takt rules dus heH)
En ik moest het ook al weer 2 weken doen, dus een mooie gelegenheid.
Links en rechts de slangklemmen losdraaien, en een kwartslag draaien dat ding.![]()
[[url=http://img152.echo.cx/img152/7294/p1010416web6db.th.jpg]afbeelding][/URL]
Hier al 3 schroefjes los, benzine stroom er alweer lekker uit.![]()
![]()
Snif..snif..
Maar de vierde en laatste schroef blijkt erg lastig, kan de carb niet ver genoeg draaien, en de schroevendraaier is niet lang genoeg.![]()
Na wat heen en weer geloop, andere schroevendraaiers proberend, toch maar weer met de oude set en veel geweld en een gaskabel tegen zijn einde aan doordrukkenmet de hakken over de sloot en het ding open gekregen.
![]()
En ja.. dit is echt maar 1 stapje verder..
Looks like a giant leap voor mankind.![]()
[[url=http://img152.echo.cx/img152/8273/p1010419web7dq.th.jpg]afbeelding][/URL]
Als je goed kijkt zie je in het midden de sproeier zitten die met soldeer kleiner is gemaakt.![]()
[[url=http://img152.echo.cx/img152/9999/p1010421web6bs.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ik was al bang dat het 75 kilometer naar huis rijden het e.a. los zou laten trillen, maar dit valt dus mee.![]()
En hier zit de nieuweoude originelesproeier er alweer in, easy job
en de oudenieuwe ligt eronder.
[[url=http://img152.echo.cx/img152/5455/p1010423web1cj.th.jpg]afbeelding][/URL]
Wel triest dat Aad hier zo ophef over maakte 2 maanden geledenecht een k-u-t klusje van een kwartier of zelfs minder dan 10 minuten voor een beetje sleutelaar. Ik deed het voor het eerst op mijn gemak met alles schoonmaken en 5 keer kijken, tussendoor 10 keer handen wassen, zwetende gezicht tig keer afdoende, nog wat benzinereddende en terug in de tank gooiende in 45 minuten.
![]()
Edit: Ow.. toen had ik ook de voortrein even aangedraaid (voortandwiel kreeg nog wel een volle slag) en de ketting gesteld.
![]()
Maargoed, die personen zijn dan ook echt een must wil je een serieuze meet hebbenquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:02 schreef Youssef het volgende:
Zondag een meet?? Nog meer gegadigden? Ik hoorde Hicham, Youssef, Martie & Raus al
Dat beukt wel, guzzi blokquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:00 schreef Shagya het volgende:
[afbeelding]
Ja motorclub staat voor mega onzinnige t**** ouwehoer clubjequote:Op donderdag 23 juni 2005 22:02 schreef hicham het volgende:
[..]
WTF?!
Waarom praat je over motoren in de Fok!MC
Dit is een slap gelul clubje, van motoren hoeven we niets te hebben![]()
sind de kneuzen weg zijn is het met sprongen vooruit gegaanquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:00 schreef Shagya het volgende:
[afbeelding]
Maar het gaat eigenlijk altijd wel ergens over.quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:03 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ja motorclub staat voor mega onzinnige t**** ouwehoer clubje![]()
Die Cardan heeft ook zo zijn voordelen.quote:
Je hoeft niet zoveel rijervaring te hebben, en de route wordt vanzelf door iemand voorgereden. De mensen zijn er meestal om rustig en af en toe sportief te rijden, maar nooit zo hard dat we de langzaamste kwijt rakenquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:05 schreef el_nuno het volgende:
ja ik wil wel effe rijden maar waar is die meet en wat voor route?
ben nog niet echt veel rij ervaring![]()
PTA Slowchat topic wordt volledig gevuld door Herman de Permanquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:05 schreef Youssef het volgende:
[..]
Maar het gaat eigenlijk altijd wel ergens over.Heb je weleens dat PTA Slowchat topic gelezen
Dat gaat pas nergens over... wij hebben tenminste regelmatig meets en vaak fotoreportages van elkander
Elkander
En profiteren van andermans sleutelkennis en gereedschapquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:03 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ja motorclub staat voor mega onzinnige t**** ouwehoer clubje![]()
Ingeburgerde VWO Allochtoonquote:
Jammer dat we zondag geen langzaamste hadden waar we op moesten wachtenquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:06 schreef Youssef het volgende:
Je hoeft niet zoveel rijervaring te hebben, en de route wordt vanzelf door iemand voorgereden. De mensen zijn er meestal om rustig en af en toe sportief te rijden, maar nooit zo hard dat we de langzaamste kwijt raken
Gewoon aanmelden, de plek komt vanzelf
Die is zooooo goedquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:10 schreef Makster het volgende:
Moet gelijk aan de neger van Knorr reclame denken
Mijn oude cardan en koppelmonster.quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:05 schreef Shagya het volgende:
Die Cardan heeft ook zo zijn voordelen.![]()
Het is zowiezo geen PK monster maar meer een Koppeltractor.![]()
Kennikniequote:Op donderdag 23 juni 2005 22:11 schreef Youssef het volgende:
[..]
Die is zooooo goed![]()
![]()
Niemand een filmpje dervan?
Ik woon bij de Veluwe en kan weleens mooie route maken daar. Kunnen we gelijk poema's gaan zoeken.quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:06 schreef Youssef het volgende:
[..]
Je hoeft niet zoveel rijervaring te hebben, en de route wordt vanzelf door iemand voorgereden. De mensen zijn er meestal om rustig en af en toe sportief te rijden, maar nooit zo hard dat we de langzaamste kwijt raken
Ik had m'n zilveren pimp vizier gewoon dichtquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Jammer dat we zondag geen langzaamste hadden waar we op moesten wachten, behalve op rotondes de voorrijder, en later om 23:00 wel 75% van de totale groep (100% achter mij
) vanwege een lastig donker vizier op een kronkelend dijkweggetje.. zo zeiden ze tenminste
![]()
quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:13 schreef Shagya het volgende:
[..]
Ik woon bij de Veluwe en kan weleens mooie route maken daar. Kunnen we gelijk poema's gaan zoeken.Komende zondag is al bezet voor mij helaas.
![]()
Als je met de nadelen kan leven wel jaquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:05 schreef Shagya het volgende:
[..]
Die Cardan heeft ook zo zijn voordelen.![]()
Het is zowiezo geen PK monster maar meer een Koppeltractor.![]()
Amen to that broquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:12 schreef Patrick281 het volgende:
In April verkocht......ben nu off road en SM freak.![]()
![]()
Heb ik altijd 1 van de mooiste BMW's gevonden maar is met geciviliseert.quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:12 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Mijn oude cardan en koppelmonster.![]()
[afbeelding]
In April verkocht......ben nu off road en SM freak.![]()
![]()
Zonder remlichtquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:13 schreef Youssef het volgende:
Ik had m'n zilveren pimp vizier gewoon dichtJouw schattige achterlichtje voldeed
quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:12 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Mijn oude cardan en koppelmonster.![]()
[afbeelding]
In April verkocht......ben nu off road en SM freak. heel erg ziek![]()
Ja die gozer bouwt echt een aparte fiets.quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:14 schreef Makster het volgende:
[..]
Als je met de nadelen kan leven wel ja
Koppel verhaal ken ik wel ja![]()
"Diegekmetdieguzzi" op MF gaat, of eigenlijk is, een streeftfighter aan het bouwen om dit blok heen![]()
geen beetjequote:Op donderdag 23 juni 2005 22:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zonder remlicht![]()
Marty is volgens mij een beetje nachtblind.
Vorig jaar november vond hij mij ook al zo hard rijden s'avonds.![]()
(reed ik trouwens op de VFR, en hij op mijn Beemer)
Mark.. mijn lampje was kapot (gelukkig voor de meet verwisseld met in eerste instantie het oude lampje van de CR die een led lichtje kreeg) ), maar er past niet eens een normaal lampje in.![]()
Alleen een lampje met 1 gloeidraad.
Stond mij daar toch te hannesen met een dubbele.![]()
Hele unit er maar af gehaald, lukt het nog niet.![]()
Keek naar de oude lamp.. ah.alleen een aansluiting in het midden.
Kan jij wel bedrading hebben voor een remlicht, wordt toch echt een andere unit.
Nou moest dat kontje er toch al af.![]()
Zelfde geldt voor SM rijdersquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:18 schreef Shagya het volgende:
[..]
Ja die gozer bouwt echt een aparte fiets.En alle Guzzi rijders hebben een tik van de molen.
![]()
Mja, anderen vonden deeez ook wel rauw.quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:16 schreef Shagya het volgende:
Heb ik altijd 1 van de mooiste BMW's gevonden maar is met geciviliseert.![]()
Dat rauwe brute van zo'n Guzzi heeft wel wat.![]()
Af en toe sta ik echt versteld van de techniek, zo simpel. I love itquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zonder remlicht![]()
Marty is volgens mij een beetje nachtblind.
Vorig jaar november vond hij mij ook al zo hard rijden s'avonds.![]()
(reed ik trouwens op de VFR, en hij op mijn Beemer)
Mark.. mijn lampje was kapot (gelukkig voor de meet verwisseld met in eerste instantie het oude lampje van de CR die een led lichtje kreeg) ), maar er past niet eens een normaal lampje in.![]()
Alleen een lampje met 1 gloeidraad.
Stond mij daar toch te hannesen met een dubbele.![]()
Hele unit er maar af gehaald, lukt het nog niet.![]()
Keek naar de oude lamp.. ah.alleen een aansluiting in het midden.
Kan jij wel bedrading hebben voor een remlicht, wordt toch echt een andere unit.
Nou moest dat kontje er toch al af.![]()
Ik zal 't in dit topic melden.quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:14 schreef Youssef het volgende:
[..]Initiatief
We hebben al een keer op de Veluwe gedeeltelijk gereden alleen toen regende het nog enzo en gingen we met tegenzin meeten(wat uiteraard later op de dag pas leuker werd
Damn, als ik nu aan toen terugdenk, blij dat de zon nu weer schijnt
Maargoed, geef maar een gil als je een route hebt en gaat rijden
Ik lees dat je nog eens 2-3 weken niet gaat rijden dus.quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:20 schreef Makster het volgende:
MAar de LED achterunit is al onderweg als het goed isGa denk ik zelf de kont aanpassen met MEK en ABS omdat adners de groef die in de achterkap begint niet mooi doorloopt in de kont
![]()
volgens mij komt dat ding dit jaar echt niet de straat opquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik lees dat je nog eens 2-3 weken niet gaat rijden dus.![]()
quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik lees dat je nog eens 2-3 weken niet gaat rijden dus.![]()
Dat naar rechts trekken valt bij de Guzzi wel mee. Je merkt meer de draairichting van de krukas in de bochten.quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Mja, anderen vonden deeez ook wel rauw.
Trekt behoorlijk naar rechts bij gasgeven, open demper gaf leuke boxerklappen en vlammen.![]()
En het sturen is top van die Beemer. Relatief licht en handelbaar.
Praten ook over 5 generatie's verschil.![]()
Maar die Guz is zeker een liefhebbersfiets hoor.![]()
Vertrouwen me nou is Marty, kop opquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
volgens mij komt dat ding dit jaar echt niet de straat op![]()
Dat ding komt wel de straat opquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
volgens mij komt dat ding dit jaar echt niet de straat op![]()
quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:32 schreef Youssef het volgende:
[..]
Dat ding komt wel de straat opVan een 13 hoog flat
![]()
Is weer een andere manier om je frame krom te krijgen
Tegen de tijd dat jij klaar bent strooien ze alweer met zoutquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:29 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Nu is het wachten op het frame en achterbrug. Dan weer opbouwen, onder tussen ander plastic scoren, achter spatbord aanpassen. Dan voorvork in orde krijgen, remschijf op de velg, computertie op bouwen. Dan met buurjongen adapter scoren en dan weer opbouwen. Ondertussen ook nog blok poetsen met Commandant en ook nog tandwielen, ketting banden, bougies en klepspeling in orde brengen. Owja ik vergeet het bestelde kn openlicht filter waardoor in een olieopvangreservoir moet bouwen en de spanningsregelaar moet verleggen![]()
Ben nog wel ff zoet ja
Neuh, hoop toch wel over een maand ofzo klaar te zijn, alleen mijn vakantie is jammer. 2 weken niks kunnen doen. Het kan nu hard gaan, maarja je weet hoe dat gaat met sleutelen, altijd leuk die verrassingenquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:40 schreef hicham het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat jij klaar bent strooien ze alweer met zout*
Mag je weer een half jaar wachten
* Winter 2009
en ook een paar die pas rond 12/13 opstaan, compenseert welquote:Op donderdag 23 juni 2005 23:09 schreef Youssef het volgende:
[..]
Mjah, d'r zitten er tussen die netjes iedere dag 22/23 uur naar bed gaan
Met dit weer slaap ik ook 't liefst 's morgens als ik de kans heb.quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:12 schreef hicham het volgende:
[..]
en ook een paar die pas rond 12/13 opstaan, compenseert wel
Mwoah, dan moet je weer je bed uitdrijvenquote:Op donderdag 23 juni 2005 23:16 schreef Shagya het volgende:
[..]
Met dit weer slaap ik ook 't liefst 's morgens als ik de kans heb.![]()
Staat ie nog wel in je schuur??quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
vaagh:
[afbeelding]
lijkt de mijne wel???
Vroeg in de ochtend bedoel ik dan.quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:25 schreef hicham het volgende:
[..]
Mwoah, dan moet je weer je bed uitdrijvenWarm in de ochtend
quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
vaagh:
[afbeelding]
lijkt de mijne wel???
De stickers zijn eraf.quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
vaagh:
[afbeelding]
lijkt de mijne wel???
Thnx. Ik was wat over 't forum aan 't struinen en toen kwam ik dit topic tegen.quote:
Belooft veel goeds voor een eventuele meetquote:Op donderdag 23 juni 2005 23:50 schreef Shagya het volgende:
[..]
Thnx. Ik was wat over 't forum aan 't struinen en toen kwam ik dit topic tegen.![]()
Rij al aardig wat jaren op 2 wielen, helaas de laatste 2 jaar de lol wat kwijtgeraakt door hoeveelheid prenten.![]()
Ewa Hicham, kirak a khouya? Rak bikhair? Yvonnequote:Op donderdag 23 juni 2005 23:57 schreef hicham het volgende:
[..]
Belooft veel goeds voor een eventuele meet
En ik zoek ook maar mijn bedje zo op,
Dat valt wel mee hoor.quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:57 schreef hicham het volgende:
[..]
Belooft veel goeds voor een eventuele meet
Nog te warm hier. Ik wacht nog paar uurtjes.quote:En ik zoek ook maar mijn bedje zo op,
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ewa Hicham, kirak a khouya? Rak bikhair? YvonneSh3el hadi ma shefnek Akkersloot
Fin wa7d khouk Youssef, yek ma rash n3as, Milagro
![]()
²
Nu in normaal nederlandsquote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:06 schreef Youssef het volgende:
Topics agor fie Fok! kie amloe koken damR@b
Ollahila. Gheda l Maghreb ghadi tel3ab l kourat insha Allah, d3a me3aya besh terbe7 Lemmebquote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:06 schreef Youssef het volgende:
Topics agor fie Fok! kie amloe koken damR@b
Ana an d3a ma3kquote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ollahila. Gheda l Maghreb ghadi tel3ab l kourat insha Allah, d3a me3aya besh terbe7 Lemmeb²
Hmmm, hoe zat dat ook al weer???quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:06 schreef Youssef het volgende:
De mensen zijn er meestal om rustig en af en toe sportief te rijden, maar nooit zo hard dat we de langzaamste kwijt raken
Ja... beschlaamaquote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ollahila. Gheda l Maghreb ghadi tel3ab l kourat insha Allah, d3a me3aya besh terbe7 Lemmeb²
Als ze willen scoren dan kan het nu. Op dit onmogelijke tijdstip hoor ik er eentje brullen.quote:Politie neemt lawaaimotor in
ASSEN Op een camping aan de Witterhaar werd gisteravond een aanhangwagen met daarop een motor zonder kentekenplaat, zadel, remmen etc. aangetroffen. Deze zgn. lawaaimachine, overigens op moment van aantreffen niet in gebruik, mag door de eigenaar, een 57-jarige Duitser, na de TT (zaterdagavond) weer opgehaald worden.
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ewa Hicham, kirak a khouya? Rak bikhair? YvonneSh3el hadi ma shefnek Akkersloot
Fin wa7d khouk Youssef, yek ma rash n3as, Milagro
![]()
²
Beginnersfoutjequote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:59 schreef bwt het volgende:
[..]
Hmmm, hoe zat dat ook al weer???
wat was er toch met mijn eerste meet????
ehhhhhhhh.........
O ja, er was iemand fout gereden,,,, en ene RB en bwt maar gas geven om bij te halen.
Maar verder is het zeker fun
lekker rond rijden en zien waar we terecht komen
Zoooowwwquote:Op vrijdag 24 juni 2005 04:07 schreef ondeugend het volgende:
Boetes politie TT week
Wheelie 200 euro
Burnout/Spin 200 euro
Sprinten (straatrace) 200 euro
Lawaaimachine 110 euro + inbeslagname
Houtkappen 45 euro
Wildkamperen 95 euro
quote:
En dat ik 1 keer best hard op de bank ploftequote:Op vrijdag 24 juni 2005 07:58 schreef hicham het volgende:
En nog sorry dat ik met de stroop had geknoeid raus en mercy![]()
Ik heb gewoon een grotere margequote:Op vrijdag 24 juni 2005 08:03 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Hij heeft hem zonder lopende motor al niet eens onder controle............
Preventief rijbewijs in beslag nemen zeg ik je..........![]()
.........en je vindt het raar dat je Youssef zijn brommer niet mag lenen?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 08:04 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een grotere marge
Zou me al een tweede topkuip hebben gekost
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 08:04 schreef Youssef het volgende:
[..]
En dat ik 1 keer best hard op de bank plofte![]()
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 08:05 schreef hollander172 het volgende:
[..]
.........en je vindt het raar dat je Youssef zijn brommer niet mag lenen?![]()
Zijn motor heeft geen middenbok, en tanken mag hij zelf doenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 08:05 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Heb trouwens wel op de VFR van Mercy mogen rijden en hij ging toen op m'n Bandit, dat was na m'n blunder dus het vertrouwen was er nog welquote:Op vrijdag 24 juni 2005 08:05 schreef hollander172 het volgende:
[..]
en reactie daaropquote:Op vrijdag 22 april 2005 09:59 schreef Tur_boo het volgende:
Ketting was niet onderhouden want zo te zien stond die droog.
Dus eigen schult dikke bult.
Maar een kaaskop leert het nooit om geld uit te geven, het moet zo goedkoop mogelijk en dan krijg je dit.
Koop volgende keer een bus olie en vet die ketting eens in loser.
Groetjes van het anti NL forum www .motorforum.be
quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:07 schreef C0bra het volgende:
[...]
Zeg achterlijke kut belg. Dat jullie stinken naar een frituurpan allaa jou geurtje jou probleem, maar dat jullie niet konden lezen is toch wel heel triest. Ik heb nu al meerdere malen gezegd dat de ketting de dag op het rijden nog ingespoten is! in jou taal, de mayo is toegevoegd op de frites voor de inname!.
quote:
Dat vraag ik me nu ook af ja.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:09 schreef Makster het volgende:
Fukkurk bissmahla laan![]()
Vraag me af wat die stink OPM ons nou moet vertellen.....![]()
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 07:51 schreef hicham het volgende:
Oh ja, voordat mercy me voor is zal ik het zelf maar opbiechten
Tis bovendien vrijdag dus rellen en mij uitlachen![]()
Toen we eindelijk klaar waren met het geklus en we op het punt stonden om te vertrekken wou ik de motor van de middenbok aftrekken. Dus ik duw mijn motor naar voren maar de voorband kwam tegen een muurtje aan, waardoor hij dus net niet en net wel op de middenbok 'vast' stondDus ik heel lomp tegen mijn middenbok schoppen om hem eronderuit te proberen krijgen, is me namelijk al eerder gebeurd dat ie zo 'vast' blijft zitten
Toen de middenbok d'ronderuit geschopt was begon de motor in een fractie van een seconde van me af te hellen en voor ik het wist hield ik hem niet meerTweede keer nu al
Deze keer nog verder dan die keer bij benzinepomp. Het was schuin bij een hoek dus de stuur ving wederom de motor op dus hij viel gelukkig niet helemaal tegen de grond
Martie vond het nog erger dan ik volgens mij en stond meteen aan de andere kant van de motor om hem op te tillenMisschien toch maar eens minder lomp met de motor omgaan?
Zit je een hele dag te klussen, gebeurd je dit
Moet weer even de spiegel vastschroeven, zit nog ene beetje losjes nu
Dan zou het mij eeuwig blijven achtervolgenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
als jij het niet verteld had was er niemand achter gekomen
![]()
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 08:30 schreef Youssef het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijnpostbank.nl r0xMeteen maar dat adres gebookmarked
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:24 schreef Youssef het volgende:
Is nu het moment dat Martie met 5 quotes gaat komen of laat ie het hierbij?
Motor nu echt schoonmaken. Afspuiten mag zo te zien, dus dat ga ik ook doen
Ik ben bang van wel Youssefquote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]![]()
het eerste jaar met VFR is zonder bekeuringen verlopen bij mij![]()
zoiets zag ik al in het vorige topic. Elke keer die buitenlanders hier. Ik zeg: EIGEN MOTORRIJDERS EERSTquote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:54 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
zoiets zag ik al in het vorige topic. Elke keer die buitenlanders hier. Ik zeg: EIGEN MOTORRIJDERS EERST
ik ben het plaatje kwijt. en die iconmanager doet het nietquote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:57 schreef hicham het volgende:
[..]
wanneer ben je eens van plan je usericon te fixen
Hier alvast een toepasselijk plaatje voor je volgende nabije levensfase met BE.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:00 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
ik ben het plaatje kwijt. en die iconmanager doet het niet
Buiten dat twijfel ik eraan of ik die kameel weer zal nemen. Dan ben ik ineens wel weer heel erg herkenbaar. Voorlopig houd ik het ff zou dus.
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hier alvast een toepasselijk plaatje voor je volgende nabije levensfase met BE.![]()
En geheel in de "stijl lijn."![]()
![]()
Damn, was een half uur te laat vanochtend, werd pas kwart voor 8 wakker.![]()
Dus ik dacht even zonder ontbijt in de auto te springenen dan was ik nog net op tijd.
![]()
Slaat de Fiero niet aan.![]()
![]()
Dan maar een SMS'je, op mijn gemak een ontbijtje en lunch gemaakt, CR buiten gezet en weer 8 flinke trappen en jeeeng jeeeng jeeengggg.![]()
![]()
Collega's vroeg of ik op de fiets was, T- shirt was helemaal nat van het aantrappen.![]()
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:12 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]![]()
Dus als ik het goed begrijp heb je een kapotte auto en twee nauwelijks werkende motoren? Dan doe ik het nog niet zo slecht he
Moet het niet heerlijk zijn om alles een keer nieuw te kopenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hier alvast een toepasselijk plaatje voor je volgende nabije levensfase met BE.![]()
![]()
Dus ik dacht even zonder ontbijt in de auto te springenen dan was ik nog net op tijd.
![]()
![]()
Dan maar een SMS'je, op mijn gemak een ontbijtje en lunch gemaakt, CR buiten gezet en weer 8 flinke trappen en jeeeng jeeeng jeeengggg.![]()
![]()
Collega's vroeg of ik op de fiets was, T- shirt was helemaal nat van het aantrappen.![]()
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:32 schreef Makster het volgende:
[..]
Moet het niet heerlijk zijn om alles een keer nieuw te kopen
Maar wat het met nieuw is..... Nieuwe shit heeft geen karakterNeem de autobranche, ALLE auto+s lijken tegen woordig op elkaar. Zelfs met motoren gaat eht die kant op
![]()
Geef mij maar oudere kansloze troep wat nooit werkt, veel onderhoud vergt en passie ademd![]()
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
De KLX blijft pas lopen na een trap of 30 (heb er een blauw been van momenteel na 2 dagen aankloten)
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
het is iig duidelijk waa we moeten zijn voor onderdelen. Hij heeft ze niet nodg, er rijdt toch niksquote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]het gaat echt goed met jouw wagen/motorpark heH ?
![]()
voor hoelangquote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:55 schreef Makster het volgende:
Maar wel een 500 CC 2 takt![]()
![]()
En als het rijdt dan is het genieten![]()
It´s much cooler to get your kick in 40 km than in 400 kmquote:
die 400Km hoef je ook niet ineens te rijdenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:09 schreef Makster het volgende:
[..]
It´s much cooler to get your kick in 40 km than in 400 km
Twee rondjes over de dijk, 4 rotondes, 6 invoegstroken en 5 vluchtheuvels maken de dag beter dan 200 km asfalt![]()
![]()
![]()
Al moet ik zeggen dat een SS ook wel lachen is, of een Z1000![]()
Hoeveel kilometer hebben we op de stuntelmeet afgelegd?quote:
als je al zover komt als 40 kilometerquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
die 400Km hoef je ook niet ineens te rijdenkan je ook in stapjes doen
maar om na iedere 40Km te moeten sleutelen![]()
![]()
Ben 2 weken geleden zonder problemen heen en terug naar MotorXtra geweest.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:16 schreef Gebakken_vissie het volgende:
als je al zover komt als 40 kilometer
Eerste SM meet ruim 150 afgelegd zonder problemen of sleutelmomentenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:16 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
als je al zover komt als 40 kilometer
quote:Hello Youssef,
Good morning. How are you?. Thanks for your order. Today I´ll send you the
tires and on Thuesday you will have them in your address in The Netherlands.
I can send you the tracking number on Monday; today it isn´t possible
because DHL give me this number when the tires go out of the Spain; ok?.
Have a nice weekend!
Best regards,
Alejandro Rguez.
Veel keukenrollen i.c.m. remmenreiniger, WD40 of in jouw geval (milieuvriendelijk daar'o) groene zeep doen wonderen.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:32 schreef Youssef het volgende:
Mijn motor doet weer blingEn dat nog wel op de Popijn keukenrollen manier
Is wat makkelijker met al dat kettingvet![]()
Damn, regelmatig schoonhouden is wel zo makkelijk, maar niet iedereen heeft hem in de woonkamer staan
ligt er maar helemaal aan of we snelweg pakken of nietquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:30 schreef Makster het volgende:
[..]
Eerste SM meet ruim 150 afgelegd zonder problemen of sleutelmomenten
Onze SM´s kicken jullie tourfietsen der ass. Been there, seen that, done that![]()
![]()
Groene zeepquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:46 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Veel keukenrollen i.c.m. remmenreiniger, WD40 of in jouw geval (milieuvriendelijk daar'o) groene zeep doen wonderen.![]()
![]()
quote:Had hem maandagnacht laten zitten, helemaal vergeten.
Die velletjes waren wel droog de volgende ochtend om de vorkpoten.
(en de beestjes weer hard)
Jeetje, altijd dat gelulquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:30 schreef Makster het volgende:
[..]
Onze SM´s kicken jullie tourfietsen der ass. Been there, seen that, done that![]()
![]()
Maar dit is de zelfde discussie als waarom iemand chocola lekker vind en waarom Mercy een roze honda leuk vindt![]()
Wequote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:46 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
ligt er maar helemaal aan of we snelweg pakken of niet
Bijkomenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:54 schreef Youssef het volgende:
[..]
Jeetje, altijd dat gelulDat je nog zegt dat die SM's redelijk kunnen bijkomen met die sportfietsen ok, maar nu je kicksass te ver gaat neemt geen hond je meer serieus
in de tijd die hij nodig heeft aan te trappen heb ik dat ding al een stad verder geduwd hoorquote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:00 schreef Makster het volgende:
[..]
WeJij rijdt even hard als Pep zijn KLX toch momenteel
[..]
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:03 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
in de tijd die hij nodig heeft aan te trappen heb ik dat ding al een stad verder geduwd hoor
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:18 schreef bwt het volgende:
Hij zou en moest persee wachten tot vandaag......
Dat bijkomen sloeg ook niet op de snelheid maar op de funfactor. En aangezien het aantal sportmotoren op de meets nog steeds boven de 99,9 % ligt moet ik helaas concluderen dat de funfactor voor een sportmotor hoger ligtquote:
Youssef in de relmodus, succesquote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:09 schreef Youssef het volgende:
[..]
Dat bijkomen sloeg ook niet op de snelheid maar op de funfactor. En aangezien het aantal sportmotoren op de meets nog steeds boven de 99,9 % ligt moet ik helaas concluderen dat de funfactor voor een sportmotor hoger ligt
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:30 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Maar dit is de zelfde discussie als waarom iemand chocola lekker vind en waarom Mercy een roze honda leuk vindt![]()
Ignorence is a blessquote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:09 schreef Youssef het volgende:
[..]
Dat bijkomen sloeg ook niet op de snelheid maar op de funfactor. En aangezien het aantal sportmotoren op de meets nog steeds boven de 99,9 % ligt moet ik helaas concluderen dat de funfactor voor een sportmotor hoger ligt
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:49 schreef Youssef het volgende:
edit: Oh ja, het groen van mijn velg blijft ook heel lichtjes achter op de keukenrolpapiertjes![]()
![]()
Ooit zo'n ding geredenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:09 schreef Youssef het volgende:
[..]
KLX loopt normaal in 1, hoogstens en zeldzaam 2 trappen.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:03 schreef Gebakken_vissie het volgende:
in de tijd die hij nodig heeft aan te trappen heb ik dat ding al een stad verder geduwd hoor
Was Volkswagen niet nummer 1 in de lease ?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:17 schreef Makster het volgende:
[..]
Ignorence is a bless![]()
![]()
Omdat 90% van de leasebakken Opels zijn wil nog niet zeggen dat dat de leukste auto´s zijn![]()
ik heb na poetsbeurt van mijn wielen rood op mijn doekje zittenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:49 schreef Youssef het volgende:
edit: Oh ja, het groen van mijn velg blijft ook heel lichtjes achter op de keukenrolpapiertjes![]()
![]()
Poetsbeurt met commandant o.i.d.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik heb na poetsbeurt van mijn wielen rood op mijn doekje zitten![]()
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:19 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Slechte opgeknapte schademotor.
![]()
Normaal zijn die wielen gecoat, die van jou zijn blijkbaar gespoten.![]()
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:19 schreef Patrick281 het volgende:
Marty was best wel verbaast hoe hard het ding doorliep.![]()
De achtervolging op die dijkjes en binnendoor was zeker geen 2 vingers in je neus waar hij ws op gerekend had.Was gewoon een leuke vlotte rit zo met zijn vieren.
![]()
En ja, met de CR was het wel grappig met Yoessef en Hicham bij de pomp .. ik stap op de CR en zij starten gelijk hun eigen motoren, voordat ik de kickstarter ook maar uitgeklapt had.![]()
![]()
Trapje of 10 en bougie wisselen verder liep dat kreng eindelijk eens.![]()
Ben ik niet de enige die genaaid wordtquote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
nee gewoon WD40 of washoudende poets![]()
als je teveel commandant gebruikt is er straks geen lak meer om te poetsenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:28 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ben ik niet de enige die genaaid wordt![]()
Nu nog de wax/commandant sessie's aanleren
Commandant voegt toch juist wat toe?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:29 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
als je teveel commandant gebruikt is er straks geen lak meer om te poetsen![]()
Helaas kan ik je advies alleen aannemen als deze wordt ondersteund door een manquote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:32 schreef ondeugend het volgende:
Commandant is cleaner.... voegt dus niets toe.
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:34 schreef Youssef het volgende:
[..]
Helaas kan ik je advies alleen aannemen als deze wordt ondersteund door een man
ik wil best wat vrouwelijke zaken ondersteunen, maar een advies hoort daar niet bijquote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:34 schreef Youssef het volgende:
[..]
Helaas kan ik je advies alleen aannemen als deze wordt ondersteund door een man
Daar hebben we bh's voor vissie.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:39 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
ik wil best wat vrouwelijke zaken ondersteunen, maar een advies hoort daar niet bij
commandant ( de groene dan ) NO:4 heeft een polijstende werking is bedoeld om doffe lak weer op te glimmenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:31 schreef Youssef het volgende:
[..]
Commandant voegt toch juist wat toe?![]()
![]()
Weer iets nieuws geleerd
dat denken julliequote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:38 schreef ondeugend het volgende:
[..]
<------ In mijn cultuur gaat het andersom....
![]()
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:27 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik had zeker niet verwacht dat ie zo lekker doortrokmaar niet kunnen bijhouden was het ook niet bij hoor
![]()
Dat vind ik wel wat overdreven.quote:met heel slecht wegdek houd ik liever iets meer afstand om beter overzicht op de weg te hebben![]()
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:31 schreef Youssef het volgende:
[..]
Commandant voegt toch juist wat toe?![]()
![]()
Weer iets nieuws geleerd
Vanochtend was hij wel weer heel mailerig.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:29 schreef bwt het volgende:
OPM zal vanavond wel weer posten denk ik zo.
zal wel druk op het werk zijn of zo...........
dus toch een comming out. Pas maar op jijquote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Vanochtend was hij wel weer heel mailerig.![]()
![]()
Ik mocht ook nog niks zeggen van hem.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:07 schreef Gebakken_vissie het volgende:
dus toch een comming out. Pas maar op jij
Jajaquote:Ik rijd op dit moment nog schakelbrommer (zr50 choppertje, 25 jaar oud ondertussen), maar krijg een beetje genoeg van 30 moeten rijden tussen druk verkeer, op fietspad rijden soms en constant op politie moeten letten. (ondanks dat ik normaal rij, rij ik tussen verkeer liever 40/45, en dat mag dus niet)
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
commandant ( de groene dan ) NO:4 heeft een polijstende werking is bedoeld om doffe lak weer op te glimmendus als je steeds het toplaagje eraf poets dan ga je er echt wel een keer doorheen
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Vanochtend was hij wel weer heel mailerig.![]()
![]()
Mail maar, je weet mijn adresquote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik mocht ook nog niks zeggen van hem.![]()
ik snap eigelijk helemaal niet waarom daar zo geheimzinnig over gedaan moet wordenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik mocht ook nog niks zeggen van hem.![]()
Begrijp het ook niet echtquote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik snap eigelijk helemaal niet waarom daar zo geheimzinnig over gedaan moet worden![]()
ow, dus dalijk krijgen we de sappige verhalen over de betaalwijzequote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:21 schreef Youssef het volgende:
[..]
Begrijp het ook niet echt
Tis maar een zx7r hoor![]()
Was allang duidelijk dat die chick hem van je zou kopen![]()
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik snap eigelijk helemaal niet waarom daar zo geheimzinnig over gedaan moet worden![]()
Ik kan er ook niets aan doen allemaal.quote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:49 schreef ondeugend het volgende:
Ik weet het, ik weet het !!!!
Hij heeft een bak geld gewonnen en nu krijgen we allemaal een nieuwe motor.
Buiten is het anders ook niet te hardenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:00 schreef Gebakken_vissie het volgende:
het is verdomme te warm om te werken op kantoor te zitten
Hbe net een kwartiertje buiten gelopen maar ik vond het toch best wel lekker aangenaam hoor.quote:
Ik heb de koeler recht boven mijn hoofd zitten voor de hele ruimte, en dat is ook geen pretje.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:00 schreef Gebakken_vissie het volgende:
het is verdomme te warm om te werken op kantoor te zitten
ik pas mijn kleding wel aan aan de rest hier. luchtig dusquote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:12 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik heb de koeler recht boven mijn hoofd zitten voor de hele ruimte, en dat is ook geen pretje.![]()
(tis gewoon nooit goed heH)
Maar ik hou er dus al rekening mee dat ik niet al te luchtig gekleed naar het werk ga.![]()
dito, maar dat kan ik dus niet met die hittequote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:21 schreef bwt het volgende:
en ik wil alleen maar slapen
Als ik hier echt zomers zit dan is het net alsof ik in de koelkast zit.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:16 schreef Gebakken_vissie het volgende:
ik pas mijn kleding wel aan aan de rest hier. luchtig dus
hij is gratisquote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:53 schreef bwt het volgende:
Jaahhhhh, ehhh, neee, ik wil geen kawa, ik wil een soes
Liever een wat minder betrouwbare motor dan een lelijk dingquote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:27 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
hij is gratisdan ruil je hem daarna toch gewoon in voor een betrouwbare motor ?
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:10 schreef RB het volgende:
Was eigenlijk van plan om de motor zo te pakken om richting de TT baan te gaan,![]()
Als ik al naar m`n pak kijk begin ik al spontaan te zweetenDus dan maar naar een terrasje straks. [afbeelding] nu eerst maar weer
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |