quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:42 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
In het zuiden des lands zijn ze allemaal veel te liev voor elkaar. Wel leuk om te klussen met Martie hoor, die vraagt alles heel aardigZo van "Wil je even sleutel x geven alstublief'. En als je het geeft dankjewel zegge
![]()
![]()
Ben bang dat als we weer een oorlog tegen de Duitsers hebben dat we dan wederom verliezen door die zuiderlingen. Zijn veel te soft![]()
quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:44 schreef el_nuno het volgende:
houden jullie wel vaak meets enzo met dit weer?
Waarvoor?quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:45 schreef Shagya het volgende:
[..]
Wel iedereen oordoppen meenemen dan.![]()
Jejejejeje muy bien señorita!quote:
Ik neem aan van niet.quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:47 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Waarvoor?![]()
Denk je dat wij rijden met legale dempers?![]()
Rij je langer dan een jaar?quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:49 schreef hollander172 het volgende:
Overigens vandaag 180 gereden waar je maar 50 mag, krijg ik nu de toorn van Corky en die bolle over me heen?
Zal ik maar verklappen dat ik een kerel ben en dat je mee hebt gedaan aan een nepwedstrijd?quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:49 schreef Fulcrum_X het volgende:
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii wat heb ik gewonnen?![]()
Bier is voor overspelige onzedelijke Westerlingenquote:
zo vaak maar mogelijk isquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:44 schreef el_nuno het volgende:
houden jullie wel vaak meets enzo met dit weer?
Goed punt, zonder DB zit ik al ver boven legaal. Mijn laatste meeters kunnen dat beamenquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:47 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Waarvoor?![]()
Denk je dat wij rijden met legale dempers?![]()
but but but.. natura kan ook voedsel zijn, of een taart, of of of...quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:50 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Zal ik maar verklappen dat ik een kerel ben en dat je mee hebt gedaan aan een nepwedstrijd?![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:49 schreef Youssef het volgende:
BHeeeeujDeze zondag dan maar weer een meet
?
De hele Fok!MC heeft dat al tig keer gedaan, maar prijzen uitreiken doet ie nooitquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:49 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Jejejejeje muy bien señorita!![]()
[afbeelding]
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii wat heb ik gewonnen?![]()
Ik heb alleen een eiwitshake in de aanbieding.quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:51 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
but but but.. natura kan ook voedsel zijn, of een taart, of of of...![]()
quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:52 schreef hicham het volgende:
[..]
De hele Fok!MC heeft dat al tig keer gedaan, maar prijzen uitreiken doet ie nooit
Vandaag burnuotje gedaan bij mijn werk op verzoek.quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:50 schreef Makster het volgende:
[..]
Goed punt, zonder DB zit ik al ver boven legaal. Mijn laatste meeters kunnen dat beamen![]()
Echt NIET normaal zonder DB, in de stad rij ik niet meer zonder(ten minste als ik ooit weer rij
)
Schapen Lars..... schapenquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:53 schreef hollander172 het volgende:
[..]
homofilie was toch uitgesloten binnen de moslimgemeenschap?
Dat doen ze alleen stiekum.![]()
![]()
Maar, maar die zijn toch ook weleens ongesteld?quote:
Zijn er ook roodharige schapen?quote:
dat is het begin van het einde heHquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:55 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Vandaag burnuotje gedaan bij mijn werk op verzoek.
"Zo dat maakt veel lawaai..........."![]()
![]()
Oh eh, overal eigenlijk maar vooral dichtbij waar mijn huis woont.quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:53 schreef el_nuno het volgende:
ja ligt eraan waar?
Ach het doet er ook niet toe. Nu voel ik me tenminste als een winnaarquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:52 schreef hicham het volgende:
[..]
De hele Fok!MC heeft dat al tig keer gedaan, maar prijzen uitreiken doet ie nooit
Wel schapen met rode billenquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:57 schreef hicham het volgende:
[..]
Zijn er ook roodharige schapen?
Lijkt me lekker, het genot van Makster en een schaap combineren
Komt goed, ik kan wel een schaappak aantrekkenquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:57 schreef hicham het volgende:
[..]
Zijn er ook roodharige schapen?
Lijkt me lekker, het genot van Makster en een schaap combineren
Loosers worden niet geaccepteerd in ons clubje he?quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:57 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ach het doet er ook niet toe. Nu voel ik me tenminste als een winnaar
Voor aanvang hebben ze inderdaad rode billetjes.quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:58 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Wel schapen met rode billen
Of blauwe.![]()
Uh zei ik 'voel' ? Ik bedoel, ik ben een winnaarquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:58 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Loosers worden niet geaccepteerd in ons clubje he?
quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:58 schreef Patrick281 het volgende:
Nou tussen het slowchatten door.![]()
De CR maar eens gepakt, want de carb van de KLX is een hopeloos lastig geval om te bereiken.![]()
(2 takt rules dus heH)
En ik moest het ook al weer 2 weken doen, dus een mooie gelegenheid.
Links en rechts de slangklemmen losdraaien, en een kwartslag draaien dat ding.![]()
[[url=http://img152.echo.cx/img152/7294/p1010416web6db.th.jpg]afbeelding][/URL]
Hier al 3 schroefjes los, benzine stroom er alweer lekker uit.![]()
![]()
Snif..snif..
Maar de vierde en laatste schroef blijkt erg lastig, kan de carb niet ver genoeg draaien, en de schroevendraaier is niet lang genoeg.![]()
Na wat heen en weer geloop, andere schroevendraaiers proberend, toch maar weer met de oude set en veel geweld en een gaskabel tegen zijn einde aan doordrukkenmet de hakken over de sloot en het ding open gekregen.
![]()
En ja.. dit is echt maar 1 stapje verder..
Looks like a giant leap voor mankind.![]()
[[url=http://img152.echo.cx/img152/8273/p1010419web7dq.th.jpg]afbeelding][/URL]
Als je goed kijkt zie je in het midden de sproeier zitten die met soldeer kleiner is gemaakt.![]()
[[url=http://img152.echo.cx/img152/9999/p1010421web6bs.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ik was al bang dat het 75 kilometer naar huis rijden het e.a. los zou laten trillen, maar dit valt dus mee.![]()
En hier zit de nieuweoude originelesproeier er alweer in, easy job
en de oudenieuwe ligt eronder.
[[url=http://img152.echo.cx/img152/5455/p1010423web1cj.th.jpg]afbeelding][/URL]
Wel triest dat Aad hier zo ophef over maakte 2 maanden geledenecht een k-u-t klusje van een kwartier of zelfs minder dan 10 minuten voor een beetje sleutelaar. Ik deed het voor het eerst op mijn gemak met alles schoonmaken en 5 keer kijken, tussendoor 10 keer handen wassen, zwetende gezicht tig keer afdoende, nog wat benzinereddende en terug in de tank gooiende in 45 minuten.
![]()
Edit: Ow.. toen had ik ook de voortrein even aangedraaid (voortandwiel kreeg nog wel een volle slag) en de ketting gesteld.
![]()
Vraag Martie maar:quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:56 schreef hollander172 het volgende:
Details lims, hoe werkt dat eigenlijk bij schapen?![]()
![]()
![]()
Mij werd altijd verteld dat dat is om ze te markeren als zijnde lid van een bepaalde clan (boerderij). Maar dat was dus altijd een leugenquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:00 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Voor aanvang hebben ze inderdaad rode billetjes.![]()
Nadat die lims met ze klaar zijn blauwe.
Wat doen ze eigenlijk met die lieve beestjes?![]()
Rijervaring is bovengemiddeldquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:00 schreef Shagya het volgende:
Wat is zo de gemiddelde rijervaring hier?
*btw mijn plofijzer.![]()
[afbeelding]
WTF?!quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:58 schreef Patrick281 het volgende:
Nou tussen het slowchatten door.![]()
De CR maar eens gepakt, want de carb van de KLX is een hopeloos lastig geval om te bereiken.![]()
(2 takt rules dus heH)
En ik moest het ook al weer 2 weken doen, dus een mooie gelegenheid.
Links en rechts de slangklemmen losdraaien, en een kwartslag draaien dat ding.![]()
[[url=http://img152.echo.cx/img152/7294/p1010416web6db.th.jpg]afbeelding][/URL]
Hier al 3 schroefjes los, benzine stroom er alweer lekker uit.![]()
![]()
Snif..snif..
Maar de vierde en laatste schroef blijkt erg lastig, kan de carb niet ver genoeg draaien, en de schroevendraaier is niet lang genoeg.![]()
Na wat heen en weer geloop, andere schroevendraaiers proberend, toch maar weer met de oude set en veel geweld en een gaskabel tegen zijn einde aan doordrukkenmet de hakken over de sloot en het ding open gekregen.
![]()
En ja.. dit is echt maar 1 stapje verder..
Looks like a giant leap voor mankind.![]()
[[url=http://img152.echo.cx/img152/8273/p1010419web7dq.th.jpg]afbeelding][/URL]
Als je goed kijkt zie je in het midden de sproeier zitten die met soldeer kleiner is gemaakt.![]()
[[url=http://img152.echo.cx/img152/9999/p1010421web6bs.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ik was al bang dat het 75 kilometer naar huis rijden het e.a. los zou laten trillen, maar dit valt dus mee.![]()
En hier zit de nieuweoude originelesproeier er alweer in, easy job
en de oudenieuwe ligt eronder.
[[url=http://img152.echo.cx/img152/5455/p1010423web1cj.th.jpg]afbeelding][/URL]
Wel triest dat Aad hier zo ophef over maakte 2 maanden geledenecht een k-u-t klusje van een kwartier of zelfs minder dan 10 minuten voor een beetje sleutelaar. Ik deed het voor het eerst op mijn gemak met alles schoonmaken en 5 keer kijken, tussendoor 10 keer handen wassen, zwetende gezicht tig keer afdoende, nog wat benzinereddende en terug in de tank gooiende in 45 minuten.
![]()
Edit: Ow.. toen had ik ook de voortrein even aangedraaid (voortandwiel kreeg nog wel een volle slag) en de ketting gesteld.
![]()
Maargoed, die personen zijn dan ook echt een must wil je een serieuze meet hebbenquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:02 schreef Youssef het volgende:
Zondag een meet?? Nog meer gegadigden? Ik hoorde Hicham, Youssef, Martie & Raus al
Dat beukt wel, guzzi blokquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:00 schreef Shagya het volgende:
[afbeelding]
Ja motorclub staat voor mega onzinnige t**** ouwehoer clubjequote:Op donderdag 23 juni 2005 22:02 schreef hicham het volgende:
[..]
WTF?!
Waarom praat je over motoren in de Fok!MC
Dit is een slap gelul clubje, van motoren hoeven we niets te hebben![]()
sind de kneuzen weg zijn is het met sprongen vooruit gegaanquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:00 schreef Shagya het volgende:
[afbeelding]
Maar het gaat eigenlijk altijd wel ergens over.quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:03 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ja motorclub staat voor mega onzinnige t**** ouwehoer clubje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |