Die Cardan heeft ook zo zijn voordelen.quote:
Je hoeft niet zoveel rijervaring te hebben, en de route wordt vanzelf door iemand voorgereden. De mensen zijn er meestal om rustig en af en toe sportief te rijden, maar nooit zo hard dat we de langzaamste kwijt rakenquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:05 schreef el_nuno het volgende:
ja ik wil wel effe rijden maar waar is die meet en wat voor route?
ben nog niet echt veel rij ervaring![]()
PTA Slowchat topic wordt volledig gevuld door Herman de Permanquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:05 schreef Youssef het volgende:
[..]
Maar het gaat eigenlijk altijd wel ergens over.Heb je weleens dat PTA Slowchat topic gelezen
Dat gaat pas nergens over... wij hebben tenminste regelmatig meets en vaak fotoreportages van elkander
Elkander
En profiteren van andermans sleutelkennis en gereedschapquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:03 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ja motorclub staat voor mega onzinnige t**** ouwehoer clubje![]()
Ingeburgerde VWO Allochtoonquote:
Jammer dat we zondag geen langzaamste hadden waar we op moesten wachtenquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:06 schreef Youssef het volgende:
Je hoeft niet zoveel rijervaring te hebben, en de route wordt vanzelf door iemand voorgereden. De mensen zijn er meestal om rustig en af en toe sportief te rijden, maar nooit zo hard dat we de langzaamste kwijt raken
Gewoon aanmelden, de plek komt vanzelf
Die is zooooo goedquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:10 schreef Makster het volgende:
Moet gelijk aan de neger van Knorr reclame denken
Mijn oude cardan en koppelmonster.quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:05 schreef Shagya het volgende:
Die Cardan heeft ook zo zijn voordelen.![]()
Het is zowiezo geen PK monster maar meer een Koppeltractor.![]()
Kennikniequote:Op donderdag 23 juni 2005 22:11 schreef Youssef het volgende:
[..]
Die is zooooo goed![]()
![]()
Niemand een filmpje dervan?
Ik woon bij de Veluwe en kan weleens mooie route maken daar. Kunnen we gelijk poema's gaan zoeken.quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:06 schreef Youssef het volgende:
[..]
Je hoeft niet zoveel rijervaring te hebben, en de route wordt vanzelf door iemand voorgereden. De mensen zijn er meestal om rustig en af en toe sportief te rijden, maar nooit zo hard dat we de langzaamste kwijt raken
Gewoon aanmelden, de plek komt vanzelf
Ik had m'n zilveren pimp vizier gewoon dichtquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Jammer dat we zondag geen langzaamste hadden waar we op moesten wachten, behalve op rotondes de voorrijder, en later om 23:00 wel 75% van de totale groep (100% achter mij
) vanwege een lastig donker vizier op een kronkelend dijkweggetje.. zo zeiden ze tenminste
![]()
quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:13 schreef Shagya het volgende:
[..]
Ik woon bij de Veluwe en kan weleens mooie route maken daar. Kunnen we gelijk poema's gaan zoeken.Komende zondag is al bezet voor mij helaas.
![]()
Als je met de nadelen kan leven wel jaquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:05 schreef Shagya het volgende:
[..]
Die Cardan heeft ook zo zijn voordelen.![]()
Het is zowiezo geen PK monster maar meer een Koppeltractor.![]()
Amen to that broquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:12 schreef Patrick281 het volgende:
In April verkocht......ben nu off road en SM freak.![]()
![]()
Heb ik altijd 1 van de mooiste BMW's gevonden maar is met geciviliseert.quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:12 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Mijn oude cardan en koppelmonster.![]()
[afbeelding]
In April verkocht......ben nu off road en SM freak.![]()
![]()
Zonder remlichtquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:13 schreef Youssef het volgende:
Ik had m'n zilveren pimp vizier gewoon dichtJouw schattige achterlichtje voldeed
quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:12 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Mijn oude cardan en koppelmonster.![]()
[afbeelding]
In April verkocht......ben nu off road en SM freak. heel erg ziek![]()
Ja die gozer bouwt echt een aparte fiets.quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:14 schreef Makster het volgende:
[..]
Als je met de nadelen kan leven wel ja
Koppel verhaal ken ik wel ja![]()
"Diegekmetdieguzzi" op MF gaat, of eigenlijk is, een streeftfighter aan het bouwen om dit blok heen![]()
geen beetjequote:Op donderdag 23 juni 2005 22:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zonder remlicht![]()
Marty is volgens mij een beetje nachtblind.
Vorig jaar november vond hij mij ook al zo hard rijden s'avonds.![]()
(reed ik trouwens op de VFR, en hij op mijn Beemer)
Mark.. mijn lampje was kapot (gelukkig voor de meet verwisseld met in eerste instantie het oude lampje van de CR die een led lichtje kreeg) ), maar er past niet eens een normaal lampje in.![]()
Alleen een lampje met 1 gloeidraad.
Stond mij daar toch te hannesen met een dubbele.![]()
Hele unit er maar af gehaald, lukt het nog niet.![]()
Keek naar de oude lamp.. ah.alleen een aansluiting in het midden.
Kan jij wel bedrading hebben voor een remlicht, wordt toch echt een andere unit.
Nou moest dat kontje er toch al af.![]()
Zelfde geldt voor SM rijdersquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:18 schreef Shagya het volgende:
[..]
Ja die gozer bouwt echt een aparte fiets.En alle Guzzi rijders hebben een tik van de molen.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |