Die Cardan heeft ook zo zijn voordelen.quote:
Je hoeft niet zoveel rijervaring te hebben, en de route wordt vanzelf door iemand voorgereden. De mensen zijn er meestal om rustig en af en toe sportief te rijden, maar nooit zo hard dat we de langzaamste kwijt rakenquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:05 schreef el_nuno het volgende:
ja ik wil wel effe rijden maar waar is die meet en wat voor route?
ben nog niet echt veel rij ervaring![]()
PTA Slowchat topic wordt volledig gevuld door Herman de Permanquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:05 schreef Youssef het volgende:
[..]
Maar het gaat eigenlijk altijd wel ergens over.Heb je weleens dat PTA Slowchat topic gelezen
Dat gaat pas nergens over... wij hebben tenminste regelmatig meets en vaak fotoreportages van elkander
Elkander
En profiteren van andermans sleutelkennis en gereedschapquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:03 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ja motorclub staat voor mega onzinnige t**** ouwehoer clubje![]()
Ingeburgerde VWO Allochtoonquote:
Jammer dat we zondag geen langzaamste hadden waar we op moesten wachtenquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:06 schreef Youssef het volgende:
Je hoeft niet zoveel rijervaring te hebben, en de route wordt vanzelf door iemand voorgereden. De mensen zijn er meestal om rustig en af en toe sportief te rijden, maar nooit zo hard dat we de langzaamste kwijt raken
Gewoon aanmelden, de plek komt vanzelf
Die is zooooo goedquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:10 schreef Makster het volgende:
Moet gelijk aan de neger van Knorr reclame denken
Mijn oude cardan en koppelmonster.quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:05 schreef Shagya het volgende:
Die Cardan heeft ook zo zijn voordelen.![]()
Het is zowiezo geen PK monster maar meer een Koppeltractor.![]()
Kennikniequote:Op donderdag 23 juni 2005 22:11 schreef Youssef het volgende:
[..]
Die is zooooo goed![]()
![]()
Niemand een filmpje dervan?
Ik woon bij de Veluwe en kan weleens mooie route maken daar. Kunnen we gelijk poema's gaan zoeken.quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:06 schreef Youssef het volgende:
[..]
Je hoeft niet zoveel rijervaring te hebben, en de route wordt vanzelf door iemand voorgereden. De mensen zijn er meestal om rustig en af en toe sportief te rijden, maar nooit zo hard dat we de langzaamste kwijt raken
Ik had m'n zilveren pimp vizier gewoon dichtquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Jammer dat we zondag geen langzaamste hadden waar we op moesten wachten, behalve op rotondes de voorrijder, en later om 23:00 wel 75% van de totale groep (100% achter mij
) vanwege een lastig donker vizier op een kronkelend dijkweggetje.. zo zeiden ze tenminste
![]()
quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:13 schreef Shagya het volgende:
[..]
Ik woon bij de Veluwe en kan weleens mooie route maken daar. Kunnen we gelijk poema's gaan zoeken.Komende zondag is al bezet voor mij helaas.
![]()
Als je met de nadelen kan leven wel jaquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:05 schreef Shagya het volgende:
[..]
Die Cardan heeft ook zo zijn voordelen.![]()
Het is zowiezo geen PK monster maar meer een Koppeltractor.![]()
Amen to that broquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:12 schreef Patrick281 het volgende:
In April verkocht......ben nu off road en SM freak.![]()
![]()
Heb ik altijd 1 van de mooiste BMW's gevonden maar is met geciviliseert.quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:12 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Mijn oude cardan en koppelmonster.![]()
[afbeelding]
In April verkocht......ben nu off road en SM freak.![]()
![]()
Zonder remlichtquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:13 schreef Youssef het volgende:
Ik had m'n zilveren pimp vizier gewoon dichtJouw schattige achterlichtje voldeed
quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:12 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Mijn oude cardan en koppelmonster.![]()
[afbeelding]
In April verkocht......ben nu off road en SM freak. heel erg ziek![]()
Ja die gozer bouwt echt een aparte fiets.quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:14 schreef Makster het volgende:
[..]
Als je met de nadelen kan leven wel ja
Koppel verhaal ken ik wel ja![]()
"Diegekmetdieguzzi" op MF gaat, of eigenlijk is, een streeftfighter aan het bouwen om dit blok heen![]()
geen beetjequote:Op donderdag 23 juni 2005 22:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zonder remlicht![]()
Marty is volgens mij een beetje nachtblind.
Vorig jaar november vond hij mij ook al zo hard rijden s'avonds.![]()
(reed ik trouwens op de VFR, en hij op mijn Beemer)
Mark.. mijn lampje was kapot (gelukkig voor de meet verwisseld met in eerste instantie het oude lampje van de CR die een led lichtje kreeg) ), maar er past niet eens een normaal lampje in.![]()
Alleen een lampje met 1 gloeidraad.
Stond mij daar toch te hannesen met een dubbele.![]()
Hele unit er maar af gehaald, lukt het nog niet.![]()
Keek naar de oude lamp.. ah.alleen een aansluiting in het midden.
Kan jij wel bedrading hebben voor een remlicht, wordt toch echt een andere unit.
Nou moest dat kontje er toch al af.![]()
Zelfde geldt voor SM rijdersquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:18 schreef Shagya het volgende:
[..]
Ja die gozer bouwt echt een aparte fiets.En alle Guzzi rijders hebben een tik van de molen.
![]()
Mja, anderen vonden deeez ook wel rauw.quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:16 schreef Shagya het volgende:
Heb ik altijd 1 van de mooiste BMW's gevonden maar is met geciviliseert.![]()
Dat rauwe brute van zo'n Guzzi heeft wel wat.![]()
Af en toe sta ik echt versteld van de techniek, zo simpel. I love itquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zonder remlicht![]()
Marty is volgens mij een beetje nachtblind.
Vorig jaar november vond hij mij ook al zo hard rijden s'avonds.![]()
(reed ik trouwens op de VFR, en hij op mijn Beemer)
Mark.. mijn lampje was kapot (gelukkig voor de meet verwisseld met in eerste instantie het oude lampje van de CR die een led lichtje kreeg) ), maar er past niet eens een normaal lampje in.![]()
Alleen een lampje met 1 gloeidraad.
Stond mij daar toch te hannesen met een dubbele.![]()
Hele unit er maar af gehaald, lukt het nog niet.![]()
Keek naar de oude lamp.. ah.alleen een aansluiting in het midden.
Kan jij wel bedrading hebben voor een remlicht, wordt toch echt een andere unit.
Nou moest dat kontje er toch al af.![]()
Ik zal 't in dit topic melden.quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:14 schreef Youssef het volgende:
[..]Initiatief
We hebben al een keer op de Veluwe gedeeltelijk gereden alleen toen regende het nog enzo en gingen we met tegenzin meeten(wat uiteraard later op de dag pas leuker werd
Damn, als ik nu aan toen terugdenk, blij dat de zon nu weer schijnt
Maargoed, geef maar een gil als je een route hebt en gaat rijden
Ik lees dat je nog eens 2-3 weken niet gaat rijden dus.quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:20 schreef Makster het volgende:
MAar de LED achterunit is al onderweg als het goed isGa denk ik zelf de kont aanpassen met MEK en ABS omdat adners de groef die in de achterkap begint niet mooi doorloopt in de kont
![]()
volgens mij komt dat ding dit jaar echt niet de straat opquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik lees dat je nog eens 2-3 weken niet gaat rijden dus.![]()
quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik lees dat je nog eens 2-3 weken niet gaat rijden dus.![]()
Dat naar rechts trekken valt bij de Guzzi wel mee. Je merkt meer de draairichting van de krukas in de bochten.quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Mja, anderen vonden deeez ook wel rauw.
Trekt behoorlijk naar rechts bij gasgeven, open demper gaf leuke boxerklappen en vlammen.![]()
En het sturen is top van die Beemer. Relatief licht en handelbaar.
Praten ook over 5 generatie's verschil.![]()
Maar die Guz is zeker een liefhebbersfiets hoor.![]()
Vertrouwen me nou is Marty, kop opquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
volgens mij komt dat ding dit jaar echt niet de straat op![]()
Dat ding komt wel de straat opquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
volgens mij komt dat ding dit jaar echt niet de straat op![]()
quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:32 schreef Youssef het volgende:
[..]
Dat ding komt wel de straat opVan een 13 hoog flat
![]()
Is weer een andere manier om je frame krom te krijgen
Tegen de tijd dat jij klaar bent strooien ze alweer met zoutquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:29 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Nu is het wachten op het frame en achterbrug. Dan weer opbouwen, onder tussen ander plastic scoren, achter spatbord aanpassen. Dan voorvork in orde krijgen, remschijf op de velg, computertie op bouwen. Dan met buurjongen adapter scoren en dan weer opbouwen. Ondertussen ook nog blok poetsen met Commandant en ook nog tandwielen, ketting banden, bougies en klepspeling in orde brengen. Owja ik vergeet het bestelde kn openlicht filter waardoor in een olieopvangreservoir moet bouwen en de spanningsregelaar moet verleggen![]()
Ben nog wel ff zoet ja
Neuh, hoop toch wel over een maand ofzo klaar te zijn, alleen mijn vakantie is jammer. 2 weken niks kunnen doen. Het kan nu hard gaan, maarja je weet hoe dat gaat met sleutelen, altijd leuk die verrassingenquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:40 schreef hicham het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat jij klaar bent strooien ze alweer met zout*
Mag je weer een half jaar wachten
* Winter 2009
en ook een paar die pas rond 12/13 opstaan, compenseert welquote:Op donderdag 23 juni 2005 23:09 schreef Youssef het volgende:
[..]
Mjah, d'r zitten er tussen die netjes iedere dag 22/23 uur naar bed gaan
Met dit weer slaap ik ook 't liefst 's morgens als ik de kans heb.quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:12 schreef hicham het volgende:
[..]
en ook een paar die pas rond 12/13 opstaan, compenseert wel
Mwoah, dan moet je weer je bed uitdrijvenquote:Op donderdag 23 juni 2005 23:16 schreef Shagya het volgende:
[..]
Met dit weer slaap ik ook 't liefst 's morgens als ik de kans heb.![]()
Staat ie nog wel in je schuur??quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
vaagh:
[afbeelding]
lijkt de mijne wel???
Vroeg in de ochtend bedoel ik dan.quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:25 schreef hicham het volgende:
[..]
Mwoah, dan moet je weer je bed uitdrijvenWarm in de ochtend
quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
vaagh:
[afbeelding]
lijkt de mijne wel???
De stickers zijn eraf.quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
vaagh:
[afbeelding]
lijkt de mijne wel???
Thnx. Ik was wat over 't forum aan 't struinen en toen kwam ik dit topic tegen.quote:
Belooft veel goeds voor een eventuele meetquote:Op donderdag 23 juni 2005 23:50 schreef Shagya het volgende:
[..]
Thnx. Ik was wat over 't forum aan 't struinen en toen kwam ik dit topic tegen.![]()
Rij al aardig wat jaren op 2 wielen, helaas de laatste 2 jaar de lol wat kwijtgeraakt door hoeveelheid prenten.![]()
Ewa Hicham, kirak a khouya? Rak bikhair? Yvonnequote:Op donderdag 23 juni 2005 23:57 schreef hicham het volgende:
[..]
Belooft veel goeds voor een eventuele meet
En ik zoek ook maar mijn bedje zo op,
Dat valt wel mee hoor.quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:57 schreef hicham het volgende:
[..]
Belooft veel goeds voor een eventuele meet
Nog te warm hier. Ik wacht nog paar uurtjes.quote:En ik zoek ook maar mijn bedje zo op,
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ewa Hicham, kirak a khouya? Rak bikhair? YvonneSh3el hadi ma shefnek Akkersloot
Fin wa7d khouk Youssef, yek ma rash n3as, Milagro
![]()
²
Nu in normaal nederlandsquote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:06 schreef Youssef het volgende:
Topics agor fie Fok! kie amloe koken damR@b
Ollahila. Gheda l Maghreb ghadi tel3ab l kourat insha Allah, d3a me3aya besh terbe7 Lemmebquote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:06 schreef Youssef het volgende:
Topics agor fie Fok! kie amloe koken damR@b
Ana an d3a ma3kquote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ollahila. Gheda l Maghreb ghadi tel3ab l kourat insha Allah, d3a me3aya besh terbe7 Lemmeb²
Hmmm, hoe zat dat ook al weer???quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:06 schreef Youssef het volgende:
De mensen zijn er meestal om rustig en af en toe sportief te rijden, maar nooit zo hard dat we de langzaamste kwijt raken
Ja... beschlaamaquote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ollahila. Gheda l Maghreb ghadi tel3ab l kourat insha Allah, d3a me3aya besh terbe7 Lemmeb²
Als ze willen scoren dan kan het nu. Op dit onmogelijke tijdstip hoor ik er eentje brullen.quote:Politie neemt lawaaimotor in
ASSEN Op een camping aan de Witterhaar werd gisteravond een aanhangwagen met daarop een motor zonder kentekenplaat, zadel, remmen etc. aangetroffen. Deze zgn. lawaaimachine, overigens op moment van aantreffen niet in gebruik, mag door de eigenaar, een 57-jarige Duitser, na de TT (zaterdagavond) weer opgehaald worden.
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ewa Hicham, kirak a khouya? Rak bikhair? YvonneSh3el hadi ma shefnek Akkersloot
Fin wa7d khouk Youssef, yek ma rash n3as, Milagro
![]()
²
Beginnersfoutjequote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:59 schreef bwt het volgende:
[..]
Hmmm, hoe zat dat ook al weer???
wat was er toch met mijn eerste meet????
ehhhhhhhh.........
O ja, er was iemand fout gereden,,,, en ene RB en bwt maar gas geven om bij te halen.
Maar verder is het zeker fun
lekker rond rijden en zien waar we terecht komen
Zoooowwwquote:Op vrijdag 24 juni 2005 04:07 schreef ondeugend het volgende:
Boetes politie TT week
Wheelie 200 euro
Burnout/Spin 200 euro
Sprinten (straatrace) 200 euro
Lawaaimachine 110 euro + inbeslagname
Houtkappen 45 euro
Wildkamperen 95 euro
quote:
En dat ik 1 keer best hard op de bank ploftequote:Op vrijdag 24 juni 2005 07:58 schreef hicham het volgende:
En nog sorry dat ik met de stroop had geknoeid raus en mercy![]()
Ik heb gewoon een grotere margequote:Op vrijdag 24 juni 2005 08:03 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Hij heeft hem zonder lopende motor al niet eens onder controle............
Preventief rijbewijs in beslag nemen zeg ik je..........![]()
.........en je vindt het raar dat je Youssef zijn brommer niet mag lenen?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 08:04 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een grotere marge
Zou me al een tweede topkuip hebben gekost
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 08:04 schreef Youssef het volgende:
[..]
En dat ik 1 keer best hard op de bank plofte![]()
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 08:05 schreef hollander172 het volgende:
[..]
.........en je vindt het raar dat je Youssef zijn brommer niet mag lenen?![]()
Zijn motor heeft geen middenbok, en tanken mag hij zelf doenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 08:05 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Heb trouwens wel op de VFR van Mercy mogen rijden en hij ging toen op m'n Bandit, dat was na m'n blunder dus het vertrouwen was er nog welquote:Op vrijdag 24 juni 2005 08:05 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |