en ook een paar die pas rond 12/13 opstaan, compenseert welquote:Op donderdag 23 juni 2005 23:09 schreef Youssef het volgende:
[..]
Mjah, d'r zitten er tussen die netjes iedere dag 22/23 uur naar bed gaan
Met dit weer slaap ik ook 't liefst 's morgens als ik de kans heb.quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:12 schreef hicham het volgende:
[..]
en ook een paar die pas rond 12/13 opstaan, compenseert wel
Mwoah, dan moet je weer je bed uitdrijvenquote:Op donderdag 23 juni 2005 23:16 schreef Shagya het volgende:
[..]
Met dit weer slaap ik ook 't liefst 's morgens als ik de kans heb.![]()
Staat ie nog wel in je schuur??quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
vaagh:
[afbeelding]
lijkt de mijne wel???
Vroeg in de ochtend bedoel ik dan.quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:25 schreef hicham het volgende:
[..]
Mwoah, dan moet je weer je bed uitdrijvenWarm in de ochtend
quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
vaagh:
[afbeelding]
lijkt de mijne wel???
De stickers zijn eraf.quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
vaagh:
[afbeelding]
lijkt de mijne wel???
Thnx. Ik was wat over 't forum aan 't struinen en toen kwam ik dit topic tegen.quote:
Belooft veel goeds voor een eventuele meetquote:Op donderdag 23 juni 2005 23:50 schreef Shagya het volgende:
[..]
Thnx. Ik was wat over 't forum aan 't struinen en toen kwam ik dit topic tegen.![]()
Rij al aardig wat jaren op 2 wielen, helaas de laatste 2 jaar de lol wat kwijtgeraakt door hoeveelheid prenten.![]()
Ewa Hicham, kirak a khouya? Rak bikhair? Yvonnequote:Op donderdag 23 juni 2005 23:57 schreef hicham het volgende:
[..]
Belooft veel goeds voor een eventuele meet
En ik zoek ook maar mijn bedje zo op,
Dat valt wel mee hoor.quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:57 schreef hicham het volgende:
[..]
Belooft veel goeds voor een eventuele meet
Nog te warm hier. Ik wacht nog paar uurtjes.quote:En ik zoek ook maar mijn bedje zo op,
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ewa Hicham, kirak a khouya? Rak bikhair? YvonneSh3el hadi ma shefnek Akkersloot
Fin wa7d khouk Youssef, yek ma rash n3as, Milagro
![]()
²
Nu in normaal nederlandsquote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:06 schreef Youssef het volgende:
Topics agor fie Fok! kie amloe koken damR@b
Ollahila. Gheda l Maghreb ghadi tel3ab l kourat insha Allah, d3a me3aya besh terbe7 Lemmebquote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:06 schreef Youssef het volgende:
Topics agor fie Fok! kie amloe koken damR@b
Ana an d3a ma3kquote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ollahila. Gheda l Maghreb ghadi tel3ab l kourat insha Allah, d3a me3aya besh terbe7 Lemmeb²
Hmmm, hoe zat dat ook al weer???quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:06 schreef Youssef het volgende:
De mensen zijn er meestal om rustig en af en toe sportief te rijden, maar nooit zo hard dat we de langzaamste kwijt raken
Gewoon aanmelden, de plek komt vanzelf
Ja... beschlaamaquote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ollahila. Gheda l Maghreb ghadi tel3ab l kourat insha Allah, d3a me3aya besh terbe7 Lemmeb²
Als ze willen scoren dan kan het nu. Op dit onmogelijke tijdstip hoor ik er eentje brullen.quote:Politie neemt lawaaimotor in
ASSEN Op een camping aan de Witterhaar werd gisteravond een aanhangwagen met daarop een motor zonder kentekenplaat, zadel, remmen etc. aangetroffen. Deze zgn. lawaaimachine, overigens op moment van aantreffen niet in gebruik, mag door de eigenaar, een 57-jarige Duitser, na de TT (zaterdagavond) weer opgehaald worden.
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ewa Hicham, kirak a khouya? Rak bikhair? YvonneSh3el hadi ma shefnek Akkersloot
Fin wa7d khouk Youssef, yek ma rash n3as, Milagro
![]()
²
Beginnersfoutjequote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:59 schreef bwt het volgende:
[..]
Hmmm, hoe zat dat ook al weer???
wat was er toch met mijn eerste meet????
ehhhhhhhh.........
O ja, er was iemand fout gereden,,,, en ene RB en bwt maar gas geven om bij te halen.
Maar verder is het zeker fun
lekker rond rijden en zien waar we terecht komen
Zoooowwwquote:Op vrijdag 24 juni 2005 04:07 schreef ondeugend het volgende:
Boetes politie TT week
Wheelie 200 euro
Burnout/Spin 200 euro
Sprinten (straatrace) 200 euro
Lawaaimachine 110 euro + inbeslagname
Houtkappen 45 euro
Wildkamperen 95 euro
quote:
En dat ik 1 keer best hard op de bank ploftequote:Op vrijdag 24 juni 2005 07:58 schreef hicham het volgende:
En nog sorry dat ik met de stroop had geknoeid raus en mercy![]()
Ik heb gewoon een grotere margequote:Op vrijdag 24 juni 2005 08:03 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Hij heeft hem zonder lopende motor al niet eens onder controle............
Preventief rijbewijs in beslag nemen zeg ik je..........![]()
.........en je vindt het raar dat je Youssef zijn brommer niet mag lenen?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 08:04 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een grotere marge
Zou me al een tweede topkuip hebben gekost
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 08:04 schreef Youssef het volgende:
[..]
En dat ik 1 keer best hard op de bank plofte![]()
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 08:05 schreef hollander172 het volgende:
[..]
.........en je vindt het raar dat je Youssef zijn brommer niet mag lenen?![]()
Zijn motor heeft geen middenbok, en tanken mag hij zelf doenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 08:05 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Heb trouwens wel op de VFR van Mercy mogen rijden en hij ging toen op m'n Bandit, dat was na m'n blunder dus het vertrouwen was er nog welquote:Op vrijdag 24 juni 2005 08:05 schreef hollander172 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |