quote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hier alvast een toepasselijk plaatje voor je volgende nabije levensfase met BE.![]()
En geheel in de "stijl lijn."![]()
![]()
Damn, was een half uur te laat vanochtend, werd pas kwart voor 8 wakker.![]()
Dus ik dacht even zonder ontbijt in de auto te springenen dan was ik nog net op tijd.
![]()
Slaat de Fiero niet aan.![]()
![]()
Dan maar een SMS'je, op mijn gemak een ontbijtje en lunch gemaakt, CR buiten gezet en weer 8 flinke trappen en jeeeng jeeeng jeeengggg.![]()
![]()
Collega's vroeg of ik op de fiets was, T- shirt was helemaal nat van het aantrappen.![]()

het is iig duidelijk waa we moeten zijn voor onderdelen. Hij heeft ze niet nodg, er rijdt toch niksquote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]het gaat echt goed met jouw wagen/motorpark heH ?
![]()

voor hoelangquote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:55 schreef Makster het volgende:
Maar wel een 500 CC 2 takt![]()
![]()
En als het rijdt dan is het genieten![]()

It´s much cooler to get your kick in 40 km than in 400 kmquote:

die 400Km hoef je ook niet ineens te rijdenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:09 schreef Makster het volgende:
[..]
It´s much cooler to get your kick in 40 km than in 400 km
Twee rondjes over de dijk, 4 rotondes, 6 invoegstroken en 5 vluchtheuvels maken de dag beter dan 200 km asfalt![]()
![]()
![]()
Al moet ik zeggen dat een SS ook wel lachen is, of een Z1000![]()

Hoeveel kilometer hebben we op de stuntelmeet afgelegd?quote:

als je al zover komt als 40 kilometerquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
die 400Km hoef je ook niet ineens te rijdenkan je ook in stapjes doen
maar om na iedere 40Km te moeten sleutelen![]()
![]()

Ben 2 weken geleden zonder problemen heen en terug naar MotorXtra geweest.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:16 schreef Gebakken_vissie het volgende:
als je al zover komt als 40 kilometer

Eerste SM meet ruim 150 afgelegd zonder problemen of sleutelmomentenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:16 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
als je al zover komt als 40 kilometer

quote:Hello Youssef,
Good morning. How are you?. Thanks for your order. Today I´ll send you the
tires and on Thuesday you will have them in your address in The Netherlands.
I can send you the tracking number on Monday; today it isn´t possible
because DHL give me this number when the tires go out of the Spain; ok?.
Have a nice weekend!
Best regards,
Alejandro Rguez.

Veel keukenrollen i.c.m. remmenreiniger, WD40 of in jouw geval (milieuvriendelijk daar'o) groene zeep doen wonderen.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:32 schreef Youssef het volgende:
Mijn motor doet weer blingEn dat nog wel op de Popijn keukenrollen manier
Is wat makkelijker met al dat kettingvet![]()
Damn, regelmatig schoonhouden is wel zo makkelijk, maar niet iedereen heeft hem in de woonkamer staan

ligt er maar helemaal aan of we snelweg pakken of nietquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:30 schreef Makster het volgende:
[..]
Eerste SM meet ruim 150 afgelegd zonder problemen of sleutelmomenten
Onze SM´s kicken jullie tourfietsen der ass. Been there, seen that, done that![]()
![]()

Groene zeepquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:46 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Veel keukenrollen i.c.m. remmenreiniger, WD40 of in jouw geval (milieuvriendelijk daar'o) groene zeep doen wonderen.![]()
![]()
quote:Had hem maandagnacht laten zitten, helemaal vergeten.
Die velletjes waren wel droog de volgende ochtend om de vorkpoten.
(en de beestjes weer hard)

Jeetje, altijd dat gelulquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:30 schreef Makster het volgende:
[..]
Eerste SM meet ruim 150 afgelegd zonder problemen of sleutelmomenten
Onze SM´s kicken jullie tourfietsen der ass. Been there, seen that, done that![]()
![]()
Maar dit is de zelfde discussie als waarom iemand chocola lekker vind en waarom Mercy een roze honda leuk vindt![]()

Wequote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:46 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
ligt er maar helemaal aan of we snelweg pakken of niet
Bijkomenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:54 schreef Youssef het volgende:
[..]
Jeetje, altijd dat gelulDat je nog zegt dat die SM's redelijk kunnen bijkomen met die sportfietsen ok, maar nu je kicksass te ver gaat neemt geen hond je meer serieus

in de tijd die hij nodig heeft aan te trappen heb ik dat ding al een stad verder geduwd hoorquote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:00 schreef Makster het volgende:
[..]
WeJij rijdt even hard als Pep zijn KLX toch momenteel
[..]

quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:03 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
in de tijd die hij nodig heeft aan te trappen heb ik dat ding al een stad verder geduwd hoor

quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:18 schreef bwt het volgende:
Hij zou en moest persee wachten tot vandaag......

Dat bijkomen sloeg ook niet op de snelheid maar op de funfactor. En aangezien het aantal sportmotoren op de meets nog steeds boven de 99,9 % ligt moet ik helaas concluderen dat de funfactor voor een sportmotor hoger ligtquote:

Youssef in de relmodus, succesquote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:09 schreef Youssef het volgende:
[..]
Dat bijkomen sloeg ook niet op de snelheid maar op de funfactor. En aangezien het aantal sportmotoren op de meets nog steeds boven de 99,9 % ligt moet ik helaas concluderen dat de funfactor voor een sportmotor hoger ligt

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |