en reactie daaropquote:Op vrijdag 22 april 2005 09:59 schreef Tur_boo het volgende:
Ketting was niet onderhouden want zo te zien stond die droog.
Dus eigen schult dikke bult.
Maar een kaaskop leert het nooit om geld uit te geven, het moet zo goedkoop mogelijk en dan krijg je dit.
Koop volgende keer een bus olie en vet die ketting eens in loser.
Groetjes van het anti NL forum www .motorforum.be
quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:07 schreef C0bra het volgende:
[...]
Zeg achterlijke kut belg. Dat jullie stinken naar een frituurpan allaa jou geurtje jou probleem, maar dat jullie niet konden lezen is toch wel heel triest. Ik heb nu al meerdere malen gezegd dat de ketting de dag op het rijden nog ingespoten is! in jou taal, de mayo is toegevoegd op de frites voor de inname!.

quote:

Dat vraag ik me nu ook af ja.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:09 schreef Makster het volgende:
Fukkurk bissmahla laan![]()
Vraag me af wat die stink OPM ons nou moet vertellen.....![]()

quote:Op vrijdag 24 juni 2005 07:51 schreef hicham het volgende:
Oh ja, voordat mercy me voor is zal ik het zelf maar opbiechten
Tis bovendien vrijdag dus rellen en mij uitlachen![]()
Toen we eindelijk klaar waren met het geklus en we op het punt stonden om te vertrekken wou ik de motor van de middenbok aftrekken. Dus ik duw mijn motor naar voren maar de voorband kwam tegen een muurtje aan, waardoor hij dus net niet en net wel op de middenbok 'vast' stondDus ik heel lomp tegen mijn middenbok schoppen om hem eronderuit te proberen krijgen, is me namelijk al eerder gebeurd dat ie zo 'vast' blijft zitten
Toen de middenbok d'ronderuit geschopt was begon de motor in een fractie van een seconde van me af te hellen en voor ik het wist hield ik hem niet meerTweede keer nu al
Deze keer nog verder dan die keer bij benzinepomp. Het was schuin bij een hoek dus de stuur ving wederom de motor op dus hij viel gelukkig niet helemaal tegen de grond
Martie vond het nog erger dan ik volgens mij en stond meteen aan de andere kant van de motor om hem op te tillenMisschien toch maar eens minder lomp met de motor omgaan?
Zit je een hele dag te klussen, gebeurd je dit
Moet weer even de spiegel vastschroeven, zit nog ene beetje losjes nu

Dan zou het mij eeuwig blijven achtervolgenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
als jij het niet verteld had was er niemand achter gekomen
![]()

quote:Op vrijdag 24 juni 2005 08:30 schreef Youssef het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijnpostbank.nl r0xMeteen maar dat adres gebookmarked

quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:24 schreef Youssef het volgende:
Is nu het moment dat Martie met 5 quotes gaat komen of laat ie het hierbij?
Motor nu echt schoonmaken. Afspuiten mag zo te zien, dus dat ga ik ook doen
Ik ben bang van wel Youssefquote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]![]()
het eerste jaar met VFR is zonder bekeuringen verlopen bij mij![]()

zoiets zag ik al in het vorige topic. Elke keer die buitenlanders hier. Ik zeg: EIGEN MOTORRIJDERS EERSTquote:

quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:54 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
zoiets zag ik al in het vorige topic. Elke keer die buitenlanders hier. Ik zeg: EIGEN MOTORRIJDERS EERST

ik ben het plaatje kwijt. en die iconmanager doet het nietquote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:57 schreef hicham het volgende:
[..]
wanneer ben je eens van plan je usericon te fixen

Hier alvast een toepasselijk plaatje voor je volgende nabije levensfase met BE.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:00 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
ik ben het plaatje kwijt. en die iconmanager doet het niet
Buiten dat twijfel ik eraan of ik die kameel weer zal nemen. Dan ben ik ineens wel weer heel erg herkenbaar. Voorlopig houd ik het ff zou dus.

quote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hier alvast een toepasselijk plaatje voor je volgende nabije levensfase met BE.![]()
En geheel in de "stijl lijn."![]()
![]()
Damn, was een half uur te laat vanochtend, werd pas kwart voor 8 wakker.![]()
Dus ik dacht even zonder ontbijt in de auto te springenen dan was ik nog net op tijd.
![]()
Slaat de Fiero niet aan.![]()
![]()
Dan maar een SMS'je, op mijn gemak een ontbijtje en lunch gemaakt, CR buiten gezet en weer 8 flinke trappen en jeeeng jeeeng jeeengggg.![]()
![]()
Collega's vroeg of ik op de fiets was, T- shirt was helemaal nat van het aantrappen.![]()

quote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:12 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]![]()
Dus als ik het goed begrijp heb je een kapotte auto en twee nauwelijks werkende motoren? Dan doe ik het nog niet zo slecht he

Moet het niet heerlijk zijn om alles een keer nieuw te kopenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hier alvast een toepasselijk plaatje voor je volgende nabije levensfase met BE.![]()
![]()
Dus ik dacht even zonder ontbijt in de auto te springenen dan was ik nog net op tijd.
![]()
![]()
Dan maar een SMS'je, op mijn gemak een ontbijtje en lunch gemaakt, CR buiten gezet en weer 8 flinke trappen en jeeeng jeeeng jeeengggg.![]()
![]()
Collega's vroeg of ik op de fiets was, T- shirt was helemaal nat van het aantrappen.![]()

quote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:32 schreef Makster het volgende:
[..]
Moet het niet heerlijk zijn om alles een keer nieuw te kopen
Maar wat het met nieuw is..... Nieuwe shit heeft geen karakterNeem de autobranche, ALLE auto+s lijken tegen woordig op elkaar. Zelfs met motoren gaat eht die kant op
![]()
Geef mij maar oudere kansloze troep wat nooit werkt, veel onderhoud vergt en passie ademd![]()

quote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
De KLX blijft pas lopen na een trap of 30 (heb er een blauw been van momenteel na 2 dagen aankloten)

quote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()

het is iig duidelijk waa we moeten zijn voor onderdelen. Hij heeft ze niet nodg, er rijdt toch niksquote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]het gaat echt goed met jouw wagen/motorpark heH ?
![]()

voor hoelangquote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:55 schreef Makster het volgende:
Maar wel een 500 CC 2 takt![]()
![]()
En als het rijdt dan is het genieten![]()

It´s much cooler to get your kick in 40 km than in 400 kmquote:

die 400Km hoef je ook niet ineens te rijdenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:09 schreef Makster het volgende:
[..]
It´s much cooler to get your kick in 40 km than in 400 km
Twee rondjes over de dijk, 4 rotondes, 6 invoegstroken en 5 vluchtheuvels maken de dag beter dan 200 km asfalt![]()
![]()
![]()
Al moet ik zeggen dat een SS ook wel lachen is, of een Z1000![]()

Hoeveel kilometer hebben we op de stuntelmeet afgelegd?quote:

als je al zover komt als 40 kilometerquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
die 400Km hoef je ook niet ineens te rijdenkan je ook in stapjes doen
maar om na iedere 40Km te moeten sleutelen![]()
![]()

Ben 2 weken geleden zonder problemen heen en terug naar MotorXtra geweest.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:16 schreef Gebakken_vissie het volgende:
als je al zover komt als 40 kilometer

Eerste SM meet ruim 150 afgelegd zonder problemen of sleutelmomentenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:16 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
als je al zover komt als 40 kilometer

quote:Hello Youssef,
Good morning. How are you?. Thanks for your order. Today I´ll send you the
tires and on Thuesday you will have them in your address in The Netherlands.
I can send you the tracking number on Monday; today it isn´t possible
because DHL give me this number when the tires go out of the Spain; ok?.
Have a nice weekend!
Best regards,
Alejandro Rguez.

Veel keukenrollen i.c.m. remmenreiniger, WD40 of in jouw geval (milieuvriendelijk daar'o) groene zeep doen wonderen.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:32 schreef Youssef het volgende:
Mijn motor doet weer blingEn dat nog wel op de Popijn keukenrollen manier
Is wat makkelijker met al dat kettingvet![]()
Damn, regelmatig schoonhouden is wel zo makkelijk, maar niet iedereen heeft hem in de woonkamer staan

ligt er maar helemaal aan of we snelweg pakken of nietquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:30 schreef Makster het volgende:
[..]
Eerste SM meet ruim 150 afgelegd zonder problemen of sleutelmomenten
Onze SM´s kicken jullie tourfietsen der ass. Been there, seen that, done that![]()
![]()

Groene zeepquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:46 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Veel keukenrollen i.c.m. remmenreiniger, WD40 of in jouw geval (milieuvriendelijk daar'o) groene zeep doen wonderen.![]()
![]()
quote:Had hem maandagnacht laten zitten, helemaal vergeten.
Die velletjes waren wel droog de volgende ochtend om de vorkpoten.
(en de beestjes weer hard)

Jeetje, altijd dat gelulquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:30 schreef Makster het volgende:
[..]
Onze SM´s kicken jullie tourfietsen der ass. Been there, seen that, done that![]()
![]()
Maar dit is de zelfde discussie als waarom iemand chocola lekker vind en waarom Mercy een roze honda leuk vindt![]()

Wequote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:46 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
ligt er maar helemaal aan of we snelweg pakken of niet
Bijkomenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:54 schreef Youssef het volgende:
[..]
Jeetje, altijd dat gelulDat je nog zegt dat die SM's redelijk kunnen bijkomen met die sportfietsen ok, maar nu je kicksass te ver gaat neemt geen hond je meer serieus

in de tijd die hij nodig heeft aan te trappen heb ik dat ding al een stad verder geduwd hoorquote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:00 schreef Makster het volgende:
[..]
WeJij rijdt even hard als Pep zijn KLX toch momenteel
[..]

quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:03 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
in de tijd die hij nodig heeft aan te trappen heb ik dat ding al een stad verder geduwd hoor

quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:18 schreef bwt het volgende:
Hij zou en moest persee wachten tot vandaag......

Dat bijkomen sloeg ook niet op de snelheid maar op de funfactor. En aangezien het aantal sportmotoren op de meets nog steeds boven de 99,9 % ligt moet ik helaas concluderen dat de funfactor voor een sportmotor hoger ligtquote:

Youssef in de relmodus, succesquote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:09 schreef Youssef het volgende:
[..]
Dat bijkomen sloeg ook niet op de snelheid maar op de funfactor. En aangezien het aantal sportmotoren op de meets nog steeds boven de 99,9 % ligt moet ik helaas concluderen dat de funfactor voor een sportmotor hoger ligt

quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:30 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Maar dit is de zelfde discussie als waarom iemand chocola lekker vind en waarom Mercy een roze honda leuk vindt![]()

Ignorence is a blessquote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:09 schreef Youssef het volgende:
[..]
Dat bijkomen sloeg ook niet op de snelheid maar op de funfactor. En aangezien het aantal sportmotoren op de meets nog steeds boven de 99,9 % ligt moet ik helaas concluderen dat de funfactor voor een sportmotor hoger ligt

quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:49 schreef Youssef het volgende:
edit: Oh ja, het groen van mijn velg blijft ook heel lichtjes achter op de keukenrolpapiertjes![]()
![]()
Ooit zo'n ding geredenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:09 schreef Youssef het volgende:
[..]
KLX loopt normaal in 1, hoogstens en zeldzaam 2 trappen.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:03 schreef Gebakken_vissie het volgende:
in de tijd die hij nodig heeft aan te trappen heb ik dat ding al een stad verder geduwd hoor

Was Volkswagen niet nummer 1 in de lease ?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:17 schreef Makster het volgende:
[..]
Ignorence is a bless![]()
![]()
Omdat 90% van de leasebakken Opels zijn wil nog niet zeggen dat dat de leukste auto´s zijn![]()

ik heb na poetsbeurt van mijn wielen rood op mijn doekje zittenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:49 schreef Youssef het volgende:
edit: Oh ja, het groen van mijn velg blijft ook heel lichtjes achter op de keukenrolpapiertjes![]()
![]()

Poetsbeurt met commandant o.i.d.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik heb na poetsbeurt van mijn wielen rood op mijn doekje zitten![]()

quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:19 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Slechte opgeknapte schademotor.
![]()
Normaal zijn die wielen gecoat, die van jou zijn blijkbaar gespoten.![]()

quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:19 schreef Patrick281 het volgende:
Marty was best wel verbaast hoe hard het ding doorliep.![]()
De achtervolging op die dijkjes en binnendoor was zeker geen 2 vingers in je neus waar hij ws op gerekend had.Was gewoon een leuke vlotte rit zo met zijn vieren.
![]()
En ja, met de CR was het wel grappig met Yoessef en Hicham bij de pomp .. ik stap op de CR en zij starten gelijk hun eigen motoren, voordat ik de kickstarter ook maar uitgeklapt had.![]()
![]()
Trapje of 10 en bougie wisselen verder liep dat kreng eindelijk eens.![]()

Ben ik niet de enige die genaaid wordtquote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
nee gewoon WD40 of washoudende poets![]()

als je teveel commandant gebruikt is er straks geen lak meer om te poetsenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:28 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ben ik niet de enige die genaaid wordt![]()
Nu nog de wax/commandant sessie's aanleren

Commandant voegt toch juist wat toe?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:29 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
als je teveel commandant gebruikt is er straks geen lak meer om te poetsen![]()

Helaas kan ik je advies alleen aannemen als deze wordt ondersteund door een manquote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:32 schreef ondeugend het volgende:
Commandant is cleaner.... voegt dus niets toe.

quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:34 schreef Youssef het volgende:
[..]
Helaas kan ik je advies alleen aannemen als deze wordt ondersteund door een man

ik wil best wat vrouwelijke zaken ondersteunen, maar een advies hoort daar niet bijquote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:34 schreef Youssef het volgende:
[..]
Helaas kan ik je advies alleen aannemen als deze wordt ondersteund door een man

Daar hebben we bh's voor vissie.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:39 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
ik wil best wat vrouwelijke zaken ondersteunen, maar een advies hoort daar niet bij

commandant ( de groene dan ) NO:4 heeft een polijstende werking is bedoeld om doffe lak weer op te glimmenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:31 schreef Youssef het volgende:
[..]
Commandant voegt toch juist wat toe?![]()
![]()
Weer iets nieuws geleerd

dat denken julliequote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:38 schreef ondeugend het volgende:
[..]
<------ In mijn cultuur gaat het andersom....
![]()

quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:27 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik had zeker niet verwacht dat ie zo lekker doortrokmaar niet kunnen bijhouden was het ook niet bij hoor
![]()
Dat vind ik wel wat overdreven.quote:met heel slecht wegdek houd ik liever iets meer afstand om beter overzicht op de weg te hebben![]()

quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:31 schreef Youssef het volgende:
[..]
Commandant voegt toch juist wat toe?![]()
![]()
Weer iets nieuws geleerd

Vanochtend was hij wel weer heel mailerig.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:29 schreef bwt het volgende:
OPM zal vanavond wel weer posten denk ik zo.
zal wel druk op het werk zijn of zo...........

dus toch een comming out. Pas maar op jijquote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Vanochtend was hij wel weer heel mailerig.![]()
![]()

Ik mocht ook nog niks zeggen van hem.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:07 schreef Gebakken_vissie het volgende:
dus toch een comming out. Pas maar op jij

Jajaquote:Ik rijd op dit moment nog schakelbrommer (zr50 choppertje, 25 jaar oud ondertussen), maar krijg een beetje genoeg van 30 moeten rijden tussen druk verkeer, op fietspad rijden soms en constant op politie moeten letten. (ondanks dat ik normaal rij, rij ik tussen verkeer liever 40/45, en dat mag dus niet)
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
commandant ( de groene dan ) NO:4 heeft een polijstende werking is bedoeld om doffe lak weer op te glimmendus als je steeds het toplaagje eraf poets dan ga je er echt wel een keer doorheen
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Vanochtend was hij wel weer heel mailerig.![]()
![]()

Mail maar, je weet mijn adresquote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik mocht ook nog niks zeggen van hem.![]()

ik snap eigelijk helemaal niet waarom daar zo geheimzinnig over gedaan moet wordenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik mocht ook nog niks zeggen van hem.![]()

Begrijp het ook niet echtquote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik snap eigelijk helemaal niet waarom daar zo geheimzinnig over gedaan moet worden![]()

ow, dus dalijk krijgen we de sappige verhalen over de betaalwijzequote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:21 schreef Youssef het volgende:
[..]
Begrijp het ook niet echt
Tis maar een zx7r hoor![]()
Was allang duidelijk dat die chick hem van je zou kopen![]()

quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik snap eigelijk helemaal niet waarom daar zo geheimzinnig over gedaan moet worden![]()
Ik kan er ook niets aan doen allemaal.quote:

quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:49 schreef ondeugend het volgende:
Ik weet het, ik weet het !!!!
Hij heeft een bak geld gewonnen en nu krijgen we allemaal een nieuwe motor.

Buiten is het anders ook niet te hardenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:00 schreef Gebakken_vissie het volgende:
het is verdomme te warm om te werken op kantoor te zitten

Hbe net een kwartiertje buiten gelopen maar ik vond het toch best wel lekker aangenaam hoor.quote:

Ik heb de koeler recht boven mijn hoofd zitten voor de hele ruimte, en dat is ook geen pretje.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:00 schreef Gebakken_vissie het volgende:
het is verdomme te warm om te werken op kantoor te zitten

ik pas mijn kleding wel aan aan de rest hier. luchtig dusquote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:12 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik heb de koeler recht boven mijn hoofd zitten voor de hele ruimte, en dat is ook geen pretje.![]()
(tis gewoon nooit goed heH)
Maar ik hou er dus al rekening mee dat ik niet al te luchtig gekleed naar het werk ga.![]()

dito, maar dat kan ik dus niet met die hittequote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:21 schreef bwt het volgende:
en ik wil alleen maar slapen

Als ik hier echt zomers zit dan is het net alsof ik in de koelkast zit.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:16 schreef Gebakken_vissie het volgende:
ik pas mijn kleding wel aan aan de rest hier. luchtig dus

hij is gratisquote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:53 schreef bwt het volgende:
Jaahhhhh, ehhh, neee, ik wil geen kawa, ik wil een soes

Liever een wat minder betrouwbare motor dan een lelijk dingquote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:27 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
hij is gratisdan ruil je hem daarna toch gewoon in voor een betrouwbare motor ?
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:10 schreef RB het volgende:
Was eigenlijk van plan om de motor zo te pakken om richting de TT baan te gaan,![]()
Als ik al naar m`n pak kijk begin ik al spontaan te zweetenDus dan maar naar een terrasje straks. [afbeelding] nu eerst maar weer
[afbeelding]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |