quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:30 schreef Makster het volgende:
[..]
Eerste SM meet ruim 150 afgelegd zonder problemen of sleutelmomenten
Onze SM´s kicken jullie tourfietsen der ass. Been there, seen that, done that![]()
![]()
Maar dit is de zelfde discussie als waarom iemand chocola lekker vind en waarom Mercy een roze honda leuk vindt![]()
Ignorence is a blessquote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:09 schreef Youssef het volgende:
[..]
Dat bijkomen sloeg ook niet op de snelheid maar op de funfactor. En aangezien het aantal sportmotoren op de meets nog steeds boven de 99,9 % ligt moet ik helaas concluderen dat de funfactor voor een sportmotor hoger ligt
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:49 schreef Youssef het volgende:
edit: Oh ja, het groen van mijn velg blijft ook heel lichtjes achter op de keukenrolpapiertjes![]()
![]()
Ooit zo'n ding geredenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:09 schreef Youssef het volgende:
[..]
Dat bijkomen sloeg ook niet op de snelheid maar op de funfactor. En aangezien het aantal sportmotoren op de meets nog steeds boven de 99,9 % ligt moet ik helaas concluderen dat de funfactor voor een sportmotor hoger ligt
KLX loopt normaal in 1, hoogstens en zeldzaam 2 trappen.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:03 schreef Gebakken_vissie het volgende:
in de tijd die hij nodig heeft aan te trappen heb ik dat ding al een stad verder geduwd hoor
Was Volkswagen niet nummer 1 in de lease ?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:17 schreef Makster het volgende:
[..]
Ignorence is a bless![]()
![]()
Omdat 90% van de leasebakken Opels zijn wil nog niet zeggen dat dat de leukste auto´s zijn![]()
ik heb na poetsbeurt van mijn wielen rood op mijn doekje zittenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:49 schreef Youssef het volgende:
edit: Oh ja, het groen van mijn velg blijft ook heel lichtjes achter op de keukenrolpapiertjes![]()
![]()
Poetsbeurt met commandant o.i.d.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik heb na poetsbeurt van mijn wielen rood op mijn doekje zitten![]()
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:19 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Slechte opgeknapte schademotor.
![]()
Normaal zijn die wielen gecoat, die van jou zijn blijkbaar gespoten.![]()
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:19 schreef Patrick281 het volgende:
Marty was best wel verbaast hoe hard het ding doorliep.![]()
De achtervolging op die dijkjes en binnendoor was zeker geen 2 vingers in je neus waar hij ws op gerekend had.Was gewoon een leuke vlotte rit zo met zijn vieren.
![]()
En ja, met de CR was het wel grappig met Yoessef en Hicham bij de pomp .. ik stap op de CR en zij starten gelijk hun eigen motoren, voordat ik de kickstarter ook maar uitgeklapt had.![]()
![]()
Trapje of 10 en bougie wisselen verder liep dat kreng eindelijk eens.![]()
Ben ik niet de enige die genaaid wordtquote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
nee gewoon WD40 of washoudende poets![]()
als je teveel commandant gebruikt is er straks geen lak meer om te poetsenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:28 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ben ik niet de enige die genaaid wordt![]()
Nu nog de wax/commandant sessie's aanleren
Commandant voegt toch juist wat toe?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:29 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
als je teveel commandant gebruikt is er straks geen lak meer om te poetsen![]()
Helaas kan ik je advies alleen aannemen als deze wordt ondersteund door een manquote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:32 schreef ondeugend het volgende:
Commandant is cleaner.... voegt dus niets toe.
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:34 schreef Youssef het volgende:
[..]
Helaas kan ik je advies alleen aannemen als deze wordt ondersteund door een man
ik wil best wat vrouwelijke zaken ondersteunen, maar een advies hoort daar niet bijquote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:34 schreef Youssef het volgende:
[..]
Helaas kan ik je advies alleen aannemen als deze wordt ondersteund door een man
Daar hebben we bh's voor vissie.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:39 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
ik wil best wat vrouwelijke zaken ondersteunen, maar een advies hoort daar niet bij
commandant ( de groene dan ) NO:4 heeft een polijstende werking is bedoeld om doffe lak weer op te glimmenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:31 schreef Youssef het volgende:
[..]
Commandant voegt toch juist wat toe?![]()
![]()
Weer iets nieuws geleerd
dat denken julliequote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:38 schreef ondeugend het volgende:
[..]
<------ In mijn cultuur gaat het andersom....
![]()
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:27 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik had zeker niet verwacht dat ie zo lekker doortrokmaar niet kunnen bijhouden was het ook niet bij hoor
![]()
Dat vind ik wel wat overdreven.quote:met heel slecht wegdek houd ik liever iets meer afstand om beter overzicht op de weg te hebben![]()
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:31 schreef Youssef het volgende:
[..]
Commandant voegt toch juist wat toe?![]()
![]()
Weer iets nieuws geleerd
Vanochtend was hij wel weer heel mailerig.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:29 schreef bwt het volgende:
OPM zal vanavond wel weer posten denk ik zo.
zal wel druk op het werk zijn of zo...........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |