quote:Op maandag 27 juni 2005 15:16 schreef Youssef het volgende:
Hej motorbikes.be is een nepsite, dit kan ik zeer simpel aantonen:
Kawasaki ZX-6R, Uiterlijk: 9
Suzuki Bandit, Uiterlijk: 9,5![]()
![]()
quote:Op maandag 27 juni 2005 15:16 schreef Patrick281 het volgende:
Geachte OP bouwer en onderhoudsman. .
Gaarne zou ik van uw goede en gewaardeerde diensten gebruik willen maken om wat nieuwe foto's in de OP te zetten.
Wegens het niet meer juist werken van Imageshack, voor mijn CR gaarne de volgende link gebruiken: http://img.photobucket.com/albums/v623/patrick281/P1010275web.jpg
En dientgevolge voor mijn KLX gaarne vooralsnog de volgende link gebruiken:
http://img.photobucket.com/albums/v623/patrick281/P1010201web.jpg
Mijn dank is groot.![]()
![]()
Ik heb een combinatie van 1 en 3.quote:
ik heb een duidelijke type 1 bandquote:
Ik zou het ook niet meer weten aan de hand van het plaatje.quote:Op maandag 27 juni 2005 15:21 schreef Youssef het volgende:
Ik heb een combinatie van 1 en 3.
In de voorband heb ik een soort van zigzag structuur van nummer 3 zitten?
best wel intressante informatiequote:
PLAT!quote:Op maandag 27 juni 2005 15:27 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
ik heb een duidelijke type 1 band
Ik ga ze er voor de vakantie opzetten (gaat dat wel door eigenlijk gezien gisteren, is nu al een tijdje bezigquote:Op maandag 27 juni 2005 15:31 schreef Mercy_symbol het volgende:
maar ga hem pas na de vakantie vervangendan is ie echt wel op
Eyquote:
dat scheelt iet veel, denk als je er hard op duwt met een vinger dat je er doorheen prikt. Nou ja, ruim 25000 km mee getuft, dus mag wel vervangen wordne nuquote:
Back in businessquote:Op maandag 27 juni 2005 15:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Ey
Als het goed is zaterdag motor verkochtvrijdag naar een ZX6R kijken en zaterdagmiddag missch naar een 7
het gaat gewoon door als we onderweg regelmatig even stoppen om even op adem te komen is er geen probleemquote:Op maandag 27 juni 2005 15:36 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik ga ze er voor de vakantie opzetten (gaat dat wel door eigenlijk gezien gisteren, is nu al een tijdje bezig![]()
) Zorg je er wel voor dat ze mooi rond blijven die banden van mij
Zal toch wel lukken he?
![]()
![]()
Ik zie als ik em quote dat ie er hoort te staan ja, dan zal het wel weer aan me werk liggen.quote:Op maandag 27 juni 2005 15:54 schreef hicham het volgende:
Welke OP-foto
Compilatiefoto staat er gewoon hier
Heb de pics van jou net bekeken, niet slecht voor een telefoon
dat heb je snel gefixtquote:Op maandag 27 juni 2005 15:35 schreef hicham het volgende:
Voorband zal ik ook na de vakantie moeten vervangen
OPM![]()
Pep, vooral de voorkant ziet er stoer uit
Alternatieve multiple quote stijl
Maar ik heb ook een verhoogd risico op vierkante banden. Maak best veel snelwegkilomters eigenlijk, en dat zal volgend schooljaar wel meer worden omdat ik stage in Leiden ga lopen. Had ik al verteld dat ik een stage plek heb??![]()
Ga een keer een binnendoor route richting Leiden uitstippelen voor de mooie dagen denk ik, en in de winter carpoolen ofzo
quote:Leren handschoenen hebben als nadeel dat als je een flinke regenbui achter je kiezen heb en je je handschoenen uit doet dat je er achterkomt dat je handen zwart zijn geworden. De reden hiervan is dat de leerverf die tegenwoordig gebruikt wordt inderdaad afgeeft. Voor een paar jaar terug was dit niet het geval, toen werd er een leerverf gebruikt die niet afgaf, maar bracht bij een heleboel mensen een allergische reactie teweeg. Deze verf mag dus niet meer gebruikt worden. Als remedie op het afgeven van de verf kun je het beste de handschoen goed wassen met groene zeep en laten drogen en vervolgens goed invetten met leervet.
Denk dat het wel een lange en zware terugreis voor d'r zal worden als dat knietje niet opknaptquote:Op maandag 27 juni 2005 16:04 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
het gaat gewoon door als we onderweg regelmatig even stoppen om even op adem te komen is er geen probleem![]()
Ligt aan je werk jaquote:Op maandag 27 juni 2005 16:04 schreef bwt het volgende:
[..]
Ik zie als ik em quote dat ie er hoort te staan ja, dan zal het wel weer aan me werk liggen.
is inderdaad niet slecht voor een telefoon ja, is wel een 2 mega pixel telefoon met auto focus en digitale zoom (4x - die ik niet zal gaan gebruiken)
Via via viaquote:
Hey, ik ga toch ook niet over je baard beginnen?quote:
quote:Op maandag 27 juni 2005 16:12 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Jij vond haar "snor " niet zo mooi ?![]()
![]()
![]()
dat is denk ik wel de oorzaak van haar kniequote:Op maandag 27 juni 2005 16:14 schreef hicham het volgende:
Hmm .. knietje ... zou het misschien gewoon komen omdat ze jou regelmatig een knietje moet geven als je je weer te gek gedraagt?
quote:Op maandag 27 juni 2005 16:22 schreef Youssef het volgende:
[..]![]()
Niet gezien
Maar zij had toch telkens van die zwarte handen ofzo
Kennelijk heb ik gemist dat ze met die handen over haar bovenlip is gaan wrijven![]()
aangezien de laatste tijd de planning meer richting de dag ervoor of zelfs de zelfde dag gaat is het mogelijkerwijs handig om deze tekst aan te passen naar de huidige maatstaf. Anderzijds kunt u ook een toevoeging maken naar het voorgaande.quote:Hoe ver van te voren hoor je of er word gemeet?
Meestal 2 á 3 weken van tevoren wordt er een vaste datum geprikt. De dagen daarvoor worden de weersvoorspellingen gepeild.
heb ik ook al eens tegen hem gezegd tijdens een meetquote:Op maandag 27 juni 2005 16:38 schreef bwt het volgende:
het volgende schijnt goed te werken, dus doe ik het ook ff
Geachte meneer de OP maker danwel onderhouder,
Het is mij opgevallen in de openings tekst dat er het volgende vermeld staat
[..]
aangezien de laatste tijd de planning meer richting de dag ervoor of zelfs de zelfde dag gaat is het mogelijkerwijs handig om deze tekst aan te passen naar de huidige maatstaf. Anderzijds kunt u ook een toevoeging maken naar het voorgaande.
Met vriendelijke groet,
een collega FOK!MCer
Ik heb OPM ook een ZZR aanbevolen, houdt hij nog geld over voor een SM.quote:Op maandag 27 juni 2005 16:36 schreef Youssef het volgende:
Martie, waarom ga je niet mee gummen me ZZR en die King MD
http://www.motor-forum.nl(...)1/singlepost/3161092
Ben benieuwd of die ZZR het kan bijhouden![]()
quote:Op maandag 27 juni 2005 16:38 schreef bwt het volgende:
het volgende schijnt goed te werken, dus doe ik het ook ff
Geachte meneer de OP maker danwel onderhouder,
Het is mij opgevallen in de openings tekst dat er het volgende vermeld staat
[..]
aangezien de laatste tijd de planning meer richting de dag ervoor of zelfs de zelfde dag gaat is het mogelijkerwijs handig om deze tekst aan te passen naar de huidige maatstaf. Anderzijds kunt u ook een toevoeging maken naar het voorgaande.
Met vriendelijke groet,
een collega FOK!MCer
Weet niet zeker of de d'tjes en t'tjes allemaal zitten waar ze horen, dus als ik ergens een foutje heb gemaakt graag even melden schriftelijk en in drievoud per aangetekende postquote:<< knip OP logo >>
Welkom bij de Fok!MC!
Dit is een gezellig motorclubje met Fok!ers die allemaal 1 ding gemeen hebben: motorrijden is onze hobby![]()
We hebben al verschillende meets gehouden waarbij de eerste meet in november 2003 was, met als route de Havenroute op de Maasvlakte nabij Rotterdam. Intussen zijn er al meer dan 20 meets geweest. Ook wordt er regelmatig afgesproken met leden onder elkaar.
Heb je zin om eens mee te rijden, dan zien we je graag!
Ook voor een gezellig praatje over motoren kun je hier terecht
Overzichtje van Fok!'ers met motoren:Honda CBR600F '96 - (Rausdouwer) Honda CR500 '86 - (Patrick281) Honda VFR750 '94 - (Mercy_symbol) Kawasaki KLX650R '93 - (Patrick281) Kawasaki KLX650R SM '96 - (Makster) Kawasaki Z750 '80 - (Zonder_ZX9R) Kawasaki ZXR400 '95 - (One_Punch_Mickey) Kawasaki ZXR400 '96 - (hollander172) Kawasaki ZX6R '01 - (Ploderus) Kawasaki ZX6R '98 - (Youssef) Suzuki GS500E '91 - (Fulcrum_X) Suzuki GSF600N '96 - (hicham) Suzuki GSX600F '91 - (stinkie) Suzuki GSX-R 750 '05 - (Romius) Suzuki SV1000S '05 - (RB) Suzuki SV650S '00 - (bwt)
FAQ (Frequently Asked Questions):Ik wil best eens een keer meerijden met jullie, hoe geef ik me op?
Gewoon melden in het topic. Iedereen is in principe welkom, maar we willen wel van tevoren wel graag weten wie er allemaal komen.Ik wil best mee, maar ik rijd nog niet zo lang. Is het tempo niet te hoog?
Er wordt afhankelijk van het seizoen en de weersomstandigheden vrij vlot gereden, maar zéker niet achterlijk hard. Als je het te snel vindt gaan meld je dit even aan degene die voorop rijdt. En anders wachten we wel op je. Ga zeker niet proberen de rest bij te houden, dit kan leiden tot ongelukken.Klinkt goed, maar waar wordt er meestal afgesproken?
Door het hele land, de ene keer wordt er in Zeeland gereden en dan weer in Friesland.Hoe ver van te voren hoor je of er wordt gemeet?
Dit varieert. Soms al 2 á 3 weken van te voren, maar het gebeurd ook regelmatig dat we een dag van tevoren afspreken of soms zelfs dezelfde dag nog.Ik hou niet van mensen met teveel testosteron, moet ik nu thuis blijven?
Nou, de meeste leden houden er wel van om een beetje mooi op de foto te komen, maar er worden zeker geen wedstrijdjes gehouden en aan opnaaierij doen we ook niet. Ons motto is: Op de openbare weg valt niets te winnen, alleen te verliezen.Wie maakt er eventueel foto's?
Hier is geen vaste persoon voor aangewezen, eigenlijk iedereen die een digitale camera bij zich heeft maakt foto's.Wordt er zomaar wat gereden of wordt er een route gereden?
Meestal wordt er van tevoren een route gemaakt en voorgereden door een Fok!MC'er. Het kan ook zijn dat iemand al bekend is in de buurt en dan rijdt diegene gewoon voorop.Waar komen jullie vandaan?
Dat staat meestal in het profiel van de Fok!MC'er. Zo niet, dan wil deze persoon dit graag anoniem houden.Wie maakt de topics?
Degene die als laatst reageert in een vol topic is 'verplicht' de nieuwe te openen. Dit is in de vorm van "Fok Motorclub [SC deel xxx] + topictitel naar keuze" De OP kun je hierrrrrr vinden.Mag ik ook in het lijstje met motoren van Fok!'ers?
Ja dat mag. Het enige wat je hiervoor hoeft te doen is een foto aanleveren en het merk, model + bouwjaar van je motor.
Laatste topics:
Fok Motorclub [SC deel 255] Kawasaki's Only 8)7 :)
Fok Motorclub [SC deel 256] De onde es então?
Fok Motorclub [SC deel 257] TT weekend
Fok Motorclub [SC deel 258] Zwarte kousen gemeenten meet
Fok Motorclub [SC deel 259] Kneusjes en zonnebrildragers
![]()
![]()
quote:Op maandag 27 juni 2005 16:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
heb ik ook al eens tegen hem gezegd tijdens een meetmaar hij accepteerde alleen schriftelijke verzoeken
![]()
Hoe ben je eigenlijk op het werk gekomen, met de fiets?quote:Op maandag 27 juni 2005 17:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik heb OPM ook een ZZR aanbevolen, houdt hij nog geld over voor een SM.![]()
![]()
![]()
En nu naar huus.![]()
Hmm, ik vind de kleurstelling van beide inderdaad niet zo denderend.quote:Op maandag 27 juni 2005 18:00 schreef hollander172 het volgende:
Minibike is geregeld.
Heb in principe de geel/blauwe besteld maar kan nog wisselen, doe eens even advies geven jullie
Dit zijn ze:
[afbeelding]
Slechte foto maar goed genoeg voor een impressie.![]()
Beide zijn afgeleid van GP machines, stickers krijg je er los bij en kan je naar keus plakken.quote:Op maandag 27 juni 2005 18:03 schreef Youssef het volgende:
[..]
Hmm, ik vind de kleurstelling van beide inderdaad niet zo denderend.Zou het zelf niet weten, misschien toch die zwart rode?
Als je hem binnen hebt doen we toch een meetje in de buurt van Vianen zeker?
![]()
quote:Op maandag 27 juni 2005 17:18 schreef hicham het volgende:
Hoe ben je eigenlijk op het werk gekomen, met de fiets?
Vind die andere net design 1972quote:Op maandag 27 juni 2005 18:00 schreef hollander172 het volgende:
Minibike is geregeld.
Heb in principe de geel/blauwe besteld maar kan nog wisselen, doe eens even advies geven jullie
Dit zijn ze:
[afbeelding]
Ik had RB mijn 4,20 gegeven en daarna zag ik iedereen geld op tafel leggen. Aangezien je de fooi vaak niet kan pinnen, dacht ik dat de bediening dan geen extraatje zou ontvangen. Ik heb een euro aan je geven en vlak daarna zei RB dat hij ook al had getiptquote:Dat van die fooi begrijp ik nog steeds niet. Je had toch fooi inbegrepen bij het bedrag dat je op tafel had gelegd Ik wilde weten hoeveel je had gegeven, omdat ik ging pinnen en dat dus niet in eigen zak zou steken. Toen gaf je weer fooi?
allebei niet schitterend qua kleurquote:Op maandag 27 juni 2005 18:00 schreef hollander172 het volgende:
Minibike is geregeld.
Dit zijn ze:
[afbeelding]
Het gebeurtquote:Op maandag 27 juni 2005 17:18 schreef hicham het volgende:
[..]
Heb de tekst van de OP een beetje aangepast:
[..]
Weet niet zeker of de d'tjes en t'tjes allemaal zitten waar ze horen, dus als ik ergens een foutje heb gemaakt graag even melden schriftelijk en in drievoud per aangetekende post
jij gaat doooooowdquote:Op maandag 27 juni 2005 18:13 schreef Patrick281 het volgende:
Ik heb net een scheut Ketjap Bengteng Manis met houdsbaarheiddatum 01/01 bij de aardappelen gedaan zodat deze niet overkoken, is dit schadelijk?![]()
Ben vergeten net zout te kopen bij de Alledi.![]()
quote:Op maandag 27 juni 2005 18:16 schreef ondeugend het volgende:
Dit bericht wilde ik de hele middag al posten maar mijn toetsenbord begaf het. Nieuwe schone gehaald
Ik heb nog geen hap genomen, duurt echter niet lang meer.quote:
Duh, fabrikanten trekken voor de zekerheid gewoon een bepaalde grens. Sommige dingen kunnen veel langer mee. Melk misschien 1 of 2 daagjes extra, maar een chocoladereep gaat gewoon richting Marokko als de houdbaarheidsdatum verstreken is.quote:Op maandag 27 juni 2005 18:31 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen hap genomen, duurt echter niet lang meer.
Maar is het niet zo dat op alle levensmiddelen een houdsbaarheidsdatum moet staan volgens de warenwet, terwijl het misschien ook in dit geval onzin is.![]()
Zo is bijvoorbeeld zout onbeperkt houdbaar, maar staat er toch 2008 op...
Anyway, het heeft 10 minuten staan doorkoken.![]()
is mij ook wel eens overkomen en ik leef ook nog steedsquote:Op maandag 27 juni 2005 18:31 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen hap genomen, duurt echter niet lang meer.
Maar is het niet zo dat op alle levensmiddelen een houdsbaarheidsdatum moet staan volgens de warenwet, terwijl het misschien ook in dit geval onzin is.![]()
Zo is bijvoorbeeld zout onbeperkt houdbaar, maar staat er toch 2008 op...
Anyway, het heeft 10 minuten staan doorkoken.![]()
We have the force Luc, coma and follow the dark side..quote:Op maandag 27 juni 2005 18:44 schreef Youssef het volgende:
[afbeelding]
Wat moest dit eigenlijk voorstellen![]()
![]()
![]()
dat was een speech over verkeersveiligheidquote:Op maandag 27 juni 2005 18:44 schreef Youssef het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
blijft lachequote:Op maandag 27 juni 2005 18:44 schreef Youssef het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
* Aansluitquote:Op maandag 27 juni 2005 19:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
blijft lache![]()
1tje voor de OP
ik wilde eigenlijk gaan plassen en vroeg of iedereen even om kon draaienquote:Op maandag 27 juni 2005 19:21 schreef hicham het volgende:
Die eikel ging ook een beetje schepen dirigern![]()
Dat ook nogquote:Op maandag 27 juni 2005 19:24 schreef ondeugend het volgende:
Ik deed nog voorstellen om met zijn allen hard te gaan blazen.
Ik zou trouwens ook de geel/blauwe nemenquote:Op maandag 27 juni 2005 18:00 schreef hollander172 het volgende:
Minibike is geregeld.
Dit zijn ze:
[afbeelding]
Gewijzigdquote:
Order annuleren en een hele andere kopenquote:Op maandag 27 juni 2005 18:00 schreef hollander172 het volgende:
Minibike is geregeld.
Dit zijn ze:
[afbeelding]
Neeh, dat hoort gewoon bij een Fok!Faq.quote:Op maandag 27 juni 2005 19:35 schreef Mercy_symbol het volgende:
@Hicham
dezesmilert staat niet zo leuk eigenlijk, beetje teveel
ik heb het idee dat verschillende smiley's mooier staatquote:Op maandag 27 juni 2005 19:46 schreef Youssef het volgende:
[..]
Neeh, dat hoort gewoon bij een Fok!Faq.Vind ik dan
En inderdaad, langzaam aan moet Hicham van elke meet weer een paar foto's selecteren voor de eerstvolgende OP wijzigingMisschien allemaal gekke foto's voor de volgende OP.gif
? Dirrigerende Martie, zwarte Raus, liggende Youssef..
Ga je gangquote:Op maandag 27 juni 2005 19:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb het idee dat verschillende smiley's mooier staat![]()
Proef versie ?![]()
Nu moet ik happen zeker he ?quote:Op maandag 27 juni 2005 19:47 schreef Youssef het volgende:
Gelukkig dat RB die opmerking van mij niet doorgaf aan jou Caroline.![]()
![]()
Anders doe ik het welquote:
van mij zijn er al genoegquote:Op maandag 27 juni 2005 19:56 schreef hicham het volgende:
[..]
Anders doe ik het wel
Wil wel weten waar het over gaat
Verschillende smileys ff proberen, en die gekke pics OP zie ik ook wel zitten, maar volgens mij hebben we daar nog te weinig van
Oproep: van Mercy zoeken we nog normale foto'squote:FAQ (Frequently Asked Questions):Ik wil best eens een keer meerijden met jullie, hoe geef ik me op?
Gewoon melden in het topic. Iedereen is in principe welkom, maar we willen wel van tevoren wel graag weten wie er allemaal komen.Ik wil best mee, maar ik rijd nog niet zo lang. Is het tempo niet te hoog?
Er wordt afhankelijk van het seizoen en de weersomstandigheden vrij vlot gereden, maar zéker niet achterlijk hard. Als je het te snel vindt gaan meld je dit even aan degene die voorop rijdt. En anders wachten we wel op je. Ga zeker niet proberen de rest bij te houden, dit kan leiden tot ongelukken.Klinkt goed, maar waar wordt er meestal afgesproken?
Door het hele land, de ene keer wordt er in Zeeland gereden en dan weer in Friesland.Hoe ver van te voren hoor je of er wordt gemeet?
Dit varieert. Soms al 2 á 3 weken van te voren, maar het gebeurt ook regelmatig dat we een dag van tevoren afspreken of soms zelfs dezelfde dag nog.Ik hou niet van mensen met teveel testosteron, moet ik nu thuis blijven?
Nou, de meeste leden houden er wel van om een beetje mooi op de foto te komen, maar er worden zeker geen wedstrijdjes gehouden en aan opnaaierij doen we ook niet. Ons motto is: Op de openbare weg valt niets te winnen, alleen te verliezen.Wie maakt er eventueel foto's?
Hier is geen vaste persoon voor aangewezen, eigenlijk iedereen die een digitale camera bij zich heeft maakt foto's.Wordt er zomaar wat gereden of wordt er een route gereden?
Meestal wordt er van tevoren een route gemaakt en voorgereden door een Fok!MC'er. Het kan ook zijn dat iemand al bekend is in de buurt en dan rijdt diegene gewoon voorop.Waar komen jullie vandaan?
Dat staat meestal in het profiel van de Fok!MC'er. Zo niet, dan wil deze persoon dit graag anoniem houden.Wie maakt de topics?
Degene die als laatst reageert in een vol topic is 'verplicht' de nieuwe te openen. Dit is in de vorm van "Fok Motorclub [SC deel xxx] + topictitel naar keuze" De OP kun je hierrrrrr vinden.Mag ik ook in het lijstje met motoren van Fok!'ers?
Ja dat mag. Het enige wat je hiervoor hoeft te doen is een foto aanleveren en het merk, model + bouwjaar van je motor.
quote:Op maandag 27 juni 2005 20:15 schreef hicham het volgende:
Deze beter mercy?
[..]
Oproep: van Mercy zoeken we nog normale foto's
Dacht je dat je nieuwen kreegquote:
Rock the Casbahquote:Op maandag 27 juni 2005 20:17 schreef Youssef het volgende:![]()
Geweldig
![]()
Hej ondeugend luistert ook Fok!Radio![]()
http://www.actionradio.nl/quote:Op maandag 27 juni 2005 21:35 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Rock the Casbah
Ik had een link geklikt in een topic.
Hoe zag je dat ik leek te luisteren ? (ik was even wat anders gaan doen) Ik ben geband op actionradio omdat ik cloonen deed.
quote:Op maandag 27 juni 2005 21:39 schreef ondeugend het volgende:
Ja dacht ik al. Ik zie dat zelf dus niet omdat ik geband ben.
Als ik wel weer op de site wil komen moet ik mailen en mijn spijt betuigen.![]()
Dat doe ik natuurlijk niet he !![]()
Dacht dat het een zonnebril wasquote:Op maandag 27 juni 2005 21:43 schreef Rausdouwer het volgende:
Best rustig vandaag hier. Is er nog iemand wezen rijden?
Gelukkig had ik al oordopjes RB!
Die had ik ook wel nodig met die vervelende-helm. Ik moest wel, want ik wilde mijn lenzen die dag even niet in. Met de andere helm hing de bril ongeveer op wenkbrauwhoogte.
Maar deze helm gebruik ik toch niet meer.
Ten eerste vind ik 'm hartstikke lelijk. Ik snap echt niet waarom ik die helm ook al weer mooi vond, ooit... Ten tweede kun je nauwelijks naast je kijken, want dan gaat de helm naar boven en naar de andere kant. En ten slotte laat deze helm heel veel lawaai en soms vliegjes door.
![]()
Ben zelf waarschijnlijk ook aan een nieuwe helm toe, die van mij zwabbert me op m`n kop als ik wat harder rij en een windruis dat hij produceertquote:Op maandag 27 juni 2005 21:43 schreef Rausdouwer het volgende:
Die had ik ook wel nodig met die vervelende-helm. Ik moest wel, want ik wilde mijn lenzen die dag even niet in. Met de andere helm hing de bril ongeveer op wenkbrauwhoogte.
Maar deze helm gebruik ik toch niet meer.
Ten eerste vind ik 'm hartstikke lelijk. Ik snap echt niet waarom ik die helm ook al weer mooi vond, ooit... Ten tweede kun je nauwelijks naast je kijken, want dan gaat de helm naar boven en naar de andere kant. En ten slotte laat deze helm heel veel lawaai en soms vliegjes door.
![]()
Serieus?quote:Op maandag 27 juni 2005 21:49 schreef ondeugend het volgende:
Ik hoor net op Fok!radio dat BE en haar vriendje babies gaan maken !!![]()
![]()
ja, op sterkte.quote:Op maandag 27 juni 2005 21:44 schreef hicham het volgende:
[..]
Dacht dat het een zonnebril was [afbeelding]
Vandaar dus ook je helmswitch
Hoe lang heb je de huidige helm? Ik heb die lelijke helm nu net iets meer dan een jaar. Die nieuwe helm heb ik al heel snel erbij gekocht. In eerste instantie voor circuit, maar nu wil ik niet meer anders.quote:Op maandag 27 juni 2005 21:51 schreef RB het volgende:
[..]
Ben zelf waarschijnlijk ook aan een nieuwe helm toe, die van mij zwabbert me op m`n kop als ik wat harder rij en een windruis dat hij produceert![]()
Mijn volgende wordt dan waarschijnlijk een schubert s1![]()
quote:ASSEN - Nederland telt alsmaar meer motorfietsen, maar zowel de motorrijder als de motorfiets vergrijst.
Dat meldde het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) maandag.
Op de Nederlandse wegen rijden momenteel ruim een half miljoen motorfietsen,
bijna eenderde meer dan in 2000 en bijna vier keer zoveel als in 1990.
Het aantal motoren per duizend inwoners is het hoogst in Drenthe (43),
het laagst in Noord-Holland en Flevoland (31).
Maar de leeftijd van de berijder is relatief hoog. In 2005 is nog maar
10 procent van alle motorbezitters jonger dan 30 jaar. In
2000 was dat nog het dubbele. De helft van alle motorbezitters is
tussen 40 en 60 jaar. De leeftijd van de motor stijgt mee: in 2005
is 44 procent 15 jaar of ouder tegen 33 procent in 2000
De roddelrubriek van Yvonne.quote:Op maandag 27 juni 2005 21:54 schreef Youssef het volgende:
[..]
Serieus?(
) Had de boel afgesloten omdat het zo moeilijk verstaanbaar is. Voor je het goed kan verstaan staat het volume op z'n max.
![]()
Heb de helm vorig jaar tegelijk met de motor gekocht, ding is net een jaar oudquote:Op maandag 27 juni 2005 21:56 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Hoe lang heb je de huidige helm? Ik heb die lelijke helm nu net iets meer dan een jaar. Die nieuwe helm heb ik al heel snel erbij gekocht. In eerste instantie voor circuit, maar nu wil ik niet meer anders.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |