Tis zomervakantie dus in principe kan ik altijd na de 31stequote:Op maandag 4 juli 2005 17:00 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik mis nog weleens wat.
Okee jullie zijn er dan niet, die stinkvis een week eerder niet. Nog maar iets uitstellen dan?
Als iedereen die wil komen nou even aangeeft wanneer ze wel en niet kunnen dan hoef ik geen data meer te gaan roepen.![]()
Te snel zitten bijlezen dus, er zat ergens een blauw woordje in mijn reacties van gisteren. Dat was een link naar het filmpjequote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:57 schreef hollander172 het volgende:
Dude, mail die Herr Flick eens zou ik zeggen.
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:57 schreef hicham het volgende:
Heb jij eigenlijk al een motor in je collectie zitten waarvan je spijt hebt dat je hem ooit heb weggedaan
Ook vet zo'n musclebikequote:Op maandag 4 juli 2005 17:02 schreef greedkillingz het volgende:
De MGS01![]()
Maar de Griso vind ik mooiër
[afbeelding]
Dan is dit meschien wel wat voor jequote:Op maandag 4 juli 2005 17:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ook vet zo'n musclebikemaar ik ben toch iets sportiever ingesteld gezien je chopperkeuze.
![]()
Ik doe mijn best.quote:Op maandag 4 juli 2005 17:03 schreef hicham het volgende:
[..]
Tis zomervakantie dus in principe kan ik altijd na de 31ste
Maar ik kom meer voor een meet hoor, niet voor het sleutelen
Wel leuk dat je zoiets probeert te organiseren
quote:Op maandag 4 juli 2005 17:09 schreef greedkillingz het volgende:
Dan is dit meschien wel wat voor je![]()
[afbeelding]
Maar lukt voor de 23ste niet dan? Zoals ik al zei.. 15de heb ik met Horeon Motoren gedate om alles te laten doen, ik wil namelijk alles hebben gedaan voor ik op pad ga. En anders komen we sowieso wel na de vakantiequote:Op maandag 4 juli 2005 17:10 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik doe mijn best.Hoeft ook niet zoveel gesleuteld te worden tenzij vissie die walvis mee zeult.
![]()
BBQ kwam vanmorgen in me op, vlees is namelijk geen enkel probleem.![]()
Ook voor jullie niet want halal geslacht.![]()
Gaat goed lees ikquote:Sleutelmeet plannuh
Een Guz is idd niet goedkoop maar het is dan ook geen massaproductie zoals de japanners enzo.quote:Op maandag 4 juli 2005 17:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
2-3 jaar geleden bijna eens gekocht.
Maar ik vond het geld toch niet helemaal in verhouding met wat ik aan kwaliteit verwacht.
Heb er meerdere beurzen en motordagen bij staan.
De V-11 vind ik in bepaalde semi sportieve uitvoeringen overigens ook gewoon heel mooi.![]()
Van welke gebande ben je eigenlijk een kloonquote:Op maandag 4 juli 2005 17:13 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Een Guz is idd niet goedkoop maar het is dan ook geen massaproductie zoals de japanners enzo.
Maar je krijgt het ook Haast niet stuk![]()
Ik ben geen Kloonquote:Op maandag 4 juli 2005 17:15 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Van welke gebande ben je eigenlijk een kloon![]()
"Interessante" posthistorie heb je namelijk
Dan wachten we even af wat daar het resultaat van wordt lijkt mequote:Op maandag 4 juli 2005 17:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Gaat goed lees ik![]()
Zijn er al beschikbare data bekendTrouwens, deze week komen 2 mensen kijken naar mijn motor en mocht ie verkocht worden dan komt mijn klus te vervallen lijkt mij
![]()
Je zal vast wel iets slopen dat weer gefixt moet worden.quote:Op maandag 4 juli 2005 17:12 schreef Phatzak het volgende:
Maar lukt voor de 23ste niet dan? Zoals ik al zei.. 15de heb ik met Horeon Motoren gedate om alles te laten doen, ik wil namelijk alles hebben gedaan voor ik op pad ga. En anders komen we sowieso wel na de vakantie, gesleuteld worden gaat er toch
Vandaar dat ik het een beetje strak wil organiseren.quote:Ook al denkt Martie van niet als er teveel mensen komen
quote:Op maandag 4 juli 2005 17:18 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Ik ben geen Kloon![]()
Ik ben alleen een tijdje weggeweest![]()
Ik ben alleen een kloon van mezelf![]()
V11 Sportquote:Op maandag 4 juli 2005 17:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
2-3 jaar geleden bijna eens gekocht.
Maar ik vond het geld toch niet helemaal in verhouding met wat ik aan kwaliteit verwacht.
Heb er meerdere beurzen en motordagen bij staan.
De V-11 vind ik in bepaalde semi sportieve uitvoeringen overigens ook gewoon heel mooi.![]()
Edit: V11 sportwas vorig jaar nog een serieuze kandidaat maar na mijn ervaring met een Bimota toch maar een Beemer genomen.
![]()
Zat meer aan electrische dingetjes te denken als ik eens te laat ben voor mijn werk, en het ding niet op gang komt.quote:Op maandag 4 juli 2005 17:13 schreef greedkillingz het volgende:
Een Guz is idd niet goedkoop maar het is dan ook geen massaproductie zoals de japanners enzo.
Maar je krijgt het ook Haast niet stuk![]()
Hicham schijnt wat met voorvorken te kunnen, volgens mijn boekje moet je na 30.000 km de voorvorkolie toch eens verversen. Zal ik dat zelf doen of gewoon afwachten?quote:Op maandag 4 juli 2005 17:19 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Je zal vast wel iets slopen dat weer gefixt moet worden.
Of Hicham laat zijn motor nog een keer kletteren.![]()
![]()
Het is een beetje lastig omdat al die luilakken denken dat ze recht op vakantie hebben.quote:Op maandag 4 juli 2005 17:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Gaat goed lees ik![]()
Zijn er al beschikbare data bekendTrouwens, deze week komen 2 mensen kijken naar mijn motor en mocht ie verkocht worden dan komt mijn klus te vervallen lijkt mij
![]()
Een 7 heeft idd 2 grote mankementen naast de koplampen, daar kunnen we toch wel wat mee?quote:Op maandag 4 juli 2005 17:21 schreef hollander172 het volgende:
Koop gewoon een 7 met mankementjesprobleem sleutelen opgelost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |