dat probeer ik haar ook al duidelijk te makenquote:Op maandag 4 juli 2005 16:15 schreef Worldbeater het volgende:
Maar volgens mij is het meer techniek dan kracht, al zit een ongelukje in een klein hoekje.
Zeker in het begin.![]()
quote:Aangeboden: Kawasaki gpz 500 sl
Prijs: ¤ 1.450,00
Beschrijving: kawasaki gpz 500 sl in zeer goede staat.
Kilometerstand 39.000.
Bouwjaar 1993
Recent vervangen de accu, ketting en tandwielen, voorremmen, voorvorkkeringen. De motor heeft korte tijd geleden een grote beurt gehad en de kleppen zijn gesteld (bon aanwezig).
Wat boeit dat nouquote:Op maandag 4 juli 2005 16:49 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat probeer ik haar ook al duidelijk te makendat ze de motor zo vast moet houden zodat je helemaal geen kracht iod hoeft te hebben
![]()
maar aannemen dat het te oefenen is![]()
![]()
![]()
Een motorfiets met karakter (mechanisch geluid enzo)quote:Op maandag 4 juli 2005 16:47 schreef hicham het volgende:
[..]
Aha, een BMW zonder hangtieten
Als ik Mercy's sig mag geloven
Maar jij bent ook nog maar een beginner.quote:Op maandag 4 juli 2005 16:51 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Wat boeit dat nou
Ik doe vaak ook heel moeilijk met manouvreren e.d. Omdat ik geen zin heb om af te stappen of gewoon ga zitten glijden e.d.
hey relturk hou je jezelf eens een beetje in tegen onze nieuwelingquote:Op maandag 4 juli 2005 16:37 schreef Phatzak het volgende:
[..]
De politie kent de hele regeling niet eensOf de meesten weten iig niet echt het geheel normaal te kunnen controleren. De laatste keer dat ik werd aangehouden droop de agent maar een beetje af...
"oh"... staat dat daar.![]()
Net zoiets als dat demperverhaal op MF oid![]()
Vraag me eigenlijk ook af waarom ik de begrenzing er niet gewoon uithaal
Wat heeft die chappo hierboven van die 125 CC eigenlijk te besteden? Er zijn volgens mij mogelijkheden genoeg voor bepaalde budgetten
Duitse perfectie vergelijken met Italiaans karakter.quote:Op maandag 4 juli 2005 16:47 schreef hicham het volgende:
Aha, een BMW zonder hangtieten
Als ik Mercy's sig mag geloven
Op dat filmpje dat je Raus en Mercy ziet vertrekken zie je Raus ook keren en rakelings langs de muur gaan. Zou toch zweren dat op z'n minst de spiegel tegen de muur kwamquote:Op maandag 4 juli 2005 16:51 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Wat boeit dat nou
Ik doe vaak ook heel moeilijk met manouvreren e.d. Omdat ik geen zin heb om af te stappen of gewoon ga zitten glijden e.d.
'Wij' vertrekken de 23ste. Maar je moet maar kijken wat OPM wil.quote:Op maandag 4 juli 2005 16:55 schreef hollander172 het volgende:
Dat plannen lukt zo ook niet best he?
Reed net langs Motoport en die hebben de 24ste een taxfree dagje.Misschien maar vastzetten op de 24ste dan?
Wie kunnen er die dag?
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:53 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Maar jij bent ook nog maar een beginner.![]()
voor dat geld moet je toch echt wel een leuk motortjuh op de kop kunnen tikken hoorquote:Op maandag 4 juli 2005 16:40 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
deze Chappo heeft ong. 1500 euri voor motor en 1000 euri voor kleding! Want dat is ook best duur! En ja, het mag een zware motor zijn! Maar het moet er wel een beetje leuk uitzien allemaal natuurlijk!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Duitse perfectie vergelijken met Italiaans karakter.
Komt ie nu mee, jullie gingen toch niet op vakantie dit jaar?quote:Op maandag 4 juli 2005 16:56 schreef Phatzak het volgende:
[..]
'Wij' vertrekken de 23ste. Maar je moet maar kijken wat OPM wil.
[..]![]()
23ste tot 31ste zijn we op vakantiequote:Op maandag 4 juli 2005 16:55 schreef hollander172 het volgende:
Dat plannen lukt zo ook niet best he?
Reed net langs Motoport en die hebben de 24ste een taxfree dagje.Misschien maar vastzetten op de 24ste dan?
Wie kunnen er die dag?
Heb jij eigenlijk al een motor in je collectie zitten waarvan je spijt hebt dat je hem ooit heb weggedaanquote:Op maandag 4 juli 2005 16:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En zijn echt compleet verschillende merken, en typen motoren.![]()
Maar die MG-01S of hoe die ook heet van Guzzi is echt wel mijn droommachine.![]()
[afbeelding]
Cardan heH.![]()
Heb het slechts 239 keer gezegdquote:Op maandag 4 juli 2005 16:57 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Komt ie nu mee, jullie gingen toch niet op vakantie dit jaar?
ben ik het mee eens zien er best leuk uit ook nogquote:Op maandag 4 juli 2005 16:51 schreef Worldbeater het volgende:
Ik vind die GPZ500'jes helemaal geen verkeerde bike's om mee te beginnen hoor.![]()
En daar is het onderhoud nog wel van te overzien.![]()
[..]
Ik mis nog weleens wat.quote:Op maandag 4 juli 2005 16:58 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Heb het slechts 239 keer gezegdWe gaan met Martie en Raus op stap
Waarom denk je dat ze gister hier waren![]()
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:55 schreef hicham het volgende:
[..]
Op dat filmpje dat je Raus en Mercy ziet vertrekken zie je Raus ook keren en rakelings langs de muur gaan. Zou toch zweren dat op z'n minst de spiegel tegen de muur kwamGezien trouwens dat filmpje, Mercy en Raus
Volgens mij moet ie dan wel het onderkuipje weghalen wil ik hem ook mooi vindenquote:Op maandag 4 juli 2005 16:58 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ben ik het mee eens zien er best leuk uit ook nog![]()
![]()
De MGS01quote:Op maandag 4 juli 2005 16:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En zijn echt compleet verschillende merken, en typen motoren.![]()
Maar die MG-01S of hoe die ook heet van Guzzi is echt wel mijn droommachine.![]()
[afbeelding]
Cardan heH.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |