Ik heb ook wel eens pech dat het toch goed afloopt, of doordat je door handigheid gewoon kunt voorkomen dat er iets gebeurd. Maar een motor tegen mijn slechte been aanleunen, dat weet ik zeker dat ik dat niet aandurf. Ik weet bijna zeker dat ik dan met motor en al omval.quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef hicham het volgende:
Schade heb ik wel gezien volgens mij, zondeMaar je had de motor maar 1 mm naar rechts hoeven duwen, jiffy weghalen en de motor leunt dan tegen jou aan
Maar ik begrijp die angst wel, heb ook een keer gehad dat ik mijn motor op de middenbok zette, maar dat de stoep schuin stond. Maar dan niet de goede kant op zeg maar, ik trek hem meestal van de middenbok af via de linkerkant. Als de motor dan naar de rechterkant overhelt dan wordt het gevaarlijk
![]()
Toch gedaan, en het is goed afgelopen
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:20 schreef hollander172 het volgende:
Zat even voor je te kijken maar genoeg te koop hoor ook voor een kleine beurs.
Ja, maar dan moet ik dus met mijn rechterhand het stuur vasthouden en met de linkerhand de motor van de middenbok aftrekken. Dat ben ik niet gewend en dat geeft zo een raar gevoelquote:Op maandag 4 juli 2005 16:29 schreef Phatzak het volgende:
[..]Misschien handiger als je rechts gaat staan
Dan heb je gelijk de voorrem bij de hand en kan je aan de andere kant de jiffy uitsteken
![]()
Moet je ook altijd alles leren he
Okay, die been neem ik steeds niet mee in mijn calculatiesquote:Op maandag 4 juli 2005 16:29 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens pech dat het toch goed afloopt, of doordat je door handigheid gewoon kunt voorkomen dat er iets gebeurd. Maar een motor tegen mijn slechte been aanleunen, dat weet ik zeker dat ik dat niet aandurf. Ik weet bijna zeker dat ik dan met motor en al omval.
Als de motor schuin staat, moet je 'm toch wel rechtduwen? Voor mij stond ie zodanig schuin dat ik er bijna zeker van ben dat ik gewoon zou vallen.
Ik ben bezig voor me zware rijbewijs!quote:Op maandag 4 juli 2005 16:32 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Alleen 25 kw officieel is een lastige klus.
De politie kent de hele regeling niet eensquote:Op maandag 4 juli 2005 16:32 schreef Worldbeater het volgende:
Een jongen die bij Dynojet Rotterdam werkt kon zijn motor gewoon verzekeren met uitdraai.
Alleen de politie vind het niet leuk bij controle.![]()
Oooooooooooooooooowwww.quote:Op maandag 4 juli 2005 16:36 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik ben bezig voor me zware rijbewijs!![]()
Ben toch alweer 22 jaartjes jong!![]()
deze Chappo heeft ong. 1500 euri voor motor en 1000 euri voor kleding! Want dat is ook best duur! En ja, het mag een zware motor zijn! Maar het moet er wel een beetje leuk uitzien allemaal natuurlijk!quote:Op maandag 4 juli 2005 16:37 schreef Phatzak het volgende:
Wat heeft die chappo hierboven van die 125 CC eigenlijk te besteden? Er zijn volgens mij mogelijkheden genoeg voor bepaalde budgetten
Don't hotlink large images!quote:Op maandag 4 juli 2005 16:38 schreef greedkillingz het volgende:
Als we dan toch gaan spammen met foto's
Hier een piccie van mijn : Moto Guzzi California special 1100I
[afbeelding]
En dat ziet er dan toch wel weer lekker uit! Maar... laat ik mezelf niet al te gek maken en niet te hard op de zaken voorruit rijden, eerst maar eens slagen!quote:Op maandag 4 juli 2005 16:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Oooooooooooooooooowwww.
1.400 euro en 125 pk.
[afbeelding]
Net een beurtje gehad.![]()
post aangepast JA een okselfris die ook makkelijk de 200 haaltquote:Op maandag 4 juli 2005 16:41 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Don't hotlink large images!
[afbeelding]
Choppergeval???![]()
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:43 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
En dat ziet er dan toch wel weer lekker uit! Maar... laat ik mezelf niet al te gek maken en niet te hard op de zaken voorruit rijden, eerst maar eens slagen!
als je echt plezier wilt beleven aan motorrijden en je heb niet teveel geld dan zou ik dus nooit een 2takt nemen als ik jou wasquote:Op maandag 4 juli 2005 16:04 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Is dat echt zo erg dan? En ligt dat aan het feit dat het een tweetakt is? Want dan heeft een 250cc tweetakt ook niet echt veel zin natuurlijk! Een Aprillia replica 125cc leek me wel erg leuk om mee te beginnen, maar het wordt me idd van meer kanten afgeraden! Dan wordt het waarschijnlijk toch volgend jaar pas!![]()
Ik ben gewoon veel verantwoordelijker!quote:Op maandag 4 juli 2005 16:38 schreef Phatzak het volgende:
Waarom mag iemand van 22 jaar nou wel meteen zwaar beginnen, ik kan toch veel beter rijden![]()
!
Is wat ouder natuurlijk, maar ik heb zo'n ding gehad en dat reed letterlijk als de brandweer.quote:Op maandag 4 juli 2005 16:43 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
En dat ziet er dan toch wel weer lekker uit! Maar... laat ik mezelf niet al te gek maken en niet te hard op de zaken voorruit rijden, eerst maar eens slagen!
Aha, een BMW zonder hangtietenquote:Op maandag 4 juli 2005 16:38 schreef greedkillingz het volgende:
Als we dan toch gaan spammen met foto's
Hier een piccie van mijn : Moto Guzzi California special 1100I
[[url=http://img127.imageshack.us/img127/9756/22050518452wi.th.jpg]afbeelding][/URL]
Die is nieuw voor mijquote:Op maandag 4 juli 2005 16:44 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
post aangepast JA een okselfris die ook makkelijk de 200 haalt![]()
We gaan snel een klaverblad meeting doen.quote:Op maandag 4 juli 2005 16:44 schreef greedkillingz het volgende:
post aangepast JA een okselfris die ook makkelijk de 200 haalt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |