Beste faunaFok!kers,
Een week of zes geleden is mijn Konijn bevallen van drie mini-Konijnen. Dit was een ongelukje - ik was namelijk in de veronderstelling dat ik twee mevrouwen bij elkaar had gezet in mijn tuin. Het feit dat de ene het liefst met zijn poot in zijn kruis door het raam naar voetbal op TV staarde, deed bij mij geen bel rinkelen.
Enfin, de meneer is niet zo meneer meer inmiddels en de mevrouw is het moederen moe. Het grut mag uitvliegen. Aangezien ma en pa Konijn elkaar hebben gevonden via een Fok!-connectie, vind ik dat jullie Fok!kers ook het eerste recht hebben op het kroost
Dus: wie is er op zoek naar een konijntje en grijpt deze kans? En dan refereer ik niet aan kerst of naderende BBQ-festijnen
Ze zijn af te halen in Den Haag, maar wellicht kunnen we Nijn naar keuze ook wel brengen. Ze worden half-groot-achtig-ish. Zoiets: * houdt handen een endje van elkaar *
Ik heb nog wel een eis: Mijn konijnen lopen los in de tuin. De jongen zijn in een hol geboren en wanen de wereld zo groot als een ommuurde stadstuin. Ik kan het niet over mijn hart verkrijgen ze te veroordelen tot een leven achter tralies. Wie dus één van de banjers zou willen hebben, moet minstens over een mooie ren beschikken.
Overigens mogen ze over een week of twee weg. Ze zijn dan 8 weken oud.
En dan nu
![]()
een foto
![]()
Mailt u maar
[ Bericht 1% gewijzigd door Duderinnetje op 26-06-2005 20:08:56 ]