quote:
Ik zie het ook... in your dreamsquote:Op zondag 26 juni 2005 20:39 schreef Duderinnetje het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik zíe het gewoon voor me hoe ze heel lief bij jullie wonen met z'n drietjes!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij ook?![]()
Damn!quote:Op zondag 26 juni 2005 21:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zie het ook... in your dreams
Zal ik ff de TT aanpassen, dat het over nijnen gaat?
Trekt meer kijkers/fans denk ik
Katten is geen probleem hoor. Zelfs de kleintjes hebben het overleefd met alle buurtkatten die op bezoek kwamen (en mijn eigen katten, maar daar waren ze al snel aan gewend).quote:Op zondag 26 juni 2005 21:22 schreef Uhmmie het volgende:
mja nijntjes kunnen niet fulltime buiten
en te veel katten in de buurt ook
dus no go hier
daarbij al een halve dierentuin die verzorgt moet worden en aandacht wil
dat verzorgen is 1 ding.. maar ik heb nou al 4 beestjes die tegelijk aandacht willen.. daar kunnen geen nijntjes meer bij
Een stuiterende abessijn!quote:Op zondag 26 juni 2005 22:09 schreef Uhmmie het volgende:
hmm ik denk niet dat een konijn went aan een stuiterende jonge abessijn
en ik weet ook niet zo zeker of ze wennen aan die megagrote vervelende en redelijk agressieve buurtkater
nou zijn konijnen wat te groot voor katers.. maar euh.. gok het er toch maar niet![]()
Ja ik weet niet hoe dat moet met foto's en mijn vriendje is er nietquote:
Ja ehm... dus...quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:28 schreef Duderinnetje het volgende:
Verder ben ik natuurlijk een uiterst onafhankelijke vrouw van de wereld die weet wat ze wil en gaat voor het doel dat zij voor ogen heeft en een relatie ziet als een bonus op haar verder al zo complete leven en niet als vulling van een technisch manco in de rechter hersenkwab![]()
Weet je hoeveel die er aangeboden krijgen en hoeveel die er elk jaar laten inslapen of naar de reptielenopvang brengen?quote:
Ik heb gebrek aan plaats....quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:44 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
And we have a winner!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wanneer schikt het je?![]()
Ja snap ik johquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:46 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ik heb gebrek aan plaats....
We hebben geen ren, en onze tuin is allesbehalve fatsoenlijk afgesloten, dus ze wandelen zo hier t bos in.....
Geloof me, voor Sandertje is dat heel toepasselijk.quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:55 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja snap ik joh![]()
Wel grappig dat jij die rechter zo leuk vindt!Dat is dus een mannetje en die zat met vijf weken al op zijn zusjes
![]()
Terwijl ze pas met drie maanden vruchtbaar zijn en aan wippen zouden moeten gaan denken
I knowquote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Geloof me, voor Sandertje is dat heel toepasselijk.
Ja hoor, ookquote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zeg, heb je nou nepbloemen in je tuin staan?
Dan hou ik ze en moeten we in ons nieuwe huis in de tuin maar een grote ren bouwen, want daar kunnen ze niet los lopen (houten schuttingen, daar zijn ze zo onderdoor).quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:14 schreef Bluezz het volgende:
Ik wil die foto's ook niet zien eigenlijk...![]()
maar doetje, als dit niet lukt wat ga je dan doen???
Ze mogen wel uit elkaar hoor! Al is het wel zo dat konijnen éigenlijk groepsdiertjes zijn. Ze vinden het wel heel leuk om met een soortgenoot rond te struinen. Maar als een konijntje veel aandacht krijgt, compenseert dat ook al veel. Dus ja: als ik het idee heb dat er goed voor wordt gezorgd, dan mogen ze apart van elkaar wegquote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:50 schreef Geartsjuh het volgende:![]()
![]()
![]()
Even een vraag, heb je graag dat de drie konijntjes bij elkaar blijven op een nieuw adres of zou eventueel ook eentje naar één adres kunnen en twee naar een ander adres?
Ik weet twee iemandenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:27 schreef Duderinnetje het volgende:
Ze mogen wel uit elkaar hoor! Al is het wel zo dat konijnen éigenlijk groepsdiertjes zijn. Ze vinden het wel heel leuk om met een soortgenoot rond te struinen. Maar als een konijntje veel aandacht krijgt, compenseert dat ook al veel. Dus ja: als ik het idee heb dat er goed voor wordt gezorgd, dan mogen ze apart van elkaar weg
Weet je iemand?
Ik denk dat over zó weinig dieren zo veel misverstanden bestaan als over konijnen. Je wilt er niet bij stilstaan hoeveel nijnen wegkwijnen achter tralies inderdaad. Een groot aantal komt het hok niet eens uit, behalve om af en toe op schoot geklemd te worden.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik vind het ook geen 'kieskeurigheid'. Het houden van (eenzame) konijnen, cavia's en ander klein grut als speelgoed voor kinderen mag wat mij betreft verboden worden. Kennissen van mij hebben twee konijnen en een cavia, toebehorend aan hun 3 kids. Allemaal apart in een hokje, allemaal veel te vet, allemaal compleet apathisch.
Wat goed!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:35 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Ik weet twee iemanden. Maar we zijn hier nog wat aan het nadenken en overleggen en we moeten even kijken of het dan gaat lukken m.b.t. de ren.
Ik heb nooit een zus gehad.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Geloof me, voor Sandertje is dat heel toepasselijk.
Stomme ouders!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:44 schreef Xenwolfie het volgende:
Sorry, maar ik mag vast geen konijntjes van mijn ouders.![]()
Ik heb je gemaildquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:43 schreef Duderinnetje het volgende:
Hou me maar op de hoogte en voor verdere vragen mag je (of die kennissen) ook altijd mailen natuurlijk!
Het mannetje is die lichtgrijze, op de eerste foto helemaal rechts. En de eerste in die tweede fotoreeks.quote:Op zondag 3 juli 2005 21:25 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Ik heb je gemaild.
Even vraagje (die was ik vergeten in de mail te zetten), welke kleur heeft het mannetje en welke de vrouwtjes? Dan kan ik ze op de foto herkennen.
Ik lees dat je op de Parkweg woont!quote:Op maandag 4 juli 2005 01:22 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Het mannetje is die lichtgrijze, op de eerste foto helemaal rechts. En de eerste in die tweede fotoreeks.
Ik begin te vermoeden dat de meest linkse op die foto (grijs-zwart) ook een mannetje is. De zwarte die je in het midden ziet is een vrouwtje, daar durf ik (bijna) een arm om te verwedden!
Overigens zag ik dat je uit Groningen komt. Dat is erg handig, we kunnen de eventuele Nijnen dan langsbrengenMaar ik zal eerst je mail eens lezen
![]()
Ik woon niet alleen in Groningen, ook nog half in Friesland en half in Noord-Hollandquote:Op maandag 4 juli 2005 01:41 schreef jadelovespat het volgende:
Mis ik nu iets of woon jij in Den haag en Geartsjuh in Groningen en dat is dichtbij???
Sorry als dat een domme vraag is.
quote:Op maandag 4 juli 2005 01:22 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Het mannetje is die lichtgrijze, op de eerste foto helemaal rechts. En de eerste in die tweede fotoreeks.
quote:Ik begin te vermoeden dat de meest linkse op die foto (grijs-zwart) ook een mannetje is. De zwarte die je in het midden ziet is een vrouwtje, daar durf ik (bijna) een arm om te verwedden!
quote:Ik lees dat je op de Parkweg woont!
Buuf!
Wij hebben net nummer 38 aldaar gekocht![]()
Ja het is wat verwarrend, maar ik ga dus verhuizen naar Grunn en mijn vriendje woont daar al.quote:Op maandag 4 juli 2005 01:41 schreef jadelovespat het volgende:
Mis ik nu iets of woon jij in Den haag en Geartsjuh in Groningen en dat is dichtbij???
Sorry als dat een domme vraag is.
Mijn mama heeft een ren in haar tuin met een eenzaam konijntje die niet luisterd naar de naam freek. Dus ik zal even vragen of Freek een vriendje wil als er nog een vriendje beschikbaar is.
Neequote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:06 schreef Hilzillah het volgende:
en en en hebben ze al een nieuwe mamma of pappa?
Ohw bah! wat vervelend..... Ik heb helaas al een beetje veel nijnen (2 dwergen & 2 vlamen) anders had je ze wel bij mij kwijt gekund...quote:
Lief van jequote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:18 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ohw bah! wat vervelend..... Ik heb helaas al een beetje veel nijnen (2 dwergen & 2 vlamen) anders had je ze wel bij mij kwijt gekund...
Nee die kon ze na rijp beraad niet nemen. Ik wilde ook niet dat ze zich verplicht voelde na haar eerste enthousiasme hier. Lijkt schattig die beestjes, maar je moet er wel een paar jaar mee voort! Al hartstikke lief dat ze er zo serieus over nagedacht heeftquote:Op maandag 11 juli 2005 19:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
En Geartsjuh dan? Gaat dat niet door?
Dank voor checkenquote:Op maandag 11 juli 2005 20:02 schreef Brighteyes het volgende:
Sorry babe... net nog even gecheckt bij zusje van... wist nog niks, maar als het al zou kunnen, dan dus in een hokje...
als je er twee van gelijk geslacht heb kan ik ze kwijt. Komen dan op de manege te zitten. Word vanavond nog even bij eigenaar van boerderij gevraagd, misschien dat ie ook nog plek heeftquote:Op maandag 11 juli 2005 20:02 schreef Brighteyes het volgende:
Sorry babe... net nog even gecheckt bij zusje van... wist nog niks, maar als het al zou kunnen, dan dus in een hokje...
Gebakken vissie!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:39 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
als je er twee van gelijk geslacht heb kan ik ze kwijt. Komen dan op de manege te zitten. Word vanavond nog even bij eigenaar van boerderij gevraagd, misschien dat ie ook nog plek heeft
Er is één iemand die waarschíjnlijk het mannetje wil (eerste foto: rechts). Dan zijn nog over een dame (links) en een punkertje dat een twijfelgeval is, dus daar moet ik volgende week nog even mee terug naar de dierenarts.quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:08 schreef Zeiksnor het volgende:
welke heb je nog in de aanbieding?
Oeh, ah, klinkt goed!quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:50 schreef Zeiksnor het volgende:
Ik wil zelf konijnen en mijn konijntje is helaas overleden
Ik heb een zeer groot hok i.v.m een eerdere Duitse hangoor van 10 kg en daarnaast heb ik een volledig afgesloten tuin, waar ze rond kunnen rennen met een drietal Jack Russells.
Handig voor 't BARF-en.quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:03 schreef Quickie_Bat het volgende:
Ieeeehe wat een poepies!!!
Maar ik wil geen nijntjes meer
Maar ze zijn wel lief
Weet je wat BARF-en is, of niet?quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:05 schreef Duderinnetje het volgende:
LupaDat klinkt heel wreed voor mijn lieve poepdoosjes
![]()
Barbecuen, Anders Rauw Fressen?quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Weet je wat BARF-en is, of niet?
Het is vooral aardig voor je hond. Het betekent Bones And Raw Food / Biologically Appropriate Raw Food.quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:08 schreef Duderinnetje het volgende:
Barbecuen, Anders Rauw Fressen?
Nee natuurlijk weet ik dat niet![]()
Als het maar iets aardigs is![]()
quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het is vooral aardig voor je hond. Het betekent Bones And Raw Food / Biologically Appropriate Raw Food.
Ik vind deze wel zeer origineel moet ik zeggen!quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:08 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Barbecuen, Anders Rauw Fressen?
Nee natuurlijk weet ik dat niet![]()
Als het maar iets aardigs is![]()
Ze had het rauwe deel iig goed geraden.quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:17 schreef Quickie_Bat het volgende:
Ik vind deze wel zeer origineel moet ik zeggen!!
Die houden we erin
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |