quote:
Ik zie het ook... in your dreamsquote:Op zondag 26 juni 2005 20:39 schreef Duderinnetje het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik zíe het gewoon voor me hoe ze heel lief bij jullie wonen met z'n drietjes!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij ook?![]()
Damn!quote:Op zondag 26 juni 2005 21:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zie het ook... in your dreams
Zal ik ff de TT aanpassen, dat het over nijnen gaat?
Trekt meer kijkers/fans denk ik
Katten is geen probleem hoor. Zelfs de kleintjes hebben het overleefd met alle buurtkatten die op bezoek kwamen (en mijn eigen katten, maar daar waren ze al snel aan gewend).quote:Op zondag 26 juni 2005 21:22 schreef Uhmmie het volgende:
mja nijntjes kunnen niet fulltime buiten
en te veel katten in de buurt ook
dus no go hier
daarbij al een halve dierentuin die verzorgt moet worden en aandacht wil
dat verzorgen is 1 ding.. maar ik heb nou al 4 beestjes die tegelijk aandacht willen.. daar kunnen geen nijntjes meer bij
Een stuiterende abessijn!quote:Op zondag 26 juni 2005 22:09 schreef Uhmmie het volgende:
hmm ik denk niet dat een konijn went aan een stuiterende jonge abessijn
en ik weet ook niet zo zeker of ze wennen aan die megagrote vervelende en redelijk agressieve buurtkater
nou zijn konijnen wat te groot voor katers.. maar euh.. gok het er toch maar niet![]()
Ja ik weet niet hoe dat moet met foto's en mijn vriendje is er nietquote:
Ja ehm... dus...quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:28 schreef Duderinnetje het volgende:
Verder ben ik natuurlijk een uiterst onafhankelijke vrouw van de wereld die weet wat ze wil en gaat voor het doel dat zij voor ogen heeft en een relatie ziet als een bonus op haar verder al zo complete leven en niet als vulling van een technisch manco in de rechter hersenkwab![]()
Weet je hoeveel die er aangeboden krijgen en hoeveel die er elk jaar laten inslapen of naar de reptielenopvang brengen?quote:
Ik heb gebrek aan plaats....quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:44 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
And we have a winner!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wanneer schikt het je?![]()
Ja snap ik johquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:46 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ik heb gebrek aan plaats....
We hebben geen ren, en onze tuin is allesbehalve fatsoenlijk afgesloten, dus ze wandelen zo hier t bos in.....
Geloof me, voor Sandertje is dat heel toepasselijk.quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:55 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja snap ik joh![]()
Wel grappig dat jij die rechter zo leuk vindt!Dat is dus een mannetje en die zat met vijf weken al op zijn zusjes
![]()
Terwijl ze pas met drie maanden vruchtbaar zijn en aan wippen zouden moeten gaan denken
I knowquote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Geloof me, voor Sandertje is dat heel toepasselijk.
Ja hoor, ookquote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zeg, heb je nou nepbloemen in je tuin staan?
Dan hou ik ze en moeten we in ons nieuwe huis in de tuin maar een grote ren bouwen, want daar kunnen ze niet los lopen (houten schuttingen, daar zijn ze zo onderdoor).quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:14 schreef Bluezz het volgende:
Ik wil die foto's ook niet zien eigenlijk...![]()
maar doetje, als dit niet lukt wat ga je dan doen???
Ze mogen wel uit elkaar hoor! Al is het wel zo dat konijnen éigenlijk groepsdiertjes zijn. Ze vinden het wel heel leuk om met een soortgenoot rond te struinen. Maar als een konijntje veel aandacht krijgt, compenseert dat ook al veel. Dus ja: als ik het idee heb dat er goed voor wordt gezorgd, dan mogen ze apart van elkaar wegquote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:50 schreef Geartsjuh het volgende:![]()
![]()
![]()
Even een vraag, heb je graag dat de drie konijntjes bij elkaar blijven op een nieuw adres of zou eventueel ook eentje naar één adres kunnen en twee naar een ander adres?
Ik weet twee iemandenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:27 schreef Duderinnetje het volgende:
Ze mogen wel uit elkaar hoor! Al is het wel zo dat konijnen éigenlijk groepsdiertjes zijn. Ze vinden het wel heel leuk om met een soortgenoot rond te struinen. Maar als een konijntje veel aandacht krijgt, compenseert dat ook al veel. Dus ja: als ik het idee heb dat er goed voor wordt gezorgd, dan mogen ze apart van elkaar weg
Weet je iemand?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |