genoeg te verbeteren bij jouquote:Op woensdag 29 juni 2005 10:20 schreef bwt het volgende:
Maar wel de TT (numemr) verkeert zie ik nu - shit
quote:Fok Motorclub [SC deel 259 260] Wij hebben het over motoren.....
quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:20 schreef bwt het volgende:
Maar wel de het TT (numemr) (nummer) verkeert verkeerd zie ik nu - shit
Komt door al dat windgeruis, en aangezien het gehooroorgaan in directe verbinding staat met het evenwichtsorgaan van de hersenen stomp je inderdaad af.quote:
jij had wel zin in een nieuw topic is het niet ?quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:19 schreef bwt het volgende:
en gelijk een FIPO
ja heb me gisteren uitstekend vermaakt hoorquote:Op woensdag 29 juni 2005 11:33 schreef hicham het volgende:![]()
Leuke verhalen weer gisteren zie ik
Ben ook weer wakker![]()
![]()
Viel me ook op tijdens het bijlezenquote:Op woensdag 29 juni 2005 11:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
jij had wel zin in een nieuw topic is het niet ?![]()
quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ja heb me gisteren uitstekend vermaakt hoor![]()
als we er de tijd voor nemen om vertrouwen op te bouwen misschien wel jaHquote:Op woensdag 29 juni 2005 11:43 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
Volgende keer klaverbladen rijden leg jij je knietje aan de grond neem ik aan?![]()
Pffff, tsskquote:Op woensdag 29 juni 2005 11:46 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
als we er de tijd voor nemen om vertrouwen op te bouwen misschien wel jaH
maar ik rijd dan ook op een slappe toermotor heHquote:Op woensdag 29 juni 2005 11:50 schreef hicham het volgende:
[..]
Pffff, tsskmietje nerd flikker homo trut bitch
Je hebt je jaartje toch al gehad, je kan niet meer onderuit gaan![]()
quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:04 schreef zrex1200 het volgende:
[...]
niet voor téén of tander, maar met een R1 moet je toch nooit schakelen? je kun in zijn 1ste toch 120km/u rijden? En 120 is juist genoeg om op de autosnelweg nooit geflitst te worden (tenminste daar waar het nog geen 80KM/u geworden is)
ik zou ook nog een gps systeem regelen voor de vakantiequote:Op woensdag 29 juni 2005 11:59 schreef hicham het volgende:
En we zijn niet de enige die op vakantie gaan binnenkort![]()
quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:01 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik zou ook nog een gps systeem regelen voor de vakantie![]()
gewoon om het eens te testen![]()
ik heb het gewoon via map24 gedaanquote:Op woensdag 29 juni 2005 12:03 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik ga nog even Route 66 uitproberen, heb het gisteren geinstalleerd maar nog geen route geprobeerd te plannen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |