genoeg te verbeteren bij jouquote:Op woensdag 29 juni 2005 10:20 schreef bwt het volgende:
Maar wel de TT (numemr) verkeert zie ik nu - shit
quote:Fok Motorclub [SC deel 259 260] Wij hebben het over motoren.....
quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:20 schreef bwt het volgende:
Maar wel de het TT (numemr) (nummer) verkeert verkeerd zie ik nu - shit
Komt door al dat windgeruis, en aangezien het gehooroorgaan in directe verbinding staat met het evenwichtsorgaan van de hersenen stomp je inderdaad af.quote:
jij had wel zin in een nieuw topic is het niet ?quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:19 schreef bwt het volgende:
en gelijk een FIPO
ja heb me gisteren uitstekend vermaakt hoorquote:Op woensdag 29 juni 2005 11:33 schreef hicham het volgende:![]()
Leuke verhalen weer gisteren zie ik
Ben ook weer wakker![]()
![]()
Viel me ook op tijdens het bijlezenquote:Op woensdag 29 juni 2005 11:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
jij had wel zin in een nieuw topic is het niet ?![]()
quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ja heb me gisteren uitstekend vermaakt hoor![]()
als we er de tijd voor nemen om vertrouwen op te bouwen misschien wel jaHquote:Op woensdag 29 juni 2005 11:43 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
Volgende keer klaverbladen rijden leg jij je knietje aan de grond neem ik aan?![]()
Pffff, tsskquote:Op woensdag 29 juni 2005 11:46 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
als we er de tijd voor nemen om vertrouwen op te bouwen misschien wel jaH
maar ik rijd dan ook op een slappe toermotor heHquote:Op woensdag 29 juni 2005 11:50 schreef hicham het volgende:
[..]
Pffff, tsskmietje nerd flikker homo trut bitch
Je hebt je jaartje toch al gehad, je kan niet meer onderuit gaan![]()
quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:04 schreef zrex1200 het volgende:
[...]
niet voor téén of tander, maar met een R1 moet je toch nooit schakelen? je kun in zijn 1ste toch 120km/u rijden? En 120 is juist genoeg om op de autosnelweg nooit geflitst te worden (tenminste daar waar het nog geen 80KM/u geworden is)
ik zou ook nog een gps systeem regelen voor de vakantiequote:Op woensdag 29 juni 2005 11:59 schreef hicham het volgende:
En we zijn niet de enige die op vakantie gaan binnenkort![]()
quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:01 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik zou ook nog een gps systeem regelen voor de vakantie![]()
gewoon om het eens te testen![]()
ik heb het gewoon via map24 gedaanquote:Op woensdag 29 juni 2005 12:03 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik ga nog even Route 66 uitproberen, heb het gisteren geinstalleerd maar nog geen route geprobeerd te plannen
Nog een vraagje voor jou he, waar host jij je site?quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:28 schreef bwt het volgende:
heb gewoon een heeeeele lange vakantie nodig
met erg veel rust en nix doen en en en en ..................
of een nieuwe baan waar ik niet meer zo afgestompt op raak
*aansluitquote:
Hier mijn oude domein, oud bedrijfsplannetjequote:Op woensdag 29 juni 2005 12:31 schreef hicham het volgende:
[..]
Nog een vraagje voor jou he, waar host jij je site?
Of heb jij ergens je eigen server staan?
Ik wil namelijk ook een domeintje reggen en wat hosting. Lijkt me wel handig
Ziet er goed uit dat FutureFlex, verhuizen maar Hicham?quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:07 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hier mijn oude domein, oud bedrijfsplannetje, was helemaal niet duur en erg goed. http://www.digivak.nl/
Yourname Webhostingquote:Op woensdag 29 juni 2005 13:37 schreef hicham het volgende:
Ziet er wel erg goedkoop uit, en goedkoop kan ook duurkoop zijnHoezo zijn ze zoveel goedkoper dan andere webhosters
Enig idee pepijn? Of ben jij zo'n iemand die ook gewoon voor de prijs gaat
Het best is eigenlijk gewoon je eigen server ergens neerzetten. Hosting ter grootte van de harde schijfMaar dan moet je wel even uitzoeken hoe het allemaal werkt en de tijd ervoor nemen. Maar het is iig wel veel goedkoper dan
Ik draai het op een eigen PC/server bij mij thuis. (550Mhz servertje)quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:31 schreef hicham het volgende:
[..]
Nog een vraagje voor jou he, waar host jij je site?
Of heb jij ergens je eigen server staan?
Ik wil namelijk ook een domeintje reggen en wat hosting. Lijkt me wel handig
Heb je die chinees nog gezien?quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb het gewoon via map24 gedaanheb wel sinds een paar dagen de nieuwe autoroute 2005 maar die is nog niet geinstalleerd
![]()
Die zijn helemaal gekquote:
Werkt dat een beetje simpel of doe je het gewoon op goed geluk?quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:53 schreef bwt het volgende:
[..]
Ik draai het op een eigen PC/server bij mij thuis. (550Mhz servertje)
Volgende maand of zo dan heb ik een entry server die ik dedicated ga gebruiken voor hosting en mijn eigen interne netwerk met domeinen.
Mijn importchinees kon er niks uit opmakenquote:
Misschien wel, maar ik heb er geen problemen mee. In een jaar tijd nauwelijks uit de lucht geweest.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:01 schreef hicham het volgende:
Die zijn helemaal gekHeb je ervaring met die hosters? Downtime etc.?
Importchinees..quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:01 schreef hicham het volgende:
[..]
Mijn importchinees kon er niks uit opmaken![]()
(welke eigenlijk gewoon een Nederlander is die een keertje keuzevak Japans heeft gevolgd)
Welk pakket heb je dan en leveren ze ook een beetje goede support?quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:03 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Misschien wel, maar ik heb er geen problemen mee. In een jaar tijd nauwelijks uit de lucht geweest.![]()
Oh ja, tis woensdag vandaag dus jij bent lekker vrijquote:Ik ben effe mountainbiken![]()
quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:09 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Importchinees..![]()
Jammer dan, nu kan ik echt niet meer slapen 's nachts![]()
ik krijg net de vertaling van hemquote:
quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:11 schreef hicham het volgende:
[..]Vaak heb je ook nog dat die tekens gewoon helemaal niks betekenen
ze heeft het standaard pakket van 39.95 per jaar, service niet echt nodig gehad reageren wel snel op mailtjes e.dquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:11 schreef hicham het volgende:
[..]
Welk pakket heb je dan en leveren ze ook een beetje goede support?
Een pakket van 20 GBKan ik eigenlijk niet serieus nemen
![]()
[..]
Oh ja, tis woensdag vandaag dus jij bent lekker vrijDoe je wel voorzichtig, tijdens het klussen had ik dat met voorvorkolie-volgezogen doekje op de voorband van 1 van de fietsen gelegd, dus kan glad zijn
![]()
[..]Vaak heb je ook nog dat die tekens gewoon helemaal niks betekenen
Hoe lui.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik krijg net de vertaling van hemen wilde dat hier posten maar je was me voor,
zou je nog even foto's willen posten ?
geen zin om in oude topic te zoeken naar die foto's![]()
Ah dus toch, zie post van Patrick, luie donder!quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik krijg net de vertaling van hemen wilde dat hier posten maar je was me voor,
zou je nog even foto's willen posten ?
geen zin om in oude topic te zoeken naar die foto's![]()
lees mijn post nou eensquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:12 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht trouwens dat Mercy een chinese collega had.. ik raak helemaal in de war van die avatorentars![]()
als jij de mijne ook weer ff leest..quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
lees mijn post nou eens![]()
@Hicham klik hier eens![]()
quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:20 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ah dus toch, zie post van Patrick, luie donder!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |