Wheeeeequote:Op maandag 4 juli 2005 19:15 schreef hicham het volgende:
Kijk nou wat je doet bwt, je hebt iedereen weggejaagd
We gaan nog pakwerk doen.quote:Op maandag 4 juli 2005 18:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dan weet ik er nog wel een paar die dan mogen komen![]()
![]()
is BWT al weg ?quote:Op maandag 4 juli 2005 19:15 schreef hicham het volgende:
Kijk nou wat je doet bwt, je hebt iedereen weggejaagd
Als iedereen nou eens met iets meer dan een smiley duidelijk maakt wat hij of zij wil?quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 19:50 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Als iedereen nou eens met iets meer dan een smiley duidelijk maakt wat hij of zij wil?
Waar ,Waneer & hoelaatquote:Op maandag 4 juli 2005 19:50 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Als iedereen nou eens met iets meer dan een smiley duidelijk maakt wat hij of zij wil?
quote:Op maandag 4 juli 2005 19:46 schreef bwt het volgende:
[..]
Wheeeee![]()
Maar, Maar, Maar,,,,,,,![]()
Ik ben onschuldigggggg![]()
![]()
Wheeeeeeeeeeeeee![]()
![]()
![]()
quote:
HIj had ook mijn tekst over kunnen typen voor jouw bestwilquote:Op maandag 4 juli 2005 19:50 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Kan alleen de eerste vraag beantwoorden, Vianen.quote:
Is een eitje.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:59 schreef Fulcrum_X het volgende:
Tijd voor koffieeeee![]()
Ook zo leuk, heb nog geen rijles gehad op de weg in de regen.. guess what.. gaat het morgen plenzen tijdens mijn examen![]()
Nog kutter is de komende dagen het weer bar slecht zal zijn.. en ik heb nog geen regenoveral, dus dan zit rijden er ook niet in (ga vrijdag ook al op vakantie).
Nouja, als ik zak hoef ik daar niet meer over in te zitten![]()
Ik Leef hier in Amsterdam met vrouw ,hond,katten,slangen & de leguaanquote:Op maandag 4 juli 2005 20:00 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Kan alleen de eerste vraag beantwoorden, Vianen.(en niet die in brabant) Rest volgt nog als die lamzakken hier een beetje meewerken.
Waar kom jij eigenlijk vandaan?![]()
Opzet tot zover: BBQ bij mij thuis, beetje sleutelen cq achterstallig onderhoud doenen stukje rijden.
Weet alleen nog niet waar ik de hond moet laten, als beveiliging erbij houden
of even een dagje dumpen bij schoonpaps?
Ik kan mezelf ook wel gaan lopen herhalen maar dat schiet ook niet op.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:56 schreef hicham het volgende:
HIj had ook mijn tekst over kunnen typen voor jouw bestwilHij heeft dus niets te sleutelen maar wil wel meeten voor een 'algemene meet' met eventueel wat sleutelwerk tussendoor
Dan kan je mooi met de lims meerijden.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:03 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Ik Leef hier in Amsterdam met vrouw ,hond,katten,slangen & de leguaan![]()
niet persé in die volgorde
Je spelling klopt goed met je ondertitel.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:06 schreef bwt het volgende:
BWT is er nog ja, tenminste,,,, ff kijken
ehhh, ja, hi iz er nog
quote:Op maandag 4 juli 2005 20:06 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dan kan je mooi met de lims meerijden.Pas op, eentje heeft de neiging overal net te hard te rijden en krijgt nog weleens zo'n schijtboete voor 3km te hard.
Doe ook maar geen moeite ze uit elkaar te houden, lukt ons ook nog steeds niet.
quote:Op maandag 4 juli 2005 20:06 schreef bwt het volgende:
BWT is er nog ja, tenminste,,,, ff kijken
ehhh, ja, hi iz er nog
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |