quote:Op maandag 4 juli 2005 20:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
en terecht![]()
![]()
kom op emceërs, wanneer gaan we sleutel-meeten
??
Iiiiininteeeeerplooooolis. Glashelder. Zo helder dat het anderhalf jaar duurde voor ze doorhadden hoe het met mijn levensverzekering zatquote:Op maandag 4 juli 2005 20:35 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Van jou wist ik het al.
Wil gewoon voorkomen dat ik allerlei dingen ga plannen en een groot gedeelte op het laatst afhaakt.![]()
Moet in 1 keer weer denken aan dat stemmetje van die "glashelder" reclame, don't ask why.![]()
Weet ook nog steeds niet van welk bedrijf die reclame is, hoe bedoel je tv kijken stompt af?![]()
jouw huis, schreeuw maar een datum, dan schreeuw ik wel of ik kanquote:Op maandag 4 juli 2005 20:41 schreef hollander172 het volgende:
[..]
![]()
Zeker met een BBQ buiten moet ik vrij veel regelen dus een beetje duidelijkheid is wel handig.Laat ik maar zwijgen over het regelen van goed weer.
behalve volgende week zondag en dezelfde weekend als de Lims kan ik ook van de partij zijnquote:Op maandag 4 juli 2005 20:14 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Nog een keer proberen.....
Wanneer kunnen jullie? (ga er niet vanuit dat je na de 31ste alle tijd hebt) Wat wil je eventueel doen met sleutelen en wat wil je? Sleutelen, rijden en vreten of iets anders?
nee ik gok niet, zie nu de veschillen iets duidelijkerquote:Op maandag 4 juli 2005 20:20 schreef hicham het volgende:
[..]
Mercy lukt het al
Weet alleen niet of ie het op de gok doet
quote:Op maandag 4 juli 2005 20:42 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
Iiiiininteeeeerplooooolis. Glashelder. Zo helder dat het anderhalf jaar duurde voor ze doorhadden hoe het met mijn levensverzekering zat
Euhm eerste wat in me opkomt: 6 augustus?quote:Op maandag 4 juli 2005 20:42 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
jouw huis, schreeuw maar een datum, dan schreeuw ik wel of ik kan
quote:Op maandag 4 juli 2005 20:44 schreef Mercy_symbol het volgende:
alleen wij hebben tot nu toe niets te sleutelenrijden Honda heH
![]()
das een zaterdag he. Moet lukken hoorquote:Op maandag 4 juli 2005 20:47 schreef hollander172 het volgende:
[..]Dat wist ik dus echt niet, soms hoor ik dat stemmetje wel maar verder..........
[..]
Euhm eerste wat in me opkomt: 6 augustus?Voor zover ik het bijgehouden heb kan iedereen dan.
Aan de guzzi ook geen sleutelwerk hierquote:Op maandag 4 juli 2005 20:44 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
behalve volgende week zondag en dezelfde weekend als de Lims kan ik ook van de partij zijn![]()
![]()
Mooi he?quote:Op maandag 4 juli 2005 20:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
@Lars
wordt het niet eens tijd voor een nieuwe avatar ? als ik op mijn werk FOK dan valt jou irritante avatar heel erg op![]()
Aanstaande zondag is sowieso te snel neem ik aan, volgende week zondag heb jij al een andere afspraak begrijp ik uit je post. En die week daarna moeten we denk ik nog een proefrit met bagage houden dus dan kunnen we ook niet tochquote:Op maandag 4 juli 2005 20:44 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
behalve volgende week zondag en dezelfde weekend als de Lims kan ik ook van de partij zijn![]()
![]()
quote:Op maandag 4 juli 2005 20:24 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Erg leuk !!!
Alleen ben ik een beetje geschonden uit de strijd gekomen. Een nare wond in mijn poezelig voetje veroorzaakt door glas. Nu loop ik mank.
Gelukkig gebeurde het gisteren pas en heb ik het grootste deel nog veel plezier kunnen maken.
Dan kan ik wel maar ik moet wel sávonds werken vanaf 21.00uquote:Op maandag 4 juli 2005 20:47 schreef hollander172 het volgende:
[..]Dat wist ik dus echt niet, soms hoor ik dat stemmetje wel maar verder..........
[..]
Euhm eerste wat in me opkomt: 6 augustus?Voor zover ik het bijgehouden heb kan iedereen dan.
dat is een klusje van 15 minutenquote:Op maandag 4 juli 2005 20:48 schreef hollander172 het volgende:
[..]
en daar moet nooit nieuwe olie in?
Moet lukken, gewoon niet teveel zuipen en sneller alles naar binnen werken.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:52 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Dan kan ik wel maar ik moet wel sávonds werken vanaf 21.00u
ja die proefrit moeten we ook nog doen,quote:Op maandag 4 juli 2005 20:52 schreef hicham het volgende:
[..]
Aanstaande zondag is sowieso te snel neem ik aan, volgende week zondag heb jij al een andere afspraak begrijp ik uit je post. En die week daarna moeten we denk ik nog een proefrit met bagage houden dus dan kunnen we ook niet tochOf gaan we dat niet gezamelijk doen
En nog een week daarna zijn we dus op vakantie. Dus ik denk idd dat we het best in augustus kunnen doen
dan zit er niets anders jouw posts maar te negerenquote:Op maandag 4 juli 2005 20:50 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Mooi he?
Je moet ook gewoon je werk doen lapzwans.![]()
Edit: weet je dat ik nog steeds mailtjes daarover krijg omdat ik mijn geslacht heb veranderd in mijn profiel?
Dat = toch een mooië testrit met bagagequote:Op maandag 4 juli 2005 20:52 schreef hicham het volgende:
[..]
Aanstaande zondag is sowieso te snel neem ik aan, volgende week zondag heb jij al een andere afspraak begrijp ik uit je post. En die week daarna moeten we denk ik nog een proefrit met bagage houden dus dan kunnen we ook niet tochOf gaan we dat niet gezamelijk doen
En nog een week daarna zijn we dus op vakantie. Dus ik denk idd dat we het best in augustus kunnen doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |