Die koekblikkneuzen hebben dus geen gevoel voor humorquote:Op maandag 4 juli 2005 22:15 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[pta feedback] De rechtbank voor bekeurden!
quote:Op maandag 4 juli 2005 22:15 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[pta feedback] De rechtbank voor bekeurden!
Tijd meegelezen of wat.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:45 schreef greedkillingz het volgende:
Ik ben voor de grap eens gaan kijken en het leek me wel lollig ,
Dus ik had zoiets van :Fuck it ,Ill try it![]()
Tankslapper bedoel jij, maar is het niet.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:57 schreef Mercy_symbol het volgende:
dat noemen ze volgens mij een speedwobble![]()
Ookwel Sjonnie 2005 genoemdquote:Op maandag 4 juli 2005 22:21 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
GTI sjappies met scheve pet en chrome halfords knalpijp opzetstuk![]()
quote:Op maandag 4 juli 2005 22:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tijd meegelezen of wat.![]()
![]()
Damn, ze hebben ook al Stinkie's in Groningen zitten met een ratbike.![]()
![]()
[..]
Ik ben dan niet meer te redden, woon alleen en heb 19 wielen tot mijn beschikking.quote:Op maandag 4 juli 2005 22:23 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Ookwel Sjonnie 2005 genoemd![]()
Naarmate het aantal wielen stijgt word het denkvermogen minder dus![]()
Ja ik lurk al een tijdje mee iddquote:
wat lief, een newbie met potentiequote:Op maandag 4 juli 2005 22:23 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 juli 2005 22:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik ben dan niet meer te reden, woon alleen en heb 19 wielen tot mijn beschikking.![]()
Zou er ook nog kettingwielen bij kunnen tellen.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 22:29 schreef greedkillingz het volgende:
Gecondoleerd als het aantal wielen per rit maar niet op of boven de 8 uitkomt ex tantwielen
dan is er nog hoop![]()
Sjonnie is ook al zo jaren 90, beter verzinnen we een meer passende naam. De echte sjonnie zat namelijk niet zo vaak op internet. En een schte sjonnie had ook een Sita en een Anita achterop. En zo een relaxed eiland kapsel met cavello, air maxies (niks mis mee overigensquote:Op maandag 4 juli 2005 22:23 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Maar ik zag er vorige week nog 1 in zijn Manta.quote:Op maandag 4 juli 2005 22:31 schreef Makster het volgende:
Sjonnie is ook al zo jaren 90, beter verzinnen we een meer passende naam. De echte sjonnie zat namelijk niet zo vaak op internet. En een schte sjonnie had ook een Sita en een Anita achterop. En zo een relaxed eiland kapsel met cavello, air maxies (niks mis mee overigens) en scheve pet....
brommerrijders die zich zoquote:Op maandag 4 juli 2005 22:21 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
GTI sjappies met scheve pet en chrome halfords knalpijp opzetstuk![]()
Ow god hebben we dat FS weerquote:Op maandag 4 juli 2005 22:30 schreef Worldbeater het volgende:
FS vroeg aan mij over de mail of het wat voor haar was om illegaal op te oefenen.![]()
![]()
Maar nu hebben ze een baan en geld voor een computer .quote:Op maandag 4 juli 2005 22:31 schreef Makster het volgende:
[..]
Sjonnie is ook al zo jaren 90, beter verzinnen we een meer passende naam. De echte sjonnie zat namelijk niet zo vaak op internet. En een schte sjonnie had ook een Sita en een Anita achterop. En zo een relaxed eiland kapsel met cavello, air maxies (niks mis mee overigens) en scheve pet....
Hahahahaquote:Op maandag 4 juli 2005 22:32 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
brommerrijders die zich zovoelen omdat ze sneller zijn
![]()
quote:Op maandag 4 juli 2005 22:35 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Maar nu hebben ze een baan en geld voor een computer .
Anita is al bij ze weggelopen toen er echt niks in bleek te zitten en ze ouder werden.
En de sita is ingeruild voor een afgeragde golf met een halfords gti sticker![]()
Het bewijs hadden we net op bezoek alhierquote:Op maandag 4 juli 2005 22:36 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mooi aan dit verhaal is dat het berust op waarheid
Echt dit schepsel is triest dat wil je niet weten, lees FB maar.quote:Op maandag 4 juli 2005 22:32 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
brommerrijders die zich zovoelen omdat ze sneller zijn
![]()
Mercy is schuldig, alleen had die geen Sita met Anita achterop, maar een VFR met Anita achteropquote:Op maandag 4 juli 2005 22:31 schreef Makster het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |