Ik vind het kwalijk dat TF zo'n houding aanneemt. Ik praat voor niemand anders dan voor mezelf, lees het nog maar eens na. Ik vraag alleen in het begin van de conversatie of wij welkom zijn op die kermis.quote:Op maandag 4 juli 2005 22:50 schreef BoJo het volgende:
wat is je probleem hollander? het is een pta-meet dus daar hore jullie ook bij. Ik vind het kwalijk dat jij voor derest van de motorgasten praat.![]()
Misschien zat zijn pet scheeft voor zijn ogen en hingen zijn "dices" voor zijn beeldscherm ofzo en kon hij daaromn niet goed lezen wat ie postequote:Op maandag 4 juli 2005 22:48 schreef hollander172 het volgende:
als mod heb je ook nog een beetje een voorbeeldfunctie remember, ga dan niet iets uit lopen lokken enzo.![]()
Ik vind het alleen erg jammer dat er meteen met ga op je bek gereageerd word daarquote:Op maandag 4 juli 2005 22:50 schreef BoJo het volgende:
wat is je probleem hollander? het is een pta-meet dus daar horen jullie ook bij. Ik vind het kwalijk dat jij voor derest van de motorgasten praat.![]()
Ik heb het idee dat we anders nog wel behoorlijk tolerant zijn.quote:Op maandag 4 juli 2005 22:48 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Echt dit schepsel is triest dat wil je niet weten, lees FB maar.
Flikker op kneus, jij hebt jouw stukje wij dat van ons.![]()
als mod heb je ook nog een beetje een voorbeeldfunctie remember, ga dan niet iets uit lopen lokken enzo.![]()
jajaquote:Op maandag 4 juli 2005 22:55 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Ik vind het alleen erg jammer dat er meteen met ga op je bek gereageerd word daar![]()
Ik heb er on die rede al genoeg uit de vriendenkring verloren![]()
Ook mag een bepaalde mod wel wat meer open minded zijn en respect tonen vind ik.
Ik zal geen namen noemen TF![]()
Beetje lochisch nadenken is dus te veel gevraagdquote:Op maandag 4 juli 2005 22:57 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
jaja
op je bek gaan, is een algemeen nederlands spreekwoord dat word gebruikt bij mensen die 'de val' ervaren uit het spreekwoord 'hoogmoed komt voor de val'.
"We" dit "wij" dat...maar goed ik hoor niemand klagen van je vriendjes.quote:Op maandag 4 juli 2005 22:53 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik vind het kwalijk dat TF zo'n houding aanneemt. Ik praat voor niemand anders dan voor mezelf, lees het nog maar eens na. Ik vraag alleen in het begin van de conversatie of wij welkom zijn op die kermis.
het woord kneus sloeg op dat concours omdat wij daar gewoon niks te zoeken hebben of iemand moet daar geinteresseerd in zijn van ons?![]()
Wij horen daar blijkbaar niet bij gezien de reactie van TF, prima hoor dan meeten we zelf wel.
Actie en reactie. je kent het. humorvol bedoeld of niet.quote:Op maandag 4 juli 2005 22:53 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik vind het kwalijk dat TF zo'n houding aanneemt. Ik praat voor niemand anders dan voor mezelf, lees het nog maar eens na. Ik vraag alleen in het begin van de conversatie of wij welkom zijn op die kermis.
waarom betrek je dat 'wij' op iedereen in de motorchat terwijl jij de enige bent die in eerste instantie over de vingers getikt word? ik had het idee dat TF het specifiek tegen jou had.quote:Wij horen daar blijkbaar niet bij gezien de reactie van TF, prima hoor dan meeten we zelf wel.
Amsterdam noord woon ikquote:Op maandag 4 juli 2005 22:59 schreef Phatzak het volgende:
Dan, ben lekker moe terug en ga nu heerlijk eten met een Najib Amhali DVD'tje erbijHmm, hoe kwam ik daar ook alweer aan
?
Waar woon je in Amsterdam eigenlijk nieuweling?![]()
![]()
Heb nog niet echt bijgelezen, even vaag alles doorgenomen.
PTA Meet kan optyfen trouwens na wat ik heb gelezenMaar misschien moet ik straks nog even teruglezen want heb even snel gekeken
Volgens mij kunnen we hem vinden bij het Harley clubhuis, of ergens anders waar je brede gasten op choppergevallen ziet en volbedrukt met tatoeagesquote:Op maandag 4 juli 2005 22:59 schreef Phatzak het volgende:
Waar woon je in Amsterdam eigenlijk nieuweling?![]()
![]()
Heb nog niet echt bijgelezen, even vaag alles doorgenomen.
Met harly heb ik niksquote:Op maandag 4 juli 2005 23:02 schreef hicham het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen we hem vinden bij het Harley clubhuis, of ergens anders waar je brede gasten op choppergevallen ziet en volbedrukt met tatoeagesShit man, dat wordt dus minder rellen hier in de Fok!MC of wegblijven van meets waar die new guy komt
Anders mag ik kreupel terug naar huis
Komt omdat "we" hem kennen en "wij" niemand van "jullie" kennen. Dus ook al heeft hij het gigantisch mis en fout en doet hij lomp en niet aardig. Hij heeft gelijk en jullie nietquote:Op maandag 4 juli 2005 23:01 schreef BoJo het volgende:
[..]
"We" dit "wij" dat...maar goed ik hoor niemand klagen van je vriendjes.![]()
Ik vind het ook allemaal wat overtrokken allemaal, PTA koekblikkers en Fok! MC lieden die overtrokken reageren.quote:Op maandag 4 juli 2005 22:57 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
jaja
op je bek gaan, is een algemeen nederlands spreekwoord dat word gebruikt bij mensen die 'de val' ervaren uit het spreekwoord 'hoogmoed komt voor de val'.
oftewel in simpel nederlands: 'je vet krijgen'.
en dat is heel wat anders dan dood gaan.
Ik heb trouwens niet het idee dat je direct doodgaat aan een keer vallen.
Pfieuw, er is nog hoopquote:Op maandag 4 juli 2005 23:04 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Met harly heb ik niks![]()
En als ik goed gevoederd ben bijt ik ook niet volgens mijn vrouw![]()
quote:Op maandag 4 juli 2005 23:05 schreef Makster het volgende:
[..]
Komt omdat "we" hem kennen en "wij" niemand van "jullie" kennen. Dus ook al heeft hij het gigantisch mis en fout en doet hij lomp en niet aardig. Hij heeft gelijk en jullie niet![]()
quote:Op maandag 4 juli 2005 22:53 schreef hollander172 het volgende:
[..]
het woord kneus sloeg op dat concours omdat wij daar gewoon niks te zoeken hebben of iemand moet daar geinteresseerd in zijn van ons?![]()
Wij horen daar blijkbaar niet bij gezien de reactie van TF, prima hoor dan meeten we zelf wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |