abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28494193
wat is je probleem hollander? het is een pta-meet dus daar horen jullie ook bij. Ik vind het kwalijk dat jij voor derest van de motorgasten praat.
pi_28494196
tot morgen
  maandag 4 juli 2005 @ 22:53:32 #283
21094 hicham
hiesjam
pi_28494316
quote:
Op maandag 4 juli 2005 22:50 schreef Fulcrum_X het volgende:
tot morgen
Succes met je examen
  maandag 4 juli 2005 @ 22:53:43 #284
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_28494325
quote:
Op maandag 4 juli 2005 22:50 schreef BoJo het volgende:
wat is je probleem hollander? het is een pta-meet dus daar hore jullie ook bij. Ik vind het kwalijk dat jij voor derest van de motorgasten praat.
Ik vind het kwalijk dat TF zo'n houding aanneemt. Ik praat voor niemand anders dan voor mezelf, lees het nog maar eens na. Ik vraag alleen in het begin van de conversatie of wij welkom zijn op die kermis.

het woord kneus sloeg op dat concours omdat wij daar gewoon niks te zoeken hebben of iemand moet daar geinteresseerd in zijn van ons?

Wij horen daar blijkbaar niet bij gezien de reactie van TF, prima hoor dan meeten we zelf wel.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
  maandag 4 juli 2005 @ 22:54:28 #285
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_28494358
quote:
Op maandag 4 juli 2005 22:48 schreef hollander172 het volgende:

als mod heb je ook nog een beetje een voorbeeldfunctie remember, ga dan niet iets uit lopen lokken enzo.
Misschien zat zijn pet scheeft voor zijn ogen en hingen zijn "dices" voor zijn beeldscherm ofzo en kon hij daaromn niet goed lezen wat ie poste
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
  maandag 4 juli 2005 @ 22:55:08 #286
80615 greedkillingz
ik haat iedereen
pi_28494391
quote:
Op maandag 4 juli 2005 22:50 schreef BoJo het volgende:
wat is je probleem hollander? het is een pta-meet dus daar horen jullie ook bij. Ik vind het kwalijk dat jij voor derest van de motorgasten praat.
Ik vind het alleen erg jammer dat er meteen met ga op je bek gereageerd word daar
Ik heb er om die rede al genoeg uit de vriendenkring verloren

Ook mag een bepaalde mod wel wat meer open minded zijn en respect tonen vind ik.
Ik zal geen namen noemen TF
-- Toen pissen plassen werd , Is het GEZEIK begonnen --
-- Therapy has taught me______ that nothing is my fault --
-- Bleeding inside a bubble of pain --
  maandag 4 juli 2005 @ 22:55:39 #287
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_28494419
quote:
Op maandag 4 juli 2005 22:48 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Echt dit schepsel is triest dat wil je niet weten, lees FB maar.

Flikker op kneus, jij hebt jouw stukje wij dat van ons.

als mod heb je ook nog een beetje een voorbeeldfunctie remember, ga dan niet iets uit lopen lokken enzo.
Ik heb het idee dat we anders nog wel behoorlijk tolerant zijn.
Word er een keer wat gezegd, is het direct flamen over sjonnie, kneus en weet ik veel wat meer.

Dat word de andere kant op toch ook niet gedaan. Voel je je minderwaardig?
moet je constant je superioriteit bewijzen?

Ik snap het niet.
Is d'r een meeting (voor heel pta wel te verstaan, en dat weet jij heeel erg goed), waarvoor TF en ik zich inzetten, word er zo gereageerd.
Beetje jammer. Als je dan niet kan waarderen dat een ander iets leuks opzet, of in ieder geval een stap in die richting zet, blijf dan alsjeblieft gewoon weg.
  maandag 4 juli 2005 @ 22:57:22 #288
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_28494492
quote:
Op maandag 4 juli 2005 22:55 schreef greedkillingz het volgende:

[..]

Ik vind het alleen erg jammer dat er meteen met ga op je bek gereageerd word daar
Ik heb er on die rede al genoeg uit de vriendenkring verloren

Ook mag een bepaalde mod wel wat meer open minded zijn en respect tonen vind ik.
Ik zal geen namen noemen TF
jaja

op je bek gaan, is een algemeen nederlands spreekwoord dat word gebruikt bij mensen die 'de val' ervaren uit het spreekwoord 'hoogmoed komt voor de val'.

oftewel in simpel nederlands: 'je vet krijgen'.
en dat is heel wat anders dan dood gaan.
Ik heb trouwens niet het idee dat je direct doodgaat aan een keer vallen.

maandag 4 juli 2005 @ 22:59:26 #289
80615 greedkillingz
ik haat iedereen
pi_28494590
quote:
Op maandag 4 juli 2005 22:57 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

jaja

op je bek gaan, is een algemeen nederlands spreekwoord dat word gebruikt bij mensen die 'de val' ervaren uit het spreekwoord 'hoogmoed komt voor de val'.

Beetje lochisch nadenken is dus te veel gevraagd
En als je zo moe ben ga dan je nest in
  maandag 4 juli 2005 @ 22:59:32 #290
17596 Makster
pi_28494591
Ik ben lekker toch sneller als jij

Maak je is druk om belangrijkere dingen ofzo
pi_28494605
Dan, ben lekker moe terug en ga nu heerlijk eten met een Najib Amhali DVD'tje erbij Hmm, hoe kwam ik daar ook alweer aan ?

Waar woon je in Amsterdam eigenlijk nieuweling? Heb nog niet echt bijgelezen, even vaag alles doorgenomen.

PTA Meet kan optyfen trouwens na wat ik heb gelezen Maar misschien moet ik straks nog even teruglezen want heb even snel gekeken
Bolletje deeg enzo.
pi_28494654
quote:
Op maandag 4 juli 2005 22:53 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Ik vind het kwalijk dat TF zo'n houding aanneemt. Ik praat voor niemand anders dan voor mezelf, lees het nog maar eens na. Ik vraag alleen in het begin van de conversatie of wij welkom zijn op die kermis.

het woord kneus sloeg op dat concours omdat wij daar gewoon niks te zoeken hebben of iemand moet daar geinteresseerd in zijn van ons?

Wij horen daar blijkbaar niet bij gezien de reactie van TF, prima hoor dan meeten we zelf wel.
"We" dit "wij" dat...maar goed ik hoor niemand klagen van je vriendjes.

Je had ook met een ander idee kunnen komen voor een meet. Maar goed het is niet verplicht, jullie zijn allemaal welkom hoor.
En ik hoop zeker niet dat jullie op je bek gaan voor m'n Jeep
  maandag 4 juli 2005 @ 23:01:03 #293
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_28494658
quote:

[..]

Actie en reactie. je kent het. humorvol bedoeld of niet.
en op die vraag heb je antwoord gehad.
quote:
waarom betrek je dat 'wij' op iedereen in de motorchat terwijl jij de enige bent die in eerste instantie over de vingers getikt word? ik had het idee dat TF het specifiek tegen jou had.
  maandag 4 juli 2005 @ 23:01:28 #294
80615 greedkillingz
ik haat iedereen
pi_28494671
quote:
Op maandag 4 juli 2005 22:59 schreef Phatzak het volgende:
Dan, ben lekker moe terug en ga nu heerlijk eten met een Najib Amhali DVD'tje erbij Hmm, hoe kwam ik daar ook alweer aan ?

Waar woon je in Amsterdam eigenlijk nieuweling? Heb nog niet echt bijgelezen, even vaag alles doorgenomen.

PTA Meet kan optyfen trouwens na wat ik heb gelezen Maar misschien moet ik straks nog even teruglezen want heb even snel gekeken
Amsterdam noord woon ik

Vlak bij het ziekenhuis
  maandag 4 juli 2005 @ 23:02:19 #295
21094 hicham
hiesjam
pi_28494701
quote:
Op maandag 4 juli 2005 22:59 schreef Phatzak het volgende:

Volgens mij kunnen we hem vinden bij het Harley clubhuis, of ergens anders waar je brede gasten op choppergevallen ziet en volbedrukt met tatoeages Shit man, dat wordt dus minder rellen hier in de Fok!MC of wegblijven van meets waar die new guy komt Anders mag ik kreupel terug naar huis
  maandag 4 juli 2005 @ 23:04:53 #296
80615 greedkillingz
ik haat iedereen
pi_28494810
quote:
Op maandag 4 juli 2005 23:02 schreef hicham het volgende:

[..]

Volgens mij kunnen we hem vinden bij het Harley clubhuis, of ergens anders waar je brede gasten op choppergevallen ziet en volbedrukt met tatoeages Shit man, dat wordt dus minder rellen hier in de Fok!MC of wegblijven van meets waar die new guy komt Anders mag ik kreupel terug naar huis
Met harly heb ik niks
En als ik goed gevoederd ben bijt ik ook niet volgens mijn vrouw
  maandag 4 juli 2005 @ 23:05:06 #297
17596 Makster
pi_28494821
quote:
Op maandag 4 juli 2005 23:01 schreef BoJo het volgende:

[..]

"We" dit "wij" dat...maar goed ik hoor niemand klagen van je vriendjes.
Komt omdat "we" hem kennen en "wij" niemand van "jullie" kennen. Dus ook al heeft hij het gigantisch mis en fout en doet hij lomp en niet aardig. Hij heeft gelijk en jullie niet
  maandag 4 juli 2005 @ 23:05:57 #298
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_28494857
quote:
Op maandag 4 juli 2005 22:57 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

jaja

oftewel in simpel nederlands: 'je vet krijgen'.
en dat is heel wat anders dan dood gaan.
Ik heb trouwens niet het idee dat je direct doodgaat aan een keer vallen.

Ik vind het ook allemaal wat overtrokken allemaal, PTA koekblikkers en Fok! MC lieden die overtrokken reageren.
Alleen deze verklaring eromheen gedraai vind ik dan ook wel een beetje jammer.

Heb dat topic alleen nog niet gelezen dus weet niet waar ik over praat.

En verder nog maar 1 ding.... ik ben verlieffffffffffffd.

Handkappen zijn geil.

k-u-t JPG rommelt alleen aan de kleuren.
  maandag 4 juli 2005 @ 23:06:07 #299
21094 hicham
hiesjam
pi_28494862
quote:
Op maandag 4 juli 2005 23:04 schreef greedkillingz het volgende:

[..]

Met harly heb ik niks
En als ik goed gevoederd ben bijt ik ook niet volgens mijn vrouw
Pfieuw, er is nog hoop
quote:
Op maandag 4 juli 2005 23:05 schreef Makster het volgende:

[..]

Komt omdat "we" hem kennen en "wij" niemand van "jullie" kennen. Dus ook al heeft hij het gigantisch mis en fout en doet hij lomp en niet aardig. Hij heeft gelijk en jullie niet

Alleen Makster had dit kunnen schrijven
pi_28494878
quote:

[..]

ja tuurlijk nu sloeg het zeker op het concours, en alsnog waarom gelijk kneuzen als ze een andere hobbie hebben.....
en dan raar vinden dat er een kloof is tussen motor en auto rijders??? Sorry maar maak je het er zelf niet na zo!

iedereen is en blijft welkom maar ga je zo in een topic reageren kun je op een weerwoord wachten! Niet iedereen kent jou humor had er een smilie bijgestaan was het heeeeel wat anders overgekomen maar aangezien dat er niet stond kon je erop wachten totdat er iemand erop zou reageren......

hierbij wou ik het iig bij laten!
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')