Zeikerd.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:32 schreef Dizer het volgende:
Ja kan ik ook, openen voordat de ander sluit
Ik zeik hier wel, in jou topic.. lekker offtopic.. in die van mij doe ik dat lekker nietquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Zeikerd.. Jij had de vorige ik deze.
.
Laten we nu niet weeeer hele topics over TT's gaan zeiken..
Ik hoorde dat Yasmin idd nog een paar weken hier blijft. Hoop het.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:39 schreef JohnDDD het volgende:
Ik wil deze
Maar eh opnames in Alphen a/d Rijn, en het wordt op 28 september uitgezonden? Is dat niet wat laat? Of komt Yasmin in coma ofzo en dan gaat ze alsnog dood?
Beetje raar. Kan ook wel iemand anders zijn. Alhoewel. Als Ludo iemand vermoordt verdwijnt die gewoon.
Pff er gaan teveel mensen dood.
Mee eens... iemand moet er uit, wat bedenken de schrijvers.. maar weer eens een dode.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:39 schreef JohnDDD het volgende:
Pff er gaan teveel mensen dood.
Vergeet niet dat Isa niet dood isquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:40 schreef BVO het volgende:
[..]
Mee eens... iemand moet er uit, wat bedenken de schrijvers.. maar weer eens een dode..
als opgebaart lijk ofzo waarschijnlijkquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:40 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik hoorde dat Yasmin idd nog een paar weken hier blijft. Hoop het..
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:42 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
Cliffhanger Seizoen 15 (GTST #2995, VR. 24-06-2005)
BVO en ik zien dat als een spelletje hoorquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:42 schreef creno het volgende:
sjonge jonge, dubbel topic... is het niet beter dat je afspreekt dat de "topicsluiter" ook meteen een nieuwe maakt !
maar de cliff was leuk !
en die scene waarin valerie zo breed stond te lachen omdat ze mee op vakantie gaat: heerlijk !
Het niveau keert terug.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:42 schreef Dizer het volgende:
Beev, je kan wel merken dat de OP's en TT's die wij maken "anders" zijn de de afgelopen aantallen![]()
Was er iets mis met De Oom van GTSTquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:42 schreef Dizer het volgende:
Beev, je kan wel merken dat de OP's en TT's die wij maken "anders" zijn de de afgelopen aantallen![]()
Vorige keer was je ook al te laat, Diezepiesquote:
Nee als Spook. Das standaard na elke cliffquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:42 schreef janimie het volgende:
[..]
als opgebaart lijk ofzo waarschijnlijk![]()
Das waarquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Vorige keer was je ook al te laat, Diezepies.
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
Das waar
Beev, je hebt hem eerlij verdiend
Het zal me nix verbazen, de makers waren tenslotte hardstikke boos toen zij met korte haren naar de set kwam, lijkt me niets om boos om te zijn als ze er toch niet meer werktquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:40 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik hoorde dat Yasmin idd nog een paar weken hier blijft. Hoop het..
Nou, de vraag is nu wel duidelijk denk ikquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:46 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Door het fotosoepen heb ik geloof ik over je vraag heen gelezen.![]()
Dat wil ik nou ook wetenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:47 schreef BVO het volgende:
Iwan! Wat weet jij over een evt. terugkeer van Dian?
Nou, zo is het volgens mij ook niet helemaal. Maar de afgelopen twee jaar ongeveer hebben de schrijvers een ongestructureerde en tomeloze serie ruzies in de serie geschreven, waarbij allerlei mensen betrokken waren; Ludo-Martine-Yasmin-Isabella-Nina-Janine-Ray-Stefano-Nick-Sjors-Valerie-Barbaraquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:40 schreef BVO het volgende:
[..]
Mee eens... iemand moet er uit, wat bedenken de schrijvers.. maar weer eens een dode..
Ok, wie is er het afgelopen jaar NA de afgelopen zomercliff doodgegaan dan??quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:49 schreef JohnDDD het volgende:
De personages van GTST zijn zó ongeloofwaardig geworden dat er geen enkele lijn meer zit in de verhaallijnen, en dat er elke week haast wel iemand dood moet tegenwoordig.
De enige hoop voor GTST is schrijvers met visie. Kan nog lang duren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |