Sjorsquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:38 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Maar hij moet inderdaad aan de vrouw.
Heb alleen geen idee wie van de huidige cast dat zou moeten zijn.
Mooiquote:
Ik denk dat Meneer harmsen binnenkort verdwijntquote:Op woensdag 22 juni 2005 00:06 schreef Frey het volgende:
[..]
Mooi![]()
Is er alleen geen plekje meer vrij voor Harmsen, want hij verdient die toch wel?
Ik denk eerder dat ze dat heeft gedaan omdat Yasmin wist dat ze ging verdwijnen en Charlie nietquote:Op woensdag 22 juni 2005 00:07 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik denk dat Valerie vandaag haar doodvonnis getekend heeft
Wel erg lullig dat Yasmin al een dag eerder dan Charlie te horen kreeg dat Isabella nog leefde, kan wel merken wie haar lievelingsvriendin was
Zo is ze er een tijdje niet en dan komt ze inderdaad met zo'n heerlijke actiequote:Op woensdag 22 juni 2005 00:03 schreef Dennis121 het volgende:
Barbara die Valerie zo mooi voor schut had gezet.. Heerlijk
.
Wik gaat (voorlopig) nog niet weg, hij laat alleen zijn rol inkrimpen.quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik denk dat Meneer harmsen binnenkort verdwijnt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Eenzame Harmsenquote:Op woensdag 22 juni 2005 00:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik denk dat Meneer harmsen binnenkort verdwijnt
Ik stoor me er eerlijk gezegd 'n beetje aan als hij in beeld is, in die zin dat ik 'm zo 'zielig' vind.. En niet als rol, maar als man. Ik denk steeds 'dat mag wel wat pittiger, niet omvallen a.u.b.'..quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:10 schreef Dennis121 het volgende:
[..]
Eenzame Harmsen.
Voor hem moet er echt weer iets gebeuren. Harmsen is oke.
Dat komt omdat ie oud is, dat denk ik bij m'n oma ook steeds.quote:Op woensdag 22 juni 2005 04:02 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik stoor me er eerlijk gezegd 'n beetje aan als hij in beeld is, in die zin dat ik 'm zo 'zielig' vind.. En niet als rol, maar als man. Ik denk steeds 'dat mag wel wat pittiger, niet omvallen a.u.b.'..![]()
misschien was dr beltegoed opquote:Op woensdag 22 juni 2005 00:07 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik denk dat Valerie vandaag haar doodvonnis getekend heeft
Wel erg lullig dat Yasmin al een dag eerder dan Charlie te horen kreeg dat Isabella nog leefde, kan wel merken wie haar lievelingsvriendin was
en daar kom je nu pas achter...??quote:Op woensdag 22 juni 2005 08:28 schreef janimie het volgende:
Stefano is eigelijk best soft al doet hij nog zo z'n best om gemeen over te komen.
geloof me, sinds die sukkel in de serie zit heeft ie nog nooit iets cools gedaanquote:
Op de plek van Rayquote:Op woensdag 22 juni 2005 00:06 schreef Frey het volgende:
[..]
Mooi![]()
Is er alleen geen plekje meer vrij voor Harmsen, want hij verdient die toch wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |