quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 400.000 teams wereldwijd!
quote:K.F.C. Minnertsga
Tactiek: vleugelaanval
Tactiekvaardigheid: uitmuntend
Middenveld: zwak (zeer hoog)
Rechterverdediging: goed (laag)
Centrale verdediging: matig (zeer hoog)
Linkerverdediging: matig (hoog)
Rechteraanval: redelijk (heel laag)
Centrale aanval: redelijk (laag)
Linkeraanval: goed (laag)
quote:19-06-2005 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 351 935 ¤ aan entreegeld.
quote:Op zondag 19 juni 2005 23:23 schreef One_conundrum het volgende:
19-06-2005 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 351 935 ¤ aan entreegeld.
Ze hadden mij 3e ingeschat en ik sta laatstequote:Op zondag 19 juni 2005 23:51 schreef DaMadKow het volgende:
het lijkt er zowaar op dat ik kansen heb om niet direct te degraderen
Ik sta 3e in V, terwijl al mijn dvisiegenoten me in een competitieforum als laatste ingeschat hadden
non taken. En ja, dat is mijn selectie. Oftewel: einde verhaal... Jammer.quote:Op maandag 20 juni 2005 11:22 schreef truSteh het volgende:
No offense, maar als dat jou selectie isHet zijn werkelijk allemaal kut spelers. Allemaal oud, totaal geen skills.
Denk dat je er maar een paar van verkoopt, en ze brengen vast niet genoeg om je van -500k naar de plus te brengen.
Opleidingskosten op maximaal, stadionuitbreiding ook teveel denk ik ja.quote:Op maandag 20 juni 2005 11:22 schreef truSteh het volgende:
Hoe kom je eigenlijk in godsnaam zo in de min? Stadionuitbreiding ofzo.
vanaf 500kquote:Op maandag 20 juni 2005 11:31 schreef maniack28 het volgende:
Denk het niet, stond pas een berichtje dat ze veel plekken hebben in XI
Overigens, weet iemand vanaf welk bedrag in de plus je een econoom kan gaan aantrekken (winstgevend dan he) ?? Ik heb nu 300k
whehe xxxxxquote:Op maandag 20 juni 2005 12:04 schreef ArTiC het volgende:
Sybrand Onrust (xxxxxxxx)
24 jaar, matig in vorm, gezond
Een gemeen persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een redelijk leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 920
Loon: 640 ¤/week
Eigenaar: Helmunt
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: matig
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
loopt over een ruim uur af...vraagprijs 110k maar ik vraag me af of ik er dat wel voor krijg
zit jij maar in VII?quote:Op maandag 20 juni 2005 12:19 schreef maniack28 het volgende:
Ik zit in VII en haal altijd boven de 30.. meestal 33 of 34, misschien als de vorm wat beter is zelfs 35Mjah... ik sta niet voor niks eerste natuurlijk he
Ben in staat om een zwak (laag) middenveld te halen, met zwak verdediging en een matig aanval, dus ik denk dat ik wel kan promoveren
ik in VIII begonnen, was ik een wedstrijd of 2 eerder begonnen dan was ik hoogstwaarschijnlijk gepromoveerd, wie weet zou ik nu al in de 6 hebben gezetenquote:Op maandag 20 juni 2005 12:30 schreef maniack28 het volgende:
lol, nee dit is pas mn 3e seizoen en ben begonnen in IX
en precies 110k heb ik er ook voor gekregenquote:Op maandag 20 juni 2005 12:17 schreef maniack28 het volgende:
hmmmm, ik heb ooit eens een goed goed gekocht voor 280 K110k..... hmmm... moet wel lukken toch? Ik krijg zelfs voor een goed scoren matig passen spits 110k
net ff gekeken maar er is nergens op geboden. Denk ook dat er donderdag pas geboden gaat worden op een paar spelers.quote:Op maandag 20 juni 2005 15:50 schreef Dylan Dog het volgende:
Heeft er al iemand op een van mijn losers geboden?
Hier vang je denk ik wel aardig wat voor...80k ofzo, misschien 100k als er een bidwar ontstaat.quote:Remco Kessels (53768555)
24 jaar, goed in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.
Total Skill Index (TSI): 1 790
Loon: 660 ¤/week
Eigenaar: Doghouse Killers
Waarschuwingen: 0
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: goed
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht
Doelpunten in carrière: 10
Hattricks in carrière: 1
Competitiedoelpunten dit seizoen: 2
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
Heldquote:Op maandag 20 juni 2005 18:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zo. Ik heb maar even twee startboden gedaan voor dylandog. Misschien helpt het.
dat zal je nog best wel tegenvallen met die bedragen waarvoor spelers de deur uitlopen tegenwoordigquote:Op maandag 20 juni 2005 19:50 schreef Goldboy het volgende:
Ik ben nu op jacht naar redelijke verdedigers van 18- onder de 50k, moet te doen zijn.
quote:Bernt Gämperli (67568826)
TSI = 840, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider [Technisch]
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: redelijk
Vleugelspel: goed Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: matig
en
Jonas Stensson (48395497)
TSI = 840, 19 jaar, matig in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider [Snel]
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: matig
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
en lukt het je al wat met je drippling?quote:Op maandag 20 juni 2005 12:45 schreef JJHelder het volgende:
Gister WO, nu 4e in mijn divisie 6, komt wel goed dit jaar, hopen op een hele lekkere training vrijdag en dan kan ik held gaan vangen
Nee nog geen stijgers gehad, nog niet mee bezig geweest om je eerlijk te zeggen, wil nu ff me team versterken zodat ik niet degradeer, darna ga ik me daarin verdiepenquote:Op maandag 20 juni 2005 20:07 schreef ASSpirine het volgende:
damn, niemand die dan wil bieden op mijn vleugels?
mag ook een kleine bidwar ontstaan hoor
loopt wel morgen af
[..]
[..]
en lukt het je al wat met je drippling?
ik heb tot nu toe al 2 succesvolle gehad
maar nog velen die moeten stijgen bij mij
als het bij mijn spelers is is het niet ergquote:Op maandag 20 juni 2005 20:18 schreef JJHelder het volgende:
[..]
Nee nog geen stijgers gehad, nog niet mee bezig geweest om je eerlijk te zeggen, wil nu ff me team versterken zodat ik niet degradeer, darna ga ik me daarin verdiepen
Je hebt altijd wel van die idioten die een uur van te voren al een bidwar ebginnen alsof de dedline in 5 minuten is, waar dat goed voor is weet ik nog steeds niet waar dat nou precioes goed voor is![]()
![]()
En wat gebeurde er gisteren bij mij?quote:De psychologie van het bieden
Je kent ze wel, die mensen die in de laatste seconden bieden, erg irritant. Irritant, maar wel effectief. Door in de laatste seconden te bieden frustreer je je tegenstander die van woede misschien hattrick sluit, er is ook een kans dat je tegenstander toevallig over vijf minuten naar blokfluitles moet en dus uit de bidwar moet stappen. Wacht dus zelf altijd tot het laatst met bieden. Er bestaat een kans dat je je tegenstander zo kwaad maakt dat hij alles overbiedt maar hou dan gewoon je maximumprijs in de gaten en passeer deze nooit!
Van Lortnocs' "hattrick voor gevorderden"
En zihier, mijn aankoop voor 119 kquote:HIJ
you are a fucking idiot, it extends it 3 minutes everytime you do that. bid your fucking max or go jerk yourself off
IK
That's the prupose of a bidwar in case you haven't noticed...
IK
and just for that jerk thing I'm bidding one more extra time
was gonna give up, but since you're that nice to me, I'll be nice to you too
no thanks
HIJ
youre a complete idiot. The purpose of bidding on a player is to get him, not make me waste time doing this bullshit. You need to go back to elementary school
IK
Seems like you're "giving" him to me
oh well, thanks anyway, more luck next time.
just you keep on going wasting some more time
Thanks Lortnocquote:Eddy Mccarter (67740331)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Nationaliteit: USA
Total Skill Index (TSI): 880
Loon: 793 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Azzez
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
haha geweldigquote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:51 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
En wat gebeurde er gisteren bij mij?
Juist, ik bied allerlaatste minuut, en mijn tegenstander stuurde vervolgens dit
[..]
En zihier, mijn aankoop voor 119 k
op het einde wou ik er dus echt niet meer voor bieden, vond het net wat te duur
maar hij vroeg er zelf om
[..]
Thanks Lortnoc
Hehe prachtig.. leuke spelert trouwensquote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:51 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
En wat gebeurde er gisteren bij mij?
Juist, ik bied allerlaatste minuut, en mijn tegenstander stuurde vervolgens dit
[..]
En zihier, mijn aankoop voor 119 k
op het einde wou ik er dus echt niet meer voor bieden, vond het net wat te duur
maar hij vroeg er zelf om
[..]
Thanks Lortnoc
Heej, wel goede manier om iemands bod op een speler nog net even omhoog te krijgen als je dit goed uitspeeld met een vriend van je...je bent gewoon genaaitquote:
Mwoah, ik weet niet of ie echt genaaid is... Ik doe het zelf ook altijd, laatste minuut bieden enzo. Kan best zijn dat zo'n kerel echt pissig zijn.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:16 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Heej, wel goede manier om iemands bod op een speler nog net even omhoog te krijgen als je dit goed uitspeeld met een vriend van je...je bent gewoon genaait![]()
Gewoon advertentie plaatsen op HT, binnen 5 minuten heb je al 10 uitdagingenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:29 schreef RemCOW het volgende:
Even heel wat anders tussendoor. Voor morgen heb ik nog steeds geen viendschappelijke wedstrijd kunnen regelen. Hoe doen jullie dat om tegenstanders te vinden? Of iemand hier die nog mijn 2e team wil inmaken?
haha ervaring mee?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:39 schreef truSteh het volgende:
[..]
Gewoon advertentie plaatsen op HT, binnen 5 minuten heb je al 10 uitdagingen
Counterhufter!!quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:39 schreef Grumpey het volgende:
Eskil Dyngeland [Add this player to your bookmarks]
TSI = 1 650 , 17 years, passable form
Has disastrous experience and inadequate leadership abilities [Quick]
Stamina: poor Keeper: disastrous
Playmaking: poor Passing: solid
Winger: wretched Defending: solid
Scoring: weak Set Pieces: poor
nieuwste aankoopNog eentje denk ik dat ik erbij koop dan zijn we weer compleet.
Op Gerold Wensing is 1005 geboden, op Govert Gommers 10000, op Wolf Beyer 2000 en op Krelis Toering 10000, op Michiel Klaver 12000 en op Remco Kessels 30000, maar die laatste 3 ben ik. Maar goed, de echte boden komen pas vlak voor de deadline.quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:25 schreef Dylan Dog het volgende:
Is er nog geboden op mijn losers?
quote:Arnoud Schotkamp (67868628) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die opvliegend en eerlijk is.
Total Skill Index (TSI): 0
Loon: 500 ¤/week
Eigenaar: Kein Geloel
Positiespel: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: waardeloos
Scoren: slecht Spelhervatting: rampzalig
Doelpunten in carrière: 0
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
idd, dat werkte als 'n tietquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:39 schreef truSteh het volgende:
[..]
Gewoon advertentie plaatsen op HT, binnen 5 minuten heb je al 10 uitdagingen
Fijne inkomsten van een oefenwedsquote:22-06-2005 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 18 213 ¤ aan entreegeld.
ik slacht ook mensen af, wel wat minder 5-1quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:22 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ik slacht mensen af.
7-0.
En terecht.
feliquote:Op woensdag 22 juni 2005 21:33 schreef komrad het volgende:
ik doe het voor 3-0 tegen raffie, toch verdienstelijk
van jouw wel. van mij nietquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:00 schreef komrad het volgende:
dank je raffie, good game anyway
Ik had vorig seizoen een flinke golf, even 3 weken rust gehad en nu dus alweer 6 blessures..... wanneer houdt die golf op?quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:09 schreef komrad het volgende:
die blessures komen vaak met golven, zo heb je nergens last van en een week later heb je er zo 3 of 4
Aso..... hoeveel fysio's heb jij? Ik heb vanaf nu tot begin vorig seizoen ongeveer 18 blessures gehad..... Waarvan ook een aantal gewoon 4-6 wekenquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:36 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik train ook 100%, en in die 3 of 4 seizoenen dat ik nu bezig ben heb ik nog nooit meegemaakt dat er echt meer dan 2 of evt 3 mensen geblesseerd waren. En meestal gewoon niemand.
Oke, heb ik 'm niet voor niets 2 wedstrijden laten spelenquote:Op donderdag 23 juni 2005 09:51 schreef Lortnoc het volgende:
Als je 'm in de tweede wedstrijd weer als def opstelt komt het goed met z'n training. De laatste wedstrijd telt zullen we maar zeggen.
Ja en nu kan ik er altijd 9 trainen (heb er ook maar 9). Het is ook meer dat ik niet super spitsen heb en met 5-3-2 op de counter nauwelijks win in de competitie. Hoewel degradatie haast onmogelijk is, er zitten 2 hele zwakken in die sowieso wel degraderen...dus zou op zich nog kunnen doen (10 trainen ipv 9)quote:Op donderdag 23 juni 2005 09:58 schreef maniack28 het volgende:
Eigenlijk niet he... want als je altijd 5-3-2 speelt kan je er altijd 10 trainen. Maar het is wel handig op het oog met formatiewisselingen. Ik train zelf scoren en speel meestal 3-4-3, maar heb genoeg middenvelders e.d. om 3-5-2 te spelen, zodat ik in zware wedstrijden gewoon een sterker middenveld kan hebben
quote:23-06-2005 Verkocht Olger Mollen aan manchester unid 63 000 ¤ 610
23-06-2005 Verkocht Gerold Wensing aan Treviso A.C. 20 000 ¤ 540
23-06-2005 Verkocht Wolf Beyer aan Gatesys 28 290 ¤ 430
23-06-2005 Verkocht Michiel Klaver aan Krasnoludy Maha 43 000 ¤ 1 280
23-06-2005 Verkocht Roeland Schönhage aan Poortjesschutte 20 000 ¤ 800
23-06-2005 Verkocht Bauke Grassere aan RockWarriors 4 000 ¤ 380
23-06-2005 Verkocht Filip Pais aan St.Etienne 1 000 ¤ 380
23-06-2005 Verkocht Krelis Toering aan "Estoril Praia 55 000 ¤ 660
23-06-2005 Verkocht Jean-Paul Horstman aan FC DE Keverz 10 000 ¤ 870
23-06-2005 Verkocht Govert Gommers aan Poortjesschutte 30 000 ¤ 920
23-06-2005 Verkocht Toon Leus aan Tel-Aviv Red's 20 000 ¤ 850
23-06-2005 Verkocht Remco Kessels aan 1 FC NURENBERG 125 000 ¤ 1 790
1 fysio.quote:Op donderdag 23 juni 2005 08:39 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Aso..... hoeveel fysio's heb jij? Ik heb vanaf nu tot begin vorig seizoen ongeveer 18 blessures gehad..... Waarvan ook een aantal gewoon 4-6 weken![]()
Twee trainees en een briljant middenvelder van 23.quote:Op donderdag 23 juni 2005 11:57 schreef Johan-Derksen het volgende:
Netjes Robar! Waar aan?
Voor de liefhebbers: [Hattrick] Fok!-Cup 5 deel 2 - Speelschema? Stand? Toto? GRR
deze haalt 3.5 sterren in redelijk vorm? hmmm dat had ik niet verwacht, zal waarschijnlijk door z'n passen komen, en de laatste wedstrijd in top 10 was vorige week... hij heeft sindsdien een update gehad.. mss had hij toen hogere vorm? lijkt mij namelijk welquote:Op donderdag 23 juni 2005 11:41 schreef Terrestra het volgende:
Net ff een spelertje gekocht
Bastian Botter (38101778)
21 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: Deutschland
Total Skill Index (TSI): 1 870
Loon: 960 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Losers United
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: rampzalig Spelhervatting: waardeloos
Toch een leuke voor een VII divisie clubje ofniet ( gekocht voor 463.000, hoop dat dit niet teveel is )
Hij haalt 3,5 ster bij redelijke vorm
Kwam uitstekend scoren uit mijn jeugd, net verkocht voor 645 000 euro. Da's toch niet normaal meer? 19 jaar al, Kaal Formi scoren... waar moet het heen met deze markt...quote:Simeon van Acker (60952300)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Specialiteit: Technisch
Total Skill Index (TSI): 2 250
Loon: 1 060 ¤/week
Eigenaar: K.F.C. Minnertsga
Positiespel: zwak Passen: waardeloos
Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak
Scoren: formidabel Spelhervatting: zwak
Doelpunten in carrière: 3
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 2
Bekerdoelpunten dit seizoen: 1
zou goed kunnen afentoe, ik heb een middenvelder met uitstekend conditie en goed positiespel die haalde ook 3 sterren met redelijke vorm, rest had die niks.quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:34 schreef Mokkaboon het volgende:
[..]
deze haalt 3.5 sterren in redelijk vorm? hmmm dat had ik niet verwacht, zal waarschijnlijk door z'n passen komen, en de laatste wedstrijd in top 10 was vorige week... hij heeft sindsdien een update gehad.. mss had hij toen hogere vorm? lijkt mij namelijk wel
is dat veel of weinig?quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:23 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Kwam uitstekend scoren uit mijn jeugd, net verkocht voor 645 000 euro. Da's toch niet normaal meer? 19 jaar al, Kaal Formi scoren... waar moet het heen met deze markt...
quote:Wu Siu-Wo
TSI = 2 650, 18 jaar, matig in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Positiespel: slecht Passen: uitstekend
Vleugelspel: zwak Verdedigen: uitstekend
Scoren: slecht Spelhervatting: redelijk
Twee stijgers in mn verdediging...quote:Włodek Wranik
TSI = 3 810, 19 jaar, matig in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider [Krachtig]
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitmuntend
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Oe beter . . . .quote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:17 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
[..]
Twee stijgers in mn verdediging...
Alleen een middenvelder naar waardeloos vorm
Dat heb ik met een keeper gehad.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:22 schreef MyImmortal het volgende:
ik train positiespel, maar ik bedoel met dat er geen veranderingen in komen, dat de vorm en tsi van sommige spelers niet veranderen, meestal zie je vaak een schommeling, maar een verdediger van mji staat al weken lang op zwak vorm zonder ook maar eits te veranderen
ben aan het twijfelen of ik de 18-jarige moet verkopen of niet...quote:Eddy Mccarter
TSI = 950, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider
Vleugelspel: goed Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Edward Coret
TSI = 1 560, 18 jaar, matig in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: zwak
Scoren: matig Spelhervatting: matig
Ik zie het nu, thanks! 420.000 knaakjes. Wanneer wordt alles doorgevoerd? Ik zla toch eens inloggen...quote:Op donderdag 23 juni 2005 11:22 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nou dylandog, je zou weer even wat lucht moeten hebben:
[..]
Goed idee!!!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:08 schreef Lortnoc het volgende:
Zou het na zondag (economie update) doen, dan ben je zeker dat alles is verwerkt.
Heb je al een plan voor de toekomst? Anders kunnen we misschien met wat fokkers een mooi doorstart plan maken
500k is denk ik nog wel realistisch, die 18 jarige zou ik doortrainen als je et geld niet nodig hebt, want die levert over 3 nioveaus als briljante met goed passen zo 2 miljoen op en nu mss een half miljoenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:55 schreef ASSpirine het volgende:
Aangezien de voeding van mijn pc (dat denk ik toch) kapot is gegaan kan ik Ham niet bekijken.
Dus kan alleen maar kijken wie er gestegen is.
2 stijgers in vleugel
De ene van mijn bidwar is gestegen, hij heeft wel een basisplaats ingenomen. Maar vind het niet erg, een 17-jarige goed-goed moet me zeker wat opleveren, JJ, wat denk jij? rond de 500k?
[..]
ben aan het twijfelen of ik de 18-jarige moet verkopen of niet...
je bedoelt t weer? stortregens vandaag, hehequote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:52 schreef komrad het volgende:
oei uit eigen opleiding
maareh hoe is heer rondom wimbledon VK?
Ber is een heldquote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:15 schreef Uddel het volgende:
Hej mensen, ben ik weer eens, laatste tijd weinig hier en op IRC, veel te mooi weer om binnen achter de computer te gaan zitten..
M'n TU was wel aardig, één stijger, onze Ber Konings, vleugelspeler, niet erg nuttig dus. (Speler heb ik ook voor de gein van Hives overgekocht en heb ik nog steeds, heeft niet echt waarde, alleen emotionele waarde
), vorm is ook wel leuk nu, gaat steeds b'tje omhoog overal, kan nog wel beter.. en TSI is ook wel leuke stijging dacht ik..
Geen zin om de stats precies hier neer te dumpen..
Dan kan je maar beter geen buren hebbenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:53 schreef komrad het volgende:
en hives, hoe bevalt het mooie brabant je, jammer dat je aan de verkeerde kant zit haha
VK, dat was zelfs hier nog wel te horen, je wil niet weten hoe dat er tussen de lakens aan toe gaat
Denk eerst even zelf over deze opmerking na voordat ik er iets over zegquote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:59 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dan kan je maar beter geen buren hebben![]()
Travo's....quote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:21 schreef komrad het volgende:
JJhelder gok eens hoeveel travo's op het fok hattrick forum komen?
aanzetje:
* komrad qyn madkow sirdalord
dat bourgondische probeer ik te vermijdenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:24 schreef komrad het volgende:
hives, warm was het overal, heb je al genoten van het bourgondische van brabant.
Jammer alleen dat je in het verkeerde deel van brabant zit
veel kuchen, hoesten en neus ophalen en hopen dat het pand waar hij in Noord-Holland in komt te werken eerder gereed is dan het geplande half augustusquote:
Die goeie ouwe Veluwe..quote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:21 schreef komrad het volgende:
JJhelder gok eens hoeveel brabo's op het fok hattrick forum komen?
aanzetje:
"Met de agenten"? Je bedoelt het Wegmisbruikersfilmpje..?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:15 schreef komrad het volgende:
uddel is inmiddels wel wereldberoemd op fok hattrick, vooral die mooie discussie met de agenten
hehe, het spijt me, kom zelf uit Groningen en ben Ajax fan, dus wat dat betreft klopt dat ook nie helemaal mss, maar heb heulemaal nix met de FCquote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:21 schreef komrad het volgende:
JJhelder gok eens hoeveel brabo's op het fok hattrick forum komen?
aanzetje:
Groningen is best leuk, zolang je vlak bij de stad woont zoals ik en niet in zo'n dorp tussen de weilandenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:44 schreef komrad het volgende:
het zou mij ook spijten als ik uit groningen zou komen
maar over het algemeen zie ik niet in waarom het je moet spijten eigenlijk
Ik heb je toch uitgelegd hoe dat komt??quote:Op zondag 26 juni 2005 10:44 schreef The_Hives het volgende:
waarom pull ik eigenlijk nog. Ik weet toch wel dat ik voor de 200-ste keer op rij een kutpull heb.
Nu pas naar uitstekend komrad. Heb je traag gedaan.
quote:Op zondag 26 juni 2005 13:35 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik heb je toch uitgelegd hoe dat komt??
En het dan nog niet snappen... HBO-ers![]()
![]()
![]()
![]()
het is te verkopen maarja...quote:Eldon Zuiver (69151487)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Specialiteit: Technisch
Total Skill Index (TSI): 360
Loon: 552 ¤/week
Eigenaar: K.F.C. Minnertsga
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: redelijk Spelhervatting: waardeloos
Daar moet je wat aan doen. Met een thuiswedstrijd moet je op zn minst het verlies dat je maakt in een uitwedstrijd gaan compenseren. Ik maak thuis 150k winst en uit verlies ik 40k, dus totaal 110k winst per 2 wekenquote:Op zondag 26 juni 2005 22:25 schreef Tomhoog het volgende:
Zal ik me Investering in je jeugdopleiding: 20 000 ¤ / week maar gaan verlagen..
Na veel te lezen lijkt het er juist op dat ik dat niet moet doen, maar ik geef het verder aan niks uit.
Of op me personeel 15.000 .. spelersloon zit er nog wel onder.
Zit met een thuiswedstrijd zo'n 20.000 in de min en met uitwedstrijd 35.000 in de min..
dat heeft te maken met het gebrek aan supporters, zorg dat je uit de min blijft totdat je meer fans hebt zodat je meer toeschouwers krijgtquote:Op zondag 26 juni 2005 22:25 schreef Tomhoog het volgende:
Zal ik me Investering in je jeugdopleiding: 20 000 ¤ / week maar gaan verlagen..
Na veel te lezen lijkt het er juist op dat ik dat niet moet doen, maar ik geef het verder aan niks uit.
Of op me personeel 15.000 .. spelersloon zit er nog wel onder.
Zit met een thuiswedstrijd zo'n 20.000 in de min en met uitwedstrijd 35.000 in de min..
Als ik jou was zou ik de jeugdopleiding ff stil zetten, je kunt beter eerst zorgen dat je team lekker draait. Je kunt wel wachten op een goeie pull, maar dat duurt nog wel ff.. huur een paar woordvoerders in om je stadion vol te krijgen en meer supporters te krijgen.quote:Op zondag 26 juni 2005 22:32 schreef Tomhoog het volgende:
Totale capaciteit: 12600
Staanplaatsen: 8000
Gewone zitplaatsen: 3000
Overdekte zitplaatsen: 1500
Zitplaatsen in de VIP-boxen: 100
Sponsors: tevreden
Fanclub: 131 leden
Supporters: dolgelukkig
Het zonnetje scheen en 2502 voetbalfans zaten klaar voor de wedstrijd in FC Hoogies Arena.
![]()
Maar door wat? inkorten op personeel of jeugdopleiding of nog heel even aankijken?
Ik had hiervoor op spelhervattingen getraind en hierdoor kreeg iemand bijna geljik uitstekend ervoor dus vond ikdat wel mooiquote:Op zondag 26 juni 2005 22:40 schreef komrad het volgende:
passing trainen is al niet echt iets voor starters, daarnaast moet je eigenlijk een redelijk coach met slecht leiderschap nemen, dat traint sneller
Je moet dus kiezen wat je gaat trainen, daarna daar trainees bij zoeken
quote:Op zondag 26 juni 2005 22:42 schreef ArTiC het volgende:
Econoom kan eruit (neem aan dat je geen schulden van meer dan 200k of kapitaal van meer dan 500k hebt), spotpsych ook. Eventueel ruil je die 2 in voor 2 woordvoerders, bouw je meer sponsorgeld + supps op = meer bezoekers in je stadion.
Als ik je reactie zo lees, heb je dan de links enzo wel goed gelezen die in de OP staan? Zitten een aantal goeie tussen, o.a. over trainen!!quote:Op zondag 26 juni 2005 22:47 schreef Tomhoog het volgende:
[..]
Ik had hiervoor op spelhervattingen getraind en hierdoor kreeg iemand bijna geljik uitstekend ervoor dus vond ikdat wel mooi. Maar ik mis net 1 goede middenvelder en ik dacht dat dat hiermee misschien beter werd. Maar ok tnks.
[..]
![]()
tnks
Simpel, je speelt 3-4-3. Je zet aan een kant je winger als aanvaller en een centrale def wordt een middenvelder. Aan de kant waar wel een winger staat (die aanvallend ingesteld is) zet je een defwinger ook aanvallend neer en de im ook aanvallend. Aan de andere kant staat de defwinger op verdedigend en de im ook, om je verdedigingsratings te compenseren. Zo heb je over je hele deflinie zwak (laag) of (hoog) en middenveld is lekker sterk, aanval is aan een kant redelijk (hoog) ofzow en aan de andere kant wat lager. Maar vaak weet je welke kant je de tegenstander aan moet vallen, dus daar anticipeer ik opquote:Op zondag 26 juni 2005 22:59 schreef komrad het volgende:
doe je goed maniack, ik snap niet hoe je zo'n hoge aanvalsratings haalt trouwens
quote:
Middenveld: matig (heel laag)
Rechterverdediging: goed (laag)
Centrale verdediging: redelijk (heel laag)
Linkerverdediging: matig (hoog)
Rechteraanval: zwak (heel laag)
Centrale aanval: redelijk (hoog)
Linkeraanval: goed (laag
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | Jan-Piet de Balogh (69172434) 17 jaar, redelijk in vorm, gezond Een controversieel persoon die temperamentvol en oprecht is. Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider. Nationaliteit: Nederland Total Skill Index (TSI): 760 Loon: 620 ¤/week Eigenaar: SC Grolsch Waarschuwingen: 0 Fysiek: fit Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig Positiespel: slecht Passen: redelijk Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht Scoren: goed Spelhervatting: zwak |
1 2 3 4 5 6 7 | Middenveld: slecht (zeer hoog) Rechterverdediging: zwak (laag) Centrale verdediging: zwak (hoog) Linkerverdediging: matig (heel laag) Rechteraanval: matig (laag) Centrale aanval: matig (heel laag) Linkeraanval: zwak (zeer hoog) |
1 2 3 4 5 6 7 | Middenveld: slecht (zeer hoog) Rechterverdediging: zwak (zeer hoog) Centrale verdediging: zwak (hoog) Linkerverdediging: slecht (zeer hoog) Rechteraanval: slecht (zeer hoog) Centrale aanval: slecht (zeer hoog) Linkeraanval: zwak (heel laag) |
pff, daar verdien je wel een miljoen aan!quote:Op maandag 27 juni 2005 13:30 schreef DionysuZ het volgende:
eindelijk eens een lekkere jeugdpull
[ code verwijderd ]
voor wie em wil hebbenhij staat voor 750k op de lijst
dit is best wel weggegooid geld..........quote:Op maandag 27 juni 2005 13:58 schreef Tomhoog het volgende:
43 jaar, zwak in vorm, gezond
Een zwak coach die aanvallend is ingesteld.
Een controversieel persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft uitmuntend ervaring en is een goed leider.
Me nieuwe trainer..
Maar ik vroeg niks om tactics en trainingstype maar het ging me gewoon om me geld.
Ook al is het erg handig om nog extra te weten.
Je fanclub heeft er 8 nieuwe supporter(s) bijgekregen; dat leverde 240 ¤ op voor de clubkas
quote:Datum____ Van_______________ Aan______________Prijs________ TSI toen
27-06-2005 K.F.C. Minnertsg_____ $The Dragons$ ____408 000_____ ¤ 1 840
13-06-2005 Furyous WampyroS__ K.F.C. Minnertsg____ 151 000_____ ¤ 1 760
Je kan denk ik wel friendly doen met Raffie, die moet voor de Fok!Cup tegen iemand die op vakantie is!!quote:Op maandag 27 juni 2005 16:46 schreef DionysuZ het volgende:
nog iemand op zoek naar n friendly?ik wel
Ik gok dat jij in de X of in de XI zitquote:Op maandag 27 juni 2005 18:16 schreef halleekes het volgende:
zoals ik een paar posts eerder aangaf, heb ik 4 jonge verdedigers, van 17,18 jaar, ik heb wat geld (100k ongeveer) voor een nieuwe coach, mijn huidhe coach is zwak als coach en een goed leider.
de opties:
slecht leiderschap ---- redelijk vaardigheden 79600
OF voor meer dan 100 K extra
zwak leiderschap ---- redelijke vaardigheden 182800
Zal ik sparen voor de tweede of gewoon voor de eerste gaan?
same herequote:Op zondag 26 juni 2005 13:36 schreef I.R.Baboon het volgende:
Mijn YP had een TSI van 20. Volgens mij is dat een diepterecord.
Heb er nog een te koopquote:Op maandag 27 juni 2005 18:10 schreef ASSpirine het volgende:
3 spelers te koop, check gewoon mijn team![]()
359651
komende zondag eindelijk weer eens een echte wedstrijd
als jullie mij willen helpen bieden op mijn spelers dan
Vooral JJ moet kijken
Moet een middenvelder hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |