idd, dat werkte als 'n tietquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:39 schreef truSteh het volgende:
[..]
Gewoon advertentie plaatsen op HT, binnen 5 minuten heb je al 10 uitdagingen
Fijne inkomsten van een oefenwedsquote:22-06-2005 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 18 213 ¤ aan entreegeld.
ik slacht ook mensen af, wel wat minder 5-1quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:22 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ik slacht mensen af.
7-0.
En terecht.
feliquote:Op woensdag 22 juni 2005 21:33 schreef komrad het volgende:
ik doe het voor 3-0 tegen raffie, toch verdienstelijk
van jouw wel. van mij nietquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:00 schreef komrad het volgende:
dank je raffie, good game anyway
Ik had vorig seizoen een flinke golf, even 3 weken rust gehad en nu dus alweer 6 blessures..... wanneer houdt die golf op?quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:09 schreef komrad het volgende:
die blessures komen vaak met golven, zo heb je nergens last van en een week later heb je er zo 3 of 4
Aso..... hoeveel fysio's heb jij? Ik heb vanaf nu tot begin vorig seizoen ongeveer 18 blessures gehad..... Waarvan ook een aantal gewoon 4-6 wekenquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:36 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik train ook 100%, en in die 3 of 4 seizoenen dat ik nu bezig ben heb ik nog nooit meegemaakt dat er echt meer dan 2 of evt 3 mensen geblesseerd waren. En meestal gewoon niemand.
Oke, heb ik 'm niet voor niets 2 wedstrijden laten spelenquote:Op donderdag 23 juni 2005 09:51 schreef Lortnoc het volgende:
Als je 'm in de tweede wedstrijd weer als def opstelt komt het goed met z'n training. De laatste wedstrijd telt zullen we maar zeggen.
Ja en nu kan ik er altijd 9 trainen (heb er ook maar 9). Het is ook meer dat ik niet super spitsen heb en met 5-3-2 op de counter nauwelijks win in de competitie. Hoewel degradatie haast onmogelijk is, er zitten 2 hele zwakken in die sowieso wel degraderen...dus zou op zich nog kunnen doen (10 trainen ipv 9)quote:Op donderdag 23 juni 2005 09:58 schreef maniack28 het volgende:
Eigenlijk niet he... want als je altijd 5-3-2 speelt kan je er altijd 10 trainen. Maar het is wel handig op het oog met formatiewisselingen. Ik train zelf scoren en speel meestal 3-4-3, maar heb genoeg middenvelders e.d. om 3-5-2 te spelen, zodat ik in zware wedstrijden gewoon een sterker middenveld kan hebben
quote:23-06-2005 Verkocht Olger Mollen aan manchester unid 63 000 ¤ 610
23-06-2005 Verkocht Gerold Wensing aan Treviso A.C. 20 000 ¤ 540
23-06-2005 Verkocht Wolf Beyer aan Gatesys 28 290 ¤ 430
23-06-2005 Verkocht Michiel Klaver aan Krasnoludy Maha 43 000 ¤ 1 280
23-06-2005 Verkocht Roeland Schönhage aan Poortjesschutte 20 000 ¤ 800
23-06-2005 Verkocht Bauke Grassere aan RockWarriors 4 000 ¤ 380
23-06-2005 Verkocht Filip Pais aan St.Etienne 1 000 ¤ 380
23-06-2005 Verkocht Krelis Toering aan "Estoril Praia 55 000 ¤ 660
23-06-2005 Verkocht Jean-Paul Horstman aan FC DE Keverz 10 000 ¤ 870
23-06-2005 Verkocht Govert Gommers aan Poortjesschutte 30 000 ¤ 920
23-06-2005 Verkocht Toon Leus aan Tel-Aviv Red's 20 000 ¤ 850
23-06-2005 Verkocht Remco Kessels aan 1 FC NURENBERG 125 000 ¤ 1 790
1 fysio.quote:Op donderdag 23 juni 2005 08:39 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Aso..... hoeveel fysio's heb jij? Ik heb vanaf nu tot begin vorig seizoen ongeveer 18 blessures gehad..... Waarvan ook een aantal gewoon 4-6 weken![]()
Twee trainees en een briljant middenvelder van 23.quote:Op donderdag 23 juni 2005 11:57 schreef Johan-Derksen het volgende:
Netjes Robar! Waar aan?
Voor de liefhebbers: [Hattrick] Fok!-Cup 5 deel 2 - Speelschema? Stand? Toto? GRR
deze haalt 3.5 sterren in redelijk vorm? hmmm dat had ik niet verwacht, zal waarschijnlijk door z'n passen komen, en de laatste wedstrijd in top 10 was vorige week... hij heeft sindsdien een update gehad.. mss had hij toen hogere vorm? lijkt mij namelijk welquote:Op donderdag 23 juni 2005 11:41 schreef Terrestra het volgende:
Net ff een spelertje gekocht
Bastian Botter (38101778)
21 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: Deutschland
Total Skill Index (TSI): 1 870
Loon: 960 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Losers United
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: rampzalig Spelhervatting: waardeloos
Toch een leuke voor een VII divisie clubje ofniet ( gekocht voor 463.000, hoop dat dit niet teveel is )
Hij haalt 3,5 ster bij redelijke vorm
Kwam uitstekend scoren uit mijn jeugd, net verkocht voor 645 000 euro. Da's toch niet normaal meer? 19 jaar al, Kaal Formi scoren... waar moet het heen met deze markt...quote:Simeon van Acker (60952300)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Specialiteit: Technisch
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 2 250
Loon: 1 060 ¤/week
Eigenaar: K.F.C. Minnertsga
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: waardeloos
Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak
Scoren: formidabel Spelhervatting: zwak
Doelpunten in carrière: 3
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 2
Bekerdoelpunten dit seizoen: 1
zou goed kunnen afentoe, ik heb een middenvelder met uitstekend conditie en goed positiespel die haalde ook 3 sterren met redelijke vorm, rest had die niks.quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:34 schreef Mokkaboon het volgende:
[..]
deze haalt 3.5 sterren in redelijk vorm? hmmm dat had ik niet verwacht, zal waarschijnlijk door z'n passen komen, en de laatste wedstrijd in top 10 was vorige week... hij heeft sindsdien een update gehad.. mss had hij toen hogere vorm? lijkt mij namelijk wel
is dat veel of weinig?quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:23 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Kwam uitstekend scoren uit mijn jeugd, net verkocht voor 645 000 euro. Da's toch niet normaal meer? 19 jaar al, Kaal Formi scoren... waar moet het heen met deze markt...
quote:Wu Siu-Wo
TSI = 2 650, 18 jaar, matig in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Positiespel: slecht Passen: uitstekend
Vleugelspel: zwak Verdedigen: uitstekend
Scoren: slecht Spelhervatting: redelijk
Twee stijgers in mn verdediging...quote:Włodek Wranik
TSI = 3 810, 19 jaar, matig in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider [Krachtig]
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitmuntend
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Oe beter . . . .quote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:17 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
[..]
Twee stijgers in mn verdediging...
Alleen een middenvelder naar waardeloos vorm
Dat heb ik met een keeper gehad.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:22 schreef MyImmortal het volgende:
ik train positiespel, maar ik bedoel met dat er geen veranderingen in komen, dat de vorm en tsi van sommige spelers niet veranderen, meestal zie je vaak een schommeling, maar een verdediger van mji staat al weken lang op zwak vorm zonder ook maar eits te veranderen
ben aan het twijfelen of ik de 18-jarige moet verkopen of niet...quote:Eddy Mccarter
TSI = 950, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: goed Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Edward Coret
TSI = 1 560, 18 jaar, matig in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: zwak
Scoren: matig Spelhervatting: matig
Ik zie het nu, thanks! 420.000 knaakjes. Wanneer wordt alles doorgevoerd? Ik zla toch eens inloggen...quote:Op donderdag 23 juni 2005 11:22 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nou dylandog, je zou weer even wat lucht moeten hebben:
[..]
Goed idee!!!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:08 schreef Lortnoc het volgende:
Zou het na zondag (economie update) doen, dan ben je zeker dat alles is verwerkt.
Heb je al een plan voor de toekomst? Anders kunnen we misschien met wat fokkers een mooi doorstart plan maken
500k is denk ik nog wel realistisch, die 18 jarige zou ik doortrainen als je et geld niet nodig hebt, want die levert over 3 nioveaus als briljante met goed passen zo 2 miljoen op en nu mss een half miljoenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:55 schreef ASSpirine het volgende:
Aangezien de voeding van mijn pc (dat denk ik toch) kapot is gegaan kan ik Ham niet bekijken.
Dus kan alleen maar kijken wie er gestegen is.
2 stijgers in vleugel
De ene van mijn bidwar is gestegen, hij heeft wel een basisplaats ingenomen. Maar vind het niet erg, een 17-jarige goed-goed moet me zeker wat opleveren, JJ, wat denk jij? rond de 500k?
[..]
ben aan het twijfelen of ik de 18-jarige moet verkopen of niet...
je bedoelt t weer? stortregens vandaag, hehequote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:52 schreef komrad het volgende:
oei uit eigen opleiding
maareh hoe is heer rondom wimbledon VK?
Ber is een heldquote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:15 schreef Uddel het volgende:
Hej mensen, ben ik weer eens, laatste tijd weinig hier en op IRC, veel te mooi weer om binnen achter de computer te gaan zitten..
M'n TU was wel aardig, één stijger, onze Ber Konings, vleugelspeler, niet erg nuttig dus. (Speler heb ik ook voor de gein van Hives overgekocht en heb ik nog steeds, heeft niet echt waarde, alleen emotionele waarde
), vorm is ook wel leuk nu, gaat steeds b'tje omhoog overal, kan nog wel beter.. en TSI is ook wel leuke stijging dacht ik..
Geen zin om de stats precies hier neer te dumpen..
Dan kan je maar beter geen buren hebbenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:53 schreef komrad het volgende:
en hives, hoe bevalt het mooie brabant je, jammer dat je aan de verkeerde kant zit haha
VK, dat was zelfs hier nog wel te horen, je wil niet weten hoe dat er tussen de lakens aan toe gaat
Denk eerst even zelf over deze opmerking na voordat ik er iets over zegquote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:59 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dan kan je maar beter geen buren hebben![]()
Travo's....quote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:21 schreef komrad het volgende:
JJhelder gok eens hoeveel travo's op het fok hattrick forum komen?
aanzetje:
* komrad qyn madkow sirdalord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |