Klopt, op naar de 35...quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:47 schreef ILCILA het volgende:
28 nu
ik kick mquote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:25 schreef Dieptriest het volgende:
[..]
Klopt, op naar de 35...
De GoT subleague heeft ook al 30 leden en daar willen wij toch niet voor onderdoen...
ik kick oequote:
had zatquote:
Ik zit bij beidequote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:25 schreef Dieptriest het volgende:
Klopt, op naar de 35...
De GoT subleague heeft ook al 30 leden en daar willen wij toch niet voor onderdoen...
en ik ben nummer 39quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:14 schreef Dieptriest het volgende:
Inmiddels zitten we op 37!
Nu maar hopen dat de Rondemaster site niet plat gaat als de tour begonnen is en we 's avonds met zijn allen gaan wisselen....
Op je gevoel afgaan, daar won Methodmich vorig jaar een Rabobank tenue door.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:20 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik wil ook meedoen, maar heb nog nooit meegedaan. Wat is een goeie tactiek?
Inmiddels aangemeld.quote:
Dat was een ingeving van boven. Katholieke vriendin he...quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:52 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Op je gevoel afgaan, daar won Methodmich vorig jaar een Rabobank tenue door.
Ja, begrijpelijk.quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:04 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat was een ingeving van boven. Katholieke vriendin he...
die heb ik er dan ook in zittenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:35 schreef Ereinion het volgende:
Ik zou Rich nemen, die heeft zich als doel gesteld deze tijdrit te winnen, ik denk dat hij zeker in de top 5 gaan eindigen.
klopt, had ik ook.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 21:01 schreef At_Fundum het volgende:
Als het goed is kom ik er ook nog bij alleen krijg ik maar geen registreermailtje
Om 17:30 een account aangemaakt, maar nog steeds niets in m'n mailbox
Wellicht, want ik krijg er ook geen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:25 schreef Zwansen het volgende:
Waarom krijg ik steeds maar geen mailtje? Zijn ze bang voor mijn wielerkennis ofzo.
Ze zijn ook bang voor mij blijkbaar.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:25 schreef Zwansen het volgende:
Waarom krijg ik steeds maar geen mailtje? Zijn ze bang voor mijn wielerkennis ofzo.
Als Armstrong gewoon wint moet je hem erin hebben.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:28 schreef Zwansen het volgende:
Het is dus de bedoeling om met zo goedkoop mogelijke renners zoveel mogelijk punten te scoren? Dus Armstrong in mijn team voor morgen zou weinig punten op kunnen leveren?
En dat wordt ook door de meesten gedaan die bovenin eindigen, behalve natuurlijk bij meerdere 'dezelfde etappes' achter elkaar..quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:38 schreef BVO het volgende:
Ja, na elke etappe kan je je hele team omgooien.
Idd, ik ben dan ook voor een aantal 'verrassingen' gegaan, ik heb bijvoorbeeld geen Ullrich en geen Armstrong.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:27 schreef Keano het volgende:
Ik ben benieuwd ik heb het gevoel dat iedereen zo'n beetje dezelfde 6 a 7 renners heeft voor de proloog net die ene verrassing die je er in stopt kan het verschil maken tussen een plek in de middenmoot en een topklassering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |