Ik ga weer meedoenquote:Rabo AD Rondemaster 2005 gaat dit jaar op 13 juni aanstaande van start. Vanaf deze datum start de inschrijving en kunt u ook meteen van start gaan met de handel in renners. Naast het vertrouwde Dagklassement en Totaalklassement introduceren we dit jaar een Bergklassement (Bolletjestrui). Uiteraard kunt u met vrienden, familie en collega's ook weer een eigen league beginnen. De website wordt zo snel mogelijk aangevuld met alle spelregels en de te winnen prijzen in 2005.
Wie, wat. waar, wanneerquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:51 schreef mitt het volgende:
En behalve dit gaan we natuurlijk meedoen met de Tourmanager (of komt die er niet)
Als het goed is komt er idd een Tourmanagerquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:51 schreef mitt het volgende:
En behalve dit gaan we natuurlijk meedoen met de Tourmanager (of komt die er niet)
Je kunt ook middenin de Tour nog aanmelden en dan nog voor een dagoverwinning proberen te gaanquote:Op zondag 5 juni 2005 10:53 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Mmm, meedoen heeft niet echt veel zin denk ik, ik ga de 20e op vakantie en kom pas terug ruim een week nadat de tour al is begonnen, jammer.
quote:Op zaterdag 4 juni 2005 12:00 schreef Ambrosius het volgende:
Als het goed is komt er idd een Tourmanager.
Uhuh,m maar ploegsamenstellingen zijn toch nog niet compleet enzo.quote:
Wat een raar klassement.quote:De bolletjestrui is voor de snelste stijger in de algemene ranglijst. De trui wordt dagelijks gewonnen door de deelnemer die het meeste aantal plaatsen gestegen is in het Algemeen Klassement. Na de 2e etappe is het bergklassement beschikbaar.
Ja, UCI-punten bestaan niet meer. Maar zo te zien kun je nog steeds gewoon elke ploeg die je zou willen, opstellen in eerste instantie. En later vaak ook nog. Je zit zelden in geldnood bij Rondemaster.quote:
Dat is zo inderdaad. Maar Armstrong bijvoorbeeld heeft nu zó'n hoge waarde, dat hij door z'n hoge startgeld wel in de top 5 moet eindigen, anders verlies je er nog op. Ik ga me er binnenkort nog wel even in verdiepen.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:32 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, UCI-punten bestaan niet meer. Maar zo te zien kun je nog steeds gewoon elke ploeg die je zou willen, opstellen in eerste instantie. En later vaak ook nog. Je zit zelden in geldnood bij Rondemaster.
Is dat niet "vrij eenvoudig" om voorin te eindigenquote:
Klopt, Armstrong kost 356.500 om op te stellen, dus moet-ie minimaal 5e worden om winst op 'm te maken.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:35 schreef BVO het volgende:
Dat is zo inderdaad. Maar Armstrong bijvoorbeeld heeft nu zó'n hoge waarde, dat hij door z'n hoge startgeld wel in de top 5 moet eindigen, anders verlies je er nog op. Ik ga me er binnenkort nog wel even in verdiepen..
Exact, dat dacht ik ook gelijk.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:23 schreef Ambrosius het volgende:
Is dat niet "vrij eenvoudig" om voorin te eindigen
Een etappe 9 renners opstellen die toch geen punten halen en vervolgens 9 sprinters opstellen (moet wel de eerste sprintetappe dan, anders heb je te weinig geld).
Wie of wat is 'wij'?quote:Op maandag 13 juni 2005 19:52 schreef valverde het volgende:
Wij hebben een league aangemaakt:
Het heet: Ronde Master League
wachtwoord is :
master
Never mind, die gast zit overal die suffe league van 'm te spammen.quote:
Waarom? Als-ie top 5 rijdt kan-ie al uit en dat gaat-ie wel rijden.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:16 schreef Keano het volgende:
Armstrong weglaten met zijn grote aanschafbedrag lijkt me toch een goede keuze, dan flink cashen met de andere tijdrijders en sprinters de volgende dag en je kunt armstrong weer pakken in de bergen
prima prima zoowquote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:14 schreef Dieptriest het volgende:
[..]
leaguenaam: Fok league
ww: Fok2005
Mooi zo...Hoe meer zielen ect ect. Tot dusver zitten we op 11 aanmeldingenquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:31 schreef methodmich het volgende:
Okee, daar meld ik me dan ook aan.
Dat ik dat net moet zijnquote:Op zaterdag 18 juni 2005 11:24 schreef Dieptriest het volgende:
Tot dusver zijn er 16 aanmeldingen...Op naar de 25?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |