Ik ga weer meedoenquote:Rabo AD Rondemaster 2005 gaat dit jaar op 13 juni aanstaande van start. Vanaf deze datum start de inschrijving en kunt u ook meteen van start gaan met de handel in renners. Naast het vertrouwde Dagklassement en Totaalklassement introduceren we dit jaar een Bergklassement (Bolletjestrui). Uiteraard kunt u met vrienden, familie en collega's ook weer een eigen league beginnen. De website wordt zo snel mogelijk aangevuld met alle spelregels en de te winnen prijzen in 2005.
Wie, wat. waar, wanneerquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:51 schreef mitt het volgende:
En behalve dit gaan we natuurlijk meedoen met de Tourmanager (of komt die er niet)
Als het goed is komt er idd een Tourmanagerquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:51 schreef mitt het volgende:
En behalve dit gaan we natuurlijk meedoen met de Tourmanager (of komt die er niet)
Je kunt ook middenin de Tour nog aanmelden en dan nog voor een dagoverwinning proberen te gaanquote:Op zondag 5 juni 2005 10:53 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Mmm, meedoen heeft niet echt veel zin denk ik, ik ga de 20e op vakantie en kom pas terug ruim een week nadat de tour al is begonnen, jammer.
quote:Op zaterdag 4 juni 2005 12:00 schreef Ambrosius het volgende:
Als het goed is komt er idd een Tourmanager.
Uhuh,m maar ploegsamenstellingen zijn toch nog niet compleet enzo.quote:
Wat een raar klassement.quote:De bolletjestrui is voor de snelste stijger in de algemene ranglijst. De trui wordt dagelijks gewonnen door de deelnemer die het meeste aantal plaatsen gestegen is in het Algemeen Klassement. Na de 2e etappe is het bergklassement beschikbaar.
Ja, UCI-punten bestaan niet meer. Maar zo te zien kun je nog steeds gewoon elke ploeg die je zou willen, opstellen in eerste instantie. En later vaak ook nog. Je zit zelden in geldnood bij Rondemaster.quote:
Dat is zo inderdaad. Maar Armstrong bijvoorbeeld heeft nu zó'n hoge waarde, dat hij door z'n hoge startgeld wel in de top 5 moet eindigen, anders verlies je er nog op. Ik ga me er binnenkort nog wel even in verdiepen.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:32 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, UCI-punten bestaan niet meer. Maar zo te zien kun je nog steeds gewoon elke ploeg die je zou willen, opstellen in eerste instantie. En later vaak ook nog. Je zit zelden in geldnood bij Rondemaster.
Is dat niet "vrij eenvoudig" om voorin te eindigenquote:
Klopt, Armstrong kost 356.500 om op te stellen, dus moet-ie minimaal 5e worden om winst op 'm te maken.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:35 schreef BVO het volgende:
Dat is zo inderdaad. Maar Armstrong bijvoorbeeld heeft nu zó'n hoge waarde, dat hij door z'n hoge startgeld wel in de top 5 moet eindigen, anders verlies je er nog op. Ik ga me er binnenkort nog wel even in verdiepen..
Exact, dat dacht ik ook gelijk.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:23 schreef Ambrosius het volgende:
Is dat niet "vrij eenvoudig" om voorin te eindigen
Een etappe 9 renners opstellen die toch geen punten halen en vervolgens 9 sprinters opstellen (moet wel de eerste sprintetappe dan, anders heb je te weinig geld).
Wie of wat is 'wij'?quote:Op maandag 13 juni 2005 19:52 schreef valverde het volgende:
Wij hebben een league aangemaakt:
Het heet: Ronde Master League
wachtwoord is :
master
Never mind, die gast zit overal die suffe league van 'm te spammen.quote:
Waarom? Als-ie top 5 rijdt kan-ie al uit en dat gaat-ie wel rijden.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:16 schreef Keano het volgende:
Armstrong weglaten met zijn grote aanschafbedrag lijkt me toch een goede keuze, dan flink cashen met de andere tijdrijders en sprinters de volgende dag en je kunt armstrong weer pakken in de bergen
prima prima zoowquote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:14 schreef Dieptriest het volgende:
[..]
leaguenaam: Fok league
ww: Fok2005
Mooi zo...Hoe meer zielen ect ect. Tot dusver zitten we op 11 aanmeldingenquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:31 schreef methodmich het volgende:
Okee, daar meld ik me dan ook aan.
Dat ik dat net moet zijnquote:Op zaterdag 18 juni 2005 11:24 schreef Dieptriest het volgende:
Tot dusver zijn er 16 aanmeldingen...Op naar de 25?
Klopt, op naar de 35...quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:47 schreef ILCILA het volgende:
28 nu
ik kick mquote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:25 schreef Dieptriest het volgende:
[..]
Klopt, op naar de 35...
De GoT subleague heeft ook al 30 leden en daar willen wij toch niet voor onderdoen...
ik kick oequote:
had zatquote:
Ik zit bij beidequote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:25 schreef Dieptriest het volgende:
Klopt, op naar de 35...
De GoT subleague heeft ook al 30 leden en daar willen wij toch niet voor onderdoen...
en ik ben nummer 39quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:14 schreef Dieptriest het volgende:
Inmiddels zitten we op 37!
Nu maar hopen dat de Rondemaster site niet plat gaat als de tour begonnen is en we 's avonds met zijn allen gaan wisselen....
Op je gevoel afgaan, daar won Methodmich vorig jaar een Rabobank tenue door.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:20 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik wil ook meedoen, maar heb nog nooit meegedaan. Wat is een goeie tactiek?
Inmiddels aangemeld.quote:
Dat was een ingeving van boven. Katholieke vriendin he...quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:52 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Op je gevoel afgaan, daar won Methodmich vorig jaar een Rabobank tenue door.
Ja, begrijpelijk.quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:04 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat was een ingeving van boven. Katholieke vriendin he...
die heb ik er dan ook in zittenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:35 schreef Ereinion het volgende:
Ik zou Rich nemen, die heeft zich als doel gesteld deze tijdrit te winnen, ik denk dat hij zeker in de top 5 gaan eindigen.
klopt, had ik ook.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 21:01 schreef At_Fundum het volgende:
Als het goed is kom ik er ook nog bij alleen krijg ik maar geen registreermailtje
Om 17:30 een account aangemaakt, maar nog steeds niets in m'n mailbox
Wellicht, want ik krijg er ook geen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:25 schreef Zwansen het volgende:
Waarom krijg ik steeds maar geen mailtje? Zijn ze bang voor mijn wielerkennis ofzo.
Ze zijn ook bang voor mij blijkbaar.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:25 schreef Zwansen het volgende:
Waarom krijg ik steeds maar geen mailtje? Zijn ze bang voor mijn wielerkennis ofzo.
Als Armstrong gewoon wint moet je hem erin hebben.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:28 schreef Zwansen het volgende:
Het is dus de bedoeling om met zo goedkoop mogelijke renners zoveel mogelijk punten te scoren? Dus Armstrong in mijn team voor morgen zou weinig punten op kunnen leveren?
En dat wordt ook door de meesten gedaan die bovenin eindigen, behalve natuurlijk bij meerdere 'dezelfde etappes' achter elkaar..quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:38 schreef BVO het volgende:
Ja, na elke etappe kan je je hele team omgooien.
Idd, ik ben dan ook voor een aantal 'verrassingen' gegaan, ik heb bijvoorbeeld geen Ullrich en geen Armstrong.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:27 schreef Keano het volgende:
Ik ben benieuwd ik heb het gevoel dat iedereen zo'n beetje dezelfde 6 a 7 renners heeft voor de proloog net die ene verrassing die je er in stopt kan het verschil maken tussen een plek in de middenmoot en een topklassering.
Dat is wel heel verrassendquote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:49 schreef Ambrosius het volgende:
Idd, ik ben dan ook voor een aantal 'verrassingen' gegaan, ik heb bijvoorbeeld geen Ullrich en geen Armstrong.
Maar op zich niet eens zo gek, want daar betaal je veel voor, voor die twee.quote:
Maar ik acht toch zeker wel een aantal mannen in staat om voor Armstrong en Ullrich te eindigen, dan leveren zij al weinig meer op. Er zullen zeker een aantal echte tijdrijders vol gaan voor het geel.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:53 schreef Arcee het volgende:
[..]
Maar op zich niet eens zo gek, want daar betaal je veel voor, voor die twee.
Aan de andere kant: het is een echte tijdrit, dus ze zullen wel voluit moeten gaan om geen tijd te verliezen. In een proloog kun je een paar seconden laten liggen, hier kan 't gauw een minuut worden.
Precies, vandaar ook mijn opmerking.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:54 schreef Ambrosius het volgende:
Maar ik acht toch zeker wel een aantal mannen in staat om voor Armstrong en Ullrich te eindigen, dan leveren zij al weinig meer op. Er zullen zeker een aantal echte tijdrijders vol gaan voor het geel.
Hehe, sja, ik doe met 4 wielrengames meequote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:57 schreef At_Fundum het volgende:
Helaas heeft die tactiek bij mij afgelopen jaren nooit vruchten afgeworpen, maar ik wens jou er succes bij
Mwah, ik denk dat als Armstrong er vol voor gaat hij makkelijk winnen kan.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Maar ik acht toch zeker wel een aantal mannen in staat om voor Armstrong en Ullrich te eindigen
Ja, maar toen waren de renners ook allemaal 1 miljoen euro geloof ik.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:39 schreef FritsVanEgters het volgende:
Vorige keren was het startbudget veel lager, toch?
dat doet ie zo evenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:41 schreef FritsVanEgters het volgende:
Om te beginnen, en dan werden ze duurder. Ik kijk net goed, als Armstrong geen top 5 rijdt draai je verlies op hem.
Heb je een eigen subleauge met Tuut en Chrissie?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:09 schreef Dos37 het volgende:
ik win hem
Dat is dus ook mijn angst....quote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:36 schreef Suijk het volgende:
Ik kan nog wisselen inderdaad.
Ben benieuwd hoe het vanavond gaat, als de 'markt' weer open gaat. De laatste jaren was er geen doorkomen aan.
True, maar als hij "gewoon" wint verdien je toch wel veel aan hem.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:41 schreef FritsVanEgters het volgende:
Om te beginnen, en dan werden ze duurder. Ik kijk net goed, als Armstrong geen top 5 rijdt draai je verlies op hem.
75quote:
Tot 15.40.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:32 schreef methodmich het volgende:
Nee toch?
Tot de start, nog een minuut of 7 dus.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:32 schreef methodmich het volgende:
Nee toch?
Heb mezelf ook verboden het laatste uur nog te wisselen, die wissels pakken altijd slecht uit bij mij.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:42 schreef methodmich het volgende:
Hmm, tja, toch maar niet gedaan... Je weet maar nooit.
Ik heb hem ook, gaat beter rijden dan Moreau denk ik.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:28 schreef methodmich het volgende:
Hmm, ik baal eigenlijk nu dat ik Pereiro heb gekozen ipv Moreau...
quote:Lance Armstrong
Jan Ullrich
Santiago Botero
Alexandre Vinokourov
Bradley McGee
Fabian Cancellara
Michael Rogers
David Zabriskie
Michael Rich
Daar twijfelde ik over, maar durf de gok wel aanquote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:37 schreef methodmich het volgende:
Rogers had best gekund, voor Honchar is ie te kort, vrees ik.
Wat leuk, zoals jij het opschrijft zijn het allemaal dopingverdachtenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:29 schreef methodmich het volgende:
Ik had
Lance A.
Bobby J.
Jan U.
Santiago B.
Bradley M.
Oscar P.S.
Fabian C.
Laszlo B.
Haimar Z.
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:42 schreef Radegast het volgende:
[..]
Wat leuk, zoals jij het opschrijft zijn het allemaal dopingverdachten![]()
Nou, daar geloof ik niets van.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:42 schreef Radegast het volgende:
[..]
Wat leuk, zoals jij het opschrijft zijn het allemaal dopingverdachten![]()
Richquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:34 schreef 9christensen het volgende:
Lance Armstrong
Jan Ullrich
Santiago Botero
Bradley McGee
Fabian Cancellara
Sergei Gontchar
Michael Rogers
David Zabriskie
Michael Rich
idd, ik had 't kunnen weten met die duitserquote:
Jij volgt het wielrennen niet?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:29 schreef Frutsel het volgende:
wie de neuk is zabriskie
McGee jaquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:49 schreef -Vaduz- het volgende:
M'n start wordt belabberd met McGee en Rich.
Rich levert je nog een kleine winst op hoor.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:49 schreef -Vaduz- het volgende:
M'n start wordt belabberd met McGee en Rich.
Gepubliceerd op zondag 15 mei 2005quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:29 schreef Frutsel het volgende:
wie de neuk is zabriskie
Uh-huh!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:30 schreef Butra het volgende:
Die last minute veranderingen zijn echt de bom.
![]()
Goed voor een top 10 plaats in het klassement.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Suijk heeft het prima gedaan met 287 punten zie ik
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:35 schreef edje34 het volgende:
Lance Armstrong
Andreas Klöden
Jan Ullrich
Stuart O'Grady
Ivan Basso
Santiago Botero
Erik Dekker
Christophe Moreau
Laurent Brochard
Dit is mijn team
Hoeveel punten heb ik nu eigenlijk?
betekend dit goed of slecht??quote:
Uitslag Prijzengeld (in ¤) Puntenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:40 schreef edje34 het volgende:
weet niet hoe het met de puntentelling zit
Das weinig dan pffffffffffffquote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:40 schreef Asskicker14 het volgende:
Tweede plaats = 80 punten
Twaalfde plaats = 9 punten
80 + 9 = 89 punten.
klopt niet heb het 3x geprobeertquote:
Sukkel. En ik was nog ontevreden over mijn klassement.quote:
welke renners zijn goede sprinters dan??quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:51 schreef Asskicker14 het volgende:
Transfermarkt is weer open. Tijd om alle sprinters in de team te halen.
Ik had bijna een heel goed team, bijna!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:57 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Sukkel. En ik was nog ontevreden over mijn klassement.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:59 schreef Asskicker14 het volgende:
Je moet jezelf onderscheiden, risico's durven te nemen om hoog te eindigen in het dagklassement morgen. Want iedereen zal nu ongetwijfeld de gebruikelijke sprinters kiezen (Boonen, Hushovd, O'Grady, Nazon bla bla bla).
idd morgen weer een dag, al zal morgen niet zulke grote verassingen te weeg brengen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:11 schreef The_BoezelaaR het volgende:
9 Tijdrijders out, 9 sprinters zijn in
wow , goed werk ik sta zo rond de 21.000e plekquote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:14 schreef mbn het volgende:
379ste totaal zo ongeveer, 3de in subleague. Goed begin, maar vond het lastig 9 sprinters te kiezen.
Allerlaatste in de Fok league, hoe voelt dat nou?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:16 schreef edje34 het volgende:
shit op plaats 79
nee das nummer 80quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:17 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Allerlaatste in de Fok league, hoe voelt dat nou?![]()
Ja, je moet altijd wel 2 of 3 weglaten...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:14 schreef mbn het volgende:
379ste totaal zo ongeveer, 3de in subleague. Goed begin, maar vond het lastig 9 sprinters te kiezen.
Neem Quinziato maar, hij is een formidabele sprinter heb ik gehoordquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:24 schreef edje34 het volgende:
is Mc Gee een goeie??
Wij hebben er dan ook verstand van Vaduzquote:Op zondag 3 juli 2005 00:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat heb ik precies hetzelfde PyTh, anders win je nooit iets.
Ja.quote:Op zondag 3 juli 2005 07:48 schreef kkkk het volgende:
Zijn het de komende dagen voornamelijk sprint etappes?
Als je voor de eindwinst wil gaan wel hoor. Iemand als McEwen (die waarschijnlijk gewoon gaat winnen) levert je zo al 700.000 winst op. Later in de tour, wanneer er meer ontsnappingen te verwachten zijn, is het beter om af en toe wat te gokken.quote:Op zondag 3 juli 2005 11:26 schreef RayMania het volgende:
Mja, om punten te scoren moet je verschillen van anderen.
Durf 100% te wedden dat iedereen vandaag o.a. Boonen, Kirsipuu, McEwen, Hushovd, Nazon en Cooke hebben. Scoor je niet mee.
Nee, iedere dag een andere tijd is makkelijk wil je zeggen? Het is gewoon elke dag om 11.00 sluiting..quote:
ze houden geen rekening met mensen die uitgaanquote:Op zondag 3 juli 2005 11:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, iedere dag een andere tijd is makkelijk wil je zeggen? Het is gewoon elke dag om 11.00 sluiting..
Je kan ook 's avonds na de etappe al wisselen...quote:Op zondag 3 juli 2005 12:02 schreef 9christensen het volgende:
[..]
ze houden geen rekening met mensen die uitgaan
En al heel snel ook.quote:Op zondag 3 juli 2005 12:10 schreef Chepke het volgende:
[..]
Je kan ook 's avonds na de etappe al wisselen...
Ja, precies, vandaag kun je gerust weer met een team vol tijdrijders aan de start verschijnen.quote:Op zondag 3 juli 2005 12:39 schreef Chepke het volgende:
Vandaag maakt het niet zo veel uit, want morgen is er weer een sprint etappe
Ja, misschien had-ie een MILF gehunt.quote:Op zondag 3 juli 2005 12:44 schreef Bayswater het volgende:
De nr 15 in het algemeen klassement heeft ook liggen pitten![]()
hij speelt mee in de league proud of the Veluwe, wellicht dat hij gisteravond tegen een poema is aangelopenquote:
Het was zaterdagavond, dus ik gok toch op die MILF.quote:Op zondag 3 juli 2005 12:47 schreef Bayswater het volgende:
hij speelt mee in de league proud of the Veluwe, wellicht dat hij gisteravond tegen een poema is aangelopen
Je moet prioriteiten stellen.quote:Op zondag 3 juli 2005 12:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Je zal maar een hele avond weg zijn en 's morgens even willen uitslapen, weg klassement...
Hup Rogers!quote:Op zondag 3 juli 2005 12:44 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, precies, vandaag kun je gerust weer met een team vol tijdrijders aan de start verschijnen.
Uhu, als de ronde gesloten is kan je ze van iedereen zien.quote:Op zondag 3 juli 2005 13:29 schreef Zwansen het volgende:
Kan je de ploegen van anderen ook zien?
Ben je nou zo dom dat je het niet begrijpt of probeer je me voor schut te zetten?quote:Op zondag 3 juli 2005 12:44 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, precies, vandaag kun je gerust weer met een team vol tijdrijders aan de start verschijnen.
ik denk dat jij het niet snapt...quote:Op zondag 3 juli 2005 13:35 schreef Chepke het volgende:
[..]
Ben je nou zo dom dat je het niet begrijpt of probeer je me voor schut te zetten?
Vond je 't zelf een slimme opmerking?quote:Op zondag 3 juli 2005 13:35 schreef Chepke het volgende:
Ben je nou zo dom dat je het niet begrijpt of probeer je me voor schut te zetten?
Geld.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:08 schreef Zwansen het volgende:
Wat is nu het belangrijkste, punten of geld?
Hij was 14e, dus 60.000 gewonnen, min startgeld = 10.000 winst.quote:Op Leipo heb ik nog 10.000 verdiend terwijl ie als een aap gereden heeft...
Vreemd.
Wat dat geld klassement voor nut heeft snap ik ook niet helemaal. Volgens mij omdat het spelletje mede door een bank wordt georganiseerd ofzo.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:08 schreef Zwansen het volgende:
Wat is nu het belangrijkste, punten of geld?
Op Leipo heb ik nog 10.000 verdiend terwijl ie als een aap gereden heeft...
Vreemd.
Het maakt het spel wel degelijk moeilijker. Zo had je gisteren beter met 8 man kunnen starten dan met Ullrich als negende, aangezien hij ondanks die 12e plek nog verlies maakte.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:20 schreef Suijk het volgende:
[..]
Wat dat geld klassement voor nut heeft snap ik ook niet helemaal. Volgens mij omdat het spelletje mede door een bank wordt georganiseerd ofzo.
hij/wij doelden op ut feit dat er gisteravond, vanochtend voor veel mensen niet gewisseld is... ( onder andere door mij niet...quote:Op zondag 3 juli 2005 14:20 schreef BVO het volgende:
Hij bedoelde dat het wisselen vandaag niet zoveel uitmaakt, aangezien er morgen een soortgelijke etappe is..
Voor de dagprijs gaan.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hij/wij doelden op ut feit dat er gisteravond, vanochtend voor veel mensen niet gewisseld is... ( onder andere door mij niet...)" Dus die hebben tijdrijders in de ploeg ipv sprinters
hoopte op een groep van 15 zonder sprinters zodat de schade beperkt blijft voor me, maar zit er niet in...dus einde rondemaster na dag 1 voor mij.. en einde tour voor Der Jan na dag 1...
naja, dan maar sportdreams of tubantia hopen...![]()
Hoe doe je het bij de Tubantia? Ik sta nu op plek 2489.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hoopte op een groep van 15 zonder sprinters zodat de schade beperkt blijft voor me, maar zit er niet in...dus einde rondemaster na dag 1 voor mij.. en einde tour voor Der Jan na dag 1...
naja, dan maar sportdreams of tubantia hopen...![]()
Ik heb vorig jaar de 1e wissel gemist, dacht dat het tot 12.00 kon. Daardoor moest ik in de hele eerste week wegens geldgebrek met 8 man rijden, omdat ik enkele topsprinters wilde. Ik moest creatief zijn en koos toen op één dag voor o.a. Pozzato en Brochard en won toen het dagklassement.quote:
Op zich netjes, maar dan moet je ook wel geluk hebben dat je net de goeie kiestquote:Op zondag 3 juli 2005 15:09 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar de 1e wissel gemist, dacht dat het tot 12.00 kon. Daardoor moest ik in de hele eerste week wegens geldgebrek met 8 man rijden, omdat ik enkele topsprinters wilde. Ik moest creatief zijn en koos toen op één dag voor o.a. Pozzato en Brochard en won toen het dagklassement.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |