Heldquote:Op maandag 20 juni 2005 18:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zo. Ik heb maar even twee startboden gedaan voor dylandog. Misschien helpt het.
dat zal je nog best wel tegenvallen met die bedragen waarvoor spelers de deur uitlopen tegenwoordigquote:Op maandag 20 juni 2005 19:50 schreef Goldboy het volgende:
Ik ben nu op jacht naar redelijke verdedigers van 18- onder de 50k, moet te doen zijn.
quote:Bernt Gämperli (67568826)
TSI = 840, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider [Technisch]
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: redelijk
Vleugelspel: goed Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: matig
en
Jonas Stensson (48395497)
TSI = 840, 19 jaar, matig in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider [Snel]
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: matig
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
en lukt het je al wat met je drippling?quote:Op maandag 20 juni 2005 12:45 schreef JJHelder het volgende:
Gister WO, nu 4e in mijn divisie 6, komt wel goed dit jaar, hopen op een hele lekkere training vrijdag en dan kan ik held gaan vangen
Nee nog geen stijgers gehad, nog niet mee bezig geweest om je eerlijk te zeggen, wil nu ff me team versterken zodat ik niet degradeer, darna ga ik me daarin verdiepenquote:Op maandag 20 juni 2005 20:07 schreef ASSpirine het volgende:
damn, niemand die dan wil bieden op mijn vleugels?
mag ook een kleine bidwar ontstaan hoor
loopt wel morgen af
[..]
[..]
en lukt het je al wat met je drippling?
ik heb tot nu toe al 2 succesvolle gehad
maar nog velen die moeten stijgen bij mij
als het bij mijn spelers is is het niet ergquote:Op maandag 20 juni 2005 20:18 schreef JJHelder het volgende:
[..]
Nee nog geen stijgers gehad, nog niet mee bezig geweest om je eerlijk te zeggen, wil nu ff me team versterken zodat ik niet degradeer, darna ga ik me daarin verdiepen
Je hebt altijd wel van die idioten die een uur van te voren al een bidwar ebginnen alsof de dedline in 5 minuten is, waar dat goed voor is weet ik nog steeds niet waar dat nou precioes goed voor is![]()
![]()
En wat gebeurde er gisteren bij mij?quote:De psychologie van het bieden
Je kent ze wel, die mensen die in de laatste seconden bieden, erg irritant. Irritant, maar wel effectief. Door in de laatste seconden te bieden frustreer je je tegenstander die van woede misschien hattrick sluit, er is ook een kans dat je tegenstander toevallig over vijf minuten naar blokfluitles moet en dus uit de bidwar moet stappen. Wacht dus zelf altijd tot het laatst met bieden. Er bestaat een kans dat je je tegenstander zo kwaad maakt dat hij alles overbiedt maar hou dan gewoon je maximumprijs in de gaten en passeer deze nooit!
Van Lortnocs' "hattrick voor gevorderden"
En zihier, mijn aankoop voor 119 kquote:HIJ
you are a fucking idiot, it extends it 3 minutes everytime you do that. bid your fucking max or go jerk yourself off
IK
That's the prupose of a bidwar in case you haven't noticed...
IK
and just for that jerk thing I'm bidding one more extra time
was gonna give up, but since you're that nice to me, I'll be nice to you too
no thanks
HIJ
youre a complete idiot. The purpose of bidding on a player is to get him, not make me waste time doing this bullshit. You need to go back to elementary school
IK
Seems like you're "giving" him to me
oh well, thanks anyway, more luck next time.
just you keep on going wasting some more time
Thanks Lortnocquote:Eddy Mccarter (67740331)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Nationaliteit: USA
Total Skill Index (TSI): 880
Loon: 793 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Azzez
Waarschuwingen: 0
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
haha geweldigquote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:51 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
En wat gebeurde er gisteren bij mij?
Juist, ik bied allerlaatste minuut, en mijn tegenstander stuurde vervolgens dit
[..]
En zihier, mijn aankoop voor 119 k
op het einde wou ik er dus echt niet meer voor bieden, vond het net wat te duur
maar hij vroeg er zelf om
[..]
Thanks Lortnoc
Hehe prachtig.. leuke spelert trouwensquote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:51 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
En wat gebeurde er gisteren bij mij?
Juist, ik bied allerlaatste minuut, en mijn tegenstander stuurde vervolgens dit
[..]
En zihier, mijn aankoop voor 119 k
op het einde wou ik er dus echt niet meer voor bieden, vond het net wat te duur
maar hij vroeg er zelf om
[..]
Thanks Lortnoc
Heej, wel goede manier om iemands bod op een speler nog net even omhoog te krijgen als je dit goed uitspeeld met een vriend van je...je bent gewoon genaaitquote:
Mwoah, ik weet niet of ie echt genaaid is... Ik doe het zelf ook altijd, laatste minuut bieden enzo. Kan best zijn dat zo'n kerel echt pissig zijn.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:16 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Heej, wel goede manier om iemands bod op een speler nog net even omhoog te krijgen als je dit goed uitspeeld met een vriend van je...je bent gewoon genaait![]()
Gewoon advertentie plaatsen op HT, binnen 5 minuten heb je al 10 uitdagingenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:29 schreef RemCOW het volgende:
Even heel wat anders tussendoor. Voor morgen heb ik nog steeds geen viendschappelijke wedstrijd kunnen regelen. Hoe doen jullie dat om tegenstanders te vinden? Of iemand hier die nog mijn 2e team wil inmaken?
haha ervaring mee?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:39 schreef truSteh het volgende:
[..]
Gewoon advertentie plaatsen op HT, binnen 5 minuten heb je al 10 uitdagingen
Counterhufter!!quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:39 schreef Grumpey het volgende:
Eskil Dyngeland [Add this player to your bookmarks]
TSI = 1 650 , 17 years, passable form
Has disastrous experience and inadequate leadership abilities [Quick]
Stamina: poor Keeper: disastrous
Playmaking: poor Passing: solid
Winger: wretched Defending: solid
Scoring: weak Set Pieces: poor
nieuwste aankoopNog eentje denk ik dat ik erbij koop dan zijn we weer compleet.
Op Gerold Wensing is 1005 geboden, op Govert Gommers 10000, op Wolf Beyer 2000 en op Krelis Toering 10000, op Michiel Klaver 12000 en op Remco Kessels 30000, maar die laatste 3 ben ik. Maar goed, de echte boden komen pas vlak voor de deadline.quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:25 schreef Dylan Dog het volgende:
Is er nog geboden op mijn losers?
quote:Arnoud Schotkamp (67868628) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die opvliegend en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 0
Loon: 500 ¤/week
Eigenaar: Kein Geloel
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Positiespel: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: waardeloos
Scoren: slecht Spelhervatting: rampzalig
Doelpunten in carričre: 0
Hattricks in carričre: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
idd, dat werkte als 'n tietquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:39 schreef truSteh het volgende:
[..]
Gewoon advertentie plaatsen op HT, binnen 5 minuten heb je al 10 uitdagingen
Fijne inkomsten van een oefenwedsquote:22-06-2005 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 18 213 ¤ aan entreegeld.
ik slacht ook mensen af, wel wat minder 5-1quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:22 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ik slacht mensen af.
7-0.
En terecht.
feliquote:Op woensdag 22 juni 2005 21:33 schreef komrad het volgende:
ik doe het voor 3-0 tegen raffie, toch verdienstelijk
van jouw wel. van mij nietquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:00 schreef komrad het volgende:
dank je raffie, good game anyway
Ik had vorig seizoen een flinke golf, even 3 weken rust gehad en nu dus alweer 6 blessures..... wanneer houdt die golf op?quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:09 schreef komrad het volgende:
die blessures komen vaak met golven, zo heb je nergens last van en een week later heb je er zo 3 of 4
Aso..... hoeveel fysio's heb jij? Ik heb vanaf nu tot begin vorig seizoen ongeveer 18 blessures gehad..... Waarvan ook een aantal gewoon 4-6 wekenquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:36 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik train ook 100%, en in die 3 of 4 seizoenen dat ik nu bezig ben heb ik nog nooit meegemaakt dat er echt meer dan 2 of evt 3 mensen geblesseerd waren. En meestal gewoon niemand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |