whehe xxxxxquote:Op maandag 20 juni 2005 12:04 schreef ArTiC het volgende:
Sybrand Onrust (xxxxxxxx)
24 jaar, matig in vorm, gezond
Een gemeen persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een redelijk leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 920
Loon: 640 ¤/week
Eigenaar: Helmunt
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: matig
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
loopt over een ruim uur af...vraagprijs 110k maar ik vraag me af of ik er dat wel voor krijg
zit jij maar in VII?quote:Op maandag 20 juni 2005 12:19 schreef maniack28 het volgende:
Ik zit in VII en haal altijd boven de 30.. meestal 33 of 34, misschien als de vorm wat beter is zelfs 35Mjah... ik sta niet voor niks eerste natuurlijk he
Ben in staat om een zwak (laag) middenveld te halen, met zwak verdediging en een matig aanval, dus ik denk dat ik wel kan promoveren
ik in VIII begonnen, was ik een wedstrijd of 2 eerder begonnen dan was ik hoogstwaarschijnlijk gepromoveerd, wie weet zou ik nu al in de 6 hebben gezetenquote:Op maandag 20 juni 2005 12:30 schreef maniack28 het volgende:
lol, nee dit is pas mn 3e seizoen en ben begonnen in IX
en precies 110k heb ik er ook voor gekregenquote:Op maandag 20 juni 2005 12:17 schreef maniack28 het volgende:
hmmmm, ik heb ooit eens een goed goed gekocht voor 280 K110k..... hmmm... moet wel lukken toch? Ik krijg zelfs voor een goed scoren matig passen spits 110k
net ff gekeken maar er is nergens op geboden. Denk ook dat er donderdag pas geboden gaat worden op een paar spelers.quote:Op maandag 20 juni 2005 15:50 schreef Dylan Dog het volgende:
Heeft er al iemand op een van mijn losers geboden?
Hier vang je denk ik wel aardig wat voor...80k ofzo, misschien 100k als er een bidwar ontstaat.quote:Remco Kessels (53768555)
24 jaar, goed in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 790
Loon: 660 ¤/week
Eigenaar: Doghouse Killers
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: goed
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht
Doelpunten in carrière: 10
Hattricks in carrière: 1
Competitiedoelpunten dit seizoen: 2
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
Heldquote:Op maandag 20 juni 2005 18:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zo. Ik heb maar even twee startboden gedaan voor dylandog. Misschien helpt het.
dat zal je nog best wel tegenvallen met die bedragen waarvoor spelers de deur uitlopen tegenwoordigquote:Op maandag 20 juni 2005 19:50 schreef Goldboy het volgende:
Ik ben nu op jacht naar redelijke verdedigers van 18- onder de 50k, moet te doen zijn.
quote:Bernt Gämperli (67568826)
TSI = 840, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider [Technisch]
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: redelijk
Vleugelspel: goed Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: matig
en
Jonas Stensson (48395497)
TSI = 840, 19 jaar, matig in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider [Snel]
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: matig
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
en lukt het je al wat met je drippling?quote:Op maandag 20 juni 2005 12:45 schreef JJHelder het volgende:
Gister WO, nu 4e in mijn divisie 6, komt wel goed dit jaar, hopen op een hele lekkere training vrijdag en dan kan ik held gaan vangen
Nee nog geen stijgers gehad, nog niet mee bezig geweest om je eerlijk te zeggen, wil nu ff me team versterken zodat ik niet degradeer, darna ga ik me daarin verdiepenquote:Op maandag 20 juni 2005 20:07 schreef ASSpirine het volgende:
damn, niemand die dan wil bieden op mijn vleugels?
mag ook een kleine bidwar ontstaan hoor
loopt wel morgen af
[..]
[..]
en lukt het je al wat met je drippling?
ik heb tot nu toe al 2 succesvolle gehad
maar nog velen die moeten stijgen bij mij
als het bij mijn spelers is is het niet ergquote:Op maandag 20 juni 2005 20:18 schreef JJHelder het volgende:
[..]
Nee nog geen stijgers gehad, nog niet mee bezig geweest om je eerlijk te zeggen, wil nu ff me team versterken zodat ik niet degradeer, darna ga ik me daarin verdiepen
Je hebt altijd wel van die idioten die een uur van te voren al een bidwar ebginnen alsof de dedline in 5 minuten is, waar dat goed voor is weet ik nog steeds niet waar dat nou precioes goed voor is![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |