abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28080962
Verloren

5-1

Erg geflatteerd.
Maar mijn tegenstander is uiteindelijk wel gewoon beter dan ik.
Alleen een beetje jammer dat hij altijd een matig middenveld heeft en tegen mij opeens een redelijk middenveld. Dit wetende had ik bet erniet kunnen PICCEN. Maar goed mijn TS is nu echt gewoon super en ik sta nog gewoon derde. Degraderen doe ik dit seizoen zeker niet.

Ow ja mijn YP was nog kutter dan kut. TSI 40

Verder niet echt iets noemenswaardig.
Had een leuk sterrenaantal van 36,5.
Gaat de geode kant op, wetende dat 38 er gewoon in moet zitten.
pi_28081465
quote:
Op zondag 19 juni 2005 23:51 schreef DaMadKow het volgende:
het lijkt er zowaar op dat ik kansen heb om niet direct te degraderen

Ik sta 3e in V, terwijl al mijn dvisiegenoten me in een competitieforum als laatste ingeschat hadden
Ze hadden mij 3e ingeschat en ik sta laatste

Wil iig nog twee van de drie komende wedstrijden van de eerste seizoenshelft winnen. Komen een paar mensen terug van blessures en als de vorm een beetje stijgt moet dat mogelijk zijn.
"Some of the world's greatest feats were accomplished by people not smart enough to know they were impossible."
Alle GSM aanbiedingen overzichtelijk bij elkaar.
pi_28082049
mja vooral vorm is een beetje problematisch dit seizoen. Echt ongelooflijk veel vorm dalingen, maar ik wil ook niet algemeen trainen in de hoop dat de vorm stijgt, maar het is niet leuk meer. Zo kan ik nooit eens aantreden met mijn sterkste team in normale (redelijk) vorm
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_28082115
Ik heb er zelfs 2 met uitstekend vorm, en de rest van me A-eftal is goed en redelijk vorm. Niks vormdalingen hier
pi_28082558
jeuj 5-0 gewonnen (was wel een WO )

Wel erg balen, t was kloteweer en ik had dus maar 13k toeschouwers. Maar 88k inkomsten... Zo krijg ik mijn stadion nooit uitverkocht. En wil dat dit jaar toch wel een keer hebben.

Sta nu 6e!! 1 punt los van de nr 7, ahum... Echt een k*tseizoen, kan ik nu al zeggen...
"You got 99 problems and FC Kielp is one!"
pi_28083226
Het gaat niet goed: ik moet verkopen omdat ik anders failliet ga. Ik heb de halve selectie in de verkoop gedaan, kan iemand me vertellen hoelang het meestal duurt voordat er iets of iemand verkocht wordt? Ik heb nog maar 4 logins, dus het is echt een triest verhaal...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  maandag 20 juni 2005 @ 11:11:58 #32
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_28083315
3 dagen he.... dan is het pas verkocht... dus gewoon 3 dagen nadat je ze te koop hebt gezet weer inloggen om te kijken of je weer uit de min bent. Wat is je id? Dan kunnen wij voor je kijken of er al geboden is enzo
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_28083384
Mijn ID is 764191. Zit er iets fatsoenlijks bij eigenlijk?
Wat een vrouw!
spits!
pi_28083571
Is ff kieken of er nog leuke versterking voor m'n team bij zit
pi_28083626
No offense, maar als dat jou selectie is Het zijn werkelijk allemaal kut spelers. Allemaal oud, totaal geen skills.

Denk dat je er maar een paar van verkoopt, en ze brengen vast niet genoeg om je van -500k naar de plus te brengen.
pi_28083643
Hoe kom je eigenlijk in godsnaam zo in de min? Stadionuitbreiding ofzo.
pi_28083648
quote:
Op maandag 20 juni 2005 11:22 schreef truSteh het volgende:
No offense, maar als dat jou selectie is Het zijn werkelijk allemaal kut spelers. Allemaal oud, totaal geen skills.

Denk dat je er maar een paar van verkoopt, en ze brengen vast niet genoeg om je van -500k naar de plus te brengen.
non taken. En ja, dat is mijn selectie. Oftewel: einde verhaal... Jammer.
Wat een vrouw!
spits!
pi_28083673
quote:
Op maandag 20 juni 2005 11:22 schreef truSteh het volgende:
Hoe kom je eigenlijk in godsnaam zo in de min? Stadionuitbreiding ofzo.
Opleidingskosten op maximaal, stadionuitbreiding ook teveel denk ik ja.
Wat een vrouw!
spits!
  maandag 20 juni 2005 @ 11:24:12 #39
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_28083688
Ik denk dat je er totaal max 200k voor gaat vangen.... Je kan 2 dingen doen nu, meteen opnieuw inschrijven of afwachten. Ik zou voor de eerste kiezen. Ik weet niet waar je je geld aan hebt besteed, maar 200k voor al die spelers is niet veel (m.a.w. je hebt geen geld geinvesteerd in goeie spelers dus). Heb je je stadion uitgebreid ofzow? Of een dure coach gekocht?
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_28083705
Opleidingskosten op 20k per week zetten is niet zo slim. Stadionuitbreiding al helemaal niet Je hebt nu 10500 plaatsen, met hoeveel ben je begonnen? Je hebt zeker die 500 VIP plaatsen gekocht. Beetje nutteloos als je net begint.

Je had beter wat leuke spelers kunnen kopen en een andere trainen/coach, had je een stuk verder mee gekomen.
  maandag 20 juni 2005 @ 11:25:50 #41
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_28083729
Ow en lees die links enzo eens door voordat je de volgende keer weer veel geld gaat uitgeven

Koop alleen een redelijk coach voor 70k. Kijk wat je aan jonge spelers hebt. Ga een bepaalde stat trainen en koop nog wat andere jonge spelers erbij die je ook in die stat gaat trainen. Wacht tot ze stijgen en verkoop ze met winst
pi_28083753
Kortom: surf hier: http://www.xs4all.nl/~dalord/hattricklinks.htm eens langs.
  maandag 20 juni 2005 @ 11:27:27 #43
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_28083775
pi_28083803
Tsja, kwestie van enthousiast en teveel uitgeven. Dom dus. Maar goed, ik vermoed dat opnieuw inschrijven de slimste optie is, zal wel een maand of 4 duren waarschijnlijk.
Wat een vrouw!
spits!
pi_28083866
Wachtlijst: 10

Dat 4 maanden wachten zal dus wel meevallen. Ik weet niet of ze in het midden van het seizoen teams zonder eigenaar een nieuwe eigenaar toewijzen. En hoe het staat met XI (of ie al vol is) zou ik ook niet weten.

Dus misschien heb je in 2 weken een team, anders met het nieuwe seizoen.
  maandag 20 juni 2005 @ 11:31:12 #46
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_28083876
Denk het niet, stond pas een berichtje dat ze veel plekken hebben in XI

Overigens, weet iemand vanaf welk bedrag in de plus je een econoom kan gaan aantrekken (winstgevend dan he ) ?? Ik heb nu 300k
pi_28084203
quote:
Op maandag 20 juni 2005 11:31 schreef maniack28 het volgende:
Denk het niet, stond pas een berichtje dat ze veel plekken hebben in XI

Overigens, weet iemand vanaf welk bedrag in de plus je een econoom kan gaan aantrekken (winstgevend dan he ) ?? Ik heb nu 300k
vanaf 500k
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
  maandag 20 juni 2005 @ 11:42:53 #48
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_28084251
Dan niet.... dan moet ik nog even sparen
  Redactie Sport maandag 20 juni 2005 @ 11:45:49 #49
109131 crew  sportfreak
pi_28084341
Gisteren met met PIC met 1-6 gewonnen.
uiteraard zeg ik er niet bij dat mijn tegenstander nog nooit heeft ingelogd en daardoor met een flutopstelling speelde.

Maar ik sta nu wel mooi bovenaan met 12 punten uit 4 wedstrijden, volgende week tegen de nummer 3.
pi_28084833
Sybrand Onrust (xxxxxxxx)
24 jaar, matig in vorm, gezond
Een gemeen persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een redelijk leider.

Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 920
Loon: 640 ¤/week
Eigenaar: Helmunt
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit

Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: matig
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak

loopt over een ruim uur af...vraagprijs 110k maar ik vraag me af of ik er dat wel voor krijg
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')