quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 400.000 teams wereldwijd!
quote:K.F.C. Minnertsga
Tactiek: vleugelaanval
Tactiekvaardigheid: uitmuntend
Middenveld: zwak (zeer hoog)
Rechterverdediging: goed (laag)
Centrale verdediging: matig (zeer hoog)
Linkerverdediging: matig (hoog)
Rechteraanval: redelijk (heel laag)
Centrale aanval: redelijk (laag)
Linkeraanval: goed (laag)
quote:19-06-2005 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 351 935 ¤ aan entreegeld.
quote:Op zondag 19 juni 2005 23:23 schreef One_conundrum het volgende:
19-06-2005 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 351 935 ¤ aan entreegeld.
Ze hadden mij 3e ingeschat en ik sta laatstequote:Op zondag 19 juni 2005 23:51 schreef DaMadKow het volgende:
het lijkt er zowaar op dat ik kansen heb om niet direct te degraderen
Ik sta 3e in V, terwijl al mijn dvisiegenoten me in een competitieforum als laatste ingeschat hadden
non taken. En ja, dat is mijn selectie. Oftewel: einde verhaal... Jammer.quote:Op maandag 20 juni 2005 11:22 schreef truSteh het volgende:
No offense, maar als dat jou selectie isHet zijn werkelijk allemaal kut spelers. Allemaal oud, totaal geen skills.
Denk dat je er maar een paar van verkoopt, en ze brengen vast niet genoeg om je van -500k naar de plus te brengen.
Opleidingskosten op maximaal, stadionuitbreiding ook teveel denk ik ja.quote:Op maandag 20 juni 2005 11:22 schreef truSteh het volgende:
Hoe kom je eigenlijk in godsnaam zo in de min? Stadionuitbreiding ofzo.
vanaf 500kquote:Op maandag 20 juni 2005 11:31 schreef maniack28 het volgende:
Denk het niet, stond pas een berichtje dat ze veel plekken hebben in XI
Overigens, weet iemand vanaf welk bedrag in de plus je een econoom kan gaan aantrekken (winstgevend dan he) ?? Ik heb nu 300k
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |