dat bourgondische probeer ik te vermijdenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:24 schreef komrad het volgende:
hives, warm was het overal, heb je al genoten van het bourgondische van brabant.
Jammer alleen dat je in het verkeerde deel van brabant zit
veel kuchen, hoesten en neus ophalen en hopen dat het pand waar hij in Noord-Holland in komt te werken eerder gereed is dan het geplande half augustusquote:
Die goeie ouwe Veluwe..quote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:21 schreef komrad het volgende:
JJhelder gok eens hoeveel brabo's op het fok hattrick forum komen?
aanzetje:
* komrad qyn madkow sirdalord
"Met de agenten"? Je bedoelt het Wegmisbruikersfilmpje..?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:15 schreef komrad het volgende:
uddel is inmiddels wel wereldberoemd op fok hattrick, vooral die mooie discussie met de agenten
hehe, het spijt me, kom zelf uit Groningen en ben Ajax fan, dus wat dat betreft klopt dat ook nie helemaal mss, maar heb heulemaal nix met de FCquote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:21 schreef komrad het volgende:
JJhelder gok eens hoeveel brabo's op het fok hattrick forum komen?
aanzetje:
* komrad qyn madkow sirdalord
Groningen is best leuk, zolang je vlak bij de stad woont zoals ik en niet in zo'n dorp tussen de weilandenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:44 schreef komrad het volgende:
het zou mij ook spijten als ik uit groningen zou komen
maar over het algemeen zie ik niet in waarom het je moet spijten eigenlijk
Ik heb je toch uitgelegd hoe dat komt??quote:Op zondag 26 juni 2005 10:44 schreef The_Hives het volgende:
waarom pull ik eigenlijk nog. Ik weet toch wel dat ik voor de 200-ste keer op rij een kutpull heb.
Nu pas naar uitstekend komrad. Heb je traag gedaan.
quote:Op zondag 26 juni 2005 13:35 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik heb je toch uitgelegd hoe dat komt??
En het dan nog niet snappen... HBO-ers![]()
![]()
![]()
![]()
het is te verkopen maarja...quote:Eldon Zuiver (69151487)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Technisch
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 360
Loon: 552 ¤/week
Eigenaar: K.F.C. Minnertsga
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: redelijk Spelhervatting: waardeloos
Daar moet je wat aan doen. Met een thuiswedstrijd moet je op zn minst het verlies dat je maakt in een uitwedstrijd gaan compenseren. Ik maak thuis 150k winst en uit verlies ik 40k, dus totaal 110k winst per 2 wekenquote:Op zondag 26 juni 2005 22:25 schreef Tomhoog het volgende:
Zal ik me Investering in je jeugdopleiding: 20 000 ¤ / week maar gaan verlagen..
Na veel te lezen lijkt het er juist op dat ik dat niet moet doen, maar ik geef het verder aan niks uit.
Of op me personeel 15.000 .. spelersloon zit er nog wel onder.
Zit met een thuiswedstrijd zo'n 20.000 in de min en met uitwedstrijd 35.000 in de min..
dat heeft te maken met het gebrek aan supporters, zorg dat je uit de min blijft totdat je meer fans hebt zodat je meer toeschouwers krijgtquote:Op zondag 26 juni 2005 22:25 schreef Tomhoog het volgende:
Zal ik me Investering in je jeugdopleiding: 20 000 ¤ / week maar gaan verlagen..
Na veel te lezen lijkt het er juist op dat ik dat niet moet doen, maar ik geef het verder aan niks uit.
Of op me personeel 15.000 .. spelersloon zit er nog wel onder.
Zit met een thuiswedstrijd zo'n 20.000 in de min en met uitwedstrijd 35.000 in de min..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |