quote:Op zondag 29 mei 2005 22:01 schreef VoreG het volgende:
Machtigste rivier
De Amazone
Zuid-Amerika
Told ya
Kijk is op de tweede link....mischien weer Chinaquote:Op zondag 29 mei 2005 22:05 schreef VoreG het volgende:
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=machtigste+rivier&btnG=Google+zoeken&meta=
Amazone dus
Kijk nog eens wat er naast staatquote:Op zondag 29 mei 2005 22:06 schreef 2Drix het volgende:
[..]
Kijk is op de tweede link....mischien weer China![]()
Dat zullen ze dan moeten veranderenquote:Op zondag 29 mei 2005 22:08 schreef VoreG het volgende:
[..]
Kijk nog eens wat er naast staat. Machtigste rivier van Azië. En die van Afrika is de Nijl. Maar wereldwijd gezien is het gewoon de Amazone. Die spreekt ook het meest aan.
Al zullen we wel een hele andere Peking Express zien want ze moeten door jungles heen en niet over wegen
Jeske dan. Ik dacht op een gegeven moment dat ze op een bezemsteel zou wegvliegen.quote:Op zondag 29 mei 2005 22:12 schreef TheVulture het volgende:
En Karla en Sophie waren opnieuw superleuk....
Haha idd wat zag die er lelijk uit zeg!!quote:Op zondag 29 mei 2005 22:22 schreef schatje het volgende:
[..]
Jeske dan. Ik dacht op een gegeven moment dat ze op een bezemsteel zou wegvliegen.
Ja viel me al op in het programma. Je zag altijd de auto of bus wegrijden maar de cameraman zat even later wel van binnenuit te filmen.quote:Op zondag 29 mei 2005 22:07 schreef --Globe-- het volgende:
Ik heb echt respect voor al die mensen, vooral de cameramannen..
eerst maken ze een shot van een wegrijdende bus, en dan moeten ze keihard rennen om diezelfde bus te halen..![]()
Ja, maar waren er niet 2 cameramannen? De ene ging mee de bus in en de ander achtervolgde de bus/auto..quote:Op zondag 29 mei 2005 22:59 schreef Remzz het volgende:
Ja viel me al op in het programma. Je zag altijd de auto of bus wegrijden maar de cameraman zat even later wel van binnenuit te filmen.
Idd respect
samen gaan?quote:Op zondag 29 mei 2005 22:15 schreef Sport_Life het volgende:
* Sport_Life gaat zich opgeven voor PE 2006. Hopelijk met reispartner (ff iemand over zien te halen!
) anders zonder
.
Enig nadeel aan PE vind ik dan weer dat het zo enorm geregisseerd wordt, dat hoor en zie je elk jaar weer van die kandidaten... Iedereen krijgt een bepaald stempel mee gedurende de reis.
Mja, iedereen moest de zelfde route doen. En als je alleen goed kan liften op lange afstanden.......quote:Op maandag 30 mei 2005 18:37 schreef TheVulture het volgende:
ook wel grappig dat de productie min of meer toegaf dat de exit van Jeroen en Manja in Nepal een erg ongelukkige samenloop van een omstandigheden was en eigenlijk een beetje onterecht
Peking - Mississippiquote:Op dinsdag 31 mei 2005 07:47 schreef BobRooney het volgende:
Machtige rivier? Das de Mississippi man...the Mighty Mississippi
Amazone ligt in Zuid Amerika...dan mag je jezelf ook een bikkel noemen als je dat liftend red...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 07:52 schreef mhr-zip het volgende:
[..]
Peking - Mississippi
Bikkel die dat liftend doet.
Volgens mij hadden Jeroen en Manja vooral de stomme pech dat ze de juiste tempel niet konden vinden.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 07:41 schreef mhr-zip het volgende:
[..]
Mja, iedereen moest de zelfde route doen. En als je alleen goed kan liften op lange afstanden.......
ja en met wie moet ik dan gaan hequote:Op maandag 30 mei 2005 12:01 schreef Faithy het volgende:
[..]
samen gaan?
Staat er onder onze namen: twee fokkers!
Ja, inderdaad, respect voor de makers. Maar ik vroeg me wel af wie die rennende cameraman dan gefilmd heeft?quote:Op zondag 29 mei 2005 22:07 schreef --Globe-- het volgende:
Ik heb echt respect voor al die mensen, vooral de cameramannen..
eerst maken ze een shot van een wegrijdende bus, en dan moeten ze keihard rennen om diezelfde bus te halen..![]()
quote:Op woensdag 1 juni 2005 01:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ja, inderdaad, respect voor de makers. Maar ik vroeg me wel af wie die rennende cameraman dan gefilmd heeft?![]()
ik met stagequote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:50 schreef haagse_elfje het volgende:
fuck ik kan me niet opgeven ik zit met school
Dat zien we volgende week in the making of...the making of Peking Expressquote:Op woensdag 1 juni 2005 01:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, respect voor de makers. Maar ik vroeg me wel af wie die rennende cameraman dan gefilmd heeft?![]()
ga ik ff kieken die hebben wij ook thuisquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:07 schreef Nory het volgende:
Whaah, voor degenen die het leuk vinden: Manja staat in de Mikro gids te pimpen met haar DVD's
Er zit ook een foto bij, en ze staat er nog lelijker op dan deze:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Klinkt erg goed
Was er eerst niet sprake van de Amazone? Of was dat meer een idee van iemand van hier?
Waren dat niet vader en dochter?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:10 schreef HarigeKerel het volgende:
ZijnReinier
en Clarinca nou al met elkaar getrouwd?
![]()
Hoe durf je? heiligschennis!quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:20 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Hoe durf je? heiligschennis!
Als je niks over R&C weet hoor je niet in een topic als deze thuis
Ja, vind ik ook. Anders mogen ze de naam ook wel veranderen, want dan slaat Peking Express ook nergens meer op..quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:19 schreef 2Drix het volgende:
[..]
![]()
Wel mooi dat PE gewoon in Azië blijft![]()
wat grootquote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:39 schreef Kozzmic het volgende:
Ik ben benieuwd of ze ook op reuzemeervallen gaan vissen...
Lijkt me interessante, al die verschillende landen. Ik zag overigens zojuist dat het bericht al sinds 28 juni op de site van Roos stond!
Valt toch wel mee?!quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:01 schreef Juichtoon het volgende:
Ze durven wel, zijn niet echt de meest fijne landen om door te gaan.
OMGquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:08 schreef Nory het volgende:
Hahaha, ja dit is hem wel. Man zoekt vrouw![]()
[afbeelding]
Inderdaad. Het programma in het spoor van Peking Express is met BN'ers.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
De nieuwe versie is met BN'ers
huh wtf?!?!? dit meen je nietquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
De nieuwe versie is met BN'ers
http://medialog.blogspot.(...)ess-met-bekende.htmlquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:52 schreef 2Drix het volgende:
[..]
huh wtf?!?!? dit meen je niet![]()
![]()
bron?
iddquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:58 schreef Molline het volgende:
Maar krijgen we dan 2x een Peking Express te zien: de gewone en die met BN-ers of begrijp ik iets niet goed?Als we twee series krijgen in 1 jaar, ben ik voor!
![]()
Ja, wat je zegt. Ik zit niet te wachten op een Kelly die op dat eiland rond paradeert.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:08 schreef Remzz het volgende:
Als ze BN'ers nemen qua Wie is de Mol kan het leuk worden anders niet. Ik heb liever gewoon onbekenden, maar dat dacht ik ook bij Wie is de Mol terwijl dat achteraf erg leuk was.
Wat is er mis met 'm, lijkt me wel een leuke gozer?quote:Ik ben bang dat Roberti Jacketti er in komt, ten slotte werkt hij ook bij Net 5. Gatver, wat heb ik een hekel aan die gast
OMG.. ja hoor.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:08 schreef Nory het volgende:
Hahaha, ja dit is hem wel. Man zoekt vrouw![]()
[afbeelding]
Ik heb eigenlijk niet echt een reden, kan je wel eens hebben toch? Ik weet dat het voordelen zijn, maar ik kan m gewoon niet goed hebben.quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:55 schreef Molline het volgende:
[..]
Wat is er mis met 'm, lijkt me wel een leuke gozer?
[afbeelding]
Je kon je al opgeven voor het nieuwe seizoen van Peking Express. Lijkt me niet dat ze selectierondes houden als ze van te voren al weten dat ze enkel een versie met BN-ers gaan doen?quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:50 schreef Molline het volgende:
Ja maar je weet niet of ze dat in 1 jaar doen (en kunnen betalen).![]()
Hmmm, je hebt wel een punt, zo had ik het nog niet bekeken, we zullen zien ...quote:Aangezien de versie In het spoor van... heet moeten we het denk ik in die richting zoeken.
Zou Marc-Marie weer zin hebben in 't reisje?quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben bang dat Roberti Jacketti er in komt, ten slotte werkt hij ook bij Net 5. Gatver, wat heb ik een hekel aan die gast
Door hem werd Wie is de Mol BN'ers zo'n succesquote:Op zondag 25 september 2005 21:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Zou Marc-Marie weer zin hebben in 't reisje?![]()
Die was echt geweldigquote:Op zondag 25 september 2005 21:42 schreef Cee het volgende:
[..]
quote:Eind september vertrekt Roos alweer voor een nieuwe Peking Express. (Roosvanacker.be)
ik hoop het welquote:Op zondag 25 september 2005 21:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Daarin is niks veranderd dus.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:20 schreef Ambrosius het volgende:
Heb er ook zin in, maar wel een matige tijd op de zondag en woensdag i.v.m. sport / CL-voetbal.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:47 schreef schatje het volgende:
Dyanne Beekman gaat 'In het spoor van Peking Express' presenteren.
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:47 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Heb je hem ook weerquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:55 schreef schatje het volgende:
Art Rooijakkers:).
Bij Talpaquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:03 schreef 2Drix het volgende:
[..]
Heb je hem ook weer![]()
Waar is EP gebleven![]()
Je moet wel je eigen style creerenquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:47 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Niet in mijn haar, maar wel die anderequote:
ik sluit me volledig aan bij deze postquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:47 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
heel tof, enorm veel zin in!!quote:Op zondag 5 februari 2006 16:38 schreef trepper het volgende:
Hier een promo van de belgische vt4 website.
Hoe weet je dat dan?quote:Op zondag 5 februari 2006 19:22 schreef 2Drix het volgende:
![]()
Volgens mij wordt er helaas geen ruzie gemaakt door kanidaten deze keer, dat zorgt altijd wel voor de beste afleveringen![]()
Laat ze Survivor nou is een keer uitzenden hier. Op al die slechte rippoffs zit ook niemand te wachten.quote:Op maandag 13 februari 2006 10:01 schreef Molline het volgende:
Terra Incognita niet terug bij NET 5
--------------------------------------------------------------------------------
Het realityprogramma Terra Incognita keert niet terug op NET 5. Dat meldt het Algemeen Dagblad. Het programma behaalde teleurstellende kijkcijfers. Terra Incognita moest Expeditie Robinson, dat naar Talpa verhuisde, doen vergeten, maar scoorde uiteindelijk niet meer dan een half miljoen kijkers.
In plaats van Terra Incognita komt NET 5 dit seizoen met In het spoor van Peking Express, waarin bekende Nederlanders stilstaan bij mooie plaatsen langs de route van Peking Express. Verder werkt Net5 samen met de Belgische producent Kanakna aan een reality-format dat zich in meer landen tegelijk afspeelt
bron: mediakrant.web-log
Volgens hetzelfde AD komt er in september nog eens een Peking Express met BN-ers, waarin ze niet stil staan bij mooie plaatsen, maar werkelijk in duo's tegen elkaar racen. Misschien op de oorspronkelijke route?quote:Op maandag 13 februari 2006 10:01 schreef Molline het volgende:
Terra Incognita niet terug bij NET 5
--------------------------------------------------------------------------------
Het realityprogramma Terra Incognita keert niet terug op NET 5. Dat meldt het Algemeen Dagblad. Het programma behaalde teleurstellende kijkcijfers. Terra Incognita moest Expeditie Robinson, dat naar Talpa verhuisde, doen vergeten, maar scoorde uiteindelijk niet meer dan een half miljoen kijkers.
In plaats van Terra Incognita komt NET 5 dit seizoen met In het spoor van Peking Express, waarin bekende Nederlanders stilstaan bij mooie plaatsen langs de route van Peking Express. Verder werkt Net5 samen met de Belgische producent Kanakna aan een reality-format dat zich in meer landen tegelijk afspeelt
bron: mediakrant.web-log
"buikje eerst"quote:Op maandag 13 februari 2006 13:36 schreef Zhenar het volgende:
Zo mooi als metReinier
wordt het echter nooit weer.
![]()
Ik hoef het denk ik ook niet te zien, maar van mij mogen ze zolang ze het maar niet met normale kandidaten gaan schrappen...quote:Op maandag 13 februari 2006 13:00 schreef Agrippina het volgende:
Ik hou niet van BN-ers. Stelletje egotrippers bederven zo'n spel helemaal.![]()
''NET 5 zendt vanaf zondag 5 maart (20:30) de nieuwe reeks uit van Peking Express.''quote:Op maandag 13 februari 2006 21:44 schreef Bruce117 het volgende:
Wanneer beginnen de uitzendingen.
Heb er eigenlijk wel weer zin in.
Prima reminder.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:49 schreef Copycat het volgende:
TT aangepast zodat iedereen direct ziet wanneer Peking Express van start gaat.
Reinier!quote:Op zondag 26 februari 2006 23:09 schreef 2Drix het volgende:
Promo Nieuwe PE
mms://wmedia.sbs.nl/sbs/NET5_PE2006_1_wmv.wmv
Maar kijk dit is...promo van in het spoor van Peking Express
mms://wmedia.sbs.nl/sbs/NET5_InhetspoorvanPE2006_1_wmv.wmv
En wie zien we daar...REINIER![]()
![]()
Whahahaha geweldig. Reinier is terug.quote:Op zondag 26 februari 2006 23:09 schreef 2Drix het volgende:
Promo Nieuwe PE
mms://wmedia.sbs.nl/sbs/NET5_PE2006_1_wmv.wmv
Maar kijk dit is...promo van in het spoor van Peking Express
mms://wmedia.sbs.nl/sbs/NET5_InhetspoorvanPE2006_1_wmv.wmv
En wie zien we daar...REINIER![]()
![]()
Duopresentatie van Reinier en Elias.quote:Op zondag 26 februari 2006 23:15 schreef 2Drix het volgende:
En zonder Clarinca![]()
Als ie nou is een koppel zou vormen met Elias zou het pas echtzijn
die BN'ers hebben met het spel zelf niks te maken, zij doen een programma óver PEquote:Op maandag 27 februari 2006 11:54 schreef Faithy het volgende:
die rare BN-ers.. bah..
concept wordt weer 's verneukt..
PE is beter dan ERquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:39 schreef caradoc het volgende:
Whaaaaa!!!! Bijna 5 maart!!!!
Ik heb PE nooit gezien maar er zit zo'n hype achter net zoals bij ER, dus probeer ik PE maar eens
Vind beide wel wat hebben, niet te vergelijken eigenlijkquote:
Jah, wat een schande, kunnen we hier weer niet meer meelezen en spoilers plaatsenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:36 schreef sjak het volgende:
Ja, zij starten donderdag 9 maart.
Jij kijkt ook werkelijk waar ALLESquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:15 schreef Zhenar het volgende:PE
bring it on! Nog minder dan 1 weekje!
![]()
Volgens mij hebben ze die ook nog niet bekend gemaakt.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:31 schreef Airelle het volgende:
Ik kan nergens bio's vinden van de deelnemers.
Het gaat toch niet om de koppels?quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:05 schreef haagse_elfje het volgende:jippie trailertje al gezien...
kan niet wachten.... please please laat er iets interessantere koppels in zitten dan vorig jaar want dat was niet echt zo boeiend
hoe kun je dat nou zeggen?!?!?!?quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:05 schreef haagse_elfje het volgende:
please please laat er iets interessantere koppels in zitten dan vorig jaar want dat was niet echt zo boeiend
Ja de belgen zijn toch altijd wel het meest hilarisch bij dit soort spellen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
hoe kun je dat nou zeggen?!?!?!?
vorig jaar hadden weKarla en Sophie
een SATC-duo met als motto "als het maar proper is".......![]()
en ze wónnen ook nog!!!![]()
Komt omdat Peking Express 1 gewoon te goed was om het te verbeterenquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:05 schreef haagse_elfje het volgende:
kan niet wachten.... please please laat er iets interessantere koppels in zitten dan vorig jaar want dat was niet echt zo boeiend
quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:38 schreef Airelle het volgende:
Ja de belgen zijn toch altijd wel het meest hilarisch bij dit soort spellen.
Ja, wat is er nou?quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:39 schreef 2Drix het volgende:
[..]
Komt omdat Peking Express 1 gewoon te goed was om het te verbeteren![]()
[..]
![]()
dat dacht ik aan het eind van seizoen 1 ook, zo van "dit is níet te verbeteren"quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:39 schreef 2Drix het volgende:
Komt omdat Peking Express 1 gewoon te goed was om het te verbeteren![]()
alleen had men hier bij reeks 1 een ongezonde Reinier-adoratie gekregen ...quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat dacht ik aan het eind van seizoen 1 ook, zo van "dit is níet te verbeteren"
maar in alle eerlijkheid was 2 zeker zo goed, misschien zelfs wel beter
weet ik, maar het is zonde [en een beetje sneu] om je daarop blind te staren en andere seizoenen/deelnemers bij voorbaat gaan kans te geven... vorig jaar hadden we Rink, we hadden K&S, we hadden Natalie en dinges, we hadden die gast met die badmuts...quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:46 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
alleen had men hier bij reeks 1 een ongezonde Reinier-adoratie gekregen ...
Waarom niet nu meteenquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:06 schreef babette21 het volgende:
de kandidaten staan deze week allemaal in Televizier
ik gooi 'm van 't weekend wel even onder de scanner.....
en de schoondochter is 23quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:47 schreef Molline het volgende:
In de nieuwe TV-film staat:
"Aan de nieuwe reeks doet de oudste deelnemer ooit mee.
Jan is 71 jaaren doe mee met zijn schoondochter Miranda."
quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:34 schreef sjak het volgende:
Ik ben ook zo nieuwsgierig. Maar is er nou niemand die het lijstje kan aanvullen?
Yves en Wendy - http://www.yvesenwendy.be/
Lien en Inge (ook BE)
En maar liefst twee koppels dat elkaar niet kenden voor de start:
Marco en Theo (NL)
Lut (V) en Chris (V) (BE)
Dit zijn volgens een krantenartikel de stellen:
vader en dochter Frank (42) en Bliss (18) BE
Schoonvader en schoondochter Jan (71) en Miranda (23) NL
Een ex-koppel Wendy (21) en Yves (24) BE
Een lesbisch koppel Lien (23) en Inge (22) BE
Verloofd stel Marjolein (29) en Martijn (29) NL
2 gelegenheidsstellen Marc (40 BE) en Theo (48 NL) en Lut (51 BE) en Chris (23 NL)
en nog niet eerder genoemd: 2 bestet vrienden: Jimmy (34) en Amir (31) NL
Ik denk niet dat die oude man het ver gaat schoppen. Zo te zien een "kakker"koppeltje erbij.....het gaat weer leuk worden.quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:52 schreef Lauzie het volgende:
Pic van de deelnemers:
http://www.yvesenwendy.be/images/GVA23-02-06.jpg
en hier nog een artikel over PE:
http://www.yvesenwendy.be/images/DM23-02-06.jpg
Kan niet wachten!!![]()
Weet niet of dit wel zo leuk isquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:58 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Best wel een verschil zeg, zo zonder puntentelling dit jaar (met "sudden death" vanaf de start) ...
quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:38 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja de belgen zijn toch altijd wel het meest hilarisch bij dit soort spellen.
Whehehequote:Terwijl de mannen het meteen goed met elkaar kunnen vinden, zit het er bij de vrouwen al na een paar minuten bovenarms op
quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:09 schreef sjak het volgende:
Nee joh, volgende week bij de Belg. Zij starten 9 maart.
Zozo da's vriendelijk van jequote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:55 schreef Leep het volgende:
jajajaja tis bijna zo ver
Rainboww
Ik heb serie 2 nog bijna volledig op dvd liggen tegen vergoeding van de dvd's en de verzendkosten kan je ze krijgen
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:01 schreef Juichtoon het volgende:
Eindelijk starten we eens eerder dan de Belg
Ook nee.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:09 schreef en_door_slecht het volgende:
Godver. Kun je die utizendingen dan ook 'live' online bekijken?
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:27 schreef en_door_slecht het volgende:
Dan doe ik m'n internet maar de deur uit. Dit is 2006!!! Prutsers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is voorgaande editie ook niet herhaald, toch.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:09 schreef annoh het volgende:
En weet iemand wanneer de herhaling is?
Echt jmmer trouwens dat het niet online komt...
Steven ofzo toch?? da's echt de opperkneus van 2 jaar PEquote:Op zondag 5 maart 2006 10:22 schreef CarOnline het volgende:
Of 2 twee punkbelgen![]()
Hij was aarderijkskunde leraar en ging steeds verkeerd in China
ik ben net hetzelfde aan het scannenquote:Op zondag 5 maart 2006 11:32 schreef Remzz het volgende:
Wat meer voorpret,
Ow ja ik verklein hem niet want anders is ie onleesbaar
[afbeelding]
Ow sorryquote:Op zondag 5 maart 2006 11:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ben net hetzelfde aan het scannen
edit: maar daar hou ik dus nu mee op
nee, donderdag pasquote:
nee, ik heb leren rekenen op de basisschoolquote:Op zondag 5 maart 2006 12:11 schreef Airelle het volgende:
[..]
Jeetje, heb je een timer ingesteld ofzo?.
Die van jou zien er wel beter uitquote:Op zondag 5 maart 2006 12:59 schreef babette21 het volgende:
[afbeelding]
en omdat ik het nou eenmaal beloofd had, en toch al praktisch klaar was......
[afbeelding]
[afbeelding]
Roos is er gewoon bij.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:25 schreef babette21 het volgende:
zeg het feit dat Art in elk artikeltje opduik, betekent toch niet dat weRoos
dit jaar moeten missen he??!
Bij ons in België duikt Roos in elk artikel op hoor. Zal wel een kwestie van marketing zijn ...quote:Op zondag 5 maart 2006 13:25 schreef babette21 het volgende:
zeg het feit dat Art in elk artikeltje opduik, betekent toch niet dat weRoos
dit jaar moeten missen he??!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |